Abarth turbosu takanlar vardı , aracı fazla hırpalamadan performansı arttırmanın yolu bir de üstüne de yazılım felan atarsın, öyle aşırı masrafa girmeden güzel bir performans alırsın bence.
X6yı kalkışta geçtim diyen arkadaşlara, diğer şöför kaale almamıştır diyorum . X5 & X6 yı kalkışta ancak yokuş yukarı giderken biraz olsun zorlarsınız o da araçlar 2ton+, yokuşta bizim araçlara göre çok daha fazla yük biniyor motorlara ama düzlükte 3. vites bitmeden o araçlar puntoyu yer, doğruya doğru
kardeşim ilk buluşmaya gel yada bi akşam murat sen ben çıkalım ne dersin bizim 3. vitesler 1.5-1.7 bar peak atıyo yüksek devire kadarda 1.0.-1.2 bar ın altına pek inmiyo benimki hadi neyse de bravoda +6 vites var 3 viteste 530 un yüksek kilosuyla pek şansı yok bence =)
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com
Yer imleri