Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
kesinlikle turbolu araçlarda ona göre dizayn edilmiştir ama sen olan turboyu büyütüyorsun sonuçta limitler belli ona göre de tekrar revizyona girmesi lazım bence..biz orjinal atmosferik crx e 0.5 bar bastık ustam hiçbir sıkıntı olmadığını söylemişti yani atmosferikler de özellikle Hondanın motorları belirli limitlere kadar turboyu kullanabiliyor..fabrika çıkışı motorlarda özellikle turbo besleme yapılacaksa yada olan turbo büyütülecekse mutlaka ve mutlaka motor-fren-şanzuman ekipmanları güçlendirilmeli diye düşünüyorum..
Tayfun, atmosferik crx e turbo uygulanınca birşey olmazsa emin ol t-jet e 10 turbo takılsa birşey olmaz İki motorun (atmosferik-turbo) iç yapısı çok farklı.Motorların tolerans değerleri var tabiki ama bu değerin turboya geçişle pek bir alakası yok.Bunun için neler yapılması gerektiğini yukarıda belirtmiştin zaten,

Dediğim gibi aktarma ve frenaj da iyileştirilmeli tabiki bu tolerans değerinin de üstünde seyrediliyorsa...

Ben hep orjinalden yanayım o ayrı