FULL garanti kapsamında girip girmediğimi öğrenmek için full müşteri hizmetlerini arayıp sormak istedim. telesekreterin söyledikleri doğrultusunda kodlama yapmama rağmen düşmedi. bende internet sitesinden iletişim kısmından forum doldurup yolladım.
yaklaşık 15 dk sonra cep telefonundan arandım ve sorduğum soruların cevabını aldım. çağrı merkezi ile ilgili de problemin kendilerinden olup olmadığını araştıracaklarını söylediler. yakıtları bazı arkadaşlara göre şaibeli ama hizmetlerinden oldukça memnunum.
1 aralık da tekrardan depoyu full akaryakıtta fulleyip full garanti sistemine giriş yapıp, ikinci kez şehir için full depo testi yaptıktan sonra 1 kezde opetten depo doldurup deneme yapacağım. değişen hava şartlarını göz önüne alıp 40 km ya kadar farkı göz ardı edeceğim.
yol bilgisayarı verilerinden hiç bir farklılık yok.( ağırlıklıklı total olmak üzere karışık - full arasında )