93 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Yüksek hızlarda yolda gezinme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    gökhan gokan
    rohan4421 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/03/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    632
    Nereden
    Malatya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 81

    Standart

    arkadaslar madem konu hortlamış bende biraz bilgi vereyim, araçların yoltutma olayı sunlar üzerine kuruludur,

    Aero dinamik yapı
    Ağırlık
    Yükseklik
    Lastik ölçüleri

    Şimdi konuyu acmak gerekirse 1ve2.kalem zaten ufak arac sekmentlerde hıza göre yapılmadıgı için %50 yol tutus kaybını burdan yaşıyor puntolar(buna aynı sekment fiesta polo vs dahil). 3.ve 4. kalemler ise araclara düsük yay ve kalın ölcü lastikler takıldıgında yol tutusta bariz iyileşme göstertir.

    Ben punto evo kullandım evo kit sf kit yok yok olan en full modelini , bazı arkadaslar 210 felan gördüm diyo bana hikaye geliyo(yalan demiyorum ama bana hikaye geliyor.) aynı arac 1.4 105 hp ile 190 gorebildim ve inanın korku filmi izler gibi gidiyorsunuz çünkü bu aracı üreten adam asla ve asla o hıza göre ne aero dinamik yapı ne agırlık ne lastik ne yay takmış kimse bana punto ile 180-190 güvenli demesin 120den sonra puntoyu siz değil punto sizi kontrol eder. Suanda bravo kullanıyorum s.tyle 200de iken korkmuosunuz bunun sebebi 225 ölçü lastik keskin burun 1400kg boş ağırlık ve daha alcak bi araba olmasıdır. Sonuç olarak bi araçtan ne istediğimizi bilip ona gore binmeliyiz ufak olsun az yaksın uygun olsun die aldıgımız aractan otobanda 170-180 ile güvenli yolculuk beklemek , öküzün süt vermesini beklemek gibi bişey.
    Driven by the future

  2. Bu mesajı için 5 kişi rohan4421'ye teşekkür etti:


  3. #2
    b. e.
    outlife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2013
    Mesajlar
    1.301
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 527

    Standart

    Alıntı rohan4421 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar madem konu hortlamış bende biraz bilgi vereyim, araçların yoltutma olayı sunlar üzerine kuruludur,

    Aero dinamik yapı
    Ağırlık
    Yükseklik
    Lastik ölçüleri

    Şimdi konuyu acmak gerekirse 1ve2.kalem zaten ufak arac sekmentlerde hıza göre yapılmadıgı için %50 yol tutus kaybını burdan yaşıyor puntolar(buna aynı sekment fiesta polo vs dahil). 3.ve 4. kalemler ise araclara düsük yay ve kalın ölcü lastikler takıldıgında yol tutusta bariz iyileşme göstertir.

    Ben punto evo kullandım evo kit sf kit yok yok olan en full modelini , bazı arkadaslar 210 felan gördüm diyo bana hikaye geliyo(yalan demiyorum ama bana hikaye geliyor.) aynı arac 1.4 105 hp ile 190 gorebildim ve inanın korku filmi izler gibi gidiyorsunuz çünkü bu aracı üreten adam asla ve asla o hıza göre ne aero dinamik yapı ne agırlık ne lastik ne yay takmış kimse bana punto ile 180-190 güvenli demesin 120den sonra puntoyu siz değil punto sizi kontrol eder. Suanda bravo kullanıyorum s.tyle 200de iken korkmuosunuz bunun sebebi 225 ölçü lastik keskin burun 1400kg boş ağırlık ve daha alcak bi araba olmasıdır. Sonuç olarak bi araçtan ne istediğimizi bilip ona gore binmeliyiz ufak olsun az yaksın uygun olsun die aldıgımız aractan otobanda 170-180 ile güvenli yolculuk beklemek , öküzün süt vermesini beklemek gibi bişey.


    sonuna kadar katılıyorum. bu araçlar tamamen ekonomi yapma maksadı ile tasarlanmış araçlardır. Tekirdağa giderken 140 tan sonra direksiyona yapışmak zorunda kalıyorum. araba hakimiyeti kendi eline alıyor.

    beklenti kurmamak lazım.

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Yüksek lisans hk
    Misafir047 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 12/12/2011, 01:24
  2. Acil yardım..Gezinme
    htozturk tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 14/07/2010, 13:01
  3. Lpg yüksek hızlarda motor ışığı yanması hakkında
    ugurozer tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 27/10/2009, 16:11
  4. 40-50 km/h hızlarda oluşan hafif vibrasyon
    ekorkut tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 15/03/2008, 18:19

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com