Sayfa 1/4 1234 SonSon
70 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: punto evo VS i 20

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    engin kavraloğlu
    ...Makinist... segin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.569
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 DA 2407
    Edilen teşekkür: 344

    Standart punto evo VS i 20

    Teknik Özellikler

    Version Adı : HYUNDAI i20 Troy 1.4 CRDI Team Araç Sınıfı : B Yakıt Tipi : Dizel Motor Hacmi : 1396 cc Silindir Sayısı : 4 Motor Gücü : 75 HP Maksimum güç devri : 4000 d/d Tork : 225 Nm Maksimum tork devri : 1750 d/d 0-100 km/s hızlanma : 16 s Son hız : 161 km/s Şehir içi yakıt tüketimi : 5.1 lt Şehir dışı yakıt tüketimi : 3.8 lt Karma yakıt tüketimi : 4.2 lt Kapı Sayısı : 5 Gövde Şekli : Hatchback/5 Uzunluk : 3940 mm Genişlik : 1710 mm Yükseklik : 1490 mm Aks aralığı : 2525 cm Boş ağırlık : 1125 kg Taşıma kapasitesi: 510 kg Yüklü ağırlık : 1635 kg Ön Lastik : 175/70 R 14 Arka Lastik : 175/70 R 14 Yakıt deposu : 45 lt Bagaj Hacmi : 295 lt Vites : Düz (M5) Çekiş : Önden çekişli koltuk sayısı: 5
    Teknik Özellikler

    Version Adı : FIAT Punto 1.3 Mjet Lounge Araç Sınıfı : B Yakıt Tipi : Dizel Motor Hacmi : 1248 cc Silindir Sayısı : 4 Motor Gücü : 75 HP Maksimum güç devri : - Tork : 190 Nm Maksimum tork devri : - 0-100 km/s hızlanma : 13.6 s Son hız : 165 km/s Şehir içi yakıt tüketimi : 5.5 lt Şehir dışı yakıt tüketimi : 3.5 lt Karma yakıt tüketimi : 4.2 lt Kapı Sayısı : 5 Gövde Şekli : Hatchback/5 Uzunluk : 4065 mm Genişlik : 1687 mm Yükseklik : 1490 mm Aks aralığı : 2510 cm Boş ağırlık : 1105 kg Taşıma kapasitesi: 560 kg Yüklü ağırlık : 1665 kg Ön Lastik : 185/65 R 15 Arka Lastik : 185/65 R 15 Yakıt deposu : 45 lt Bagaj Hacmi : 275 lt Vites : Düz (M5) Çekiş : Önden çekişli Koltuk Sayısı : 5


    eveet yeni bir karşılaştırma daha her yönden tartışalım 0-100, roll, son hız başta olmak üzere her yönüyle araçlar sizin
    1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER

  2. #2
    selahattin sabancı
    selahattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2012
    Mesajlar
    13
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    fiyatlarınıda yazsan ya

  3. #3
    engin kavraloğlu
    ...Makinist... segin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.569
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 DA 2407
    Edilen teşekkür: 344

    Standart

    punto : 39.600 TL
    i 20 : 34.650 TL
    fiyat aralığı çok fazla aslında 90 lıklarla karşılaştırmak istedim verilere göre puntolara daha yakın. fakat geçen gün 75 likle biraz oynadık hiçte fena değiller o yüzden 75 lik karşılaştırmak istedim eğer 90lık isterseniz fiyat 44.780 TL özellikleri ise:

    Teknik Özellikler

    Version Adı : HYUNDAI i20 1.4 CRDI Elite Araç Sınıfı : B Yakıt Tipi : Dizel Motor Hacmi : 1396 cc Silindir Sayısı : 4 Motor Gücü : 90 HP Maksimum güç devri : 4000 d/d Tork : 220 Nm Maksimum tork devri : 1750 d/d 0-100 km/s hızlanma : 13.5 s Son hız : 174 km/s Şehir içi yakıt tüketimi : 5 lt Şehir dışı yakıt tüketimi : 3.8 lt Karma yakıt tüketimi : 4.3 lt Kapı Sayısı : 5 Gövde Şekli : Hatchback/5 Uzunluk : 3995 mm Genişlik : 1710 mm Yükseklik : 1490 mm Aks aralığı : 2525 cm Boş ağırlık : 1190 kg Taşıma kapasitesi: 430 kg Yüklü ağırlık : 1620 kg Ön Lastik : 175/70 R 14 Arka Lastik : Yakıt deposu : 45 lt Bagaj Hacmi : 295 lt Vites : Düz (M6) Çekiş : Önden çekişli Koltuk Sayısı : 5
    Konu segin tarafından (22/08/2012 Saat 03:29 ) değiştirilmiştir.
    1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER

  4. #4
    Birkan GENÇ
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.765
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    61 TS
    Edilen teşekkür: 799

    Standart

    0-100 aynı şartlarda i20 alacaktır bence.

    Ama şöföre göre değişir. Aynı şartları yakalamak zor vites değişimindeki süre minnacık süre bile çok etkiliyor aradaki farkı

    Performans olarak gözle görülür bir fark yok.. O yüzden bence 0-100'üymüş rollüymüş benim için önemi yok.
    ╗ ╔╗
    ║║
    ╗ ║║
    ╔═══╗ ║║
    ║╚═══╝║ ║║
    ╚╝


  5. #5
    engin kavraloğlu
    ...Makinist... segin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.569
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 DA 2407
    Edilen teşekkür: 344

    Standart

    Alıntı Birkan61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-100 aynı şartlarda i20 alacaktır bence.

    Ama şöföre göre değişir. Aynı şartları yakalamak zor vites değişimindeki süre minnacık süre bile çok etkiliyor aradaki farkı

    Performans olarak gözle görülür bir fark yok.. O yüzden bence 0-100'üymüş rollüymüş benim için önemi yok.
    75 lik içinmi söyledin 0-100 ü ??
    1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER

  6. #6
    Birkan GENÇ
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2.765
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    61 TS
    Edilen teşekkür: 799

    Standart

    Alıntı segin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 lik içinmi söyledin 0-100 ü ??
    Evet
    ╗ ╔╗
    ║║
    ╗ ║║
    ╔═══╗ ║║
    ║╚═══╝║ ║║
    ╚╝


  7. #7
    Yağız Karadeniz
    CoachK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    278
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 68

    Standart

    bartın - mengen yolu virajlı yeni asfalt yol 3 şerit punto 75bg ile i20 ileçok rahat oynadım, ama aracın teknik özelliklerini bilmiyorum şoför ün kondüsyonu ne onuda bilmiyorum....

  8. #8
    Erkan G Lacetti SX 1.6
    liebermann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/07/2012
    Mesajlar
    289
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 50

    Standart

    punto lounge, i20'den iyidir..

  9. #9
    Şafak Ç
    SKELETER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    819
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 176

    Standart

    Tip olarak Punto uzak ara lider.

  10. #10
    serkan ....
    drive italian Nokta. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/03/2012
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.139
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    34 TT 5233
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    Ben ikisinide kullanıyorum
    kendi aracım punto 1.3 mj
    babamın aracı hyundai i20troy
    hyundai puntoya göre çok seri ve hızlı bir araba multijetle koyaslama olmaz
    Ama puntonun konforunu hyundai ile kıyaslayamazsınız
    roll olayında hyundai alır

  11. #11
    Aykut BODUR
    aykut_1914 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/08/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3.825
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35 DAY 02
    Edilen teşekkür: 874

    Standart

    roll ü falanı filanı boşverin,i20 bildiğin plastik tak tuk ses geliyo ön tarafa binidiğinizde araç hiç güven vermiyor. Kıyaslama bile olamaz bence punto ile

  12. #12
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Peynir tenekesini teste sok, Hyundai'den daha cok puan alir..
    Oz Büyücüsü

  13. #13
    Engin Tok
    Engin_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/08/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.980
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 636

    Standart

    Ben birçok defa Getz CRDİ ile karşılaştım ancak ne yaptıysam yetişemedim özellikle 160km den sonra getz hızlanmaya devam ediyor ancak bizim araçlar yerinde sayıyor O günden beri Hyundai'nin dizel motorları ile pek ilgilenmiyorum
    Punto Evo 1.3 Multijet 75 Hp Active

  14. #14
    Sean Penn
    tortuga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/04/2012
    Yaş
    44
    Mesajlar
    33
    Nereden
    Kütahya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    Alıntı Engin_T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben birçok defa Getz CRDİ ile karşılaştım ancak ne yaptıysam yetişemedim özellikle 160km den sonra getz hızlanmaya devam ediyor ancak bizim araçlar yerinde sayıyor O günden beri Hyundai'nin dizel motorları ile pek ilgilenmiyorum

    Getz 88 HP, eğer çipliyse daha da güçlü olabilir
    Ama bizim 95 HP'lik Evo'larla yarışabileceğini sanmıyorum, GP 75 HP ise o zaman elbette ki Getz avantajlı

  15. #15
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    Dostlar i20 vs bilmem ben, ben pazar günü Afyon dan Manisa istikametine doğru özdilek kavşağını geçtikten sonra arkamda bir araç belirdi xenonlu , aracı eco moddan çıkartıp normal auto da değiştirim dedim yapıştırmıştım , bizde 4 yetişkin bir de yeğenimle 5 sayılır ve bagaj dolu haldeyken ardımdan gelen ve yardırarak geçmek istiyen aracın Toyota Corollanın yeni kasasının olduiğunu rampayı aşıp merakımdan ve abimin yavaş gidelim uyarısından dolayı kenara çektiğimde farkettim, epey bi km sonra ışıklara takıldı, bende yanındaydım aynı anda bi kalkış daha yaptık 3,4 viteslere kadar başbaşa gitmemize rağmen 5 e geçerken biraz öne geçti toyota ancak yine abimin ihtarı sonucu 6 ya geçmeden yavaşlamak zorunda kaldım, yani diyceğim o ki toyotanın dizeli bile ki muhakkak f1 şanzumanmıştır, o kadar çok zorlandı ki beni geçmek için resmen gurur duydum aracımla... Hyundai deyince de hep aklıma getz geliyor kast da bir tane 110 hp lik dizel getz vardı, onu kullanan ark da çok seri ve makas atarak kullanan biriydi, iki kez arka plakamı okuttuğum için midir nedir geçen yeni focus a binerken gördüm Saygılarımla...
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  16. #16
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostlar i20 vs bilmem ben, ben pazar günü Afyon dan Manisa istikametine doğru özdilek kavşağını geçtikten sonra arkamda bir araç belirdi xenonlu , aracı eco moddan çıkartıp normal auto da değiştirim dedim yapıştırmıştım , bizde 4 yetişkin bir de yeğenimle 5 sayılır ve bagaj dolu haldeyken ardımdan gelen ve yardırarak geçmek istiyen aracın Toyota Corollanın yeni kasasının olduiğunu rampayı aşıp merakımdan ve abimin yavaş gidelim uyarısından dolayı kenara çektiğimde farkettim, epey bi km sonra ışıklara takıldı, bende yanındaydım aynı anda bi kalkış daha yaptık 3,4 viteslere kadar başbaşa gitmemize rağmen 5 e geçerken biraz öne geçti toyota ancak yine abimin ihtarı sonucu 6 ya geçmeden yavaşlamak zorunda kaldım, yani diyceğim o ki toyotanın dizeli bile ki muhakkak f1 şanzumanmıştır, o kadar çok zorlandı ki beni geçmek için resmen gurur duydum aracımla... Hyundai deyince de hep aklıma getz geliyor kast da bir tane 110 hp lik dizel getz vardı, onu kullanan ark da çok seri ve makas atarak kullanan biriydi, iki kez arka plakamı okuttuğum için midir nedir geçen yeni focus a binerken gördüm Saygılarımla...
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #17
    Selim Soyisim
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. karizmatik_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    446
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    Bence de yakalayamaz

  19. #18
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    aynen katılıyorum zaten veriler ortada tork hp ve cc olarak getz her türlü üstün hemde daha hafif

  20. #19
    Kubilay REİS
    KASIRGAAA biancoangelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2012
    Mesajlar
    1.897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 472

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    hocam bu sözün bende katılıyorum.... dizel getz daha dirayetli gidiyo.....
    Her ŞERDE bi HAYIR vardır...

    Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  22. #20
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    crdi motorla uğraşılmaz valla adamı madara eder

Sayfa 1/4 1234 SonSon

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


punto evo VS i 20 Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com