81 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: T-Jet'e Bi-Turbo ve Süperşarj uygulaması

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Elmedin Başkol
    Elmedin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/10/2008
    Yaş
    43
    Mesajlar
    326
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 89

    Standart

    Alıntı Murat Gürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sana nasıl olduğunu söyleyim ertuğun arabada egzoz sistemi yazılım falan var bu haliyle yüklenebilcek herşey var yani ( 1550-160hp civarları ). Biz onunla 1 önceki yazılımlarımızda ( ikimizinkinede güncelleme yapıldı artık daha iyi gidiyor iki araçta )
    2. vites 50 ile rolling yaptığımızda 2. vites sonuna kadar kafa kafaya sonra 3. vitesten itibaren ben uzaklaşmaya başladım. Ertuğda doğruluycaktır zaten dediğimi.
    ( 120 tjetle 150 tjet arasındaki farklar şanzıman, değişken geometrili turbo, yazılım ve ufak tefek mekanik değişimler. )
    ------
    Bu arada garrett sitesinden bak gt 15 serisine orda açıklamalarda
    küçük facimli motorlar motorsikletler için idealdir diyor ve 200civarlarına kadar güç verir diyor. Örneğin abarth essesse 180 hp daha hard bi yazılımla 200hp ye yakın oluyor diye biliyorum ki onda gt14 var. gt15 de pervane biraz daha büyük ve daha verimli, olcaktır.
    Bakın size bişey anlatayım ne demek istediğimi anlayacaksınız
    Yeni golf tsi 160 hp turbosu 170lik gt turbosundan pervane olarak milimetrik olarak daha büyük. Bi uygulama okumuştum aynı yerde yapılıyor iki araç aynı modifkasyonlar var ve 160 lıktan 230 civaları güç alınırken 170 likten 220 civarları güç alınmış. Yani gelen havada milimetrik bi hacim farkı bile çok fazla değişikliğe sebep olabilcek şeyler.
    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. parçacı bir arkadaşım var, turbo istersen ucuza getirtirim dedi. egzoz sisteminde sorun olmaz diye düşünüyorum çünkü zaten orta egzozu iptal ettim son susturucuya da süpersprint taktım. egzoz borusu kalın yani yeteri kadar büyük, sıkışma olmaz. sadece katalitikin ordaki boru sıkıntı çıkartacak standart ufak olduğu için. onu da daha büyük borulu spor katalitik ile değiştirdim mi bi engel kalmayacak. aklımdaki en büyük soru yazılım konusu. arabamda zaten hali hazırda chip var zaten. turboyu yaparsam çipteki yazılımla tekrar oynamam gerekecek mi diye merak ediyorum.

    x6 konusuna gelecek olursak arabamın şu anki durumu konusunda muratı teyid edebilirim. 4. vitese kadar x6 3.0 dizelin şansı dahi yok ama 4'e taktıktan sonra bizim fındık motorlar bitiyor ve bu noktada büyük hacimliler coşmaya başlıyor o yüzden ilk başta önde götürürken sonradan geçiliyorum

  2. #2
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Alıntı Elmedin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. parçacı bir arkadaşım var, turbo istersen ucuza getirtirim dedi. egzoz sisteminde sorun olmaz diye düşünüyorum çünkü zaten orta egzozu iptal ettim son susturucuya da süpersprint taktım. egzoz borusu kalın yani yeteri kadar büyük, sıkışma olmaz. sadece katalitikin ordaki boru sıkıntı çıkartacak standart ufak olduğu için. onu da daha büyük borulu spor katalitik ile değiştirdim mi bi engel kalmayacak. aklımdaki en büyük soru yazılım konusu. arabamda zaten hali hazırda chip var zaten. turboyu yaparsam çipteki yazılımla tekrar oynamam gerekecek mi diye merak ediyorum.

    x6 konusuna gelecek olursak arabamın şu anki durumu konusunda muratı teyid edebilirim. 4. vitese kadar x6 3.0 dizelin şansı dahi yok ama 4'e taktıktan sonra bizim fındık motorlar bitiyor ve bu noktada büyük hacimliler coşmaya başlıyor o yüzden ilk başta önde götürürken sonradan geçiliyorum
    o kadar işer girecekseniz spor katta neyin nesiymiş güzel bi downpipe yaptırın en fazla 1000tl tutar Yanlız farklı turbo demek yeni bir manifold demek bizim manifollar dökme demir olduğu için flansh la falan kaynak tutmaz... Manifold yerine iyi bi headers ile+10hp alınır ama.
    Sana benden kabaca bir hesap
    700-1000tl turbo
    700-1000tl downpipe yada sadece içini boşaltırsın 50 lira ama aynı performans vermez.
    700-1000tl headers yada 400-500 manifold yaptırırsın sadece turboya uygun.
    1000-2000 arasında yazılım tutar.
    yaklaşık 750-1000 civarıda sökme takma işçilik ve ufak tefek aksilikler sonucu ıvır zıvır parası
    hesabı siz yapın
    -----
    yazılım konusu tabikide değişecek hatta öyle ufak bir değişimde değil arabanın çalışma prensibi tamamen değişiyor. Benimde planlarım var ve ben yaptırdığım yerle konuştum bana dediklerini aynen iletiyorum
    " wideband alman şart, buraya gelip dyno üstünde deneye deneye yapıcaz normal motor olmayacağı için öyle map üstünde oynarak olmaz dediler. Fİyat: yaptırdığım paraya yakın bişeyler istiyorlar. Sonuçta bu farklı bi yazılım olcak. gidipte kat iptal ettirsen ona göre bi avans veririm biraz daha rahat basınç açarım ama bu aynı şey değil. Araba bi zenginde yürürse hemen kol kırarsın eğersin. " superchips diyorsun bence git yaptırdığın yerle bi konuş yapıyorlarsa güncelleme çok iyi ama ben kesinlikle ihtimal vermiyorum.
    dipnot: büyük turbolu tsi için custom yazılım 2000tl ye yapmışlar Benimkiler :********(

Benzer Konular

  1. T-JET'e BRC mi LOVATO mu?
    Ziyaretçi049 tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/09/2012, 12:19
  2. Bravo süperşarj?
    GP51 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 12/04/2012, 13:25
  3. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48
  4. T-Jet'e Brembo Disk
    ranet3000 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 25/06/2009, 04:34
  5. T-Jet'e tuning?
    CaGRi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 01/07/2008, 21:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com