Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
58 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Chip yakıt tüketimi

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı typhoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başka araçlar beni ilgilendirmez hatta hiç ilgilendirmez cemal bey.. ben kendi aracıma bakarım.. 155hpyi elbetteki 2bin devirde elde ederim demiyorum.. ama 120hplik aracın 168km/s hız ile çıktığı yokuşu 155hplik araç 173km/s ile mi çıkar sizce? ya da ben yokuşta 160 170 km hızlara 2bin devirde vites değiştirerek mi çıkıyorum sizce? ayrıca siz bana yakıt değerlerinin düşeceğini söylemiştiniz aynı sürüş tarzıyla 0.5 ile 1lt arası 100kmde ben aracı uzun yolda hızı sabitleyip kullanırım atıyorum 110a sabitlerim öyle giderim.. yani bu sürüş tarzıyla sizin dediğinize göre 5.4lt olan yakıtımın 4.9a düşmesi gerekirdi ama ben her zamanki sürüş tarzıyla sürüp hesapladığımda 6.1 gibi bi değer çıktı? yani biraz düşse değişmese hadi yine neyse diyeceğim ama normale göre arttı? dediğim gibi tekrar deneyeceğim.. siz nasıl kendi chipinize güveniyorsanız ben de kendi aracıma güveniyorum böyle değildi aracım ve yol bilgisayarım. ayrıca ekonomi için 1600 2300 devirler arası kullanıyorum aracımı 4bin devirde mi kullanayım yani? ayrıca benim size yalan söylememin herhangi bir nedeni var mı?
    benim diğer remapperlerden farkım...müşteri odaklı çalışmak.
    müşteri ne istiyorsa ne bekliyorsa o şekilde çalışırım.
    istanbulda bir arkadaş benim verdiğim dosyaları taklit ederek daha yeni alt devir çalışmaya başladı...bunuda..."artık box tuning gibi chip tuning de de alt devirleri daha canlı yapabiliyoruz" diyor...

    daha önce yapmış olduğum fiat grubunda onlarca araç var...kaldı ki...aracın ne olduğu beni ilgilendirmez...ben yazılıma bakarım...

    bir yazılım hazırlanırken aralarında harita farkı vardır...ancak genel olarak aynıdır....haritalar farklı da olsa işlem aynıdır...sadece artışlar farklı oluyor...

    bu yüzden...bir araçta işlem sonrası 20km yokuş yukarı daha hızlı çıkıyorsa...diğer araçtada bu olmalı...1300mjet de 140 ile çıktığı yeri 160 ile çıktığını gözlemledik...1600 tdci da 110hp ile çıktığı yokuşu 140 ile çıktığını gördük...1900 tdi ile 160 ile çıktığı yokuşu 185 ile çıktığını gördük...

    sakaryadaki müşterim bunun canlı şahidi...bizzat kendisi sürdü ...yokuşta öncesi ve sonrası...20km fark vardı.....o yüzden ben yalan söylüyorsam ona sorabilirsiniz...haaaa o müşterimlede sadece o gün görüştük...bir daha ne o aradı ne de ben....ne tanırım ne bilirim akrabam değil dostum değil...sizi ne kadar tanıyorsam onu da o kadar tanıyorum.


    ne ben yalan söylüyorum ne de siz...

    ben yazılımdan eminim...siz de yalan söylemeyeceğinize göre...ortada bir sorun var....


    servise girmeniz ...bakım yaptırmanız...hiç bir şey ifade etmez...

    aracın anlık değerlerine bakmak lazım.
    burada en büyük sorun debimetre ve turbo basınç sensöründen kaynaklanabilir...enjektör ve baskı balata da aklıma gelen diğer ihtimaller...



    dediğim gibi 3-4 senedir aynı yerdeyim...yerim yurdum belli...cebim 24 saat açık...her zaman her türlü desteği veririm..benden kaynaklanabilecek her sorunun her çözümün arkasındayım....



    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sonuc olarak kullanici kisi test etmis ve bilgilerini paylasmis..sonuclara bakinca memnuniyetsizlik gorunuyor..baska birsey yazmaya pek gerek yok bence..yazilimci kisi bu durumla ilgilenir ve cozer yada cozemez orasini bilemem tabiki iyi bildigim bir konu olsada fazlasi aşar beni..
    memnuniyetsizlik olarak addedilsede...araçta var olabilecek bir sorundan kaynaklanabileceğinide lütfen göz önünde bulunduralım...



    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım son hızı fazla arttırmaz,biraz yükseltir o kadar.Son hıza çıkma süresini azaltır,0-100 hızlanması araca göre değişmekle birlikte 3 saniye civarlarında iyileşir,sakin kullanımda yakıt tüketimi gerçekten azalır,yol bilgisayarı verileri hatalı okumaya başlar ancak

    yinede orjinalinden az yakar araç.Güç arttı diye gaza yüklenilirse haliyle tüketimde artar,bunu standart haliyle yaparsanız tüketim yine artacaktır.
    Cemal kardeş yazılımını kontrol edip gerekirse yeniden düzenleyecektir mutlaka,ama önce bir dyno testine sokun aracınızı...
    eğer kiyazılım da hız limitörü yoksa..aracın son hızı düz yolda 10km yokuş aşağı 20km falan artar...

    hız limitörü varsa...bunu zaten müşteriye limitörü yükseltelim mi diye kendisine soruyoruz...

    0-100km...bugüne kadar yaptığımız ölçümlerde 12sn olan bir araç işlem sonrası 9-10 sn ye düştü...
    ancak 8 sn olan bir araç asla 5sn ye düşmez....

    dyno...
    herkesin muzdarip olduğu bir konu...
    keşke gerçekten %100 emin olabileceğimiz bir dyno olsa..da parasını tek ben verseydim...

    forumdan ömer arkadaşımızın aracını 3 defa dyno ya çıkardık...

    ilk ölçüm muhteşem çıktı...dynoya göre araç 130hp...

    daha sonra başka bir yerde ölçtük 90hp...bana göre 3-5hp düşük çıksada hadi bunu kabul edeyim dedim...

    sonradan yeni bir yazılım hazırladım ve yine aynı yere çıktık..bu kez 1 hp daha düşük çıktı....ama arabanın gidişi öylemiydi ??? değil...daha iyi gidiyordu....eee daha gittiği halde neden 1 hp düşük çıktı ???







    bakın...bursada 2 sene önce yazılım yaptığım bir müşterim aradı...cemal servise girdim çıktım araba gitmiyor...
    abi filtreye bak..hava filtresi hava geçirmiyordu araba gitmez...çekiş düşer yakıt artır.

    filtreyi değiştirmiş ama sonuç aynı.

    cemal yazılımdan şüpheleniyom...
    abi yazılım bozulda araç çalışmaz...güncelleme yapmazlar aracın garantisi bitmiş...

    neyse..kalktım gittim bursaya...baktım yazılımda ufak bir değişiklik var..aracı da sürmedim...yeni bir yazılım hazırladım arkadaşı aracı sürdü ok dedi...bende ankaraya döndüm...

    1 hafta sonra yine aradı...cemal ...araba yine gitmiyor...aynı ...

    kalktım tekrar gittim bursaya...

    aracı servise götürdük...
    cihaza bağladık...arıza sorguladık...turbo bilmem ne hatası verdi...
    anlık değerlere baktık...
    debimetre...ölçülen 330 olması gereken 388...
    gaza basınca 800 leri görmesi lazım...400lerde kalıyor...
    debimetre bozuk...
    debimetre değişti...teste çıkıldı ....araç yine aynı

    tekrar cihaz tekrar arıza sorgulama yine turbo hatası...anlık değerlere baktık debimetre ok...parça sağlam..
    turboya baktık..gaza basıyoruz..1400mn bar gösteriyor..olması gereken 1800-2000
    n75 bozuk...

    müşteri...ya nasıl olur bu sağlamdı araba gidiyordu bu bir anda bozulur mu ...

    cihaz da değerleri görüyorsunuz ...bozuk işte...

    yok dedi benim arabam sağlam...ben bunları değiştirmem yakarım satarım ama parça almam dedi...

    yazılımı orijinale çevirdim....
    son attığım yazılımın parasını kuruşuna kadar iade ettim...
    cebimden harcadığım 200-300 liranın üzerine soğuk bir su içtim ve geldim...

  2. #2
    Mustafa Usta
    USTA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/11/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    2.386
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1096

    Standart

    Kangoo'da Orjinal verisi 16 sn olan 0-100 şuanda 11.5-12 sn arasında değişiyor,1463 kg boş ağırlığa sahip koca bir kütle için çok iyi değerler aldık,dediğin gibi 12 sn orjinalinde olan bir aracın düşeceği değer 9-10 sn civarlarında olacaktır.
    Son hızda eğimde 185 km idi şuanda 200 km net görüyor...
    Dyno ölçümlerine bende güvenmiyorum ancak arkadaşın içi rahatlasın diye 1 kereden bir şey olmaz mantığıyla önerdim,en güzel dyno kendi hissettiğindir...

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı *USTA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kangoo'da Orjinal verisi 16 sn olan 0-100 şuanda 11.5-12 sn arasında değişiyor,1463 kg boş ağırlığa sahip koca bir kütle için çok iyi değerler aldık,dediğin gibi 12 sn orjinalinde olan bir aracın düşeceği değer 9-10 sn civarlarında olacaktır.
    Son hızda eğimde 185 km idi şuanda 200 km net görüyor...
    Dyno ölçümlerine bende güvenmiyorum ancak arkadaşın içi rahatlasın diye 1 kereden bir şey olmaz mantığıyla önerdim,en güzel dyno kendi hissettiğindir...
    her zaman diyorum...en iyi dyno sağ ayağındır...

    ama 5 farklı dyno 5 farklı sonuç...adım gibi eminim...çünkü bunları daha önce de yaşadık...gördük...tecrübe ettik...

    usta...bak sende benim dediğimi söylüyorsun...
    aklın yolu birdir...
    bu o araçta oluyorsa bu araçtada olur...daha önce oldu şimdide olacak...olmuyorsa...bir sorun vardır...işte benim altını çizdiğim konu bu...

  5. #4
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her zaman diyorum...en iyi dyno sağ ayağındır...

    ama 5 farklı dyno 5 farklı sonuç...adım gibi eminim...çünkü bunları daha önce de yaşadık...gördük...tecrübe ettik...

    usta...bak sende benim dediğimi söylüyorsun...
    aklın yolu birdir...
    bu o araçta oluyorsa bu araçtada olur...daha önce oldu şimdide olacak...olmuyorsa...bir sorun vardır...işte benim altını çizdiğim konu bu...
    isten anlamayan, yorumları okuyup, sana chıp yaptırmaktan vazgecenler ne olacak???? sonucta senın ekmegın gıdıyor cemal kardesım.......
    jetta1.2 tsı comfortlıne 2012

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı uzuncocuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    isten anlamayan, yorumları okuyup, sana chıp yaptırmaktan vazgecenler ne olacak???? sonucta senın ekmegın gıdıyor cemal kardesım.......
    uzunçocuk kardeşim...bu tarz konular ne ilk ne son...olacak.

    tayfun kardeşim de ne ilk ne de son kişi...olacak...

    Allah herkesin nasibini rızkını verir...

    Allah şahid...benim içim rahat...benden kaynaklanan bir sorun yok...bunu biliyorum...ama kendimi aklamam lazım...

    aslında konuya yazmayacaktım...ama rahatsızlık duydum...sanki yazmazsam...sorunu kabul edecem...hata bende diyecem...gibi hissettim...

    ama yinede benden kaynaklanan bir sorun varsa...başım gözüm üstüne...




    başka bir forumda....müşteri yazmış..."yaşadığım bir çok sorun"....

    sordum...bana bir tane örnek ver...ne sorunlar yaşadın ???

    cevap yok....

    * araban yolda mı kaldı ?
    * turbo mu bozuldu ?
    * enjektör mü bozuldu ?
    * motor mu kitledi ?
    * piston mu kırıldı ?
    * pistonmu erittin ?
    * çekiciyle 1 kez olsun servise mi gittin ?
    vs.vs.vs.

    cevap yine yok...

    ama o "yaşadığım bir çok sorun" lafı yüzünden o markadan o forumdan işlerim kesildi....ve ban'landım

    üstelik aradan geçen 1 ay olmasına rağmen...her türlü çözümü desteği sunduğum halde...parasını yine kuruşuna kadar iade ettim...


    Allah sağlık versin...
    gerisi boş...dünya işleri değil mi ?? yarın hepimiz ölmeyecekmiyiz...

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #6
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uzunçocuk kardeşim...bu tarz konular ne ilk ne son...olacak.

    tayfun kardeşim de ne ilk ne de son kişi...olacak...

    Allah herkesin nasibini rızkını verir...

    Allah şahid...benim içim rahat...benden kaynaklanan bir sorun yok...bunu biliyorum...ama kendimi aklamam lazım...

    aslında konuya yazmayacaktım...ama rahatsızlık duydum...sanki yazmazsam...sorunu kabul edecem...hata bende diyecem...gibi hissettim...

    ama yinede benden kaynaklanan bir sorun varsa...başım gözüm üstüne...




    başka bir forumda....müşteri yazmış..."yaşadığım bir çok sorun"....

    sordum...bana bir tane örnek ver...ne sorunlar yaşadın ???

    cevap yok....

    * araban yolda mı kaldı ?
    * turbo mu bozuldu ?
    * enjektör mü bozuldu ?
    * motor mu kitledi ?
    * piston mu kırıldı ?
    * pistonmu erittin ?
    * çekiciyle 1 kez olsun servise mi gittin ?
    vs.vs.vs.

    cevap yine yok...

    ama o "yaşadığım bir çok sorun" lafı yüzünden o markadan o forumdan işlerim kesildi....ve ban'landım

    üstelik aradan geçen 1 ay olmasına rağmen...her türlü çözümü desteği sunduğum halde...parasını yine kuruşuna kadar iade ettim...


    Allah sağlık versin...
    gerisi boş...dünya işleri değil mi ?? yarın hepimiz ölmeyecekmiyiz...
    evet olecegız de ben o zaman vanın hakkarının daglarını nıye arsınlıyorum??? keske bır servıs ıle caısabılseydın.....
    jetta1.2 tsı comfortlıne 2012

  10. #7
    uğur HAZIR
    15NY456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/05/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    34
    Nereden
    Burdur
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    15NY456
    Edilen teşekkür: 2

    Standart chıp uygulasınıda sorun olabılırmı yardım edermısınız

    abi ben gp gecen hafta chip uygulaması yaptırdım ama arabamda dalgalanma oluyor yanı 3000 devıri gecınce araba yıgılıyor sonra tekrar hızlanıyor acaba bununla ilgisi olabılır mı cemal abı yardımcı olursan sevınırım senın ilgi alanın nede olsa

  11. #8
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Alıntı ares666 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu yorum yapmdan yakından takip ediyordum bende aracıma chip yaptırmayı düşünüordum skıntıları görünce tereddüt ettim ama sonuca iyibir şkilde bağlanınca içim rahatladı artık yaza doğru bende bi chip yaptırırım. herkesin mutlu olması sevindirici. mutlu günler ve sürüşlere... toplumsal mesaj gibi oldu
    bir kasa domates de bir çürük domates bütün domatesleri kötü yada değersiz yapmaz...

    yada bir kürt kökenli vatandaşımız pkk sempatizanı diye...her kürt kardeşimizi pkk lı yapmaz...

    sanmayın ki hiç bir chipci arkadaş sorun yaşamadan iş yapmıyor...mutlaka ufak yada ciddi sorunlar yaşayabilir...önemli olan sorunların arkasında durabilmek sorunu giderebilmek veya gerekirse 3 ay sonra dahi olsa...işi iptal edip kuruşuna kadar iade etmek...



    Alıntı ilkerhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cemal ustam, küçük nacizane bir sorum var, biliyoruz ki chip tuning adam gibi uygulandığında, sakin kullanımda yakıt tasarrufu sağlar, motorun performansını arttırır.

    Peki ustam, araca chip yapılmadan önceki egzoz emisyon değeriyle, chip yapıldıktan sonraki değerlerde ne kadar fark var?
    egzoz emisyonunda sorun çıkartacak kadar büyük bir değişim olmaz...

    samimi olarak söylüyorum...eskisi sonrası nedir hiç merak etmedim...ancak kesin olarak şunu diyebilirim...muayeneden geçmemezlik olmuyor...



    Alıntı 15NY456 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi ben gp gecen hafta chip uygulaması yaptırdım ama arabamda dalgalanma oluyor yanı 3000 devıri gecınce araba yıgılıyor sonra tekrar hızlanıyor acaba bununla ilgisi olabılır mı cemal abı yardımcı olursan sevınırım senın ilgi alanın nede olsa
    kim hazırladı nasıl hazırlandı bilmiyorum...dosyayı görmek lazım...araçta mekanik sorunda olabilir...yazılımdan da kaynaklanabilir....


    ben 4 senede şunu tecrübe ettim...yazılım yapıldıktan sonra...sorun çıktı çıktı...1 hafta sonra çıkmaz....1 ay sonra çıkmaz...

    ancak...potansiyel bir sorun varsa...ileride çıkabilecek bir arızayı ...öne alıyor...yani 6 ay sonra çıkabilecek bir arıza...1 hafta sonra yada 1 gün sonra ortaya çıkabilir...ama bu dediklerim eski araçlarda km si yüksek araçlarda geçerli...

    misal...turbo hortumunda iğne deliği kadar delik vardır...bu normal şartlar altında sorun çıkarmazken...yazılımdan sonra sorun çıkabilir..o delik büyür yada hortum yırtılır...

    yada turbo kelepçesi...özelliğini yitirmiştir...normal basınçta kelepçe görevini yapar...ama işlem sonrası kelepçe tutamaz...hortum yerinden çıkar...

  12. #9
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    garibime giden bir şey yok...ben müşteri ne isterse onu yaparm...

    yine üstüne basa basa altını çizerek diyorum...

    daha önce defalarca araç yaptım...hepsinde motoruna göre 15-30km yokuş yukarı fark ediyorsa...ettiyse...ve de %5-%8-%10-%12 ekonomi yaptıysa...sizin aracınızda yapması lazım...
    ve sizin aracınızda son hızda 5km fark olduysa...o zaman bir sorun var...ve bu sorunda benden kaynaklı değil...
    aracınız yeni...aracınız servis bakımlı...
    18 yaşında bir insan hasta olamaz mı ?
    8 yaşındaki bir çocuk hasta olamaz mı ?

    arabanız....hiç arıza yapamaz mı ?...sabah çalışan araç akşam arıza yapamaz mı ??

    evlerimizde durduk yere bozulan bir ampul yada elektronik bir cihaz olmadı mı ????
    hiç başımıza gelmedi mi ??

    bu yüzden ben de diyorumki...yazılımda sorun yok...sorun araçta...


    ben bu sene uygulama yaptığım araç sahiplerinden 100 tanesinin görüşünü burada paylaştırabilirim....
    100 kişiden...kaçı evet...benim yakıtım düştü...yokuş yukarı şu kadar fark etti diyecek...yada ...hayır...yakıtım düşmedi..aynı kaldı yada arttı...yokuş yukarı da aynı kaldı yada 5km arttı...

    bunu hiç çekinmeden erinmeden yaparım...o kadar kendimden eminim kendime güveniyorum....


    bence daha fazla polemiğe girmeye gerek yok...çünkü siz kendinize göre bende kendime göre haklıyım...

    ne zaman isterseniz ben yerimdeyim...

  13. #10
    tayfun coskun
    typhoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    102
    Nereden
    Malatya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 27

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    garibime giden bir şey yok...ben müşteri ne isterse onu yaparm...

    yine üstüne basa basa altını çizerek diyorum...

    daha önce defalarca araç yaptım...hepsinde motoruna göre 15-30km yokuş yukarı fark ediyorsa...ettiyse...ve de %5-%8-%10-%12 ekonomi yaptıysa...sizin aracınızda yapması lazım...
    ve sizin aracınızda son hızda 5km fark olduysa...o zaman bir sorun var...ve bu sorunda benden kaynaklı değil...
    aracınız yeni...aracınız servis bakımlı...
    18 yaşında bir insan hasta olamaz mı ?
    8 yaşındaki bir çocuk hasta olamaz mı ?

    arabanız....hiç arıza yapamaz mı ?...sabah çalışan araç akşam arıza yapamaz mı ??

    evlerimizde durduk yere bozulan bir ampul yada elektronik bir cihaz olmadı mı ????
    hiç başımıza gelmedi mi ??

    bu yüzden ben de diyorumki...yazılımda sorun yok...sorun araçta...


    ben bu sene uygulama yaptığım araç sahiplerinden 100 tanesinin görüşünü burada paylaştırabilirim....
    100 kişiden...kaçı evet...benim yakıtım düştü...yokuş yukarı şu kadar fark etti diyecek...yada ...hayır...yakıtım düşmedi..aynı kaldı yada arttı...yokuş yukarı da aynı kaldı yada 5km arttı...

    bunu hiç çekinmeden erinmeden yaparım...o kadar kendimden eminim kendime güveniyorum....


    bence daha fazla polemiğe girmeye gerek yok...çünkü siz kendinize göre bende kendime göre haklıyım...

    ne zaman isterseniz ben yerimdeyim...
    ben zaten size demedim cemal bey diğer arkadaş garip bulmuş da yokuş yukarı hızlı gidilmesi gerektiğini yakıt ekonomisi yapılmasını cevabım onaydı yanlış anlaşılmasın size değil..

  14. #11
    Mehmet Ali ..
    makeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.358
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 240

    Standart

    bende de chip sonrası hafif sapmalar oldu.
    kaldı ki enjeksiyon kontrol ünitesinin ayarları değişiyor.
    bu değişiklikten anlık tüketimi hesaplayan yazılımın haberi de yok.
    ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı chip daha fazla yakıt gönderilmesini sağlıyor.
    haliyle ortalama tüketimi ile arada fark açılıyor.
    sakin kullanımlarda 0.3-.4 gibi hırçın kullanımda 0.8-.9 fark var bende.
    bence normal..
    artık ortalama tüketime değil depo tam doluyken yada 100TL ile ne kadar yol gidebiliyorum ona bakıyorum.

  15. #12
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    şikayetiniz yakıttan....

    sorun bu...bende anladım...umarım diğerleride anlamıştır...

    femolinin aracında yazılım yapma isteğim...yokuş yukarı 20km fark ediyormu etmiyor mu onu görmek...

    ayrıca kendisi kabul ederse yazılım kalsın..yakıtıda görelim...

    o araç manuel sizin ki dualogic...aradaki fark tork artışı olacaktır...ancak yokuş yukarı çıkarken devir en az 3500-4000 rpm olacaktır...burada da torkun o kadar bir etkisi olmaz...beygirin etkisi olacaktır...

    ilaçların etken maddesi aynı da olsa...etkileri ve yan etkileri herkeste farklı oluyor....herkeste aynı ilaçlar aynı etkiyi yapmıyor...

    mesela ben diabet hastasıyım...ancak diabetin hiçbir belirtileri bende olmadı...başkasına çok iyi gelen ilaç bende hiç bir tesirde bulunmadı...


    yazılardan nasıl ki siz farklı yorumda bulunabiliyorsanız bende sizin yazınızdan farklı yorumlar çıkartabiliyorum...ancak ikimizde de art niyet olmadığına eminim...

  16. #13
    tayfun coskun
    typhoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    102
    Nereden
    Malatya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 27

    Standart

    hımmm... arkadaşlar konuyu hortlatmış olmamın sebebi aracıma tekrar yazılım yükledikten sonraki değerlerim..şikayetlerim sonucu yazılımı orjinale döndürmek istedim cemal bey de bir kez daha deneyelim dedi ve yeni bir yazılım yükledik..ne mi oldu? yakıtım gerçerkten düştü, performansım da arttı..
    Şarkışla-Malatya arası 290km.. ortalama 90-100km/s civarı hız, fakat yaklaşık 30km'lik yolda kar olduğu için 40-70km/s hızla geçtim 30km'lik yolu.. yolun 60km'si 4şeritli sessiz asfalt, geri kalanı 2şerit, rampaların olduğu ve neredeyse yarıya yakını virajlı bir yol.. yol boyunca tek avantaj Sivas'tan Malatya'ya rakımın düşmesi.. dezavantajlar ise aracımın ağırlığı(1395kg ruhsat ağırlığı en üst donanım ve skydome yüzünden herhalde) 225 tabanlı lastikleri, lastiklerin kar lastiği olması, yolun fiziksel şartları.. ortalama gösterge gelecek olursak 4.6lt'ydi.. Malatya'ya gelince depomu tekrar doldurdum, 52.27tllik yakıt aldı,13.47lt.. yani ortalama 4.6 litre..
    pekiiiiiiiiiiiiiiiii... hani benim aracım bozuktu?????????????
    uzun çocuk sen de abuk sabuk konuşuyordun bakalım konuşabilecek misin hala..

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #14
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    Tayfun bey,
    telefonda da söylediğim gibi...açıklama yapamıyorum...çünkü ilk dosya ile ikinci dosya arasında ciddi bir fark...belki inanmayacaksın ancak tüm samimiyetimle diyorum....ciddi bir fark yok...

    hatta fiat bravoda...açtığınız topicde...arkadaşlar yazmışlar...



    yakıtın düştüğünü teyit ediyoruz...düşmesi lazım..ama herkeste farklı değerler alınabilir...








    burada hatalı olan ifade...dualogicler bir daha düşünsün yazısı...
    daha önce de dediğim gibi 140 la çıktığı rampayı 160 la çıkıyor...



    Dynoların ne kadar sağlıksız sonuçlar verdiğinin bir ifadesi...ispatı...
    2 ci sonucu kabul edebilirim...ama 1 ci sonuç...kesin hatalı...







    kim olursa olsun...nerede olursa olsun...benden kaynaklı bir sorun varsa...her zaman her şekilde destek veririm...sorunu çözemezsem..aradan 3 ayda geçse...işlemi iptal eder...parasını kuruşuna kadar iade ederim...

    bunun aksini yazacak ispat edecek biri varsa ...buyursun hodri meydan...

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #15
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    Alıntı typhoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hımmm... arkadaşlar konuyu hortlatmış olmamın sebebi aracıma tekrar yazılım yükledikten sonraki değerlerim..şikayetlerim sonucu yazılımı orjinale döndürmek istedim cemal bey de bir kez daha deneyelim dedi ve yeni bir yazılım yükledik..ne mi oldu? yakıtım gerçerkten düştü, performansım da arttı..
    Şarkışla-Malatya arası 290km.. ortalama 90-100km/s civarı hız, fakat yaklaşık 30km'lik yolda kar olduğu için 40-70km/s hızla geçtim 30km'lik yolu.. yolun 60km'si 4şeritli sessiz asfalt, geri kalanı 2şerit, rampaların olduğu ve neredeyse yarıya yakını virajlı bir yol.. yol boyunca tek avantaj Sivas'tan Malatya'ya rakımın düşmesi.. dezavantajlar ise aracımın ağırlığı(1395kg ruhsat ağırlığı en üst donanım ve skydome yüzünden herhalde) 225 tabanlı lastikleri, lastiklerin kar lastiği olması, yolun fiziksel şartları.. ortalama gösterge gelecek olursak 4.6lt'ydi.. Malatya'ya gelince depomu tekrar doldurdum, 52.27tllik yakıt aldı,13.47lt.. yani ortalama 4.6 litre..
    pekiiiiiiiiiiiiiiiii... hani benim aracım bozuktu?????????????
    uzun çocuk sen de abuk sabuk konuşuyordun bakalım konuşabilecek misin hala..
    ya kardes al o bı cuval camurunu kıme atıyorsan at bana bulasma agladın 40 gun kırk gece cıp yapana dahıl attın tuttun sonra hersey ıyı olunca balon bana mı patladı???? ..... allah akıl fıkır versın....
    jetta1.2 tsı comfortlıne 2012

  21. #16
    tayfun coskun
    typhoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    102
    Nereden
    Malatya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 27

    Standart

    Alıntı uzuncocuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya kardes al o bı cuval camurunu kıme atıyorsan at bana bulasma agladın 40 gun kırk gece cıp yapana dahıl attın tuttun sonra hersey ıyı olunca balon bana mı patladı???? ..... allah akıl fıkır versın....
    arkadaşım çamuru ben atmadım sen attın, senin yüzünden senin yorumların yüzünden cemal bey müşteri kaybederse dedin, ben yalan söylemedim ki!! değerlerim kötüydü! aracım çok yakıyordu! cemal beyin de tavrı yanlıştı arkadaşım sorun varsa bakalım demeliydi, belki senin aracındandır belki bir hata olmuştur demeliydi! evet sorun benim aracımdan da olabilirdi belki ama şimdi niye memnunum o zaman? demek ki bir sıkıntı vardı, teknik kısmından anlamam ama aracımın nasıl gittiğinden ve ne kadar yakıt tükettiğinden anlarım çok şükür... benim dediğim gibi, sorun vardı giderildi şimdi memnunum, ama senin yaklaşımın hiç hoş değildi yok efendim yakıt tasarrufu için chip mi yapılırmış yok bilmem ne? hem gücün artacak hem yakıtın düşecek tabi ki tasarruf için de yapılır chip, sonuçta ben sürekli uzun yolda araç kullanıyorum uzun yolda az yakması çok önemli, haa bazen de seri kullanıyorum hız yapıyorum, aracın güçlü olursa sürüş zevki kat kat artıyor.. değerlerim kötüyken tabi ki şikayetimi dile getireceğim ben müşteriyim!! her neyse şu an değerlerim gayet güzel, bu hali ile HERKESE CHİP UYGULAMASI TAVSİYE EDİYORUM!!

  22. #17
    ali yavuz
    Adana İl Başkanı rockforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/05/2011
    Yaş
    49
    Mesajlar
    841
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 230

    Standart

    Alıntı typhoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım çamuru ben atmadım sen attın, senin yüzünden senin yorumların yüzünden cemal bey müşteri kaybederse dedin, ben yalan söylemedim ki!! değerlerim kötüydü! aracım çok yakıyordu! cemal beyin de tavrı yanlıştı arkadaşım sorun varsa bakalım demeliydi, belki senin aracındandır belki bir hata olmuştur demeliydi! evet sorun benim aracımdan da olabilirdi belki ama şimdi niye memnunum o zaman? demek ki bir sıkıntı vardı, teknik kısmından anlamam ama aracımın nasıl gittiğinden ve ne kadar yakıt tükettiğinden anlarım çok şükür... benim dediğim gibi, sorun vardı giderildi şimdi memnunum, ama senin yaklaşımın hiç hoş değildi yok efendim yakıt tasarrufu için chip mi yapılırmış yok bilmem ne? hem gücün artacak hem yakıtın düşecek tabi ki tasarruf için de yapılır chip, sonuçta ben sürekli uzun yolda araç kullanıyorum uzun yolda az yakması çok önemli, haa bazen de seri kullanıyorum hız yapıyorum, aracın güçlü olursa sürüş zevki kat kat artıyor.. değerlerim kötüyken tabi ki şikayetimi dile getireceğim ben müşteriyim!! her neyse şu an değerlerim gayet güzel, bu hali ile HERKESE CHİP UYGULAMASI TAVSİYE EDİYORUM!!
    sonunda sorunun giderilmesine sevindim ben de düşünüyordum chip olayını kötü bir tecrübeden(yazmiyacağım ama kaza fln değil çok şükür) dolayı yaza erteledim

  23. #18
    tayfun coskun
    typhoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    102
    Nereden
    Malatya
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 27

    Standart

    bu arada yeni değerlerimin çok iyi olduğunu belirteyim, ama 2aylık sürede bir depoyla 700km yapabilmek hatta onu bile yapamamak korkunçtu!

  24. #19
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    neyse sanırım sorun çözüldü...memnunsunuz...sizin memnuniyetiniz benim için kafi...



    bu arada...

    geçen bir müşterim söyledi...istanbuldan bir arkadaş...dermiş ki...güya yazılımı ben ondan öğrenmişim...

    yalan söyleyenin Allah belasını versin...ben yazılım benim eski ortaklarımdan öğrendim...
    ayrıca...arkadaşa alt devirlerde nasıl çalışılması gerektiğini 1-2 dosya vererek ben öğrettim.....şuan "şimdi alt devirlerde tıpkı box tuning gibi güzel sonuç alıyoruz" diye web de yazılarını okuyorum...

    kim kimden ne öğrenmiş...ortada...

    bu yalanı cürütmenin bir diğer delili ise...kendi dosyaları kullandığım slave cihazın özelliğinden dolayı dosyalar şifreli...pardon ama...ben şifreli dosyayı açabiliyorsam yada kırabiliyorsam...o zaman ben usta bir yazılımcıyım...demektir...

    herkes işini yapsın...önüne baksın...kimse benimle uğraşmasın...

  25. #20
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    ümit kardeş...lütfen ortamı germeye gerek yok...

    konu şuan için kapandı....tayfun bey memnun..sorun giderildi...

    ben suçluyom..sorun benden kaynaklandı...hiç problem değil...

    arkasında durdum mu ?? sorun giderildi mi ??..esas olan bu ...

    haaa ben yazılımdan emindim ...o yüzden araçta bir problem olabilir dedim......neyse...bir problem vardı...bir şekilde düzeldi...ve konu kapandı...

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Ankara-denizli yakıt tüketimi- Bayram Yakıt Tüketimleriniz
    delkan tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 26/06/2019, 11:40
  2. Yakıt Tüketimi
    B-O-A tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 17/04/2012, 02:07
  3. 1.3 M-jet 90 hp, Yakıt tüketimi : 7.5 LT !
    SieGeRRR tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 02/11/2011, 00:38
  4. Yakıt Tüketimi
    rou48 tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 31/08/2011, 15:46
  5. SJ EVO Yakıt Tüketimi
    USTA tarafından Yakıt forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 07/03/2011, 11:40

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com