Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bravo 1.4 T-jet & 1.6 JTD

  1. #1
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart Bravo 1.4 T-jet & 1.6 JTD

    Benim arkadaş aracını değiştirmeyi düşünüyor ve Bravo'ya vurulmuş. Fiyatına göre donanım ve motor özellikleri onu cezbetmiş (haksızda değil). Ona iç işçilik konusunda beklentilerini yüksek tutmamasını söyledim onu da baştan kabullenmiş, en kötü birkaç defa servisle işi olur. 5 yıl garanti vermeleride parçaların ileride çıkarabileceği sorunları açısından iç rahatlatıcı.

    Tek bir nokta kaldı. Benim araca da bindiği için 120hp turbo motorun zevkini yaşadı. 150hp t-jet sport modeli ile 120hp dizel modeli arasında kaldı. Ben 120hp t-jet motorun da bravo'da GP'lere yakın performans gösterceğini umduğum için 120 t-jet önerdim. Aranızda ya da etrafınızda bravo kullanmışlar varsa görüşlerini paylaşırlarsa sevinirim.
    Özellikle 1.6 120hp JTD motor yorumlarınızı bekliyorum.

  2. #2
    . .
    Korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2006
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 254

    Standart

    Ben test ettim o motoru(120lik dizel). Gerçekten çok iyi.Ama fazla gezmiyosa tabii ki 150 lik T-Jet yakışır. Düşük tüketim beklemesin tabi o motordan, o da var. süspansiyon ayarları da biraz sert.
    Ben şu an 105lik dizel kullanıyorum çok memnunum.

    Ben olsam yılda 10.000 km yi geçmiyorsan 150 lik alırdım. İç döşemesi,jantlar falan çok hoş. Mutlaka ESP li bir versiyon alsın. 150 liklerde standart. Diğer motorlarda emotionda standart, dynamicte +1000 TL ye (ESP,ASR,Hız sabitleyici,Hillholder)
    Konu Korhan tarafından (11/02/2009 Saat 16:16 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Murat YANIK
    Linos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    46
    Mesajlar
    5.209
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7673
    Edilen teşekkür: 1268

    Standart

    Motor seçeneği konusunda çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim zira bu çok kişisel bir konu bence!

    Ancak "güvenlik paketi" konusunda Korhan'la tamamen aynı fikirdeyim. Ne alırsa alsın, üzerinde bu paket bulunsun...

  4. #4
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Alıntı Korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben test ettim o motoru(120lik dizel). Gerçekten çok iyi.Ama fazla gezmiyosa tabii ki 150 lik T-Jet yakışır. Düşük tüketim beklemesin tabi o motordan, o da var. süspansiyon ayarları da biraz sert.
    Ben şu an 105lik dizel kullanıyorum çok memnunum.

    Ben olsam yılda 10.000 km yi geçmiyorsan 150 lik alırdım. İç döşemesi,jantlar falan çok hoş. Mutlaka ESP li bir versiyon alsın. 150 liklerde standart. Diğer motorlarda emotionda standart, dynamicte +1000 TL ye (ESP,ASR,Hız sabitleyici,Hillholder)
    Güvenlik paketi konusunda o da bende aynı düşünüyoruz, eski aracında ESP vardı, tadını alan onsuz yapamaz .
    Kilometre olarak çok fazla yapmıyor, eski aracı 110hp dizeldi (peugot 307) hızlanması da fena değildi ama JTD'in tork değerlerine yaklaşamıyor . Dizel alırsa dualogic alıp formula direksiyonun, T-jet alırsa o fiyata sahip olunabilecek süper performansın (orjinall blow-off ta cabası ) nimetlerinden faydalancak. Ben ona sahsen 105lik al dedim ama onlarda sabit geometrili turbo kullanılmasına kıl olmuş(ki bence de haklı, 40.000 liralık aracta hala GP turbosu ile...)
    Sport modelin 5 kapı olmasını da avantaj olarak görüyor, hem spor hem aile modu felan. Haftasonu beraber test sürüşüne gitcez, ben 120hp dizelin performansını çok merak ediyorum açıkcası.

  5. #5
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Mert, mjtd 1.6 105 ve 120bg lik motorların turbosu Gp nunkilerden farklı,

    Benim fikrim 1.6hdi den sonra yine dizelle devam etmesi.Tabi 120bg lik seçenek (mjtd) arkadaşının eski aracına göre biraz daha performanslı olacaktır.(0-100km/s ve son hız olarak)

    Kişisel tercih, beğeni ve ihtiyaçlar seçimi etkiliyor.Ben olsaydım 1.4 sport alırdım hiç düşünmeden

  6. #6
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    tamamen tercih meselesi iki motor. Ekonomi istiyorsa, ara hızlanma istiyorsa, şehir içi yüksek performans istiyorsa, yokuş yukarı ve yüklü iken düşük devir seyretmek istiyorsa 300nm tork alacak.

    Yüksek hız ve bu yüksek hızlara çabuk ulaşmak istiyorsa, yüksek devir çevirmek istiyorsa, bakımlarla az uğraşmak istiyorsa, modifiyeyi seviyorsa, yüksek vergi ödemem diyorsa, spor araç sahibi olacam motor sessiz ama güçlü olacak diyorsa tabi ki t-jet.

    Umarım yardımcı olabildim

  7. #7
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mert, mjtd 1.6 105 ve 120bg lik motorların turbosu Gp nunkilerden farklı,

    Benim fikrim 1.6hdi den sonra yine dizelle devam etmesi.Tabi 120bg lik seçenek (mjtd) arkadaşının eski aracına göre biraz daha performanslı olacaktır.(0-100km/s ve son hız olarak)

    Kişisel tercih, beğeni ve ihtiyaçlar seçimi etkiliyor.Ben olsaydım 1.4 sport alırdım hiç düşünmeden
    Arda, işe de genelde servisle gittiğini düşünürsek direkt sport alması daha bir yüksek ihtimal (benim aracın kaçışını gördü daha iyisine binmek istiyor ) ama 1368cc den 150hp çıkması pek normal değil ve motorun ömrü ile ilgili söylentiler var. Nasıl olsa 5 yıl garanti var diyeceksin ki bence de onun olması gerçekten iç rahatlatıcı ama 2.el açısından bakarsak, zaten sport model satması zordur birde motorlarında sorun çıkabilme ihtimali ile piyasası ucuza gidebilir. Gerçi dizel motor da yeni ama ne biliyim bana daha güvenilir gibi geliyor..

    Birde bize konmayan 6. vitesin bravolarda her motor tipinde olması sport t-jet motorun bile istenirse düşük tüketim değerlerine ulaşmasını sağlar diye düşünüyorum. (ah şu bizim GPlere 6.vitesi koysalardı... )

  8. #8
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamen tercih meselesi iki motor. Ekonomi istiyorsa, ara hızlanma istiyorsa, şehir içi yüksek performans istiyorsa, yokuş yukarı ve yüklü iken düşük devir seyretmek istiyorsa 300nm tork alacak.

    Yüksek hız ve bu yüksek hızlara çabuk ulaşmak istiyorsa, yüksek devir çevirmek istiyorsa, bakımlarla az uğraşmak istiyorsa, modifiyeyi seviyorsa, yüksek vergi ödemem diyorsa, spor araç sahibi olacam motor sessiz ama güçlü olacak diyorsa tabi ki t-jet.

    Umarım yardımcı olabildim
    vergi aynı vergi değilmi??

  9. #9
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Evet Mert, vergi dilimleri aynı 1.4 ile 1.6 nın.

    Bence motor ömrü konusunda hiçbir sıkıntı yaşanmaz.1400cc benzinli turbodan 150bg güç almak zor birşey değil günümüzde.Tabi 2. el konusunda dizelin avatajı var.

  10. #10
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Vergisi aynı mı. Bilmiyordum. Gerçi 1300küsürse doğrudur.

  11. #11
    Mehmet Ali ..
    makeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2007
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.358
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 240

    Standart

    1.6 MJ 105 lik bravo ve 1.4 T-Jet 120 lik GP test ettim.. 120 daha keyifliydi.. ancak bravo daha sessizdi.. 120 lik bravo (1.6 MJ) test etmiş olsaydım sanırım onu seçerdim..

  12. #12
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Arkadaş 105 dizeli test etti, pek keyif almadı, 120 ya da 150t-jet test etmeyi planlıyor. Ankara'da hangi bayilerde 120(t-jet veya JTD) ile 150 sport test aracı mevcuttur bilen varsa söyleyebilir mi?

  13. #13
    hasan ali korkmaz
    bad cat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    114
    Nereden
    Denizli
    Rengi
    Yok
    Plaka
    20 YE 338
    Edilen teşekkür: 26

    Standart

    bence t-jet

  14. #14
    ÖMER SERİM
    omerserim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2008
    Yaş
    45
    Mesajlar
    81
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Grande punto da multi-jet imde oldu t-jet imde. Ekonomi bi yere kadar diye düşünürseniz sessiz ve konforlu olarak tabiki t-jet.

  15. #15
    ErciHAn HOcaoğLU
    draJe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2009
    Mesajlar
    152
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Derin Mavi
    Plaka
    16 CZZ 24 gitti
    Edilen teşekkür: 44

    Standart

    tjet derim..

  16. #16
    karahan k kaya
    Rolantide çalışıyor... kukart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.027
    Nereden
    Samsun
    Rengi
    Yok
    Plaka
    55
    Edilen teşekkür: 350

    Standart

    spor paketli dizel 105bg lik test aracını kullandım gp den sonra direksiyon sert gibi ama 1.6 nın tadı, ataklık bence tatminkar, 120 dense 105 dizel daha ekonomik olacaktır... benzinli ben olsam almam hem bakım aralıkları daha yakın hemde binceksen ekonomik araç tercih etmelisin yada garajda bekletirsin

    o t o b i y o g r a f i :
    2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
    2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
    2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
    2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
    2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
    2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
    2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
    2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /

    █▌
    █ █ ▌▌▌║│

  17. #17
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Benzinin bakımı daha mı yakın?

  18. #18
    ahmet erden
    xaphanes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    52
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 6

    Standart

    2008 model bravomu 19000 de satmak zorunda kaldım. 1.4 tjet dinamik ti. araç performans olarak oldukça iyi. sabit hızlarda 180 km ile giderken bile oldukça sessiz ve dengeli. süspansiyonları sessiz ve yumuşak ( çok konforlu anacak virajlarda biraz yana yatarak alışana kadar insanı tedirgin ediyor, alışınca oldukça kararlı bir yol tutuşu var.) düz yolda 210 yapabiliyor, eğim yardımıyla en fazla 230 yaptım. hızlanması 180 e kadar çok iyi 180 den sonra biraz nefesi kesiliyor. iç hacmi çok geniş değil, ancak bagajı bir hb için çok iyi.yakıt tüketimi 7-8 lt aralığında, ancak sürekli sportif ve devirli kullanılırsa şehir içi 12 lt yi bulabiliyor. frenleri mükemmel. 200 den sıfıra hiç salınım yapmadan dengeli biçimde durabiliyor.( bunu otobanda test etmek zorunda kaldım önümdeki bmw x5 aynı testte önündeki corsanın arka tarafını yokederek durabildi). 6 viteste 5000 devirde 210, 3000 devirde 126-128 yapıyor. arqacın yüksek hızlarda düşük devirde kalması hem gürültüyü hem yakıtı azaltıyor. aracın direksiyonu, pedalları sınıfındaki en yumuşak olanlardır herhalde. vites kutusunun çok keskin ve net geçişleri var. genel olarak çok iyi bir araç, kullanımı çok keyifli, ancak iç hacmi çok geniş değil ve dinamik modelindeki koltuklar çok konforlu değil,bel desteği biraz zayıf kalıyor.

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #19
    ahmet erden
    xaphanes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2007
    Yaş
    44
    Mesajlar
    52
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 6

    Standart

    Cihan´isimli üyeden Alıntı
    tamamen tercih meselesi iki motor. Ekonomi istiyorsa, ara hızlanma istiyorsa, şehir içi yüksek performans istiyorsa, yokuş yukarı ve yüklü iken düşük devir seyretmek istiyorsa 300nm tork alacak.

    bravo nun 120 dizelini halen arkadaşım kullanıyor. onuda 3-4 kez kullandım. performans olarak kesinlikle tjet le başedemez 300nm torka rağmen, 1750 devirden itibaren tjet 1.6 dizelden hep daha istekli ve seri, tjetle 6. viteste 2000 devirde araç 85 yapıyor, dizeli ise 100 yani çok fark yok. devir ne olursa olsun tjet hep çok daha sessiz.dolayısıyla bdüşünülmesi gereken tek şey yakıt. 6.1 lt motorin=8.0 lt 95 oktan km de 8 kuruş. 1000 km de 80 tl, 10000 de 800tl , 20000 de 1600

  21. #20
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Zaten modern dizellerin en önemli avantajı sahip oldukları turbolar.Bu sayede oldukça performanslılar.Ancak atmosferik benzinliye turbo eklenince performans olarak aynı güçte olsalar bile benzinli daha iyi konuma geliyor.Devirlenme isteği ve yüksek devir çevirebilme kabiliyeti ile benzinliler öne çıkıyor.

    Dizel&benzinli tercihinde en önemli kriter yapılacak km ve motor beğenisi.Ben ikisini de kullandım.Her iki seçeneğin de kendine göre güzel yanları var.Bana mjtd nin tıkırtısı bile çok hoş gelirdi

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. BMW X-5 vs. Bravo T-Jet
    Bolu_Beyi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 112
    Son Mesaj: 18/10/2012, 19:28
  2. Bravo!!!
    engincantan33 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 26/12/2011, 17:35
  3. bravo hk.
    uzuncocuk tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 15/10/2011, 00:36
  4. Bravo TS!
    ibrahim06 tarafından Spor forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 02/02/2011, 12:23
  5. BRAVO 1.4 TURBO 150 HP SPORT vs BRAVO 1.6 JTD 120 HP EMOTION
    Ogulcan.Öğüt tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 29/06/2009, 13:53

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bravo 1.4 T-jet & 1.6 JTD Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com