37 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Yakıt pompası

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    ayrıca şunu belirteyim arkadaşımIn 2005 corsa s bilindiği üzere aynı Motor.sürekli aynı petrolden euro alıyor. Kurum için ne bi parçası sokuldu ne enjektör ne pompa sorunu yaşadı. Araç 142 binde canavar gibi
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  2. #2
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca şunu belirteyim arkadaşımIn 2005 corsa s bilindiği üzere aynı Motor.sürekli aynı petrolden euro alıyor. Kurum için ne bi parçası sokuldu ne enjektör ne pompa sorunu yaşadı. Araç 142 binde canavar gibi
    hocam iyi hoş diyorsunuz da hyundai servisinde bulunuyorum. taksi müşterimiz çok. vakti gelince motor açılınca dandik yakıt kullanan ile kullanmayan arasındaki farkı onlarca defa şahit oldum. canavar gibi demekle işin aslı canavar olmuyor. bizzat v-power ile vpower+gtl arasında dyno ölçümünde 10 nm tork ve 1 hp oynuyor. ölçümü kendi aracımda bizzat kendim yaptım dyno elimizin altında olduğu için. verdiğim rakamlar atmasyon değil birebir ölçümdür. bir yakıt ne kadar iyi yanıyorsa o kadar az kurum bırakacaktır ve o kadar verimlidir. iyi yanan yakıt ile kötü yanan yakıt bir olur mu olmaz tabi. ha isteyen istediğini kullansın. ben; işin içinde ve teknik gözlem yaparak bunları söylüyorum. 1 hp içinde gidip gtl almıyorum ancak kullanan farkını ve yararını görür.

  3. #3
    fehmi ünlü
    WHITE EVO fhmnl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2012
    Mesajlar
    790
    Nereden
    Osmaniye
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    80 FU 2**
    Edilen teşekkür: 200

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam iyi hoş diyorsunuz da hyundai servisinde bulunuyorum. taksi müşterimiz çok. vakti gelince motor açılınca dandik yakıt kullanan ile kullanmayan arasındaki farkı onlarca defa şahit oldum. canavar gibi demekle işin aslı canavar olmuyor. bizzat v-power ile vpower+gtl arasında dyno ölçümünde 10 nm tork ve 1 hp oynuyor. ölçümü kendi aracımda bizzat kendim yaptım dyno elimizin altında olduğu için. verdiğim rakamlar atmasyon değil birebir ölçümdür. bir yakıt ne kadar iyi yanıyorsa o kadar az kurum bırakacaktır ve o kadar verimlidir. iyi yanan yakıt ile kötü yanan yakıt bir olur mu olmaz tabi. ha isteyen istediğini kullansın. ben; işin içinde ve teknik gözlem yaparak bunları söylüyorum. 1 hp içinde gidip gtl almıyorum ancak kullanan farkını ve yararını görür.
    euro dizel i dandik sınıfına mi koyuyorsunuz.? Taksici müşterimiz çok diyorsun araçlar kaç bin km de acaba öğrenebilirmiyim? Muhtemelen kmleri yüksektir. Yüksek olmasa bile taksiler şehiri içi dur kalklarda kullanıldığı için yakıtın devirsiz aralıklarda verimsiz yandığından dolayı düşük km lerde kurum oluşur. Beni yanlış anlamayın sizi yanlış konuşan biri konumuna düşürmek gibi bir niyetim yok olamazda zaten. Sadece doğruları söylüyorum. Ayrıca Türkiyede dyno ile çok ufak rakamları saptayacak kalibrasyona sahip cihazların olduğunu hiç sanmıyorum . Performans artışı illa ki vardır olmaz diye birşey demedim.
    EVO 1.3 MJ DYNAMIC
    CHIP TUNNING

  4. #4
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı fhmnl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    euro dizel i dandik sınıfına mi koyuyorsunuz.? Taksici müşterimiz çok diyorsun araçlar kaç bin km de acaba öğrenebilirmiyim? Muhtemelen kmleri yüksektir. Yüksek olmasa bile taksiler şehiri içi dur kalklarda kullanıldığı için yakıtın devirsiz aralıklarda verimsiz yandığından dolayı düşük km lerde kurum oluşur. Beni yanlış anlamayın sizi yanlış konuşan biri konumuna düşürmek gibi bir niyetim yok olamazda zaten. Sadece doğruları söylüyorum. Ayrıca Türkiyede dyno ile çok ufak rakamları saptayacak kalibrasyona sahip cihazların olduğunu hiç sanmıyorum . Performans artışı illa ki vardır olmaz diye birşey demedim.
    hyundai crdi motorlar geliyor genelde. 250 binde açılanıda gördüm 600 binde açılanıda gördüm. km önemli değil ben motorun içinden bahsediyorum. 600 bindeki motor 250 bindeki motordan daha az kurum bağlıyorsa eh yani.
    euro dizeli dandik sınıfına sokmadım. fuel save dizeli dandik sınıfına soktum.

    dyno da tek ölçüm değil her yakıt için 2'şer defa ölçüm yaptım. Türkiye'de bu kalibrasyona sahip dyno'lar mevcut ancak o ölçümü yapacak adamlar yok.
    Ankara'daki computestlerde çalışan insanları görseniz inanın çoğu bilgisayar kullanmayı bilmiyor. veri girilecek yerleri ezberlemişler ver babam gazı ver. biz kendimizi geliştirmek vaktinde işten sonra onlarca defa kendi araçlarımızda denemeler yaptık, internetten araştırmalarda bulunduk v.s. v.s.
    uygun olmayan cihazda 5. viteste test yapan insanlar gördüm. tabi tutturamazlar değerleri.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Ankara-denizli yakıt tüketimi- Bayram Yakıt Tüketimleriniz
    delkan tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 26/06/2019, 11:40
  2. Yakıt İbresi ve Yakıt Miktarı Resimli Soru ?
    sinanuzun tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 26/02/2012, 12:07
  3. Yakıt filitresinde kalan yakıt jelleşmesi
    onderbaki tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 01/02/2011, 18:23
  4. Benzin pompası ve debriyaj balataları ne zaman değişmeli?
    suvari_84 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 13/07/2010, 04:11
  5. Acil yardım! (Mazot pompası)
    svs tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 05/12/2009, 09:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com