Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben sana nasıl olduğunu söyleyim ertuğun arabada egzoz sistemi yazılım falan var bu haliyle yüklenebilcek herşey var yani ( 1550-160hp civarları ). Biz onunla 1 önceki yazılımlarımızda ( ikimizinkinede güncelleme yapıldı artık daha iyi gidiyor iki araçta )
2. vites 50 ile rolling yaptığımızda 2. vites sonuna kadar kafa kafaya sonra 3. vitesten itibaren ben uzaklaşmaya başladım. Ertuğda doğruluycaktır zaten dediğimi.
( 120 tjetle 150 tjet arasındaki farklar şanzıman, değişken geometrili turbo, yazılım ve ufak tefek mekanik değişimler. )
------
Bu arada garrett sitesinden bak gt 15 serisine orda açıklamalarda
küçük facimli motorlar motorsikletler için idealdir diyor ve 200civarlarına kadar güç verir diyor. Örneğin abarth essesse 180 hp daha hard bi yazılımla 200hp ye yakın oluyor diye biliyorum ki onda gt14 var. gt15 de pervane biraz daha büyük ve daha verimli, olcaktır.
Bakın size bişey anlatayım ne demek istediğimi anlayacaksınız
Yeni golf tsi 160 hp turbosu 170lik gt turbosundan pervane olarak milimetrik olarak daha büyük. Bi uygulama okumuştum aynı yerde yapılıyor iki araç aynı modifkasyonlar var ve 160 lıktan 230 civaları güç alınırken 170 likten 220 civarları güç alınmış. Yani gelen havada milimetrik bi hacim farkı bile çok fazla değişikliğe sebep olabilcek şeyler.
verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. parçacı bir arkadaşım var, turbo istersen ucuza getirtirim dedi. egzoz sisteminde sorun olmaz diye düşünüyorum çünkü zaten orta egzozu iptal ettim son susturucuya da süpersprint taktım. egzoz borusu kalın yani yeteri kadar büyük, sıkışma olmaz. sadece katalitikin ordaki boru sıkıntı çıkartacak standart ufak olduğu için. onu da daha büyük borulu spor katalitik ile değiştirdim mi bi engel kalmayacak. aklımdaki en büyük soru yazılım konusu. arabamda zaten hali hazırda chip var zaten. turboyu yaparsam çipteki yazılımla tekrar oynamam gerekecek mi diye merak ediyorum.

x6 konusuna gelecek olursak arabamın şu anki durumu konusunda muratı teyid edebilirim. 4. vitese kadar x6 3.0 dizelin şansı dahi yok ama 4'e taktıktan sonra bizim fındık motorlar bitiyor ve bu noktada büyük hacimliler coşmaya başlıyor o yüzden ilk başta önde götürürken sonradan geçiliyorum