Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sektani yüksek mazotlar içerisindeki katkı maddesi ve arttırdığı performans dolayısı ile aracın sesli çalışmasına sebep olur.şöyle düşünün örneğin traktörlerde eskiden kırsal motorin vardı. Kırsal motorin normal motorine göre daha yoğun ve duman oranı yüksekti duman fazla atması motorinin içindeki yağ miktarı ile orantılıdır.hem Motor yağı ile yağlama hemde yakıtın içerisindeki çok ufak miktardaki yağ ile pistonlarIn üst odalari da yağlanir.yüksek sektanli mazotlarda yağ oranı hemen hemen hiç yok gibidir o yüzden araç dumansiz ve sesli çalışır. Bana göre en ideal yakıt katkısiz euro diseldir..çok az miktar dumandan da zarar gelmez. Zaten dizel arabada da olması gereken o dur.
v-power katkılı mazot anladığım kadarıyla..bakalım baya deniyeceğim opeti olmadı yine v-power e geçeceğim..