İlk bakışta 1400cc motor hacmi ve 4000 devirde 225 nm tork değeri ile i20 daha seri olacakmış gibi görünsede; puntonun multijet motoru 1750 devirde 190 nm torku yakaladığını göz önüne alırsak elbette punto seri. Arabaya ivme kazandıran tork değeridir. Hp ise son hızda etkilidir.
Multijet motor, dünya çapında sağlamlığını ve yakıt cimriliğini tüm oto dergilerinin testlerinde kabul ettirmişken i20 ile ilgilenmek ve kıyaslamak erken ve yanlış olur. Kaldıki Alman dergilerinde Polo ile kıyaslanmış ve punto daha fazla puan almıştı. Youtube de videosu bile burada paylaşılmıştı. Opel bile multijet satarken puntonuzun kıymetini bilmeli...
Konuyu açan arkadaşta multijet evo varken bu kıyaslamayı neden açma gereği duymuş ben o noktayı anlamadım!
Yer imleri