Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate actuator uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri