73 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Puntom performans olarak beni çok üzdü:(

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla iyi olur bana bir yl haritası çıkarırsan
    ben başta chip lemek istiyorum sonra filitre. duruma görede egsoz yaptıracaktım.sen ne önerirsin
    Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate actuator uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 01:08 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.

    waste gate actuator fiyatı nedir turboyu değiştirmek gerekmez galiba

  3. #3
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    waste gate actuator fiyatı nedir turboyu değiştirmek gerekmez galiba
    İstanbul'da distribütörü var ve tabiki turbo değişmeksizin sadece stock wg çıkartılıp yerine 'Forge' ayarlı wg actuator monte ediliyor. Fiyatı da 350 TL. civarındaydı. Daha önce benim arabamda mevcuttu, daha sonra forum üyelerimizden değerli kardeşim Onur Acararıcan'a göndermiştim, son derece iyi bir performans elde etti kendisi. Pm attım.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 00:58 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstanbul'da distribütörü var ve tabiki turbo değişmeksizin sadece stock wg çıkartılıp yerine 'Forge' ayarlı wg actuator monte ediliyor. Fiyatı da 350 TL. civarındaydı. Daha önce benim arabamda mevcuttu, daha sonra forum üyelerimizden değerli kardeşim Onur Acararıcan'a göndermiştim, son derece iyi bir performans elde etti kendisi. Pm attım.

    aldığım yerde montaj yaparlarmı, veya bir usta montaj yapabilir bu parçayı galiba.bu parça için daha önce forumda yazdığın bilgilere de baktım. son bir soru forge wga taktıktan sonra chip te yapmalımıyım
    tahmini bg ve tork verileri ne olur.
    ben araçla 0-100 denemesi yaptım 10 sn gibi bi rakam çıktı.fabrika verisi 8.7 ben genelde fabrika verilerinin altına düşen zamanlamalar yakalarım. benim motor yorgun olabilirmi araç 110 binde
    çok teşekkürler zahmetlerin için

  5. #5
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aldığım yerde montaj yaparlarmı, veya bir usta montaj yapabilir bu parçayı galiba.bu parça için daha önce forumda yazdığın bilgilere de baktım. son bir soru forge wga taktıktan sonra chip te yapmalımıyım
    tahmini bg ve tork verileri ne olur.
    ben araçla 0-100 denemesi yaptım 10 sn gibi bi rakam çıktı.fabrika verisi 8.7 ben genelde fabrika verilerinin altına düşen zamanlamalar yakalarım. benim motor yorgun olabilirmi araç 110 binde
    çok teşekkürler zahmetlerin için
    Montajı oldukça basittir, temin ettiğiniz yerde sormanızda da fayda var, tabiki yetkili servisde veya herhangi bir mekanik servisde bir usta tarafından kolayca monte edilebilir. Waste gate actuator, ayarlanıp takıldıktan sonra, aslında yazılıma gerek bırakmamak üzere imal edilmiş bir parçadır, rahatlıkla 150HP-240Nm. değerlere ulaşılabilir. Aracınızın şu anki mekanik ve performans değerlerini ancak servisde test cihazıyla ve de dynamometrede görmek mümkündür, debriyaj, lastik, yağ, buji, filtre vs. gibi unsurlar bu açıdan her zaman önemlidir. Sonuç olarak, bu km. de bir t-jet motor normal koşullarda yorgun olamaz, kolay gelsin, selam ve sevgiler.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 02:25 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Montajı oldukça basittir, temin ettiğiniz yerde sormanızda da fayda var, tabiki yetkili servisde veya herhangi bir mekanik servisde bir usta tarafından kolayca monte edilebilir. Waste gate actuator, ayarlanıp takıldıktan sonra, aslında yazılıma gerek bırakmamak üzere imal edilmiş bir parçadır, rahatlıkla 150HP-240Nm. değerlere ulaşılabilir. Aracınızın şu anki mekanik ve performans değerlerini ancak servisde test cihazıyla ve de dynamometrede görmek mümkündür, debriyaj, lastik, yağ, buji, filtre vs. gibi unsurlar bu açıdan her zaman önemlidir. Sonuç olarak, bu km. de bir t-jet motor normal koşullarda yorgun olamaz, kolay gelsin, selam ve sevgiler.
    bunun ayarını kendimiz yapabilirmiyiz

  7. #7
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunun ayarını kendimiz yapabilirmiyiz
    Ayarı, somununu gevşetip, rod'un wg'e bağlanan kısmını çevirerek toplam boyu kısaltmak şeklinde son derece basittir, sonra da somun sıkılarak ayar sabitlenir, asıl önemli olan, wg actuator montajını yapıp egzoz housingi üstündeki wg dış koluna sekmanı ile birlikte düzgünce takmaktır.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 03:11 ) değiştirilmiştir.

  8. #8
    Rüstem-Muhammed Karakoyun
    1923qw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2012
    Mesajlar
    541
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    06ET7117
    Edilen teşekkür: 120

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate actuator uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.
    Abi ne güzel konuşuyon tutuldum okuyorum öyle
    Geçici Dövme-https://tatfast.com

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #9
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı 1923qw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ne güzel konuşuyon tutuldum okuyorum öyle
    Çok teşekkür ederim değerli kardeşim, teknik bilgiler her zaman paylaşılmalı.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 13:02 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 28/02/2013, 23:57
  2. iPhone 5 Apple'ı çok üzdü!
    lektonstar17 tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 14/01/2013, 23:59
  3. Beni hatırlayan var mı ? :)
    engin6264 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 12/08/2012, 13:33
  4. Neden hep beni bulur?
    ayaman tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 21/04/2012, 00:02
  5. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03/04/2011, 03:44

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com