video güzelde niye böğürüyon)
hoşuna gitmiş anlaşılan...![]()
aynen ustalar o sırada cdi 220 geçiyodumda oyüzden
adam baka kalınca al sana gibisinden bi hareket yapayım dedim camlardan herhalde görmüştür
bu arada videyu cekerken günes tam kadrana vurmus gıcık oldum cektikden sonra allaha şükür anlaşılıyorboşuna benzin yakmadık
![]()
Konu dicaser tarafından (19/10/2012 Saat 14:38 ) değiştirilmiştir.
bence o geçerdide yememiştir 3.5 durumu yani...
İyide arkadaş bir araçla kapıştığına dair bişi yok ki son hız deneme videosu gibi olmuş, yanlış anlama da biz nerden bilcez hangi araçla kapıştığını![]()
Özgürlüğün Yolunu Aç...
e ben zaten su aracla kapıstım alın size videosu gibi bişey demedimkizaten bu video son hızını çekmek için oluşturulmuş bi video erkan son hızda kaçı gördün dediği için bu videoyu koydum
siz sanırım yanlış anladınız ?
benim bildiğim kadarı ile multiair motorda turbo yok ama turbolu multiair var onun adıda "multiair turbo" sadece "multiair" ise turbo yok ,
Konu Scottie tarafından (20/10/2012 Saat 00:00 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood..
Stock bir multiair olarak stock bir t-jeti geçmen mümkün değil.
Arkadaşının aracı LPG'li imiş, muhtemelen o arabanın ayarlarında bir sıkıntı var. Benim LPG ile benzin arasındaki performans farkım çok az. Tabi ki benzinde daha iyi gidiyor, ancak LPGde de aşağı kalır yanı hiç yok.
Bu arada bildiğim kadarıyla bravoların 140'lık multiair leri turbolu, ama puntolarınki değil.
benimde tam olarak bi bilgim yok ama turbolu multiairlar "multiair turbo" diye geçiyor abinin arabasında oldugu gibi...
1.4 bravolar multiair mı eminmisin? tjet olmasın? (bende tam bilmiyorum)
ben de bursada "nitro t.v" küçük sanayide dükkanı olan teyfik usta söyledim adam beni dükkandan kovduben arkadaşlara söylemedim utancımdan
![]()
Konu Scottie tarafından (20/10/2012 Saat 00:01 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood..
Video gayet güzel eline sağlık.
Arda'nın söylediği gibi Punto'larda Multiair 135 Turbo motor var fakat Türkiye'ye seri olarak gelmedi.
Forumdan 'de var onun araçta lansman aracıydı zaten.
Bravo'da 1.4 Multiair Sport'lar Turbo 140 Beygir.
Senin bahsettiğin Easy versiyonu 1.4 TJEt olanlar.
Oz Büyücüsü
Cüneytin punto örneğindeki gibi multiair turboların versiyonları mevcut.Puntodaki 135bg, bravodaki 140bg, abarthtaki 180bg ve Alfada 135bg ve 170bg lik versiyonları mevcut.Bunların hepsi triger kayışından bağımsız elektrohidrolik valf pompaları (sadece emme) olan aşırı beslemeli yeni nesil motorlar...
tamam bu konuda uçtu birazdan tjet onu geçermi bunu geçermi mevzusu başlayacak ardından x5,x6 typer geçtiğinni iddia edenler burayı basacak
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri