Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.
Emekli Moderatör
Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
Konu Luc tarafından (21/01/2012 Saat 13:31 ) değiştirilmiştir.
Oz Büyücüsü
ule cüneyt kazanın sebebi direksiyon kilitlenmesi
ama sennanın ölüm nedeni direksiyon milinin kafatasına girmesi
hala aynı yerdesin aş biraz aş
birde o son kullandığın cümle uçak kalkarken düşer havadayken değil
sana natıonal geographıc uçak kazası raporlarını izlemeni tavsiye ederim
len başka yerde söleme bunu gülerler
burada ben varım bu sfeferlik gülmüyorum
heeeeee 28 inde pistlerde görüşürüz
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
geçenlerde bir başka forumda "200 le viraj almanın incelikleri" diye bi başlık görmüştümbaktım bi sürü kişi cevap yazıp deneyimlerini paylaşmış..
gelde şaşırma niye Avrupa ortalamasının 10 katı ölümlü trafik kazası oluyor diye![]()
Cüneyt, alıntıda da gösterdiğim Araba kullanmayi bilmeyen cümlene cevap olarak bunlardamı araba kullanmayı bilmiyor dediğim için ben farklılık göremedim.
Ayrıca benim örnek gösterdiğim her iki pilotta pistte değil, şehir trafiğinde SÜRÜCÜ HATALARI nedeniyle hayatlarını kaybetti diye hatırlıyorum.
Tabiiki hız konusunda oluşacak fikir sayısı kişi sayısıyla aynı orantılıdır. Burada hız yapanın ehliyetine el konsun diye başlık açılsa ilk ayaklananlardan biride ben olurum
ama diğer taraftan hız gerçeğinin iyi birşey olmadığınıda kabullenmek gerekiyor.
Ne mutlu Türküm diyene.
Toplu alıntıyla uğraşmak istemedim
Valla aracın ne olduğu önemli değil önemli olan aracı kullananın nasıl kullandığıdır. Ve nasıl şartlarda kullandığıdır. Şimdi bir yağmurlu havada sürat yapmak var birde mükemmel güzel bir havada yapmak, arasında dağlar kadar fark var. Düz yolu buldun mu yapıştıracaksın fazla abartmayarak.
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
Hiz in tehlikelerinin burada herkes farkinda..ama burasida bu araclar icin yapilmis bir forum..aile cay bahcesi degil..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
hızlı araba kullanmadıgı halde yaptıgı kazalardan dolayı artık sigorta şirketlerinin kasko yapmaya yanasmadıgı tanıdıgım var ve bu adam sehir içinde 51 sehir dısıdna 91 demez o derece yavas kullanır.
ayrıca Ertuğnun dediği gibi burası (forum ve internet ortamı olarak dusunuyorum) çay bahcesi veya guvenli surus eğitim merkezi değil. yapılan hızlar hareketler dogrudur yanlıstır o tartısılabilir, tavsiyeler öğütler verilebilir ama sonucta herkes kendi yaptıgı seylerden sorumludur. bence bu konunun acılması bile baslı basına sacmalık.
Bravo HGTurbo
Kaan
Niye 3.20d ile kaza yapan unutulmuyormu![]()
Topluma karşı veya aileme karşı olan sorumluluklarım ne kadar risk alacağım beni ilgilendirir.
Hiçbir zaman sıradan olmadım, olma hedefimde yok.
Hep söylüyorum tekrar söyleyim sosyal mesaja ihtiyacım yok tek ihtiyacım güzel bir afr değeri
Kısmetse yakın zamanda bir STI yapar 250+ da görürürüz.
Boz setupı yeğen boşa gitti emekler
Kaan katılıyorum sana hız riski belli oranda artırıyor olabilir ama başlı başına kaza sebebi değil. Samimi bir arkadaşım geçen sene tüplü honda city aracı ile ortalama 25km/h hızlarda 4 adet kaza yaptı.
Hatta en son kar kamyonu taksiyi önüne katıp bunun arabayıda biçti...
Gelecek zamanda hızlı tren metro sistemleri yaygınlaşacak ve şehirlerası mesafeler kısalacak. Hatta iddia ediyorum araçlara da fabrikadan hız sınırı gelecek aynı şehirlerarası otobüsler gibi. Tabi bütün araçlar elektrikli olacak söylememe gerek yok.
Kendine ve sevdiklerine değer veren arkadaşlar da umarım aşırı hız yapmazlar ve gereksiz makaslara girmezler.
Türkiye trafikte bilinçsizlik konusunda dünyanın 1 numaralı ülkesi. Amerikada 120 km hız sınırını geçmeyen arkadaşım(sıkıysa geçsin) burada 200 km ile gidiyor ... bilinçlenelim.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri