Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Puntom performans olarak beni çok üzdü:(

  1. #21
    serkan dikici
    serkandikici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    682
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 AV 8552
    Edilen teşekkür: 168

    Standart

    İyiymiş
    M.K.ATATÜRK


  2. #22
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı nserkandikici Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo benzinli araçlarda da dizel gibi performans alınıyor mu onu çok merak ediyorum tjet kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi?
    Serkan kardeşim, şu anda 1,5 bar turbo peak basıncında 180HP-270Nm. performans verilerine sahip olan ve Forge intercooler uygulamak üzere olduğumuz ve de 200HP-290Nm. performans değerlerine ulaşmasını öngördüğüm arabamı üye garajı kısmında 'T-jet Abarth' başlıklı konumda inceleyebilirsiniz.
    Konu OAGP1960 tarafından (12/08/2013 Saat 23:41 ) değiştirilmiştir.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #23
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    dediğiniz yolu biliyorum 1.4 77 bg araçla iyi gitmişsin. Dizelin torku yüksektir bayırda avantajı ondan.
    gidememenin debriyajla alakası yok yeni nesil araçlar otmatik debriyajdır baskı balata bitime yakın vitesler geçmez zaten debriyaj dibte kavrar, en son debriyaj açmaz vites deeğiştiremezsin. eski araçlarda debriya balatası zayıfladıkça performans düşerdi
    tjeti soracak olursanız ben çok memnunum beni yüz üstü bırakmadı. leon fr golf tsi 122 hp tjetimle tokatladım. bmv bir boy farkla geçti en azından peşini bırakmad

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #24
    serkan dikici
    serkandikici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    682
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 AV 8552
    Edilen teşekkür: 168

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serkan kardeşim, şu anda 1,5 bar turbo peak basıncında 180HP-270Nm. performans verilerine sahip olan ve Forge intercooler uygulamak üzere olduğumuz ve de 200HP-290Nm. performans değerlerine ulaşmasını öngördüğüm arabamı üye garajı kısmında 'T-jet Abarth' başlıklı konumda inceleyebilirsiniz.
    Yorum yapasım bile gelmedi valla

    Şaka bi yana harika bi güç.. Dizel, benzin, LPG üç yakıta da sahip aracım oldu kullandım fakat bi turbo benzinli kullanmadım genel kısmına bi taksiyle ilgili konu açmıştım o taksici arkadaş 1.2 tsi jetta almış taksi yapmak için daha yeni biraz anlattı aracı ordan geldi bu merak valla

    Kazasız belasız sürüşler..
    M.K.ATATÜRK


  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #25
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı nserkandikici Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo benzinli araçlarda da dizel gibi performans alınıyor mu onu çok merak ediyorum tjet kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi?
    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dediğiniz yolu biliyorum 1.4 77 bg araçla iyi gitmişsin. Dizelin torku yüksektir bayırda avantajı ondan.
    gidememenin debriyajla alakası yok yeni nesil araçlar otmatik debriyajdır baskı balata bitime yakın vitesler geçmez zaten debriyaj dibte kavrar, en son debriyaj açmaz vites deeğiştiremezsin. eski araçlarda debriya balatası zayıfladıkça performans düşerdi
    tjeti soracak olursanız ben çok memnunum beni yüz üstü bırakmadı. leon fr golf tsi 122 hp tjetimle tokatladım. bmv bir boy farkla geçti en azından peşini bırakmad
    Zahir kardeşim, t-jet gerçekten de çok iyi dizayn edilmiş bir makineye sahiptir, güle güle kullanın. Modifikasyona da son derece müsaittir. Bugüne dek geçtiğim araçlar çok çeşitli, iddialı ve güncel markalardı. 'T-jet Abarth' başlıklı konumda teknik detaylarını görebileceğiniz arabamla en son geçtiğim araç, 184HP-380Nm. performans verilerine sahip olan son model bir BMW 320d idi.
    Konu OAGP1960 tarafından (12/08/2013 Saat 23:57 ) değiştirilmiştir.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #26
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zahir kardeşim, t-jet gerçekten de çok iyi dizayn edilmiş bir makineye sahiptir, güle güle kullanın. Modifikasyona da son derece müsaittir. Bugüne dek geçtiğim araçlar çok çeşitli, iddialı ve güncel markalardı. 'T-jet Abarth' başlıklı konumda teknik detaylarını görebileceğiniz arabamla en son geçtiğim araç, 184HP-380Nm. performans verilerine sahip olan son model bir BMW 320d idi.
    beni o bmw geçti ama 1 boy farkla geçebildi açamadı arayıben baya fark bekliyordum.

    ben alalı 2 ay oldu yani yeni puntocuyum ama hasta oldum verdiği adrenaline.şiimdilik chip filitre ve egsoz yaptırmayı düşünüyorum garajda senin araca baktım istanbul avrupa yakasında tavsiye ettiğin yer varmı?

  11. #27
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beni o bmw geçti ama 1 boy farkla geçebildi açamadı arayıben baya fark bekliyordum.

    ben alalı 2 ay oldu yani yeni puntocuyum ama hasta oldum verdiği adrenaline.şiimdilik chip filitre ve egsoz yaptırmayı düşünüyorum garajda senin araca baktım istanbul avrupa yakasında tavsiye ettiğin yer varmı?
    Zahir kardeş, malesef İstanbul'daki tuning merkezleriyle ilgili pek bilgi sahibi değilim. Ankara'da olsaydınız tabiki tavsiyede bulunabilirdim. Fakat yine de teknik anlamda yapılabilecekleri sizinle paylaşabilirim.

  12. #28
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zahir kardeş, malesef İstanbul'daki tuning merkezleriyle ilgili pek bilgi sahibi değilim. Ankara'da olsaydınız tabiki tavsiyede bulunabilirdim. Fakat yine de teknik anlamda yapılabilecekleri sizinle paylaşabilirim.
    valla iyi olur bana bir yl haritası çıkarırsan
    ben başta chip lemek istiyorum sonra filitre. duruma görede egsoz yaptıracaktım.sen ne önerirsin

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #29
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla iyi olur bana bir yl haritası çıkarırsan
    ben başta chip lemek istiyorum sonra filitre. duruma görede egsoz yaptıracaktım.sen ne önerirsin
    Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate actuator uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 01:08 ) değiştirilmiştir.

  15. #30
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.

    waste gate actuator fiyatı nedir turboyu değiştirmek gerekmez galiba

  16. #31
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    waste gate actuator fiyatı nedir turboyu değiştirmek gerekmez galiba
    İstanbul'da distribütörü var ve tabiki turbo değişmeksizin sadece stock wg çıkartılıp yerine 'Forge' ayarlı wg actuator monte ediliyor. Fiyatı da 350 TL. civarındaydı. Daha önce benim arabamda mevcuttu, daha sonra forum üyelerimizden değerli kardeşim Onur Acararıcan'a göndermiştim, son derece iyi bir performans elde etti kendisi. Pm attım.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 00:58 ) değiştirilmiştir.

  17. #32
    Salih Temel
    Puntocuk breko52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    178
    Nereden
    Ordu
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34EE2255
    Edilen teşekkür: 52

    Standart

    dizel ile aracınızı kıyaslamanız yanlış bence
    ben mesela uzun yolda 6. vites 110 dan aşağı düşmem
    yokuş felan farketmez yokuşlarda çoğu benzinli 1,6 araçlar bile sağa çekilir
    benim araç 90 lık turbonun da avantajını unutmamalı
    o kadar yük ile normal bence

  18. #33
    uğur ural
    dexter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/02/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    702
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 142

    Standart

    ölüdenizden hisarönüne çıkarken,o yolu iyi bilirim dizel de bile 3 ten 4 atamıyorsun hemen bayılıyor araba geri 3e çekiyorsun,çok aşırı dik olmasa da çok zorlayıcı bir yoldur ve 3-4 km vardır yokuş..

  19. #34
    halil özçelik
    ᵀᴵᴾᴼ♥ᴳᴿᴬᴻᴰᴲ ᴾᵁᴻᵀᴼ♥ᴮᴿᴬᵂᴼ ligdevi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2012
    Yaş
    44
    Mesajlar
    622
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    16 Z 5982
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    dizelle 1.4 fire motoru kıyaslamanız yanlış olmuş, benzinli araçlar seridir ama yükte çabuk güçten düşerler, dizellerde turbo şarj sayesinde devirlenince seridir yalnız en büyük özellikleri yükte bile torkları sayesinde düşük devirlerde de olsa güçten düşmezler,
    ben dün sakaryadan bursaya döndüm, gülmeyin ama araçta 7 kişi + full bagaj ve klima açık 180 i gördüm, rampa çıkmakta birnevi yük sayılır, arkadaşınızın dizel olduğundan rampada sizi geçmesi gayet normal, silindir hacimlerine aldanmayın, saydığınız 1.2 polo falan turbolu olduğu için rahat çıkıyo, turbosu olmasa yükleriniz aynı olsa emin olun siz 2 yle gidiyosanız 1.2 turbosuz polo 1 le su kaynata kaynata anca çıkar
    Konu ligdevi tarafından (13/08/2013 Saat 01:36 ) değiştirilmiştir.

  20. #35
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstanbul'da distribütörü var ve tabiki turbo değişmeksizin sadece stock wg çıkartılıp yerine 'Forge' ayarlı wg actuator monte ediliyor. Fiyatı da 350 TL. civarındaydı. Daha önce benim arabamda mevcuttu, daha sonra forum üyelerimizden değerli kardeşim Onur Acararıcan'a göndermiştim, son derece iyi bir performans elde etti kendisi. Pm attım.

    aldığım yerde montaj yaparlarmı, veya bir usta montaj yapabilir bu parçayı galiba.bu parça için daha önce forumda yazdığın bilgilere de baktım. son bir soru forge wga taktıktan sonra chip te yapmalımıyım
    tahmini bg ve tork verileri ne olur.
    ben araçla 0-100 denemesi yaptım 10 sn gibi bi rakam çıktı.fabrika verisi 8.7 ben genelde fabrika verilerinin altına düşen zamanlamalar yakalarım. benim motor yorgun olabilirmi araç 110 binde
    çok teşekkürler zahmetlerin için

  21. #36
    emre aktan
    emreaktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    299
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 47

    Standart

    benim aracım multiair eğer rampaya devirli kaptırırsam 6 . viteste çıkabiliyorum çanakkale ezine arasındaki dümrek bayırını böyle çıktım klima 2 de 150 ile kaptırdım 130 ile tamamladım ama aynı rampaya 90 la kaptırısam 4. viteste 80.90 çıkıyo ama multiairler 5000 -6000 devir çevirmeye müsait vtec motor gibi hayat 5000 deviden sonra başlıyor red line giderek 130a gene çıkıyo tabi benzine acımazsan bence devirle alakalı olay multijet albea yetişe medi aynı şekilde renault kangoda öyle ama devirim hep 3000.4000 arasında idi

  22. #37
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aldığım yerde montaj yaparlarmı, veya bir usta montaj yapabilir bu parçayı galiba.bu parça için daha önce forumda yazdığın bilgilere de baktım. son bir soru forge wga taktıktan sonra chip te yapmalımıyım
    tahmini bg ve tork verileri ne olur.
    ben araçla 0-100 denemesi yaptım 10 sn gibi bi rakam çıktı.fabrika verisi 8.7 ben genelde fabrika verilerinin altına düşen zamanlamalar yakalarım. benim motor yorgun olabilirmi araç 110 binde
    çok teşekkürler zahmetlerin için
    Montajı oldukça basittir, temin ettiğiniz yerde sormanızda da fayda var, tabiki yetkili servisde veya herhangi bir mekanik servisde bir usta tarafından kolayca monte edilebilir. Waste gate actuator, ayarlanıp takıldıktan sonra, aslında yazılıma gerek bırakmamak üzere imal edilmiş bir parçadır, rahatlıkla 150HP-240Nm. değerlere ulaşılabilir. Aracınızın şu anki mekanik ve performans değerlerini ancak servisde test cihazıyla ve de dynamometrede görmek mümkündür, debriyaj, lastik, yağ, buji, filtre vs. gibi unsurlar bu açıdan her zaman önemlidir. Sonuç olarak, bu km. de bir t-jet motor normal koşullarda yorgun olamaz, kolay gelsin, selam ve sevgiler.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 02:25 ) değiştirilmiştir.

  23. #38
    zahir baba
    zahirbaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/08/2013
    Yaş
    44
    Mesajlar
    214
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Montajı oldukça basittir, temin ettiğiniz yerde sormanızda da fayda var, tabiki yetkili servisde veya herhangi bir mekanik servisde bir usta tarafından kolayca monte edilebilir. Waste gate actuator, ayarlanıp takıldıktan sonra, aslında yazılıma gerek bırakmamak üzere imal edilmiş bir parçadır, rahatlıkla 150HP-240Nm. değerlere ulaşılabilir. Aracınızın şu anki mekanik ve performans değerlerini ancak servisde test cihazıyla ve de dynamometrede görmek mümkündür, debriyaj, lastik, yağ, buji, filtre vs. gibi unsurlar bu açıdan her zaman önemlidir. Sonuç olarak, bu km. de bir t-jet motor normal koşullarda yorgun olamaz, kolay gelsin, selam ve sevgiler.
    bunun ayarını kendimiz yapabilirmiyiz

  24. #39
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı zahirbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunun ayarını kendimiz yapabilirmiyiz
    Ayarı, somununu gevşetip, rod'un wg'e bağlanan kısmını çevirerek toplam boyu kısaltmak şeklinde son derece basittir, sonra da somun sıkılarak ayar sabitlenir, asıl önemli olan, wg actuator montajını yapıp egzoz housingi üstündeki wg dış koluna sekmanı ile birlikte düzgünce takmaktır.
    Konu OAGP1960 tarafından (13/08/2013 Saat 03:11 ) değiştirilmiştir.

  25. #40
    Rüstem-Muhammed Karakoyun
    1923qw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2012
    Mesajlar
    541
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    06ET7117
    Edilen teşekkür: 120

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage I modifikasyonda, tabiki öncelikle stock turbo olan IHI vl37'ye dokunulmadan, çok iyi ayarlanmış bir yazılım ve iyi kalite, tercihan kutu içi koton filtre gerekir. Bununla beraber artan performans ile artmış olan egzoz gazı akımı için 60mm. çaplı cat-back (katalizatör sonrası) egzoz sistemi yapılmalı, orta ve son susturucu da aynı çapta, ser akımlı (perdesiz) ve de egzoz boru dönüşleri potsuz olmalı, tercihan da krom malzemeyle custom olarak hazırlanmalıdır. Bir başka alternatif de, 'Forge' ayarlı waste gate actuator uygulamasıdır ve yazılıma gerek kalmaz, tabiki filtre ve egzoz yine gereklidir. Stock t-jet turbo peak basıncı 1 bar'dır, 'Forge' wg'in ayarlı çubuğu, 2-3 tur döndürülüp, stock waste gate rod (çubuk) boyundan daha kısa olacak şekilde güzel bir ayar sağlanabilir ve takriben 1,3 bar turbo basıncı sağlar, dolayısıyla da 150 HP-240Nm. değerler yakalanabilir.
    Abi ne güzel konuşuyon tutuldum okuyorum öyle
    Geçici Dövme-https://tatfast.com

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 28/02/2013, 23:57
  2. iPhone 5 Apple'ı çok üzdü!
    lektonstar17 tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 14/01/2013, 23:59
  3. Beni hatırlayan var mı ? :)
    engin6264 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 12/08/2012, 13:33
  4. Neden hep beni bulur?
    ayaman tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 21/04/2012, 00:02
  5. Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 03/04/2011, 03:44

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com