113 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Multijet dik yokuşta kalkamama sorunu. Yardım?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    volkan aytuna
    vociay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/08/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    80
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm topiği okudum. Özelliklede Çoşkun kardeşimim yorumunu bekledim, zaten kendisi durumu ziyadesiyle özetlemiş.
    GP nin tüm dizel versiyonlarını (1.3 75 HP-90 HP 5 ileri ve 90 HP 6 ileri) kullanmış biri olarak KESİNLİKLE yokuşta herhangi bir kavrama problemi yaşamadım. Kişisel tecrübem ve yorumum aracın tepkisi bildiğiniz ve ona göre davrandığınız sürece en ufak bir sorun yaşamadan size karşılık verdiğidir. Neticede kullandığınız araç 1.3 motor hacmine sahip ve içindekilerle birlikte en az 1300 kg civarında ağırlikla hareket eden bir makinadır. Böyle bir durumda aracın turbosunu devreye sokup yüksek torka ulaşmadan kalkmak yada kalkmaya çalışmak kusura bakmayın fakat fizik kurallarına aykırı bir CAHİLLİKTİR.
    Abi Turboyu devreye sokmakdan kastımız max basıncına ulaştırmak mı? yoksa Turbo her zaman devrede olan bir elemandır.Vallaha akılsır erdiremedim bu olaya. XD

  2. #2
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı vociay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi Turboyu devreye sokmakdan kastımız max basıncına ulaştırmak mı? yoksa Turbo her zaman devrede olan bir elemandır.Vallaha akılsır erdiremedim bu olaya. XD
    evet max basıncı. devreye sokma tabiri, bu anlamda kullanılıyor. yoksa dediğiniz gibi sürekli aktif durumdadır turbo.

    -

    207 meselesine gelirsek.
    308 ede bindim sürdüm, 207 yide, 206 yıda. hepsi dizeldi.
    308 de, 207 de kullanıcıları kızmasın ancak kamyonvari, takoz gibi. fiesta tarzı his veriyor adama. arabada hiç bir yumuşaklık yok. bana böyle geldi.
    zaten teknik konudaki bir çok başarıssızlıklarıda ortada.

    zaten evo ile 207 karşılaştırılmaz gerek iç mekan gerek diğer konularda 207 geride kalır..
    hadi GP desek belki ama 207 nin rakibi evo dur.

  3. #3
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı vociay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi Turboyu devreye sokmakdan kastımız max basıncına ulaştırmak mı? yoksa Turbo her zaman devrede olan bir elemandır.Vallaha akılsır erdiremedim bu olaya. XD

    volkan turbo aslında her zaman devrede gibi algılanır ama değildir
    torbu eksoz gazının basıncıyla çalışıt turbo pallerinin dönmesi için gereken basınç oluştuğunda turbo güç üretmeye başlar
    1750 d.d altında turbo sadece bir salyangozdan ibarettir ne zamanki eksoz manifoldunda yeterli basınç oluşurda turbo palleri dönmeye başlayınca
    turbo ben burdayım der


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  4. Bu mesajı için 2 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. 1.3 multijet punto Yakıt Sorunu
    emre1atakan tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 04/01/2013, 16:30
  2. 1.3 multijet fren sorunu
    okahinoTR tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 10/11/2011, 23:26
  3. Multijet Yokuşta kalkış sorunu
    deor tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 28/09/2011, 16:38
  4. Yokuşta kalkış sorunu
    Sertac.Ustaoglu tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 25/06/2010, 17:40
  5. Hafif yokuşta çekiş sorunu
    ismail tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 28/09/2008, 00:28

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com