Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Puntom performans olarak beni çok üzdü:(

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    serkan dikici
    serkandikici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    682
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 AV 8552
    Edilen teşekkür: 168

    Standart

    Turbo benzinli araçlarda da dizel gibi performans alınıyor mu onu çok merak ediyorum tjet kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi?
    M.K.ATATÜRK


  2. #2
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı nserkandikici Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo benzinli araçlarda da dizel gibi performans alınıyor mu onu çok merak ediyorum tjet kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi?
    Serkan kardeşim, şu anda 1,5 bar turbo peak basıncında 180HP-270Nm. performans verilerine sahip olan ve Forge intercooler uygulamak üzere olduğumuz ve de 200HP-290Nm. performans değerlerine ulaşmasını öngördüğüm arabamı üye garajı kısmında 'T-jet Abarth' başlıklı konumda inceleyebilirsiniz.
    Konu OAGP1960 tarafından (12/08/2013 Saat 23:41 ) değiştirilmiştir.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    serkan dikici
    serkandikici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    682
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 AV 8552
    Edilen teşekkür: 168

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serkan kardeşim, şu anda 1,5 bar turbo peak basıncında 180HP-270Nm. performans verilerine sahip olan ve Forge intercooler uygulamak üzere olduğumuz ve de 200HP-290Nm. performans değerlerine ulaşmasını öngördüğüm arabamı üye garajı kısmında 'T-jet Abarth' başlıklı konumda inceleyebilirsiniz.
    Yorum yapasım bile gelmedi valla

    Şaka bi yana harika bi güç.. Dizel, benzin, LPG üç yakıta da sahip aracım oldu kullandım fakat bi turbo benzinli kullanmadım genel kısmına bi taksiyle ilgili konu açmıştım o taksici arkadaş 1.2 tsi jetta almış taksi yapmak için daha yeni biraz anlattı aracı ordan geldi bu merak valla

    Kazasız belasız sürüşler..
    M.K.ATATÜRK


  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    Cihan GÜNDOĞDU
    Bolu_Beyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2010
    Mesajlar
    832
    Nereden
    Bolu
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    14 KB 120
    Edilen teşekkür: 197

    Standart

    Dizel gücümü Oda neymiş dedirtiyor insana Bilmem anlatabildimmi


    Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #5
    serkan dikici
    serkandikici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    682
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 AV 8552
    Edilen teşekkür: 168

    Standart

    İyiymiş
    M.K.ATATÜRK


  9. #6
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    dediğiniz yolu biliyorum 1.4 77 bg araçla iyi gitmişsin. Dizelin torku yüksektir bayırda avantajı ondan.
    gidememenin debriyajla alakası yok yeni nesil araçlar otmatik debriyajdır baskı balata bitime yakın vitesler geçmez zaten debriyaj dibte kavrar, en son debriyaj açmaz vites deeğiştiremezsin. eski araçlarda debriya balatası zayıfladıkça performans düşerdi
    tjeti soracak olursanız ben çok memnunum beni yüz üstü bırakmadı. leon fr golf tsi 122 hp tjetimle tokatladım. bmv bir boy farkla geçti en azından peşini bırakmad

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #7
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı nserkandikici Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo benzinli araçlarda da dizel gibi performans alınıyor mu onu çok merak ediyorum tjet kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi?
    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediğiniz yolu biliyorum 1.4 77 bg araçla iyi gitmişsin. Dizelin torku yüksektir bayırda avantajı ondan.
    gidememenin debriyajla alakası yok yeni nesil araçlar otmatik debriyajdır baskı balata bitime yakın vitesler geçmez zaten debriyaj dibte kavrar, en son debriyaj açmaz vites deeğiştiremezsin. eski araçlarda debriya balatası zayıfladıkça performans düşerdi
    tjeti soracak olursanız ben çok memnunum beni yüz üstü bırakmadı. leon fr golf tsi 122 hp tjetimle tokatladım. bmv bir boy farkla geçti en azından peşini bırakmad
    Zahir kardeşim, t-jet gerçekten de çok iyi dizayn edilmiş bir makineye sahiptir, güle güle kullanın. Modifikasyona da son derece müsaittir. Bugüne dek geçtiğim araçlar çok çeşitli, iddialı ve güncel markalardı. 'T-jet Abarth' başlıklı konumda teknik detaylarını görebileceğiniz arabamla en son geçtiğim araç, 184HP-380Nm. performans verilerine sahip olan son model bir BMW 320d idi.
    Konu OAGP1960 tarafından (12/08/2013 Saat 23:57 ) değiştirilmiştir.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #8
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zahir kardeşim, t-jet gerçekten de çok iyi dizayn edilmiş bir makineye sahiptir, güle güle kullanın. Modifikasyona da son derece müsaittir. Bugüne dek geçtiğim araçlar çok çeşitli, iddialı ve güncel markalardı. 'T-jet Abarth' başlıklı konumda teknik detaylarını görebileceğiniz arabamla en son geçtiğim araç, 184HP-380Nm. performans verilerine sahip olan son model bir BMW 320d idi.
    beni o bmw geçti ama 1 boy farkla geçebildi açamadı arayıben baya fark bekliyordum.

    ben alalı 2 ay oldu yani yeni puntocuyum ama hasta oldum verdiği adrenaline.şiimdilik chip filitre ve egsoz yaptırmayı düşünüyorum garajda senin araca baktım istanbul avrupa yakasında tavsiye ettiğin yer varmı?

  14. #9
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beni o bmw geçti ama 1 boy farkla geçebildi açamadı arayıben baya fark bekliyordum.

    ben alalı 2 ay oldu yani yeni puntocuyum ama hasta oldum verdiği adrenaline.şiimdilik chip filitre ve egsoz yaptırmayı düşünüyorum garajda senin araca baktım istanbul avrupa yakasında tavsiye ettiğin yer varmı?
    Zahir kardeş, malesef İstanbul'daki tuning merkezleriyle ilgili pek bilgi sahibi değilim. Ankara'da olsaydınız tabiki tavsiyede bulunabilirdim. Fakat yine de teknik anlamda yapılabilecekleri sizinle paylaşabilirim.

  15. #10
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zahir kardeş, malesef İstanbul'daki tuning merkezleriyle ilgili pek bilgi sahibi değilim. Ankara'da olsaydınız tabiki tavsiyede bulunabilirdim. Fakat yine de teknik anlamda yapılabilecekleri sizinle paylaşabilirim.
    valla iyi olur bana bir yl haritası çıkarırsan
    ben başta chip lemek istiyorum sonra filitre. duruma görede egsoz yaptıracaktım.sen ne önerirsin

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #11
    Salih Temel
    Puntocuk breko52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    178
    Nereden
    Ordu
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34EE2255
    Edilen teşekkür: 52

    Standart

    dizel ile aracınızı kıyaslamanız yanlış bence
    ben mesela uzun yolda 6. vites 110 dan aşağı düşmem
    yokuş felan farketmez yokuşlarda çoğu benzinli 1,6 araçlar bile sağa çekilir
    benim araç 90 lık turbonun da avantajını unutmamalı
    o kadar yük ile normal bence

  18. #12
    uğur ural
    dexter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/02/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    702
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 142

    Standart

    ölüdenizden hisarönüne çıkarken,o yolu iyi bilirim dizel de bile 3 ten 4 atamıyorsun hemen bayılıyor araba geri 3e çekiyorsun,çok aşırı dik olmasa da çok zorlayıcı bir yoldur ve 3-4 km vardır yokuş..

  19. #13
    halil özçelik
    ᵀᴵᴾᴼ♥ᴳᴿᴬᴻᴰᴲ ᴾᵁᴻᵀᴼ♥ᴮᴿᴬᵂᴼ ligdevi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2012
    Yaş
    44
    Mesajlar
    622
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    16 Z 5982
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    dizelle 1.4 fire motoru kıyaslamanız yanlış olmuş, benzinli araçlar seridir ama yükte çabuk güçten düşerler, dizellerde turbo şarj sayesinde devirlenince seridir yalnız en büyük özellikleri yükte bile torkları sayesinde düşük devirlerde de olsa güçten düşmezler,
    ben dün sakaryadan bursaya döndüm, gülmeyin ama araçta 7 kişi + full bagaj ve klima açık 180 i gördüm, rampa çıkmakta birnevi yük sayılır, arkadaşınızın dizel olduğundan rampada sizi geçmesi gayet normal, silindir hacimlerine aldanmayın, saydığınız 1.2 polo falan turbolu olduğu için rahat çıkıyo, turbosu olmasa yükleriniz aynı olsa emin olun siz 2 yle gidiyosanız 1.2 turbosuz polo 1 le su kaynata kaynata anca çıkar
    Konu ligdevi tarafından (13/08/2013 Saat 01:36 ) değiştirilmiştir.

  20. #14
    emre aktan
    emreaktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    299
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 47

    Standart

    benim aracım multiair eğer rampaya devirli kaptırırsam 6 . viteste çıkabiliyorum çanakkale ezine arasındaki dümrek bayırını böyle çıktım klima 2 de 150 ile kaptırdım 130 ile tamamladım ama aynı rampaya 90 la kaptırısam 4. viteste 80.90 çıkıyo ama multiairler 5000 -6000 devir çevirmeye müsait vtec motor gibi hayat 5000 deviden sonra başlıyor red line giderek 130a gene çıkıyo tabi benzine acımazsan bence devirle alakalı olay multijet albea yetişe medi aynı şekilde renault kangoda öyle ama devirim hep 3000.4000 arasında idi

  21. #15
    Osman KOCA
    cezalandirici083454 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/03/2013
    Mesajlar
    140
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34GZ2403
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    Selamunaleyküm bende evo 1,4 otomatik aracı tanıdıktan aldım.
    Ben zaten fiat brodway motoru gücünde neden yapmış anlamadım. Bagaj ful kop geçidinden hopa dağından uzun yolculuk yaptım ve araç o kadar yük altında 2. vitesle anca çıkıyo yani kamyon kullanıyomuş hissi uyanıyo dizel araçla kıyaslarsan yalnış yaparsın

  22. #16
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Yalan Dünyada denk gelenler daha iyi anlar:

    "Ee bu, bu kadar...."

    Böyle yani, bu araç bu kadar, dip gazla 1.3 75BG multijetle kafa kafaya gidiyoruz ama yokuşlarda olay her türlü değişiyor.

    1.5dCi 80BG babamın aracına anca dip gazla ayak uydurabildim yolculuğumun bir kesiminde, ama eminim o dip gaz gitmemiştir

  23. #17
    Naci Çağlar
    gendarme35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2009
    Yaş
    57
    Mesajlar
    34
    Nereden
    Manisa
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    1.4 fire motorun performans olarak toros motorundan fazla bir farkı yoktur..
    daha çok satış politikası olarak aracın başlangıç fiyatını düşük tutmak,dizel
    motorluya parası yetmeyen ya da daha fazla para vermek istemeyen müşteriyi
    geri çevirmemek için neredeyse tüm Fiat'lara konulan atmosferik motordur...
    m-jet,t-jet ve multi-air motorlardan sonra bence ömrünü doldurmuş
    düşük güçlü bir motor fire.. günümüz benzinli t-jet ya da multi-air motorları
    kadar teknolojik ve güçlü bir motor değil fire ne yazık ki..
    ben Bravo öncesinde 1.6 benzinli 103 bg Stilo kullanıyordum..
    motor gücü olarak 17 bg fark olsa da esas fark torkta..
    tork benzinliye göre iki katı olduğu için (Stilo 140-Bravo 300)
    beygirlerin gücü atmosferik benzinli motorlarda
    olduğu kadar çok düşmüyor ve araç daha düşük devirde
    daha yüksek viteste,bahsettiğimiz benzinli motora göre adeta
    ''kedi gibi tırmanıyor''..
    bence sorun motorda değil,çünkü motor performans motoru değil..
    sorun beklentilerinizin karşılanmamış olması..kişisel olarak bu motoru
    araştırsanız,test etseniz,kullananlara sorsanız ya almayacaktınız ya da
    durumu görerek ve bilerek almış olacak,aracınızın gücünün ve limitlerinin
    farkında olduğunuz içinde karşılaştığınız bu durumda şaşkınlığa uğramayacak
    hayal kırıklığı yaşamayacaktınız..
    2011 Sport Style - 120+ Hp M-Jet Dualogic - Asist Kit - Skydome - Bianco Pastello

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  25. #18
    Hasan Deniz Dikeç
    Herzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/08/2013
    Mesajlar
    5
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Arkadaşlarında dediği gibi zaten dizel aracın avantajı yokuştur.Bunun sebebi ise torktur dizel araçtaki tork benzinliye göre daha fazladır ve buda özellikle yokuşlarda dizelin tıkanmadan gitmesini sağlar.

  26. #19
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Herzt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlarında dediği gibi zaten dizel aracın avantajı yokuştur.Bunun sebebi ise torktur dizel araçtaki tork benzinliye göre daha fazladır ve buda özellikle yokuşlarda dizelin tıkanmadan gitmesini sağlar.
    Tabiki dizel araçların tork değerleri yüksektir fakat, tork gücünü arttıran asıl unsur turbodur ve benzinli turbo araçların da tork değerleri yüksektir. Atmosferik emişli araçlarda da tork değerini arttıran motor hacmi, motor mekaniği gibi unsurlar söz konusudur.

  27. #20
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    kimse yanlış anlamasın benimde fire motorlu bi puntom vardı , yaşadığım tecrübelerden dolayı bunu söylüyorum fire motordan allah kurtarsın başkada diyecek bi kelime bulamıyorum o yakıt tasarrufu içinde üretilmemiş bilemiyorum ne b.ka yarıyosa bi anlamda veremedim bi işe yarıyosa sorunsuz motormuş yemişim öyle sorunsuzu o sorun çıkarmıyoda ben sorun çıkarıyodum sinir ediyodu beni araba kullanmaktan soğutuyodu. bilmiyorum hangi akla hizmet aldıysam kendimede anlam veremedim. allah herkeze güzel şeyler nasip etsin, cümlemize kazasız belasız kullanmak nasip etsin...

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 28/02/2013, 23:57
  2. iPhone 5 Apple'ı çok üzdü!
    lektonstar17 tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 14/01/2013, 23:59
  3. Beni hatırlayan var mı ? :)
    engin6264 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 12/08/2012, 13:33
  4. Neden hep beni bulur?
    ayaman tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 21/04/2012, 00:02
  5. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03/04/2011, 03:44

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com