70 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: punto evo VS i 20

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Engin Tok
    Engin_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/08/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.980
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 636

    Standart

    Ben birçok defa Getz CRDİ ile karşılaştım ancak ne yaptıysam yetişemedim özellikle 160km den sonra getz hızlanmaya devam ediyor ancak bizim araçlar yerinde sayıyor O günden beri Hyundai'nin dizel motorları ile pek ilgilenmiyorum
    Punto Evo 1.3 Multijet 75 Hp Active

  2. #2
    Sean Penn
    tortuga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/04/2012
    Yaş
    45
    Mesajlar
    33
    Nereden
    Kütahya
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    Alıntı Engin_T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben birçok defa Getz CRDİ ile karşılaştım ancak ne yaptıysam yetişemedim özellikle 160km den sonra getz hızlanmaya devam ediyor ancak bizim araçlar yerinde sayıyor O günden beri Hyundai'nin dizel motorları ile pek ilgilenmiyorum

    Getz 88 HP, eğer çipliyse daha da güçlü olabilir
    Ama bizim 95 HP'lik Evo'larla yarışabileceğini sanmıyorum, GP 75 HP ise o zaman elbette ki Getz avantajlı

  3. #3
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    Dostlar i20 vs bilmem ben, ben pazar günü Afyon dan Manisa istikametine doğru özdilek kavşağını geçtikten sonra arkamda bir araç belirdi xenonlu , aracı eco moddan çıkartıp normal auto da değiştirim dedim yapıştırmıştım , bizde 4 yetişkin bir de yeğenimle 5 sayılır ve bagaj dolu haldeyken ardımdan gelen ve yardırarak geçmek istiyen aracın Toyota Corollanın yeni kasasının olduiğunu rampayı aşıp merakımdan ve abimin yavaş gidelim uyarısından dolayı kenara çektiğimde farkettim, epey bi km sonra ışıklara takıldı, bende yanındaydım aynı anda bi kalkış daha yaptık 3,4 viteslere kadar başbaşa gitmemize rağmen 5 e geçerken biraz öne geçti toyota ancak yine abimin ihtarı sonucu 6 ya geçmeden yavaşlamak zorunda kaldım, yani diyceğim o ki toyotanın dizeli bile ki muhakkak f1 şanzumanmıştır, o kadar çok zorlandı ki beni geçmek için resmen gurur duydum aracımla... Hyundai deyince de hep aklıma getz geliyor kast da bir tane 110 hp lik dizel getz vardı, onu kullanan ark da çok seri ve makas atarak kullanan biriydi, iki kez arka plakamı okuttuğum için midir nedir geçen yeni focus a binerken gördüm Saygılarımla...
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  4. #4
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostlar i20 vs bilmem ben, ben pazar günü Afyon dan Manisa istikametine doğru özdilek kavşağını geçtikten sonra arkamda bir araç belirdi xenonlu , aracı eco moddan çıkartıp normal auto da değiştirim dedim yapıştırmıştım , bizde 4 yetişkin bir de yeğenimle 5 sayılır ve bagaj dolu haldeyken ardımdan gelen ve yardırarak geçmek istiyen aracın Toyota Corollanın yeni kasasının olduiğunu rampayı aşıp merakımdan ve abimin yavaş gidelim uyarısından dolayı kenara çektiğimde farkettim, epey bi km sonra ışıklara takıldı, bende yanındaydım aynı anda bi kalkış daha yaptık 3,4 viteslere kadar başbaşa gitmemize rağmen 5 e geçerken biraz öne geçti toyota ancak yine abimin ihtarı sonucu 6 ya geçmeden yavaşlamak zorunda kaldım, yani diyceğim o ki toyotanın dizeli bile ki muhakkak f1 şanzumanmıştır, o kadar çok zorlandı ki beni geçmek için resmen gurur duydum aracımla... Hyundai deyince de hep aklıma getz geliyor kast da bir tane 110 hp lik dizel getz vardı, onu kullanan ark da çok seri ve makas atarak kullanan biriydi, iki kez arka plakamı okuttuğum için midir nedir geçen yeni focus a binerken gördüm Saygılarımla...
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    Selim Soyisim
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. karizmatik_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    446
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    Bence de yakalayamaz

  7. #6
    Feyyaz Yavuz
    FeyyazYavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/06/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    879
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34 GKA 10
    Edilen teşekkür: 218

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    aynen katılıyorum zaten veriler ortada tork hp ve cc olarak getz her türlü üstün hemde daha hafif

  8. #7
    Kubilay REİS
    KASIRGAAA biancoangelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2012
    Mesajlar
    1.897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 472

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam herşeye tamam ama 110 luk getze plaka okutma noktasında size katılamıyorum.Evet getz beş para etmez bir araçtır.Ama 110 luk getzi şu an geçecek herhangi bir b sınıfı dizel araç yok.O arkadaş ya zorlamak istememiş ya tenezzül etmemiş yada çok kötü bir sürücüdür.Accentleri bile focuslar yakalayamazkengetzi puntonun yakalaması aynı pilotajda imkansızdır iki araçta stok ise.Ben o motoru Matrixte kullandım mükemmel bir motor o gerek turbo boşluğunun azlığı gerek değişken geometrik turbonun gücü gerek tork gerekse hızlanma olarak kaldıki daha hafif bir araçta bu artılar dahada önem kazanıyor.
    hocam bu sözün bende katılıyorum.... dizel getz daha dirayetli gidiyo.....
    Her ŞERDE bi HAYIR vardır...

    Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


punto evo VS i 20 Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com