BIRMOT - Fiat
bu linkten bakım periyodlarını görebilirsiniz
debriyaj ve fren balataları daha çok kullanımla alakalıdır.Kimisi 100 bine kadar baskı balataya elletmez kimisinin 40.000 de biter.Tamamen aracı kullanıyla alakalıdır
arkadaşlar aklıma şu soru takıldı tamam biz km leri geldiği zaman araçlarımızı bakıma götürüm bakımlarını güzelce yaptırıyoruz. peki ya önemli parçalar hanki km ler arasında değişir biliyor muyuz? yağ su vb. bunları değiştirmek kolay ya peki çok masraf çıkartan benzin pompası , debriyaj balatası bunları hangi km bakımlarında değiştirmek zorundayız??? bilen veya değiştiren varsa buraya yazarsa sevinirim...
BIRMOT - Fiat
bu linkten bakım periyodlarını görebilirsiniz
debriyaj ve fren balataları daha çok kullanımla alakalıdır.Kimisi 100 bine kadar baskı balataya elletmez kimisinin 40.000 de biter.Tamamen aracı kullanıyla alakalıdır
benzin pompasını bilmiyorumda, debriyaj balatası tamamen kullanımla alakalı. ben 33binde değiştirdim ama sanırım ortalama 60-70bin
Ne Mutlu Türküm Diyene!
babamda renault 9 fairway var. 1993 de sıfır almıştı. 175000 km ye geldi araba inanın bana bugüne kadar bir kere bile değişmedi debriyaj balatası. bugünlerde değişim gerekiyor ama gittiği yere kadar gitsin ondan sonra değiştireceğim diyor. bence inanılmaz iyi dayandı. yeni arabaların bu kadar uzun dayanması mümkün değil galiba.
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
abi bilgin olsun, gittiği yere kadar gidince volanında elden geçmesi gerekiyo...
Ne Mutlu Türküm Diyene!
selamlar,
bizim arabların debrija seti kac lira? benim arabanın volanından ses geliyor dedi usta..
bu baya pahalı imiş ne kadar acaba? bilen varmı
115 lira valeo marka orjinali düzgün kullanırsa 150,000 km bile gider benzin pompası da ömrü diye birşey yok bozulma nedeni araç lpgliyse depoda az benzin varsa pompa soğuma yapamadığı için az benzinden dolayı ısınır ve yanar lpg de kullanılmıyo pompanın bastığı benzin geri dönüşten tekrar depoya gidiyo haliyle elveda
Konu Ziyaretci046 tarafından (12/07/2010 Saat 00:15 ) değiştirilmiştir.
As denilen bi madde var. Eski arabaların balatalarında kullanılıyordu yenilerde kullanılmıyor. Haliyle eski arabalar kadar gitmesi mümkün değil pek bu arabalardaki balataların.
araçlarımızda bulunan benzin pompaları uzun ömürlüdür fakat depoda az miktarda benzin bulundurarak devamlı ışık yanarak kullanım sonucu çabucak işlevini yitirip bozulabilirler
elektrikli pompalar 3 çeşittir
şamandıraya bağlı tip
rotorlu tip
manyetik tip
bizim araçlarımızda kullanılan pompa rotorlu tiptir
rotor bir gövde içerisinde endüvi üzerinde dönerek giriş borusundan benzini emer
çıkış borusuna basar
kontağı açtığımız anda devreye girer
benzin pompasının kontrolünde en sağlıklı yol pompanın çıkış basıncını ve debisini ölçmektir bu ölçüm manometre ile yapılır
bir adet T adaptörü çıkış borusuna bağlanır ve araç rolantide çalıştırılır
ölçüm sonucundaki değerlerin kitapçıktaki değerlere uygun olup olmadığına bakılarak
kontrolü sağlanır
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Çoskun abi ansiklopedi gibisin vallahi
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
multijetlerde yakıt pompası varmı? benzililerde var biliyorumda bizimkilerde(dizellerde) varmı
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri