Fiat ın mjtd leri düşük devirde çok zor stop eden makineler.Diğer dizellerle vites büyütüp gitmeye kalkınca (düşük devirlerde) motorun çok daha kolay durduğunu göreceksiniz.

Özellikle 1.3 mjtd sahip olduğu küçük hacim nedeniyle turbo öncesi devirlerde 1.4 hdi-tdci ye göre daha hantal olması normal arada 150cc lik fark mevcut.Bu farktaki en önemli neden düşük hacim.Buna turboyla gelen daha fazla güç de eklenince (iki motor arasında 20-30nm lik fark var 1750d/d dan itibaren) mjtd düşük devirlerde daha da hantalmış gibi algılanmakta.
Kısaca bu farkın birinci nedeni hacim, ikinci nedeni ise turbonun ürettiği güç farkı diyebiliriz.Üçüncü bir neden de genel anlamda konuşmak gerekirse vites oranları denilebilir.Kısa oranlı şanzımanlar deviri kısa sürede bitirdiklerinden çok daha seri olmaktadırlar...