Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon
113 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Multijet dik yokuşta kalkamama sorunu. Yardım?

  1. #61
    Fatih .
    fatihk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı almaguest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada belirtmek isterim benim aracı satma nedenlerimden sadece biri bu konudur sedan arabaya ihtiyaç duymam asıl sebebim. Puntonun eksi yönleri yanında artı yönleri de çok bu segment de bu fiyata bu donanımda araba bulamazsınız ve birçok araçta da farklı sorunlarla karşılaşıyorsunuz. Donanım + direksiyon hissi + yol tutuş + kullanım zevki + arka diz mesafesi puntolarda çok çok iyi, bence acele karar vermeyin.
    Bu arada Punto mu özlemiyor da değilim...
    Üzerine biraz ekleyip Peugeot 207 1.4 HDI alınabilir. Zaten ben bu aracı alırken 207 ile Punto arasında karasız kalmıştım, sonunda Puntoya karar verdim ama şimdi kafamı duvarlara vuruyorum. Aynı donanımlar 207 de mevcut, Direksiyona gelince City Mod da ki kadar rahat olmaz ama ona yakın bir kullanım rahatlığı sağlıyor. Ben bugüne kadar yaşadığım sorunlar nedeniyle puntoyu kullanırken hiç zevk alamadım, ileride alabileceğimi de düşünmüyorum. 207 nin işçiliği, kalitesi ve yol tutuşu tartışmasız puntodan üstün. Ayrıca 1.4 HDI motor 1.3 multijet motordan daha ekonomik ve atik. Aynı fiyat aralıklarında sizin başka önerebileceğiniz araçlar var mı ?

  2. #62
    @ kutu, KAPALI
    kartal gol gol gol kralcarsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/08/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    92
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı fatihk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üzerine biraz ekleyip Peugeot 207 1.4 HDI alınabilir. Zaten ben bu aracı alırken 207 ile Punto arasında karasız kalmıştım, sonunda Puntoya karar verdim ama şimdi kafamı duvarlara vuruyorum. Aynı donanımlar 207 de mevcut, Direksiyona gelince City Mod da ki kadar rahat olmaz ama ona yakın bir kullanım rahatlığı sağlıyor. Ben bugüne kadar yaşadığım sorunlar nedeniyle puntoyu kullanırken hiç zevk alamadım, ileride alabileceğimi de düşünmüyorum. 207 nin işçiliği, kalitesi ve yol tutuşu tartışmasız puntodan üstün. Ayrıca 1.4 HDI motor 1.3 multijet motordan daha ekonomik ve atik. Aynı fiyat aralıklarında sizin başka önerebileceğiniz araçlar var mı ?
    tamam punto'yu beğenmemiş olabilirsiniz ama multijet motorundan daha ekonomik değil. Daha geçenlerde yayınlandı, uzman raporlarına göre punto citroen'den sonra en ekonomik araç, aşağıdaki linkte yer almış mesela

    https://www.memurlar.net/haber/172478/
    Konu kralcarsi tarafından (26/08/2010 Saat 14:58 ) değiştirilmiştir.
    Chegamos p´ra sentir a força
    Seremos suor na tua camiseta
    BEŞİKTAŞ tamos prontos para morrer
    Por Você ...


  3. #63
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Tüm topiği okudum. Özelliklede Çoşkun kardeşimim yorumunu bekledim, zaten kendisi durumu ziyadesiyle özetlemiş.
    GP nin tüm dizel versiyonlarını (1.3 75 HP-90 HP 5 ileri ve 90 HP 6 ileri) kullanmış biri olarak KESİNLİKLE yokuşta herhangi bir kavrama problemi yaşamadım. Kişisel tecrübem ve yorumum aracın tepkisi bildiğiniz ve ona göre davrandığınız sürece en ufak bir sorun yaşamadan size karşılık verdiğidir. Neticede kullandığınız araç 1.3 motor hacmine sahip ve içindekilerle birlikte en az 1300 kg civarında ağırlikla hareket eden bir makinadır. Böyle bir durumda aracın turbosunu devreye sokup yüksek torka ulaşmadan kalkmak yada kalkmaya çalışmak kusura bakmayın fakat fizik kurallarına aykırı bir CAHİLLİKTİR.
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #64
    Fatih .
    fatihk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm topiği okudum. Özelliklede Çoşkun kardeşimim yorumunu bekledim, zaten kendisi durumu ziyadesiyle özetlemiş.
    GP nin tüm dizel versiyonlarını (1.3 75 HP-90 HP 5 ileri ve 90 HP 6 ileri) kullanmış biri olarak KESİNLİKLE yokuşta herhangi bir kavrama problemi yaşamadım. Kişisel tecrübem ve yorumum aracın tepkisi bildiğiniz ve ona göre davrandığınız sürece en ufak bir sorun yaşamadan size karşılık verdiğidir. Neticede kullandığınız araç 1.3 motor hacmine sahip ve içindekilerle birlikte en az 1300 kg civarında ağırlikla hareket eden bir makinadır. Böyle bir durumda aracın turbosunu devreye sokup yüksek torka ulaşmadan kalkmak yada kalkmaya çalışmak kusura bakmayın fakat fizik kurallarına aykırı bir CAHİLLİKTİR.
    Tüm topiği okumuşsunuz fakat aracın turbosunu devreye alarak dahi olsa bile dik yokuşlarda kalkışta başarısız olduğum kısmını da atlamışsınız sanırım.

  6. #65
    mustafa yılmaz
    aeron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    Iğdır
    Rengi
    Yok
    Plaka
    35 AYH 97
    Edilen teşekkür: 90

    Standart Multijet dik yokuşta kalkamama sorunu. Yardım?

    aklima gelmişken shell in yakıtı düşük devirlerde daha iyi performans veriyor aklinizda olsun

  7. #66
    Can SOLEY
    Can_SOLEY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/12/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    81
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 20

    Standart

    Madem öyle neden aracınızı bir servise göstermiyorsunuz burda yorumlar üzerinden gidiyorsunuz eğer 2500 3000 devirde bile aracınızı çok zorlanarak kaldırıyorsanız ya sizde sorun vardır debriyajı ayarlayamıyorsunuzdur yada aracınızda teknik bir arıza vardır aracınızı kötülemeden önce gösterin bir servise öğrenin sebebini . Mümkünmüdür 2500 devire getiripde aracı yokuşta kaldıramamak size mantıklı geliyor mu demekki araçda sorun var . marka fanatikliği yapmıyorum ama her iki aracıda südüm kesinlikle 207 nin işçiliği , yol tutuşu , kalitesi GP den üstün değildir...

  8. #67
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    evet yüksek devirlerde bile gaz verip kalkışı gerçekleştiremiyorsanız aracınızı servise de bir gösterin
    normal şartlarda arızası olmayan bir araç farzederek yorumlarda bulunuyoruz
    belki de yanlışı burada yapıyoruz
    pejo ile ilgili yorumunada şunu söyleyeyim
    puntoyu mumla ararsın pejoyu alan illallah diyor


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  9. #68
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Pejo dedımmı kjaç abıcım nası berbat bı araba yaaw
    I ' m c a p u l i n g . . .

  10. #69
    volkan aytuna
    vociay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/08/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    80
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm topiği okudum. Özelliklede Çoşkun kardeşimim yorumunu bekledim, zaten kendisi durumu ziyadesiyle özetlemiş.
    GP nin tüm dizel versiyonlarını (1.3 75 HP-90 HP 5 ileri ve 90 HP 6 ileri) kullanmış biri olarak KESİNLİKLE yokuşta herhangi bir kavrama problemi yaşamadım. Kişisel tecrübem ve yorumum aracın tepkisi bildiğiniz ve ona göre davrandığınız sürece en ufak bir sorun yaşamadan size karşılık verdiğidir. Neticede kullandığınız araç 1.3 motor hacmine sahip ve içindekilerle birlikte en az 1300 kg civarında ağırlikla hareket eden bir makinadır. Böyle bir durumda aracın turbosunu devreye sokup yüksek torka ulaşmadan kalkmak yada kalkmaya çalışmak kusura bakmayın fakat fizik kurallarına aykırı bir CAHİLLİKTİR.
    Abi Turboyu devreye sokmakdan kastımız max basıncına ulaştırmak mı? yoksa Turbo her zaman devrede olan bir elemandır.Vallaha akılsır erdiremedim bu olaya. XD

  11. #70
    Fatih .
    fatihk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Teknik Konu

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet yüksek devirlerde bile gaz verip kalkışı gerçekleştiremiyorsanız aracınızı servise de bir gösterin
    normal şartlarda arızası olmayan bir araç farzederek yorumlarda bulunuyoruz
    belki de yanlışı burada yapıyoruz
    pejo ile ilgili yorumunada şunu söyleyeyim
    puntoyu mumla ararsın pejoyu alan illallah diyor
    Aracım şuan serviste zaten, yağmurlu bir havada arkadan birisi hızını alamayıp çarptı. Aracı teslim almaya gittiğimde bu konuyu servisle uzun uzun tartışacağım.

    Peugeot için neden bu kadar negatif düşüncelere sahipsiniz? Açıkcası pek anlam veremedim. Sanırım burda genel anlamda fiat fanatikliği hakim. Peki sizce Citroen C4 1.6 HDI nasıl ?

  12. #71
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı vociay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi Turboyu devreye sokmakdan kastımız max basıncına ulaştırmak mı? yoksa Turbo her zaman devrede olan bir elemandır.Vallaha akılsır erdiremedim bu olaya. XD
    evet max basıncı. devreye sokma tabiri, bu anlamda kullanılıyor. yoksa dediğiniz gibi sürekli aktif durumdadır turbo.

    -

    207 meselesine gelirsek.
    308 ede bindim sürdüm, 207 yide, 206 yıda. hepsi dizeldi.
    308 de, 207 de kullanıcıları kızmasın ancak kamyonvari, takoz gibi. fiesta tarzı his veriyor adama. arabada hiç bir yumuşaklık yok. bana böyle geldi.
    zaten teknik konudaki bir çok başarıssızlıklarıda ortada.

    zaten evo ile 207 karşılaştırılmaz gerek iç mekan gerek diğer konularda 207 geride kalır..
    hadi GP desek belki ama 207 nin rakibi evo dur.

  13. #72
    deniz cesur
    coolsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/07/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    84
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    48VN237
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Alıntı fatihk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Aracım 2006 model 1.3 Multijet 16v 90 Hp 6 vites Dynamic Grande Punto. .
    birşey sorabilirmiyim?
    siz pedal fren yada el frensiz ,yokuşta fazla gaz vermeden durabiliyormusunuz???

  14. #73
    volkan aytuna
    vociay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/08/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    80
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı fatihk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracım şuan serviste zaten, yağmurlu bir havada arkadan birisi hızını alamayıp çarptı. Aracı teslim almaya gittiğimde bu konuyu servisle uzun uzun tartışacağım.

    Peugeot için neden bu kadar negatif düşüncelere sahipsiniz? Açıkcası pek anlam veremedim. Sanırım burda genel anlamda fiat fanatikliği hakim. Peki sizce Citroen C4 1.6 HDI nasıl ?

    Geçmiş olsun.

  15. #74
    Fatih .
    fatihk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı coolsea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birşey sorabilirmiyim?
    siz pedal fren yada el frensiz ,yokuşta fazla gaz vermeden durabiliyormusunuz???
    Dik yokuşlarda punto aracım ile gazı köklesem de duramıyorum, ama bugüne kadar kullanmış olduğum aşağıda listelediğim araçlarda sadece debriyaj ile en dik yokuşlarda bile aracı sabit tutabiliyordum.

    Fiat Palio Multijet (Dizel)
    Peugeot 206 (Dizel)
    Hyundai Getz (Benzinli)
    Ford Focus (Dizel)
    Ford Fiesta (Dizel)
    Fiat Albea (Benzinli)

  16. #75
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı fatihk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracım şuan serviste zaten, yağmurlu bir havada arkadan birisi hızını alamayıp çarptı. Aracı teslim almaya gittiğimde bu konuyu servisle uzun uzun tartışacağım.

    Peugeot için neden bu kadar negatif düşüncelere sahipsiniz? Açıkcası pek anlam veremedim. Sanırım burda genel anlamda fiat fanatikliği hakim. Peki sizce Citroen C4 1.6 HDI nasıl ?


    geçmiş olsun fatih
    pejo için neden böyle düşündüğümü açıklayayım
    batı karadeniz bölge sakarya baş bayi eniştem olur
    araç alacağım zaman kendisiylede uzun uzun konuştuk
    va araçların bir çok kronik problemleri mecut
    sigorta tablosu yanması + beyin kilitleme +şanzuman bunların en başlıcaları
    2009 model 13 bin kilometredeki teyze oğlunun arabasının sigorta tablosu yandı 5 gün parça bekledi yolda kaldı uğraştı
    üstelik bu sorunlar kronik yani hepsinde meydana gelebilecek türden arızalar
    onun için pejomu asla derim


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #76
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı vociay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi Turboyu devreye sokmakdan kastımız max basıncına ulaştırmak mı? yoksa Turbo her zaman devrede olan bir elemandır.Vallaha akılsır erdiremedim bu olaya. XD

    volkan turbo aslında her zaman devrede gibi algılanır ama değildir
    torbu eksoz gazının basıncıyla çalışıt turbo pallerinin dönmesi için gereken basınç oluştuğunda turbo güç üretmeye başlar
    1750 d.d altında turbo sadece bir salyangozdan ibarettir ne zamanki eksoz manifoldunda yeterli basınç oluşurda turbo palleri dönmeye başlayınca
    turbo ben burdayım der


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  19. Bu mesajı için 2 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  20. #77
    Fatih .
    fatihk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun fatih
    pejo için neden böyle düşündüğümü açıklayayım
    batı karadeniz bölge sakarya baş bayi eniştem olur
    araç alacağım zaman kendisiylede uzun uzun konuştuk
    va araçların bir çok kronik problemleri mecut
    sigorta tablosu yanması + beyin kilitleme +şanzuman bunların en başlıcaları
    2009 model 13 bin kilometredeki teyze oğlunun arabasının sigorta tablosu yandı 5 gün parça bekledi yolda kaldı uğraştı
    üstelik bu sorunlar kronik yani hepsinde meydana gelebilecek türden arızalar
    onun için pejomu asla derim
    Öncelikle Peugeot veya herhangi bir markanın fanatiği değilim. Sadece kıyaslama yapmaya çalışıyorum. Fiat'ta da bir ton kronik problemle boğuşuyoruz. Bizim kullandığımız Grande Puntoları ele alırsak; mesela city direksiyon motoru ile ilgili kronik bir sorun mevcut. Davlumbazlar çok çabuk parçalanıyor. Davlumbazları 2 ay önce değiştirmeme rağmen, şimdiden yerinden oynamaya başladı. Donanım aksamlarında çok sık arızalar meydana geliyor. Benim aracımda durduk yere fren lamba ikaz ışığı yanmaya başlamıştı.Serviste önce lambaları değiştirdiler fayda etmedi. Sonra bilmemne sensörü arızalı, değiştirmek lazım diye 120 tl fiyat çıkardılar. Buna benzer bir çok problem meydana gelebiliyor. Sizde bizim araçların debriyaj baskı balatasının araca göre uygun olmadığını küçük kaldığını söylemiştiniz. Forumda, sağ da solda şikayetler okuyoruz; daha araçlar 1500-2000 km de iken arızalar ortaya çıkmaya başlıyor, bunların bazıları garanti kapsamında halledilirken, bazıları ise kullanıcı hatası vb. gibi bir takım kılıflar uydurularak vatandaşlara fatura edilmeye çalışılıyor. Diyeceğim o ki Fiat ın Peugeot dan eksik kalır yanı yok.

    Problem serviste çözülmezse, power box' a chip tuninge para harcayana kadar aracı elimden çıkarıp, Citreon C4 HDI (110 HP) veya benzeri bir araç almayı düşünüyorum.
    Konu fatihk34 tarafından (26/08/2010 Saat 18:37 ) değiştirilmiştir.

  21. #78
    deniz cesur
    coolsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/07/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    84
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    48VN237
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Alıntı fatihk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dik yokuşlarda punto aracım ile gazı köklesem de duramıyorum, ama bugüne kadar kullanmış olduğum aşağıda listelediğim araçlarda sadece debriyaj ile en dik yokuşlarda bile aracı sabit tutabiliyordum.
    anladım 1.3 mj alt devirlerde biraz baygındır,benim aracımda punto 1.3 mj klima açık olsa dahi yokuşlarda hiç zorlanmıyorum,,peugeot konusuna gelince ,2 yıl öncesine kadar pug çuydum 6 dan fazla peugeot aracım oldu bazılarını modladım,birkaçtanede foto paylaştım,markaya olan hakimiyetimi anladıysanız,,size söyliyeceğim,fransızdan uzak durun derim






  22. Bu mesajı için 4 kişi coolsea'ye teşekkür etti:


  23. #79
    Fatih .
    fatihk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı coolsea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anladım 1.3 mj alt devirlerde biraz baygındır,benim aracımda punto 1.3 mj klima açık olsa dahi yokuşlarda hiç zorlanmıyorum,,peugeot konusuna gelince ,2 yıl öncesine kadar pug çuydum 6 dan fazla peugeot aracım oldu bazılarını modladım,birkaçtanede foto paylaştım,markaya olan hakimiyetimi anladıysanız,,size söyliyeceğim,fransızdan uzak durun derim
    Peki Peugeot ve Citroen gibi Fransız araçlardan uzak duralım ama ne yazık ki bütçem Toyota, Volkswagen, Audi, Bmw gibi araçlar için yeterli değil. 18-22 bin TL arası belli kalite standartlarında max 4-5 yaşında önerebileceğiniz atik, dizel bir araç var mı ?
    Konu fatihk34 tarafından (26/08/2010 Saat 19:32 ) değiştirilmiştir.

  24. #80
    deniz cesur
    coolsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/07/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    84
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    48VN237
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Alıntı fatihk34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki Peugeot ve Citroen gibi Fransız araçlardan uzak duralım ama ne yazık ki bütçem Toyota, Volkswagen, Audi, Bmw gibi araçlar için yeterli değil. 18-22 bin TL arası belli kalite standartlarında max 4-5 yaşında önerebileceğiniz atik, dizel bir araç var mı ?
    hyundai getz i tutamazsın bile ,kendi segmentindeki benzinlilerden bile daha seri,,,ama iç dış donanım,iç hacim,görünüm vss den mahrum bir araç ,

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. 1.3 multijet punto Yakıt Sorunu
    emre1atakan tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 04/01/2013, 16:30
  2. 1.3 multijet fren sorunu
    okahinoTR tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10/11/2011, 23:26
  3. Multijet Yokuşta kalkış sorunu
    deor tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 28/09/2011, 16:38
  4. Yokuşta kalkış sorunu
    Sertac.Ustaoglu tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 25/06/2010, 17:40
  5. Hafif yokuşta çekiş sorunu
    ismail tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 28/09/2008, 00:28

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com