Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 21 ile 37 arası

Konu: Yakıt pompası

  1. #21
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı cihankardes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu mantığa göre o zaman v-power daha az yakar mı diyoruz?
    içindeki katkıdan dolayı bir depo da 1veya2 litre daha fazla harcar. v power ile
    Konu fhmnl tarafından (30/04/2012 Saat 16:36 ) değiştirilmiştir.
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #22
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    ben baya bi shell kullandım v-power ama opete göre sanki motor daha sesli çalışıyordu onun için tekrar opete geçtim..ama 2 tane sürekli mazot aldığım yer var birisi shell diğer opet mahmutbeydeki şubeleri denk geldiği zaman ikisinden de alıyorum fakat genelde opetten..istinye park ın altındaki opet TSK vakfının o taraflara geçtiğimde özellikle ordan alıyorum..

  4. #23
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben baya bi shell kullandım v-power ama opete göre sanki motor daha sesli çalışıyordu onun için tekrar opete geçtim..ama 2 tane sürekli mazot aldığım yer var birisi shell diğer opet mahmutbeydeki şubeleri denk geldiği zaman ikisinden de alıyorum fakat genelde opetten..istinye park ın altındaki opet TSK vakfının o taraflara geçtiğimde özellikle ordan alıyorum..
    ince mazotla araç sesli ve sıngirtili çalışır. Kalitesine güvendiğiniz yerden alın sürekli.
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  5. #24
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ince mazotla araç sesli ve sıngirtili çalışır. Kalitesine güvendiğiniz yerden alın sürekli.
    hocam kaliteli mazot dizel aracı sesli mi çalıştırır? öyle ise neden acaba teknik kısmını biraz daha açabilir misiniz?

  6. #25
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam kaliteli mazot dizel aracı sesli mi çalıştırır? öyle ise neden acaba teknik kısmını biraz daha açabilir misiniz?
    sektani yüksek mazotlar içerisindeki katkı maddesi ve arttırdığı performans dolayısı ile aracın sesli çalışmasına sebep olur.şöyle düşünün örneğin traktörlerde eskiden kırsal motorin vardı. Kırsal motorin normal motorine göre daha yoğun ve duman oranı yüksekti duman fazla atması motorinin içindeki yağ miktarı ile orantılıdır.hem Motor yağı ile yağlama hemde yakıtın içerisindeki çok ufak miktardaki yağ ile pistonlarIn üst odalari da yağlanir.yüksek sektanli mazotlarda yağ oranı hemen hemen hiç yok gibidir o yüzden araç dumansiz ve sesli çalışır. Bana göre en ideal yakıt katkısiz euro diseldir..çok az miktar dumandan da zarar gelmez. Zaten dizel arabada da olması gereken o dur.
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #26
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sektani yüksek mazotlar içerisindeki katkı maddesi ve arttırdığı performans dolayısı ile aracın sesli çalışmasına sebep olur.şöyle düşünün örneğin traktörlerde eskiden kırsal motorin vardı. Kırsal motorin normal motorine göre daha yoğun ve duman oranı yüksekti duman fazla atması motorinin içindeki yağ miktarı ile orantılıdır.hem Motor yağı ile yağlama hemde yakıtın içerisindeki çok ufak miktardaki yağ ile pistonlarIn üst odalari da yağlanir.yüksek sektanli mazotlarda yağ oranı hemen hemen hiç yok gibidir o yüzden araç dumansiz ve sesli çalışır. Bana göre en ideal yakıt katkısiz euro diseldir..çok az miktar dumandan da zarar gelmez. Zaten dizel arabada da olması gereken o dur.
    v-power katkılı mazot anladığım kadarıyla..bakalım baya deniyeceğim opeti olmadı yine v-power e geçeceğim..

  9. #27
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    v-power katkılı mazot anladığım kadarıyla..bakalım baya deniyeceğim opeti olmadı yine v-power e geçeceğim..
    ne anladığınıZı ben anlamadım ama 3 noktadan sonrası iyi mi kötü mu
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  10. #28
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne anladığınıZı ben anlamadım ama 3 noktadan sonrası iyi mi kötü mu
    şimdi siz v-power için katkılı mazot dediniz ve en son yorumunuzda bence en iyisi katkısız biraz duman atanı dediniz.. işte bu ikisi birleşince vpower katkılı mazot ama ideal değil anlaşılıyor yanlış mıyım

  11. #29
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi siz v-power için katkılı mazot dediniz ve en son yorumunuzda bence en iyisi katkısız biraz duman atanı dediniz.. işte bu ikisi birleşince vpower katkılı mazot ama ideal değil anlaşılıyor yanlış mıyım
    evet aynen öyle
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  12. #30
    cihan kardeş
    sunroof cihankardes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/08/2011
    Mesajlar
    1.516
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    35 AE 604
    Edilen teşekkür: 357

    Standart

    Fehmi kardeşim tecrübelerin için teşekkürler. Şu an önceliğim motorun litre bazında az yakması ve aynı istasyondan mazot almak.
    Hatta bir arkadaşımız yazmıştı euro dizele bile gerek yok normal mazot AB normlarında üretildiği için kullanılabilir diye. Tabi o kadar abartmaya gerek yok
    biz gp'yi çok sevdik

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #31
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı cihankardes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fehmi kardeşim tecrübelerin için teşekkürler. Şu an önceliğim motorun litre bazında az yakması ve aynı istasyondan mazot almak.
    Hatta bir arkadaşımız yazmıştı euro dizele bile gerek yok normal mazot AB normlarında üretildiği için kullanılabilir diye. Tabi o kadar abartmaya gerek yok
    rica ederim yardımcı olabildiysem me mutlu araçlarımız euro 4 euro 5 motorlu mazotta biraz seçicidirler kendileri. o yüzden düşük kükürtlü ,enjektör ve pompa dostu olan euro kullanmaliyiz. Dediginiz gibi abartmaya gerek yok
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  16. #32
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    dandik olarak (ucuz diyelim) satılan mazotlardan hiç bir zaman uzun vadede kar sağlanmaz. emin olun sürekli fuel save kullandığınızda bir süre sonra kurumlanma hat safhada olacak, enjektörler işemeye başlayacak v.s. v.s. benim aracım 78 binde iken enjektörlerden birisi işeme yaptı ve memesi değişerek işlem gördü. demek ki eski sahibi ne koyduysa depoya 78 bindeki arabanın enjektörü işeme yaptı. kimseye kullanın ya da kullanmayın demiyorum ancak siz bilirsiniz. duman yoksa kurumlanma yoktur, sağlıklı yanma vardır, temiz yakıt vardır.

  17. #33
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dandik olarak (ucuz diyelim) satılan mazotlardan hiç bir zaman uzun vadede kar sağlanmaz. emin olun sürekli fuel save kullandığınızda bir süre sonra kurumlanma hat safhada olacak, enjektörler işemeye başlayacak v.s. v.s. benim aracım 78 binde iken enjektörlerden birisi işeme yaptı ve memesi değişerek işlem gördü. demek ki eski sahibi ne koyduysa depoya 78 bindeki arabanın enjektörü işeme yaptı. kimseye kullanın ya da kullanmayın demiyorum ancak siz bilirsiniz. duman yoksa kurumlanma yoktur, sağlıklı yanma vardır, temiz yakıt vardır.
    mazot benzin kadar çevreci ve temiz bir yakıt değildir.v power da olsa euro da olsa kurum yapacaktır. Sürekli v power kullananlarda uzun vade de piston ve gömleklerde mikroluk aşınma lar olacak. Araç çekis ve Motor kompresyon sorunu yaşayacaklar.sizce uzun vade de (100bin km gibi). Enjektör değişmek mi mantıklı Motor blok ve pistonlar mi? Sürekli araç değiştirenler için problem olmaz ama binici kişiler için problem yaratır. Saygılar.
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  18. #34
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    ayrıca şunu belirteyim arkadaşımIn 2005 corsa s bilindiği üzere aynı Motor.sürekli aynı petrolden euro alıyor. Kurum için ne bi parçası sokuldu ne enjektör ne pompa sorunu yaşadı. Araç 142 binde canavar gibi
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  19. #35
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca şunu belirteyim arkadaşımIn 2005 corsa s bilindiği üzere aynı Motor.sürekli aynı petrolden euro alıyor. Kurum için ne bi parçası sokuldu ne enjektör ne pompa sorunu yaşadı. Araç 142 binde canavar gibi
    hocam iyi hoş diyorsunuz da hyundai servisinde bulunuyorum. taksi müşterimiz çok. vakti gelince motor açılınca dandik yakıt kullanan ile kullanmayan arasındaki farkı onlarca defa şahit oldum. canavar gibi demekle işin aslı canavar olmuyor. bizzat v-power ile vpower+gtl arasında dyno ölçümünde 10 nm tork ve 1 hp oynuyor. ölçümü kendi aracımda bizzat kendim yaptım dyno elimizin altında olduğu için. verdiğim rakamlar atmasyon değil birebir ölçümdür. bir yakıt ne kadar iyi yanıyorsa o kadar az kurum bırakacaktır ve o kadar verimlidir. iyi yanan yakıt ile kötü yanan yakıt bir olur mu olmaz tabi. ha isteyen istediğini kullansın. ben; işin içinde ve teknik gözlem yaparak bunları söylüyorum. 1 hp içinde gidip gtl almıyorum ancak kullanan farkını ve yararını görür.

  20. #36
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam iyi hoş diyorsunuz da hyundai servisinde bulunuyorum. taksi müşterimiz çok. vakti gelince motor açılınca dandik yakıt kullanan ile kullanmayan arasındaki farkı onlarca defa şahit oldum. canavar gibi demekle işin aslı canavar olmuyor. bizzat v-power ile vpower+gtl arasında dyno ölçümünde 10 nm tork ve 1 hp oynuyor. ölçümü kendi aracımda bizzat kendim yaptım dyno elimizin altında olduğu için. verdiğim rakamlar atmasyon değil birebir ölçümdür. bir yakıt ne kadar iyi yanıyorsa o kadar az kurum bırakacaktır ve o kadar verimlidir. iyi yanan yakıt ile kötü yanan yakıt bir olur mu olmaz tabi. ha isteyen istediğini kullansın. ben; işin içinde ve teknik gözlem yaparak bunları söylüyorum. 1 hp içinde gidip gtl almıyorum ancak kullanan farkını ve yararını görür.
    euro dizel i dandik sınıfına mi koyuyorsunuz.? Taksici müşterimiz çok diyorsun araçlar kaç bin km de acaba öğrenebilirmiyim? Muhtemelen kmleri yüksektir. Yüksek olmasa bile taksiler şehiri içi dur kalklarda kullanıldığı için yakıtın devirsiz aralıklarda verimsiz yandığından dolayı düşük km lerde kurum oluşur. Beni yanlış anlamayın sizi yanlış konuşan biri konumuna düşürmek gibi bir niyetim yok olamazda zaten. Sadece doğruları söylüyorum. Ayrıca Türkiyede dyno ile çok ufak rakamları saptayacak kalibrasyona sahip cihazların olduğunu hiç sanmıyorum . Performans artışı illa ki vardır olmaz diye birşey demedim.
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  21. #37
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    euro dizel i dandik sınıfına mi koyuyorsunuz.? Taksici müşterimiz çok diyorsun araçlar kaç bin km de acaba öğrenebilirmiyim? Muhtemelen kmleri yüksektir. Yüksek olmasa bile taksiler şehiri içi dur kalklarda kullanıldığı için yakıtın devirsiz aralıklarda verimsiz yandığından dolayı düşük km lerde kurum oluşur. Beni yanlış anlamayın sizi yanlış konuşan biri konumuna düşürmek gibi bir niyetim yok olamazda zaten. Sadece doğruları söylüyorum. Ayrıca Türkiyede dyno ile çok ufak rakamları saptayacak kalibrasyona sahip cihazların olduğunu hiç sanmıyorum . Performans artışı illa ki vardır olmaz diye birşey demedim.
    hyundai crdi motorlar geliyor genelde. 250 binde açılanıda gördüm 600 binde açılanıda gördüm. km önemli değil ben motorun içinden bahsediyorum. 600 bindeki motor 250 bindeki motordan daha az kurum bağlıyorsa eh yani.
    euro dizeli dandik sınıfına sokmadım. fuel save dizeli dandik sınıfına soktum.

    dyno da tek ölçüm değil her yakıt için 2'şer defa ölçüm yaptım. Türkiye'de bu kalibrasyona sahip dyno'lar mevcut ancak o ölçümü yapacak adamlar yok.
    Ankara'daki computestlerde çalışan insanları görseniz inanın çoğu bilgisayar kullanmayı bilmiyor. veri girilecek yerleri ezberlemişler ver babam gazı ver. biz kendimizi geliştirmek vaktinde işten sonra onlarca defa kendi araçlarımızda denemeler yaptık, internetten araştırmalarda bulunduk v.s. v.s.
    uygun olmayan cihazda 5. viteste test yapan insanlar gördüm. tabi tutturamazlar değerleri.

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Ankara-denizli yakıt tüketimi- Bayram Yakıt Tüketimleriniz
    delkan tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 26/06/2019, 11:40
  2. Yakıt İbresi ve Yakıt Miktarı Resimli Soru ?
    sinanuzun tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 26/02/2012, 12:07
  3. Yakıt filitresinde kalan yakıt jelleşmesi
    onderbaki tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 01/02/2011, 18:23
  4. Benzin pompası ve debriyaj balataları ne zaman değişmeli?
    suvari_84 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 13/07/2010, 04:11
  5. Acil yardım! (Mazot pompası)
    svs tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 05/12/2009, 09:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com