si motoru soch vtec değildir...si motoru pgm-fi denen özel sistemli bir motordur ve 130 beygirdir..üstten çift egzantirik..crx ve si motorları aynıdır motor kodu16...eg kasanın soch vtec modeli de vardır fakat Türkiye de bir elin parmaklarını geçmez onlarda sınırdan çıkmıştır..
Konu tayfux tarafından (21/06/2012 Saat 00:29 ) değiştirilmiştir.
her markanın kendi güzel yanları vardır vti ninde vardır ben fiorino kullanıyorum beni mutlu ediyormu ediyo beni yolda doğan-şahinler bile geçiyo alay ediyolar benim ne bi yerim büyüdü ne bi yerim küçüldü boş işler bunlar.ben mutluyum beni rahat ettiriyomu ettiriyo gerisi zaten teferruat...
kısacası birisi kuyuya taş atmış herkez o taşın arkasından atlamış....
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
başkası yaptı diye sen yapmayacak mısın? birde şu düzboru ekzos filtre bunlar değil motorun içine bakmak lazım bence..motor modifiyesi artık egzos düzboru işini tamamen aşmıştır..pistonlara gömleğe bloğa headers neler yaptın bunlar önemli...Orkun hocamın t-jet ine binmek isterim gerçekten bunları yaparken neler yaptı birde onu sormak lazım düz boru filtre ile geçiştirdiğini düşünmüyorum ..
bu işler bütçe meselesine kadar para o kadar beygir
ilerde imkanım olursa yapılabilir neden olmasın
Bildiğim kadarıyla t-jetlerin motor içi abarthlar ile aynı o yüzden sıkıntı olmuyorkonuyu ertuğ tam olarak biliyor
Orkun abinin aracın setup ı ;
155lik abarth (ıhı vl 36) turbo
Forge ayarlı wastegate actuator
Green kutu içi filtre
Krom downpipe
60lık krom egzoz dirsek ve borular
Remus orta susturucu
Supersprint son susturucu
Ps chiptuning BoostEr yazılım(Erhan Yücel)
EBC green stuff fren balataları
Sprint booster
NGK laser iridium bujiler
görüldüğü gibi motor içi elleme yokdıştan müdahale ile temiz 180-190 hp alınabiliyor
![]()
Konu Ayberk0616 tarafından (21/06/2012 Saat 00:47 ) değiştirilmiştir.
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
inşallah imkanın olur kardeşim ben öğrenciyken taktım turboyu crx e herşeyi ile kendim uğraştım işin içine girdim baktım bu işler uzadıkça uzuyor mesleğe başlayınca da daha fazla uğraşamadım ama o halde aracımın atmosferik 1.6 katagoride Türkiye 2. liği var beni geçen de yine crxvtec hemde salise fark ile İzmir pistinde...yani bu işin ucu bucağı tükenmiyor heleki araba Honda ise..inan bana öyle bir motor ki herşeye tepki veriyor ve her yaptığın işlemden maximum verim alıyorsun ama dediğim gibi sonu yok![]()
Konu tayfux tarafından (21/06/2012 Saat 00:44 ) değiştirilmiştir.
turbo değiştireceksen ve profosyonel biryerde yaptıracaksan sadece turbo 2-3 bin arası maliyet..e turbo değiştirirsen herşeyi güçlendirmen lazım..egzos falan en güzelini yapıcam dersen o motor 10 bine kadar para yer..ama benim sana tavsiyem bu araca değil de motor hacmi daha yüksek bir araca yapman daha iyi verim alırsın..
Amma konuymuş ya arabayı park ettim icinde oturup nişanlımı bekliyordum bu sırada da bu konuyu takip ediyordum hatta o sırada mesaj yazıyordum artıdan paaat diye bir ses kamyon geri geri gelirken aracıma çarptıneyse ki bagaj kapağında çizik bile yok sadece arka cam patladı ucuz atlattık
![]()
Konu Luc tarafından (21/06/2012 Saat 01:28 ) değiştirilmiştir.
Oz Büyücüsü
bütün dediğiniz araçlar değil yine de typer diyorumiyi geceler arkadaşlar güzel muhabbetti bi ara devam edelim
![]()
T.ederim arkadaslar Allah beterinden korusun hepimizi![]()
Bende kacar. Herkese iyi geceler diliyorum.
Sent my GT-I9100 using 2
Oz Büyücüsü
adam BASTOS. Ortalığı karıştırdı gitti![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri