93 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Yüksek hızlarda yolda gezinme

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Tamer İNSEL
    PROTOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    250
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 102

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düşük açılardaki toparlamaya bakmadım ancak direksiyon fazlaca çevirildiğinde, elektirikli motorun direksiyonu toparlaması için ek bir yazılım yapmışlar (ealern servis programında mevcuttu bilgi.)
    O konuyuda denedim, tam turlu manevralardan sonra, elinizi bıraktığınızda direksiyon kendisini toparlıyor. Zaten tam turda açı çok yüksek olduğu için, araç harakete geçtiğinde, düzelme eğilimdeki tekerleklerden gelen güçte oldukça yüksek seviyededir, fakat açı düştükçe bu güçte azalıyor doğal olarak. Benim sorunumda düşük açılarda ortaya çıkıyor.

    Otoyolda giderken, bir şekilde sürekli olarak direksiyonun açısı azda olsa değişiyor, kasisler, çukurlar, ağır taşıtların bozduğu yollar, rüzgar vs. vs. Bu yüzden özelliklede yüksek süratlerde direksiyonu sıkı sıkı tutmak ve sürekli olarak anlık müdehalelerde bulunmam gerekiyor. Kollarım yoruluyor, bu fiziksel etkisi, birde bu durumun oluşturduğu stres ve gerginlik var. Bizde bilgisayar yada robot değilizki heran takip edelim bunu. Daha şehirler arası yola çıkmadım o zaman dahada kötüleşecek bu durum.

  2. #2
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı PROTOS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O konuyuda denedim, tam turlu manevralardan sonra, elinizi bıraktığınızda direksiyon kendisini toparlıyor. Zaten tam turda açı çok yüksek olduğu için, araç harakete geçtiğinde, düzelme eğilimdeki tekerleklerden gelen güçte oldukça yüksek seviyededir, fakat açı düştükçe bu güçte azalıyor doğal olarak. Benim sorunumda düşük açılarda ortaya çıkıyor.

    Otoyolda giderken, bir şekilde sürekli olarak direksiyonun açısı azda olsa değişiyor, kasisler, çukurlar, ağır taşıtların bozduğu yollar, rüzgar vs. vs. Bu yüzden özelliklede yüksek süratlerde direksiyonu sıkı sıkı tutmak ve sürekli olarak anlık müdehalelerde bulunmam gerekiyor. Kollarım yoruluyor, bu fiziksel etkisi, birde bu durumun oluşturduğu stres ve gerginlik var. Bizde bilgisayar yada robot değilizki heran takip edelim bunu. Daha şehirler arası yola çıkmadım o zaman dahada kötüleşecek bu durum.
    valla hocam bugun otoyola çıktım, tesadüf eseride yazdıklarınız aklıma geldi. 160 da giderken direksiyona kuvvet uygulamadan belli bir süre tuttum, hatta virajada girerken fazla kuvvet uygulamadım, herhangibi bir çevirme efekti göstermedi direksiyon.
    ancak dediğiniz gibi bozuk satıhta kesinlikle direksiyon dönme eğilimi gösteriyor ve ters kontra veya sıkı tutmak gerekiyor.
    yüksek hızlarda city motoru neredeyse devreden çıkmış kadar sertleşme gösteriyor, demekki bu sertleşme tam anlamıyla yetmiyor.
    dediğniz gibi kalabalık anlarda stres unsuru olabiliyor bazen. ama bir bravo, focus, C4 hissi vermez fazla birşey beklememek lazım. biz arabadan fazla şeyler bekliyoruz galiba

Benzer Konular

  1. Yüksek lisans hk
    Misafir047 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 12/12/2011, 01:24
  2. Acil yardım..Gezinme
    htozturk tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 14/07/2010, 13:01
  3. Lpg yüksek hızlarda motor ışığı yanması hakkında
    ugurozer tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 27/10/2009, 16:11
  4. 40-50 km/h hızlarda oluşan hafif vibrasyon
    ekorkut tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 15/03/2008, 18:19

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com