ayrıca şunu belirteyim arkadaşımIn 2005 corsa s bilindiği üzere aynı Motor.sürekli aynı petrolden euro alıyor. Kurum için ne bi parçası sokuldu ne enjektör ne pompa sorunu yaşadı. Araç 142 binde canavar gibi
ayrıca şunu belirteyim arkadaşımIn 2005 corsa s bilindiği üzere aynı Motor.sürekli aynı petrolden euro alıyor. Kurum için ne bi parçası sokuldu ne enjektör ne pompa sorunu yaşadı. Araç 142 binde canavar gibi
EVO 1.3 MJ DYNAMIC
CHIP TUNNING
hocam iyi hoş diyorsunuz da hyundai servisinde bulunuyorum. taksi müşterimiz çok. vakti gelince motor açılınca dandik yakıt kullanan ile kullanmayan arasındaki farkı onlarca defa şahit oldum. canavar gibi demekle işin aslı canavar olmuyor. bizzat v-power ile vpower+gtl arasında dyno ölçümünde 10 nm tork ve 1 hp oynuyor. ölçümü kendi aracımda bizzat kendim yaptım dyno elimizin altında olduğu için. verdiğim rakamlar atmasyon değil birebir ölçümdür. bir yakıt ne kadar iyi yanıyorsa o kadar az kurum bırakacaktır ve o kadar verimlidir. iyi yanan yakıt ile kötü yanan yakıt bir olur mu olmaz tabi. ha isteyen istediğini kullansın. ben; işin içinde ve teknik gözlem yaparak bunları söylüyorum. 1 hp içinde gidip gtl almıyorum ancak kullanan farkını ve yararını görür.
euro dizel i dandik sınıfına mi koyuyorsunuz.? Taksici müşterimiz çok diyorsun araçlar kaç bin km de acaba öğrenebilirmiyim? Muhtemelen kmleri yüksektir. Yüksek olmasa bile taksiler şehiri içi dur kalklarda kullanıldığı için yakıtın devirsiz aralıklarda verimsiz yandığından dolayı düşük km lerde kurum oluşur. Beni yanlış anlamayın sizi yanlış konuşan biri konumuna düşürmek gibi bir niyetim yok olamazda zaten. Sadece doğruları söylüyorum. Ayrıca Türkiyede dyno ile çok ufak rakamları saptayacak kalibrasyona sahip cihazların olduğunu hiç sanmıyorum . Performans artışı illa ki vardır olmaz diye birşey demedim.
EVO 1.3 MJ DYNAMIC
CHIP TUNNING
hyundai crdi motorlar geliyor genelde. 250 binde açılanıda gördüm 600 binde açılanıda gördüm. km önemli değil ben motorun içinden bahsediyorum. 600 bindeki motor 250 bindeki motordan daha az kurum bağlıyorsa eh yani.
euro dizeli dandik sınıfına sokmadım. fuel save dizeli dandik sınıfına soktum.
dyno da tek ölçüm değil her yakıt için 2'şer defa ölçüm yaptım. Türkiye'de bu kalibrasyona sahip dyno'lar mevcut ancak o ölçümü yapacak adamlar yok.
Ankara'daki computestlerde çalışan insanları görseniz inanın çoğu bilgisayar kullanmayı bilmiyor. veri girilecek yerleri ezberlemişler ver babam gazı ver. biz kendimizi geliştirmek vaktinde işten sonra onlarca defa kendi araçlarımızda denemeler yaptık, internetten araştırmalarda bulunduk v.s. v.s.
uygun olmayan cihazda 5. viteste test yapan insanlar gördüm. tabi tutturamazlar değerleri.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri