70 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: punto evo VS i 20

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Selim Soyisim
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. karizmatik_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    446
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı CoachK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bartın - mengen yolu virajlı yeni asfalt yol 3 şerit punto 75bg ile i20 ileçok rahat oynadım, ama aracın teknik özelliklerini bilmiyorum şoför ün kondüsyonu ne onuda bilmiyorum....
    Alıntı aykut_1914 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    roll ü falanı filanı boşverin,i20 bildiğin plastik tak tuk ses geliyo ön tarafa binidiğinizde araç hiç güven vermiyor. Kıyaslama bile olamaz bence punto ile
    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peynir tenekesini teste sok, Hyundai'den daha cok puan alir..
    Alıntı Engin_T Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben birçok defa Getz CRDİ ile karşılaştım ancak ne yaptıysam yetişemedim özellikle 160km den sonra getz hızlanmaya devam ediyor ancak bizim araçlar yerinde sayıyor O günden beri Hyundai'nin dizel motorları ile pek ilgilenmiyorum
    Alıntı FeyyazYavuz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crdi motorla uğraşılmaz valla adamı madara eder
    Bir i20 Troy Benzinli 1.4 100 PS kullanıcısı olarak tarafsız yorum yapmak istiyorum.

    Araç alırken fiesta,i20,evo,yaris,corsa hepsini tek tek gezdim içine oturdum. Koltukları en rahat görüş ferahlığı en iyi olan i20 idi... İç tasarım olarak ise evo... dış tasarım opel corsa ile evo bana göre eşit derecede...

    Benim aracım 1.4 benzinli CVVT motor... Yani basarsan performans basmazsan ekonomi... İster inanın ister inanmayın 3500 km de olan aracım dizelleri kıskandıracak ekonomide... Ha performans mı 1.2.3. vitesler aşırı seri... 4. ve 5. ekonomi vitesi olmuş... araç zaten ağırlıklı olarak şehir içi segmentinde... Araçla maximum 180 km yaptım ki gaz pedalında halen gideri vardı...

    Kimisi teneke demiş... Bende sayıf buluyorum kaportayı ancak mühim olan şasedir... Punto nın da çok farkı olduğunu zannetmiyorum... NCap testleri ile konuşmak gerek... Tak tuk sesi duymadım çok şükür araç içi plastik ağırlıklı olduğu doğru ama araç iç tasarımda evo 1 adım önde... Ancak i20 de o kadar kötü değil metalik kaplamalar ve sadelik içerde ferahlık oluşturuyor...

    Motor konusunda uzun vadeli düşünmek gerek... Geçenlerde Caddy ışıklarda böle bi gaz verdi sakin biriyim ama herif kaşındı... Ben 2. viteste 70 de iken o hala arkadan basmaya çalışıyordu ki... hiç bir zaman 0-100 de aynı motor hacmindeki araçlarda dizel geçemiyor malesef sebebi de dizellerin 1-2. viteslerin ölü vites olduğu düşüncesindeyim... Hyundai nin dizellerinin iyi olduğunu bende duymuştum ama gerçekçi mi değil mi bilmem....

    Araç süspansiyonları evo ya göre kesinlikle daha sert alışmak biraz zaman istiyor ancak yolda yolpalama yapmıyor keskin virajlarda yana yatmadan giriyor...

    Benzinli evo mu benzinli i20 mi dersen %100 Benzinli i20, Dizel evo mu dizel i20 mi dersen %100 evo dizel...

    Şimdilik düşüncelerim bunlar... Tarafsız olduğumu düşünüyorum... Umarım faydalı olmuştur...

  2. #2
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı karizmatik_boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir i20 Troy Benzinli 1.4 100 PS kullanıcısı olarak tarafsız yorum yapmak istiyorum......
    Hyundai 2009 ve sonrasi araclarinda 5 yildiz almaya basladi euroncap'te. Ondan once en iyi 4 yildizi var. Genel olarak soyledim teneke durumunu ben. Hyundayi kiyas edilecek bir araba degil kanimca..

    Bu arada FIAT'in Punto, Bravo, 500 gibi TR'de satilan tum araclari 5 yildiz merak edenlere..
    Oz Büyücüsü

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    Selim Soyisim
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. karizmatik_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    446
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hyundai 2009 ve sonrasi araclarinda 5 yildiz almaya basladi euroncap'te. Ondan once en iyi 4 yildizi var. Genel olarak soyledim teneke durumunu ben. Hyundayi kiyas edilecek bir araba degil kanimca..

    Bu arada FIAT'in Punto, Bravo, 500 gibi TR'de satilan tum araclari 5 yildiz merak edenlere..
    Hocam araç almadan önce hepsini tek tek araştırdım... Mesela şimdi hyundaiclub da birisi dese ki evo mu i20 mi ordaki bir çok kişi dicek ki evo teneke... yıllarca kanımızı kuş serisi ile sömüren firma halen aynı politikada... Yani ben i20 troy kullanan biri olarak mümkün olduğunca tarafsız olmaya çalıştım... ben çok önyargı ile aldım troy u... bazı yönlerden beni fazlaca tatmin ederken bazı yönlerden halen şüphelerim devam etmekte... Şimdi Siena 1.6 HL yi babam yıllar önce kullanırken motorun sesinden etkilenmemek gücünden etkilenmemek mümkün değil... Ancak yakıtı içen bir araç idi... Ncap desen var mı yok mu belli değil ki bir ara Brezilya palio yu sokmuş kendi testlerine... Aynı dönemde hyundai nin de var ki benzer puanlara sahip... Dikkat edilecek olunursa iki firmada benzer müşteri kitlesine hitap ediyor... Son zamanlarda Hyundai politikasını değiştirdiği ise aşikar...

    Mesela punto,brava,500 demişsin ki bunların hepsi yurt dışı imalatlı değil mi ? Peki Linea Albea bunları neden sokmadı Fiat ? Bence çoktan Ncap a sokmalıydı... Ama dikkat edersen Hyundai bir çok aracını artık NCap a sokuyor ve satış politikasına yansıtıyor bunu...

    Şahsi görüşlerim bunlar...

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


punto evo VS i 20 Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com