şahsen benim aracımda herhangibir arıza meydana gelmedi.benim fullun yakıt kalıtesini anlamam için 50 tl lik yakıt almam yetrli oldu.emınımkı almaya devam etseydım aracımda sıkıntılar meydana gelıcekti.bu birazda araç surucusuyle alakalı.sana göre hersey normal olobılır surucunun aracına verdiği önemle ve ilgiyle alakalıdır.sana göre normal olan bir çalışma sesi ve çekiş gücü aracına daha çok kulak veren ve daha ilgili olan biri için a normal olabilir.eminimki bir başkası benım aracımı yakıt almadan önce ve yakıt aldıktan sonra kullansaydı aradaki farkı anlayamazdı..birazda söförluklen alakalı olduğnu düşünüyorum..bu mesjımdan sakın yanlış bir sonuç çıkartmayın herkez kendine göre mutlaka şöfördür.ama söförlük öyle arac bakımını yaptırmakla yakıtı araca koyumakla aracı kullanmakla olmuyor 4 nesil dir şöförlük yapan bir ailenin bireyiyim.tabiri caizze direksyon başında büyüdüm.araç konusunda kendime oldukça güveniyorum tabıkı bilmediğim bir çok konu var kendi aracım uzerinde oldukça bilgi sahibi edindim bu forum aracılığılada hala bilgi edinebiliyorum ve edindiğim bilgileride arkadaşlarımla paylaşıyorum.ben kendi adıma konusuyorum fullun yakıtı bence piyasadaki en kalıtesiz akaryakıt.ben aracımı ılk aldıım günden beri sabit iki petrolden alıyorum bir aynalıkavak opet diğeride dolapdere shell istasyonu..mumkun olduğuncada opetten alıyorum ama fullu denedım memnun kalmadım ilk seferde 50 tl lık yakıtla bu farkı anlayabıldım..bu durum benım kulllandığım motorlanda alakalı olobılır benım aracım atmosferim starjet fire motorlanlan oldukça farklı bir motor.buyuk oranda fark hisstmememın nedeni buda olobilir tabiki.kısacası ben burda forum arkadaslarımı uyarmak ıstemıştşm ve sadcee fıkrımı soyledim.herkez ıstediği markadan yakıt alabılır buna araç sahıbı karar verır.ama benım görevim burda basımdan gecen bır olayı arkadaslarımla paylaşmak onlara yasadığım olayı anlatmak.siz nasıl memnun ısenız bu gayet normalse bende memnun değilim buda bence normal olmalı.ve soylede bır durum var şikayetlerin tamamını okursanız ağırlıklı sıkıntıların benım konu hakkında yazdığım ilk mesajla birebir olduğnu görürsünüz. şikayetim var.com daki şikayetlerin çoğu aracımın motor sesi değişti,performans kaybı,aracın ortalama yakıtının artması,ve toplamda gittiğinden daha az km gitmesi'dir farklı suruculer farklı problemlerı yakalamış olobılırler kımıne gore arac gitmiyodur,kimine göre ise çok yakıyodur sonuçta o kımse mağdurdur ve şikayet etmiştir.akaryakıt firmalarının toplam şikayet adetlerini kontrol ettiğnizde ise zaten olayın ne boyutta olduğun anlarsınız daha piyasaya gireli 1 sene bile olmamış bir firmanın piyasa içinde 10 yılları devirmiş bir çok firmanın bir kaçının şikayet sayısını geçmiş bir çoğununda yarısından fazlasına ulaşmıştır.shell,opet,bp,petrol ofisi vs bu firmaların şikayetleriyle oarantısal olorak bir karşılstırma yaptığınızda olayın hangi boyutta olduğnu anlayabilirsiniz.birde şöyle bir durum var opet yada shell de yada diğer buyuk firmalarda şikayet leri incelediğinizde şikayetlerin genelde pompacı,yanlış yakıt koyma,fiş kesmeme,ve pompa başında fazla sure bekleme olorak görebilirsiniz.tabıkı yakıtla ilgilide sikayetler var ama full gibi sikayetlerin tamımına yakın yakıtsal sorun ile ilgili değil. bu ayrıntıyıda sızınle paylaşmak ıstedim.ve ben size yine şunu soylemekte fayda buluyorum en kısa zamanda fullden yakıt almayı bırakın bir kaç depo farklı bır yerden kullanın ve farkı görün..saygılarımla...
son olorakta yaptığınız yakıt ortalamalarını ıncelediğimde uzun yolda dizel araçla yaptığınız km yı ben 95 lik starjetimle yakalamış bulunmaktayım 2011 yazı 3 kiş full bagaj ile 830 km gittim bir depo 97 oktan benzin ile bunuda ayrıca soylemek ıstedim size..istanbuldan antalya mavaggata gittim.eskişehir ve kutahya şehir merkezlerinede girerek bu km yaptım.manavgata vardığımda nerseyse yakıtım bitmek uzereydi tabiri caizze ibre sıfırı gosterıyordu.tekrar fulledim ve donuste bir depoylada istanbula geldim..
Yer imleri