Sayfa 4/5 İlkİlk 12345 SonSon
92 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Yüksek hızlarda yolda gezinme

  1. #61
    Oğuz MERDAN
    byspayn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/05/2010
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.652
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Edilen teşekkür: 405

    Standart

    Çok çok hafif bir sallama oluyor sadece bizde. Şerit değiştirmeler falan şahinde kaldı arkadaşlar.. Şahini aşağılamak için söylemiyorum bizim önceki arabamız şahindi. Ve inanın onu 150 160 arasında kullandım otobanda. Ancak o bile tırların kamyonların yanından geçerken çok tedirgin ediyodu. Yani araçta bir sorun olmalı ki 120nin üstünde tedirgin olasınız. Yoksa puntoların o kadar güvensiz olduğunu düşünemiyorum ben nedense..?

  2. #62
    mustafa yılmaz
    aeron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    Iğdır
    Rengi
    Yok
    Plaka
    35 AYH 97
    Edilen teşekkür: 90

    Standart

    yüksek hızlarda(160 üzeri filan) guclu yan rüzgarlardan epey etkileniyor yuksek araba sonucta ama 120 de filan bişey hissetmiyorum

  3. #63
    V.Seyhun Akar
    seysey37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/11/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    782
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    41GC850
    Edilen teşekkür: 219

    Standart

    artık ben alıştım evet 120de falan etkilenmiyor ama 140larda başlıyor yanından otobus kamyon geçince savrulmaya artık takmıyorum baktım geliyo otobus kamyon sıkıca sarılıyorum direksiyona
    babam 2 gün önce ereğliden otobandan ankaraya geldi citroen c5 le 210a kadar gördüm tık yok diyo,biz hakkaten deliymişiz 307yle falan o hızlar yapılmazmış diyo..
    senin arabayı alsam 100ü geçmem dedi büyük oturaklı arabanın hali başka..
    buarada dip not c5 2ton

  4. #64
    ERDEM TULUNAY
    erdta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/05/2009
    Mesajlar
    108
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 40

    Standart

    Bu konu bana çok garip geldi, bu segmentteki bir araç için yol tutuşundan son derece memnunum, yüksek hızlarda bile cidde anlamada hakimiyet problemi yaşamıyorum ki 120 gibi bir hızda hiç bir sıkıntım olmadı. Lastiklerin bunda çok etkisi olduğunu düşünüyorum. City modu olayına gelince bir çok arkadaş zaten açıklamış sistem hassasiyet için verdiği desteği kademeli olarak düşürür bunuda kullanırken rahatlıkla anlayabilirsiniz. Elbette yüksek hızda büyük araçların yanından geçerken ufak hava etkileşimi olur ancak öyle şerit değiştirme falan olmaz. Ben şimdiye kadar ciddi bir savrulma problemi hiç yaşamadım. Aracı otabanda 160 civarı bir hızda kullanırım ortalam tek yaşadığım sıkıntı yakıt tüketimi oluyor o zamanda.

  5. #65
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    malesef bende de oluyor bu mevzu ancak taş patlasa 5 - 10 cm falan oynuyordur. 170 civarı falan yapıyor. ön takıma 3 gün önce baktırdım kavaklıderece ustada test sürüşü yaptı ön takım iyi. lastik havalarını sürekli kontrol ederim ve lastiklerde iyi sayılır. özellikle fren yapıldığında daha iyi hissediliyorki fren esnasında yapması normal. bu sınıf araçta o süratta fren yapıldığında illahaki bir tarafa çekme yapacaktır hafiften.
    ben yoldaki hafif eğimlere bağlıyorum yüksek süratta oynamaları. sonuçta ağır bir araba değil. lastiklerim 175 taban bu arada... belki geniş taban olsa bunuda yapmayacak

  6. #66
    Tamer İNSEL
    PROTOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    250
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 102

    Standart

    Aynı sorun bir bendemi var diyerek başlık açmadan önce bir arama yaptım forumda, bu başlığı buldum. Buradan devam edeyim bende.

    Yan rüzgarların etkisi kendisini ani kafa atmalar şeklinde gösterir. Bizim (benim) yaşadığımız sorun daha farklı ve bence sebebide elektrikli direksiyon sistemi. Ya tüm markaların elektrikli direksiyon sitemlerinde var bu olay, yada sadece Fait'ta, belkide GP'larda.
    Normal şartlarda ön tekerlekler her zaman düz doğrultuda gitme eğilimindedirler, önemli bir teknik sorun (rot balans-lastik vs.) yoksa tabii. Eski tip direksiyon sistemlerinde (kramayer-hidrolik), ön tekerleklerden gelen güç, bu sistemlerde dirençle karşılaşmadan aracın düz gitmesine izin veriyordu. Fakat anladığım kadarıyla bizim GP'larda ön tekerlekler, aracın haraketiyle oluşan güçle, özellikle düşük açılarda elektrikli direksiyon sistemlerindeki direnci kıramıyor ve tam olarak düz açıya gelemiyorlar, böylece araçlarımız yolda kendi başlarına düz gidemiyorlar.

    Bu olay düşük süratlerde çok ufak zikzaklar olarak kendisini gösteriyor, sürat arttıkça yolda daha geniş yaylar çizmeye başlıyorsunuz. Sürekli olarak direksiyona küçük küçük müdahalelerde bulunmak zorunda kalıyorsunuz. Buda; zamanla sürücünün yorulmasına ve aracın kullanılmasının zorlaşmasına sebep oluyor.

    Bu durumu test etmek için boş ve geniş bir yolda giderken, direksiyonunuzu 1-2 santim kırıp öyle bırakın, normalde bıraktıktan sonra kendisini toplayıp tamamen düz gitmesi gerekir. Fakat bende araç düzelmeyip dönmeye devam ediyor. Bunu virajlardada denedim, aracım virajda dönmeye devam etti, normalde yönünü düzeltip virajın dışına doğru düz bir açıda gitmesi gerekirdi.

    Bir ihtimal aldığım aracın 0 olmasından dolayı, fabrika çıkışı çok sıkı olan direksiyondaki bazı sistemlerin, alışması-açılması gerekiyor olabilir. İlk 5000 bakımına kadar bu sorunu takip edeceğim, o vakte kadar düzelmezse, servisle bu konuyu görüşeceğim. Fakat bence direksiyon sistemlerimizde bir sorun olabilir, hemde aracın kontrolünü tehlikeli biçimde zorlaştıran önemli bir sorun. Umarım ben yanılıyorumdur.
    Konu PROTOS tarafından (12/09/2010 Saat 16:40 ) değiştirilmiştir.

  7. #67
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı PROTOS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı sorun bir bendemi var diyerek başlık açmadan önce bir arama yaptım forumda, bu başlığı buldum. Buradan devam edeyim bende.

    Yan rüzgarların etkisi kendisini ani kafa atmalar şeklinde gösterir. Bizim (benim) yaşadığımız sorun daha farklı ve bence sebebide elektrikli direksiyon sistemi. Ya tüm markaların elektrikli direksiyon sitemlerinde var bu olay, yada sadece Fait'ta, belkide GP'larda.
    Normal şartlarda ön tekerlekler her zaman düz doğrultuda gitme eğilimindedirler, önemli bir teknik sorun (rot balans-lastik vs.) yoksa tabii. Eski tip direksiyon sistemlerinde (kramayer-hidrolik), ön tekerleklerden gelen güç, bu sistemlerde dirençle karşılaşmadan aracın düz gitmesine izin veriyordu. Fakat anladığım kadarıyla bizim GP'larda ön tekerlekler, aracın haraketiyle oluşan güçle, özellikle düşük açılarda elektrikli direksiyon sistemlerindeki direnci kıramıyor ve tam olarak düz açıya gelemiyorlar, böylece araçlarımız yolda kendi başlarına düz gidemiyorlar.

    Bu olay düşük süratlerde çok ufak zikzaklar olarak kendisini gösteriyor, sürat arttıkça yolda daha geniş yaylar çizmeye başlıyorsunuz. Sürekli olarak direksiyona küçük küçük müdahalelerde bulunmak zorunda kalıyorsunuz. Buda; zamanla sürücünün yorulmasına ve aracın kullanılmasının zorlaşmasına sebep oluyor.

    Bu durumu test etmek için boş ve geniş bir yolda giderken, direksiyonunuzu 1-2 santim kırıp öyle bırakın, normalde bıraktıktan sonra kendisini toplayıp tamamen düz gitmesi gerekir. Fakat bende araç düzelmeyip dönmeye devam ediyor. Bunu virajlardada denedim, aracım virajda dönmeye devam etti, normalde yönünü düzeltip virajın dışına doğru düz bir açıda gitmesi gerekirdi.

    Bir ihtimal aldığım aracın 0 olmasından dolayı, fabrika çıkışı çok sıkı olan direksiyondaki bazı sistemlerin, alışması-açılması gerekiyor olabilir. İlk 5000 bakımına kadar bu sorunu takip edeceğim, o vakte kadar düzelmezse, servisle bu konuyu görüşeceğim. Fakat bence direksiyon sistemlerimizde bir sorun olabilir, hemde aracın kontrolünü tehlikeli biçimde zorlaştıran önemli bir sorun. Umarım ben yanılıyorumdur.
    düşük açılardaki toparlamaya bakmadım ancak direksiyon fazlaca çevirildiğinde, elektirikli motorun direksiyonu toparlaması için ek bir yazılım yapmışlar (ealern servis programında mevcuttu bilgi.)

  8. #68
    Emir A.
    Fuzuli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/10/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    603
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 352

    Standart

    Çok kuvvetli rüzgarda ve 120km.in üzerinde iken bende de aynı olay var ama kontrol edilmez düzeyde de değil....
    Otobanda yanıbaşımdan hızla otobüs geçerken ise benim süratim 90-100 bile olsa araç gezmeye çalışıyor...
    Ama bu segment araçların hemen hepsinde bu olay var diye biliyorum...
    Arkadaşlarımın fiesta ve polosunda da buna rastladım...Bir de yaris'te rastladım ama o anlatılmaz yaşanır bir durumdu Otobüse yandan yapışıyorduk

  9. #69
    Tamer İNSEL
    PROTOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    250
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 102

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    düşük açılardaki toparlamaya bakmadım ancak direksiyon fazlaca çevirildiğinde, elektirikli motorun direksiyonu toparlaması için ek bir yazılım yapmışlar (ealern servis programında mevcuttu bilgi.)
    O konuyuda denedim, tam turlu manevralardan sonra, elinizi bıraktığınızda direksiyon kendisini toparlıyor. Zaten tam turda açı çok yüksek olduğu için, araç harakete geçtiğinde, düzelme eğilimdeki tekerleklerden gelen güçte oldukça yüksek seviyededir, fakat açı düştükçe bu güçte azalıyor doğal olarak. Benim sorunumda düşük açılarda ortaya çıkıyor.

    Otoyolda giderken, bir şekilde sürekli olarak direksiyonun açısı azda olsa değişiyor, kasisler, çukurlar, ağır taşıtların bozduğu yollar, rüzgar vs. vs. Bu yüzden özelliklede yüksek süratlerde direksiyonu sıkı sıkı tutmak ve sürekli olarak anlık müdehalelerde bulunmam gerekiyor. Kollarım yoruluyor, bu fiziksel etkisi, birde bu durumun oluşturduğu stres ve gerginlik var. Bizde bilgisayar yada robot değilizki heran takip edelim bunu. Daha şehirler arası yola çıkmadım o zaman dahada kötüleşecek bu durum.

  10. #70
    Atahan Kuşbaşoğlu
    ato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2010
    Mesajlar
    897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 123

    Standart

    ben 170i gördüm evoda hiç savrulma gezinme böyle durumlar olmadı bence senin araçta rot balans sorunu falna olabilir

  11. #71
    cem jordan
    cemjordan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2007
    Mesajlar
    34
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 9

    Standart

    siz dua edinde altınızda albea gibi araba yok durum çok vahim 90 la giderken bile bi rüzgar yesin tamam...Geçen bariyere bindiriyordum sert bir yan rüzgar sonucu direksiyonu tek elle kullanmayada gelmiyor korktum yemin ediyorum...

  12. #72
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı cemjordan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siz dua edinde altınızda albea gibi araba yok durum çok vahim 90 la giderken bile bi rüzgar yesin tamam...Geçen bariyere bindiriyordum sert bir yan rüzgar sonucu direksiyonu tek elle kullanmayada gelmiyor korktum yemin ediyorum...
    aman dikkat

  13. #73
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Birazda bu arabaların genel karakteri diyebiliriz.

  14. #74
    Tamer İNSEL
    PROTOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    250
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 102

    Standart

    Alıntı ato Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 170i gördüm evoda hiç savrulma gezinme böyle durumlar olmadı bence senin araçta rot balans sorunu falna olabilir
    Rot probleminde araç tek bir yönde çekme yapar, balans sorununda araç titreme yapar. Benim aracımda direksiyon ne yönde bırakılırsa düzelmeyip o yönde harakete devam ediyor. Belki ileride kendiliğinden düzelecek bir sorun, belkide benim aracımda ortaya çıkan bir sorun, ama sonuçta normal olmayan bir şeyler var ve bunun sebebinin elektrikli direksiyon olduğunu düşünüyorum. Belki bu sistemi bilerek geliştirdiler, yoldaki sorunlardan dolayı direksiyon hakimiyetimizi aniden kaybetmememiz için. eğer öyleyse bile düzgün çalışmayan bir sistem olmuş.

  15. #75
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı PROTOS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O konuyuda denedim, tam turlu manevralardan sonra, elinizi bıraktığınızda direksiyon kendisini toparlıyor. Zaten tam turda açı çok yüksek olduğu için, araç harakete geçtiğinde, düzelme eğilimdeki tekerleklerden gelen güçte oldukça yüksek seviyededir, fakat açı düştükçe bu güçte azalıyor doğal olarak. Benim sorunumda düşük açılarda ortaya çıkıyor.

    Otoyolda giderken, bir şekilde sürekli olarak direksiyonun açısı azda olsa değişiyor, kasisler, çukurlar, ağır taşıtların bozduğu yollar, rüzgar vs. vs. Bu yüzden özelliklede yüksek süratlerde direksiyonu sıkı sıkı tutmak ve sürekli olarak anlık müdehalelerde bulunmam gerekiyor. Kollarım yoruluyor, bu fiziksel etkisi, birde bu durumun oluşturduğu stres ve gerginlik var. Bizde bilgisayar yada robot değilizki heran takip edelim bunu. Daha şehirler arası yola çıkmadım o zaman dahada kötüleşecek bu durum.
    valla hocam bugun otoyola çıktım, tesadüf eseride yazdıklarınız aklıma geldi. 160 da giderken direksiyona kuvvet uygulamadan belli bir süre tuttum, hatta virajada girerken fazla kuvvet uygulamadım, herhangibi bir çevirme efekti göstermedi direksiyon.
    ancak dediğiniz gibi bozuk satıhta kesinlikle direksiyon dönme eğilimi gösteriyor ve ters kontra veya sıkı tutmak gerekiyor.
    yüksek hızlarda city motoru neredeyse devreden çıkmış kadar sertleşme gösteriyor, demekki bu sertleşme tam anlamıyla yetmiyor.
    dediğniz gibi kalabalık anlarda stres unsuru olabiliyor bazen. ama bir bravo, focus, C4 hissi vermez fazla birşey beklememek lazım. biz arabadan fazla şeyler bekliyoruz galiba

  16. #76
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretci046 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/01/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    rot mili rotbaşı direksiyon mafsalı ve ya kutuda boşluk varsa gezer

  17. #77
    Çağatay Güldalı
    ExTReMe_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/10/2009
    Mesajlar
    553
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 127

    Standart

    160 - 170 km arası Otobanda deli gibi makas attığımı biliyorum bi emniyet bi tam sol karışık o dediğiniz Problemler bende yok sizde bşyler olabilir baktırın derim ..

  18. #78
    A G
    ArcA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    143
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    bu gezinme konusu bencede mutlaka bir problemden kaynaklı.. eskiden bursa otobanında 185i gördüğümü hatırlıyorum.. arabada en ufak sağ sola kaçma olmuyordu. geçen ay yine aynı yola çıktım sağdan rüzgar çarpıyordu.. daha 140-150de araba sola sola kafa atmaya başladı.. daha fazla basamadım ki normalde hızdan tırsmam. o arada bi baktım arkadan bir linea 180-190 kaptırmış geliyo zor yol verdim resmen. adam gayet stabil gidiyodu. bide arabamda kısa yay ve geniş lastik var nasıl bu kadar rüzgardan etkileniyor anlamadım.. gerçi araba oldu 85bin amortisörlere falan da baktırmak lazım sanırım artık..
    Mükemmel bileşenler; H&R 35mm yay, Bridgestone Turanza er300 195/60r15, H4 Philips Power2 gt 150 Far, H1 Osram All Season Sis, Mtec T10 Park..

  19. #79
    Emre Güler
    emre1307 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/07/2008
    Yaş
    41
    Mesajlar
    75
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16bes39
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    160-170 lerde gayet yol tutuyo arkadaşlar sağa sola çekme şerit değiştirme falan bişey yok.195/55/16 lastik var bende dunlop lastiklerde...hava rüzgarlıysa aşırı o başka tabi.

  20. #80
    A G
    ArcA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    143
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    geçen fiat servisine gitmiştim konuyu sordum düzgün bir yerde rot balansa girin sorun anlaşılır dedi. rotlarda sorun olma ihtimali yüksekmiş.. bi ara fırsat bulursam düzgün bi yer bulcaz artık.. birde dikkat ettim benim direksiyonda da boşluk var sanırım sağa sola 1-2 cm çevirdikten sonra lok lok ses geliyor.. oto doğru teşhisi yazmış sanırım
    Mükemmel bileşenler; H&R 35mm yay, Bridgestone Turanza er300 195/60r15, H4 Philips Power2 gt 150 Far, H1 Osram All Season Sis, Mtec T10 Park..

Sayfa 4/5 İlkİlk 12345 SonSon

Benzer Konular

  1. Yüksek lisans hk
    Misafir047 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 12/12/2011, 01:24
  2. Acil yardım..Gezinme
    htozturk tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 14/07/2010, 13:01
  3. Lpg yüksek hızlarda motor ışığı yanması hakkında
    ugurozer tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 27/10/2009, 16:11
  4. 40-50 km/h hızlarda oluşan hafif vibrasyon
    ekorkut tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 15/03/2008, 18:19

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com