Alıntı Hutne Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aynı araçtan ofis arkadaşımda var, ilk aldığında bir kaç tur atmıştım, başka bir forumda paylaşmıştım deneyimlerimi, ordan copy edeyim. aracı test ettiğimde henüz evo'mu almamıştım. o zaman 2004 corsa 1,3 cdti van modeli vardı

ofisten arkadaşım aldı, bi test sürüşü yapayım dedim. Benzinli 1,4 CVVT Mode, araçta ilk dikkatimi çeken vitesi, sanırım vites mekanik değil vites geçişleri aşırı derecede yumuşak, debriyaj sert değil kullanımı güzel geldi. iç malzeme kalitesi vasat her zamanki gibi, kesinlikle direksiyon ve vitesin deri kaplı olması gerek

arac çok atak geldi bana, henüz 304 km'de ve depo full, kalan km 468 km yazıyordu, deposu 45 litre, zamanla 550-600 km menzile çıkabilir.

en dikkatimi çeken olay iphone/ipod bağlantısı, yanlız sadece aux görevi görmüyor, çalan parçanın adı v.s. görebiliyorsunuz.

son olarak baş mesafesi oldukça güzel, üstten çok basık gözükmüyor.


--

öğle arasında küçük bi gezinti daha yaptım, iphone bağlantısında direksiyon üzerinden parçalar arasında geçiş yapabiliyoruz, tam kontrol sağlıyor yani, ön göğüs ve direksiyon malzeme kalitesi idare eder ama vitesten pek hoşlaşmadım. trip tuşu çok alakasız bi şekilde orta konsolun en sağ üstüne konumlanmış, kapılar corsaya göre ince geldi ama getz kadar ince değil tabi aynalar otomatik katlanabilir ve son olarakta emniyet kemeri bütün oturma yerlerinde sensör var, arka orta yolcu için bile emniyet kemeri sensörü mevcut

sonuç olarak araç bende puntoya oranla aman aman bi izlenim bırakmadı. gözümün kaldığı tek özellik iphone şarkılarını tam kontrol olarak kullanabilmek

i20 troy un vites geçişleri kesinlikle çok güzel... Çok yumuşak bir şekilde geçiyor... Özellik olarak katlanan yan aynalar, arka cam otomatiği falan belki ucuz özellikler ama prim yaptırıyor... Şimdi iç tasarımı güzel diye evo da alınmaz ki... Çünkü insan bazı özellikleri de standart istiyor... Mesela evo da halen arka camlar manuel... usb ipod bağlantısı güzel... yol bilgisayarı kalan yakıtla gidilecek km yi, motorun çalışma süresini, ortalama yakıt, anlık yakıt vs vs gösteriyor... Vites değiştirme göstergesi ise + özellik bana göre ki benim yakıt ekonomime katkısını hissedebiliyorum... Malzeme olarak kapı içleri falan hep plastik anlaşılmaması için koyu renk ve kıvrımlı yapılmış ancak iç donanım sert plastik... Deri direksiyona çok takılan biri değilim corsanın deri direksiyon modeline bindim direksiyonun %50-60 civarı deri kaplama... Araç aşırı derecede atak bunu çok iddalı bir şekilde konuşuyorum... Hani bazıları diyor ya kalkışta şunu yaptım bunu yaptım doğrudur belki ama i20 troy 1-2-3. vitesler şehir içi düşünelerek seri ve hızlı... Puntoyu kullanmadım almak çok istedim ancak fiat hiç indirim yapmadığı gibi bindirim yaptı... Bende daha cazip olan i20 Troy a yöneldim... Direksiyon şehir içi kullanım için gayet yumuşak... İlerleyen hızlarda daha sert... Süspansiyon ise sert olduğu doğru... Sert çukurlara tak tak diye düşüyorsunuz...