Cenkeri, sizin bayi gerçekten yanlış işler yapmış.Aracı temizlemeden teslim etmeleri oldukça vahim bir durum...
Printable View
Cenkeri, sizin bayi gerçekten yanlış işler yapmış.Aracı temizlemeden teslim etmeleri oldukça vahim bir durum...
Evet fiat bazı konularda çok yetersiz..Ama yaklaşık 2 aydır adana ve maraşta gitmediğim bayii bakmadığım forum kalmadı hiç bir araç için 'evet çok harika yada hiç sorun çıkarmadı' gibi bir durumla karşılaşmadım.Kimisin kullandığı malzemeler kaliteli fakat çok yakıyor kimisi güvenlik bakımından kusurlu kimsiin motorunda yetrsizlik var ....var da var yanii.hı para çoksa gidip mercedes yada bmw alırsın ki onlardada sorun çıkma oalsaılığı çok yüksek çünkü alınan şey mekanik elektronik birşey arızalanma herzaman olabilir..Ne demişler Allah kaza bela vermesin gerisi kolay 5yıl garanti kapı gıcırdasa git baktır..bukadar kolay arkaşlarım..
hocam sen arabadan ne bekliyosun bilmiyorum.Ama o fiyata alınacak arabalrı iyice bir araştır forumları gir oku..herzaman sıkıntı yaratan noktalar vardır ama bu arabayı aldığına pişman olmamamn gerekir..bir ara gir 206 207 corsa clio jazz vb arabalar hakkındaki yorumları oku.senn gibi pişman olan okadar çok kişi varkii..en iyisi hiç araba almamak olur senin adına..
Benim arabamda sorun varsa sonuna kadar şikayet ederim, gereken yerlerin bunu gidermesi için sıkıştırırım. Çok şükür bu zamana kadar sorun çıkarmadı ancak sorun yaşayan arkadaşlarımla servislere çok gittim. Arabanın fiyatı buysa şikayet hakkı yokmu yani, ne demek bu şimdi? Bunun fiyatla bir alakası olduğunu sanmıyorum. Başka arabaların sorunlarının ne olduğu ne bittiği beni bağlamaz. Herkes sattığın malın arkasında duracak, olması gereken budur. Ben ikinci el arabanın sorunlarından bunaldığım için onca para döküp sıfır araba aldım. Bu arabada sorun yaratıyorsa ne anlamı kalacak. Arabamı alırken arada bir bozulabilir ona göre demediler, derlersede alacakları cevap bellidir. İçimizde herkesin arabasına yüklediği anlam farklı ama hepsinin beklentisi sorunsuz kullanabilmek, herkese sorunsuz günler dilerim...
Arkadaşlar bu topic halen devam ediyor olması beni çok şaşırttı. Her araçta sorunlar olduğu gün gibi aşikar, bizler sayesinde bu araçlar yaşıyor ben yinede punto diyorum. Sınıfı için ideal bir araçtır.
arkadaşım şikayet başka pişmanlık başkadır ...mekanik bir şey alıyorsun.sana kimse 'bak bu sıfır araba buna bişe olmaz ,,yada bu araba arada bir sorun çıkarır dikkat et' diyemez derse zaten bir pislik vardır o işin içinde..Fiyat tabiki önemlidir her mal alınırken segmentine sınıfnna bakacaksın o sınıfta o miktar bir arabadan mükemmel birşey beklemeyeceksn.sonuçta düşük maliyetle yapılan bir ürün alıyorsun.ki gerçekten çok iyi bir motor ve görünüşe sahip bir araba.
neyse bu konu uzar gider .Araba güzel bir araba iki güne benmkide geliyor allah pişman etmesin kimseyi.pişman olan varsa satsın ama 2. bir pşmanlık yaşamayacağına emin olduğu bir arabayı alsın..herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum..
Pişmanlık malesef durup dururken olmuyor. insanların beklentilerine sorunlar neticesinde cevap verilememesi, üstüne üstlük hak ettiği hizmeti alamamasından kaynaklanıyor. Sınıflar ne için olursa olsun, ortalama bu demek yerine daha fazlasını sunmaya çalışmak hedef olmalı. Sevdiğim bir laf vardır, ''kötüden örnek olmaz'' diye...
Engin arkadasimiz aradaki farki anlatmis ama ben sana bir ornek vereyim. Mesela aracinda sagda solda airbag yazmasina ragmen airbag olmadigini ogrensen ne dusunurdun? Direksiyon isiklarim eksikti para ile (sagolsunlar yarisini aldilar musteri memnuniyeti icin :) ), yol bilgisayarim 3 satir olmasi gerekirken 2 satir ve bu hata duzeltilmiyor. Hatta hata olmadigi iddia ediliyor mantikli konusma yapiyorsunuz tamam donelim diyorlar arayan soran yok. Aracim balmumu kapli verildi, lastik havalari olmasi gerekenden 9-10 psi fazlaydi bu durum yuzunden kaza yapip daha vahim sonuclar yasayabilirdim. Bu araci severek ve begenerek sizin soylediginiz gibi diger araclarla kiyaslayarak kataloglardan inceleyerek aldim ama Fiat kataloglarada sadik kalmiyor ki, açin fiat.com.tr' yi dinamik donanimda yol bilgisayari 3 satir ama benim aracimda 2 satir bir çok arkadasta bu hata mevcut. Demekki benimki az pilav hesabi az dinamik. Bizim burada anlattigimiz aracin beter kotu olmasi degil musteriye yaklasimlariyla aslinda cok guzel bir arac olan GP'in hizmetini alamamaktan kaynaklanan pismanlik konusudur.
Arkadaşlar insan kullandığı arabada her ne kadar bazı problemler olsada bazı ayıpları olsada arabaları gerçekten seven kullanmaktan zevk alan ve kullandıgı aracla bir bag olusturan birisiyse bu tur sikayetleri okudugund gercekten tarafsız yorumlar yapamıyor bazen kendiside cok iyi bilsede aracına bir turlu toz konduramaz araba asigi dostlar nerden biliosun yaw dieceksiniz ama bu boyle arkadaslar ben kullandıgım araca resmen asik olurum onu elestiren birisi oldugu zaman inanın kızarım yaw :)) şikayetçi olan arkadaşı gayet iyi anlıyorum ben hem gp hemde bunla fiyat olarak aynı donanımda olan bi civic kullanıcısıyım mecburen servis vs her isi ben yapıorum araclarda size şu şekilde ozetleyim hani bi rahatsızlıgınz oldugunda bi devlet hastanesine gidersiniz kafayı yersiniz bide ozel hastaneye gidersiniz leb demeden herseyi anlarlar sizi gercekten mutlu etmesini bilirler ya oyle birsey aradaki fark. Fiyat olarakta bir degil işte diyecek arkadaşlar olabilr evet bir degil cunki civic servisinden daha ucuza çıkıyorum... Puntomu hevesle aldığım ilk gun aracın içinde koltukların altında vs klipsli yuzeyler olur inanın bunların bazılarını bn oturttum yerine. Dedim hadi bu gorulur işçilik ya hayati onem taşıyan parçaların işçiliğide böyle ise ne olacak :(( Neyseki önemli problemler çıkmadı halen...
Lastik havaları olayını şimdi okudum demek sadece bende değilmiş o problem arkadaşlar mutlaka aracınızı aldıgınız gibi havalarını kontrol ettirin imkanınız varsa nitrojen bastırın. Ben kut kut sesleri duynca hemen yanaştım benzinliğe ne göreyim bazıları 57 bazıları 22 civarı.
Evet arkadaslar son Fiat geyigini soyleyeyim de gulun biraz, ben guluyorum ama sinirden. Daha once yol bilgisayari ile ilgili postlarda mesajlarim var. Artik aliskanlik oldu call center aramak. Son olarak geldigim asamada 2007 aralik ayina kadar 3 satir, ocak ve subatta 2 satira donanim degisikligi yapildi, sonra mart ayinda tekrar vazgecerek 3 satira donanim degisikligi yapildi cevabi aldim. Bir firma yaptigi hatayi kabullenmemek icin boylesine komik cevaplarla musteriyi magdur edebiliyor. Bu boyle oldugu surece Fiat' in marka imaji hicbir zaman duzelmez simdiden 1 musteri kaybettiler bir dahaki arac alimimda full+full araci diger araclarin yari parasina satsalar bile yanindan bile gecmeyecegim. Cevremdeki herkese bana yasattiklarini anlatiyorumki hataya dusup onlarda aldanmasinlar. Aldanmasinlar diyorum cunku Fiat ozellikleri tam olan aracla test surusu yaptirip satis yapiyor ama aldiginiz arabada donanim eksilterek teslim ediyor 50-100 liralik yol bilgisayari ekrani ve tus aydinlatmasi icin yaptiklarina bakin.
arkadaşlar her ne kadar araçlarımıza aşıkta olsak toz konduramasakta şikayetçi olan bu arkadaşlar doğruyu söylüyorlar. Aslına bakarsanız hemen hemen herkes araçtan değil servisten genel olarakta Fiat ın yaklaşımlarından rahatsız.
Bende olsam az veya çok para verdiğim aracımda ortaya çıkan ve büyük çoğunluğuda ufak tefek problem olmasına rağmen düzeltilmeyen düzeltmemek için her bahaneyi öne süren bir firma hakkında olumsuz düşünürdüm ve de bunu böyle bir paylaşım sitesinde içimden geldiği gibi anlatırdım anlattımda. eminimki sizin de canınız yansa bunu yapardınız.
Verdiğin para karşılığı alacağın anca bu kadar olur sözünü ise kabullenmek mümkün değil. O az para ile aldığımız araçların servisteki bakım masrafları ise vip class üzerinden hesaplanıyor madem benden o kadar para almayı biliyorsun bunun karşılığında hizmetini tam olarak sunacaksın.
Diyeceğim soz söz,canımı yaksa da üzsede ben aracımı seviyorum fiatı değil. zaten aşkların en tutkulusuda canınızı en çok yakanı değil midir?
Unutmadan bir şey daha diyeceğim, bu forumda ki arkadaşların hepsi şikayet etmeyi bildiği kadar gibi teşekkür etmeyide çok iyi bilir. Fiat bunu hakedecek işler yaptığı zaman da teşekkürü de bu sitede fazlasıyla alıyor.
Arkadaslar,
konu ile ilgili yazılanları bastan sonra okumaya calıstım. fiat yada tofaş ile ilgili kanaatim sudurki bu adamlar icin musterinin hic ama hicbir onemi yok.
musteri hizmetleri diye bir yerde bilgisiz, vurdum duymaz, yaptıgı işin onemini anlayamamıs ve belkide motivasyonsuz insanlar var. bu insanlar sizin ısrarlı ve haklı sorularınızı gercekten komik!!! cevaplar vermekte cok yetenekliler ve ısrarcılar. somut ve tatmin edici bir cevap bulmanız imkansız.
Firmanın yaptıgı anlamsız ve zamansız donanım degisiklikleri ve kanımca imalat hataları!!!, bayilerin ve servislerin bilgisizligi, firmanın yaptıgı hataların arkasında durmayısı, bu konularla hic ilgilenmemesi ve musteriyi yok sayarak problemleri cozmeye yonelmemesi herseyi ozetliyor.
tum bunları 3satır yol bilgisayarı-direksiyon ısıkları konularındaki tecrübelerimle yazıyorum. okumayan arkadaslar forumda o konuyu bir okusunlar lutfen...
tofaş yada fiat bana göre 20 yıl oncesinden farklı değil ve hatta goreceli olarak daha kotu. bakmayın satıs rakamlarına, aracın donanımına, fiyatına.... kalite yok, satıs sonrası destek yok. katologlar bile yanlış...ne aldıgınızı bilmeyerek alıyorsunuz.. sapkadan ne cıkarsa olmus.. tavsan da cıkar, arabada cıkar...
ama ayrıca üzülüyorumki biz bunları yasamayı hak eden bir ülke olmusuz.. belki de tum problemler buradan kaynaklanıyor.. kendime de soruyorum.. bunları foruma yazmakla ne olacakki??
en azından forumları arastırıp da fiat araba almaya kalkan arkadaslar ne ile karsılasacaklarını bilecekler ve tepkilerini buna gore hazırlayıp fiat servisini degismeye zorlamış olacaklar belkide dediğini yaptıramayan yeni müşteriler fiattan fazgececek ve marka bazı şeylerin farkına varacak. Burda yazılan hiçbir kelime boşa gitmeyecek arkadaşlar emin olun.
Arkadaşlar bu topici uzun zamandır takip ediyor ve paylaşım amaçlı katkı koymaya çalışıyorum. Fakat maalesef bız kullanıcılar olarak FİAT bizi kesinlıkle kaale almıyor. Her servıs kafasına gore takılıyor. Biraz dişliyseniz yelkenleri indirip teslim oluyorlar Ancak özellikle büyük sehirlerde bilinçsiz sürücüler ve araç sirkülasyonu o kadar fazla ki servisin sizi kaybedip kaybetmemesi onlar için hiç önemli değil. Nasılsa yenısını gelir hesabı
Bence biz denizi geçtikte derede boğuluyoruz gibime geliyor nedersiniz ?
Herkese keyifli forumlar
Arkadasim sanki kafamdan gecenleri dusunup tasinip derleyip toplayip yazmis gibisin. Sana yazdiklarinda sonuna kadar katiliyorum ve ayni yollardan bende gectim artik hayatimda gun asiri call center arayip sinir hastasi olmak gibi bir periyot var. Ama inan bu yazdiklarimizda bosa gitmeyecek senin benim 3 kurusluk lambamizi, ekranimizi takmayan Fiat bu topiklerden dolayi arac alacak kisilere guzel olumsuz referans teskil ediyoruz. Sahsen olayin bu derece lakayit yurudugunu bilsem inanin Fiat' tan arac almayi test surusune bile gitmezdim. Her mesajimda soyluyorum kullandigimiz araclar beter kötu degil, bazi konularda sinif standardinda bazilarinda ustundfe veya asagisinda ama bu ilgisiz musteri hizmetkleriyle Fiat' tan arac alinmaz.
dostum hizmet konusunda haklısın.Ama öle işte türkiyede işler böle yürüyor farkındalıklarımız icraata dökmüyoruz sadece şikayet karşılarına toplanıp dikilsek topluca hareket etsek bakın bakim oluyormu bunlar ama böle fiat da da başka markada da böle, muamele farklı değil.. inanın o yüzden gerekirse hergün fiat müşteri hizmetlerini arayalım ben varım şikayetleri tehditkar şekilde ifade edelim bakalım bişe değişecekmi..Ama bunu yapacak kaç kişi bulursun ki..oyüzden kendimizi yormayalım böle gelmiş böle gidecek gibi...
Valla bende çalıştığım iş icabı neredeyse tüm araç satış nokta ve servislerini iyi bilirim. Fiat'ın durumu bencede çok tatmin edici değil. Web sitesi deseniz tamamen felaket. halen daha oto aksesuarlarının kangurumda satıldığını söyler girer bakarsınız alakası yok. Müşteri hizmetlerine bir soru sorarsınız sizi lokal servise yönlendirir. Sanki ben lokaldeki servise sormayı bilmiyorum....
Biran önce daha fazla para yapıp bir üst sınıfa atlamak lazım.
ya arkadaşlar ben arabamı çok seviyorum ama arkadaşlar doğru soylüyor motor teknolojileri cok ıyı olabılır ama atlanmaması gereken bır sey var işçilik 0
bende bır yığın sorun yasadım hala daha yasıyor bır enrico ya goturuyorum yasadığım sorunlarda yaptık halettık dıyolar ama hıcbır sey yapmıyorlar en sonunda bugun baslarında bekledımde anca halloldu
ewet ya bırde bu kangurum meselesı var gercekten yazık!!!