184 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dün gece sağlam alay ettiler benle

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondaların genelinde klima iptali araç iç koltuk ve panzotları sökme vs vs bunlar standart
    Vti illa geçer uzunda anca ertuğun yada orkun abinin arabası gibi yüklenmiş tjetler vti ı uzundada kısadada geçer
    bende yarış için honda hazırlasam bende iptal ederim ne yapayım klimayı falan evet çift turbo gömlekler pistonlar güçlendirilmiş,kısa şanzuman, blokları genişletilmiş chipli t-jet vti ı geçer

  2. #2
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende yarış için honda hazırlasam bende iptal ederim ne yapayım klimayı falan evet çift turbo gömlekler pistonlar güçlendirilmiş,kısa şanzuman, blokları genişletilmiş chipli t-jet vti ı geçer
    O kadar abartmaya gerek yok ıhı vl37 turbo t-jetinki,ıhı vl36(bravo 150 liğin turbosu) takılıp yazılım yapılırsa araç 180-185 hp arası oluyo ozaman vti ı rahat geçicektir


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O kadar abartmaya gerek yok ıhı vl37 turbo t-jetinki,ıhı vl36(bravo 150 liğin turbosu) takılıp yazılım yapılırsa araç 180-185 hp arası oluyo ozaman vti ı rahat geçicektir
    ben o kadar beygir artması beklemiyorum şahsen o turboyu koyduktan sonra bir ton işlem yapman lazım bütün motor ekipmanlarını güçlendirmen falan filan yani yine benim yukarıda yazdıklarımı yapman lazım..hadi oldu diyelim sen yap deneyelim
    Konu tayfux tarafından (20/06/2012 Saat 23:55 ) değiştirilmiştir.

  5. #4
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben o kadar beygir artması beklemiyorum şahsen o turboyu koyduktan sonra bir ton işlem yapman lazım bütün motor ekipmanlarını güçlendirmen falan filan yani yine benim yukarıda yazdıklarımı yapman lazım..hadi oldu diyelim sen yap deneyelim
    Benim yapmama gerek yok yapılmışı var zaten orkun abinin arabası bu setupta bi araç downpipe,düz boru,eksoz,filtre


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim yapmama gerek yok yapılmışı var zaten orkun abinin arabası bu setupta bi araç downpipe,düz boru,eksoz,filtre
    başkası yaptı diye sen yapmayacak mısın? birde şu düzboru ekzos filtre bunlar değil motorun içine bakmak lazım bence..motor modifiyesi artık egzos düzboru işini tamamen aşmıştır..pistonlara gömleğe bloğa headers neler yaptın bunlar önemli...Orkun hocamın t-jet ine binmek isterim gerçekten bunları yaparken neler yaptı birde onu sormak lazım düz boru filtre ile geçiştirdiğini düşünmüyorum ..

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #6
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başkası yaptı diye sen yapmayacak mısın? birde şu düzboru ekzos filtre bunlar değil motorun içine bakmak lazım bence..motor modifiyesi artık egzos düzboru işini tamamen aşmıştır..pistonlara gömleğe bloğa headers neler yaptın bunlar önemli...Orkun hocamın t-jet ine binmek isterim gerçekten bunları yaparken neler yaptı birde onu sormak lazım düz boru filtre ile geçiştirdiğini düşünmüyorum ..
    bu işler bütçe meselesi ne kadar para o kadar beygir ilerde imkanım olursa yapılabilir neden olmasın

    Bildiğim kadarıyla t-jetlerin motor içi abarthlar ile aynı o yüzden sıkıntı olmuyor konuyu ertuğ tam olarak biliyor

    Orkun abinin aracın setup ı ;

    155lik abarth (ıhı vl 36) turbo
    Forge ayarlı wastegate actuator
    Green kutu içi filtre
    Krom downpipe
    60lık krom egzoz dirsek ve borular
    Remus orta susturucu
    Supersprint son susturucu
    Ps chiptuning BoostEr yazılım(Erhan Yücel)
    EBC green stuff fren balataları
    Sprint booster
    NGK laser iridium bujiler

    görüldüğü gibi motor içi elleme yok dıştan müdahale ile temiz 180-190 hp alınabiliyor
    Konu Ayberk0616 tarafından (21/06/2012 Saat 00:47 ) değiştirilmiştir.


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #7
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu işler bütçe meselesi ne kadar para o kadar beygir ilerde imkanım olursa yapılabilir neden olmasın

    t-jetlerin pistonu zaten abarth ile aynı o yüzden sıkıntı olmuyor
    orkun abinin aracında ıhı vl 36 turbo ona uygun custom yazılım var
    istanbul custom garage ın yaptığı downpipe var
    koç eksozda yapılmış düz boru var
    sonda remus yada o tip bi susturucu var kaliteli
    filtre olarakta green kutu içi filtre var
    bu setupta zaten net 180hp üzeri verir araç
    inşallah imkanın olur kardeşim ben öğrenciyken taktım turboyu crx e herşeyi ile kendim uğraştım işin içine girdim baktım bu işler uzadıkça uzuyor mesleğe başlayınca da daha fazla uğraşamadım ama o halde aracımın atmosferik 1.6 katagoride Türkiye 2. liği var beni geçen de yine crxvtec hemde salise fark ile İzmir pistinde...yani bu işin ucu bucağı tükenmiyor heleki araba Honda ise..inan bana öyle bir motor ki herşeye tepki veriyor ve her yaptığın işlemden maximum verim alıyorsun ama dediğim gibi sonu yok
    Konu tayfux tarafından (21/06/2012 Saat 00:44 ) değiştirilmiştir.

  12. #8
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başkası yaptı diye sen yapmayacak mısın? birde şu düzboru ekzos filtre bunlar değil motorun içine bakmak lazım bence..motor modifiyesi artık egzos düzboru işini tamamen aşmıştır..pistonlara gömleğe bloğa headers neler yaptın bunlar önemli...Orkun hocamın t-jet ine binmek isterim gerçekten bunları yaparken neler yaptı birde onu sormak lazım düz boru filtre ile geçiştirdiğini düşünmüyorum ..
    Tayfun, özellikle atmosferik motorlarda turbo uygulaması motor içi elemanlarının modifiyesiyle beraber olmak zorunda dediğin gibi.Ancak turbo beslemeli motorlarda belirli bir değere kadar motor içi elemanlarda hiçbir değişiklik yapmadan çok daha yüksek güç alınabilir.Zaten motor bloğu ve iç elemanlar aşırı beslemeye göre tasarlanmıştır en başta.

    Ancak bg ve torku arttırılmış turbo motorda da özellikle fren sistemi ve aktarmada modifiye gerekebilir
    Konu ABNEW tarafından (21/06/2012 Saat 13:33 ) değiştirilmiştir. Sebep: imla

  13. #9
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun, özellikle atmosferik motorlarda turbo uygulaması motor içi elemanlarının modifiyesiyle beraber olmak zorunda dediğin gibi.Ancak turbo beslemeli motorlarda belirli bir değere kadar motor içi elemanlarda hiçbir değişiklik yapmadan çok daha yüksek güç alınabilir.Zaten motor bloğu ve iç elemanlar aşırı beslemeye göre tasarlanmıştır en başta.

    Ancak bg ve torku arttırılmış turbo motorda da özellikle fren sistemi ve aktarmada modifiye gerekebilir
    kesinlikle turbolu araçlarda ona göre dizayn edilmiştir ama sen olan turboyu büyütüyorsun sonuçta limitler belli ona göre de tekrar revizyona girmesi lazım bence..biz orjinal atmosferik crx e 0.5 bar bastık ustam hiçbir sıkıntı olmadığını söylemişti yani atmosferikler de özellikle Hondanın motorları belirli limitlere kadar turboyu kullanabiliyor..fabrika çıkışı motorlarda özellikle turbo besleme yapılacaksa yada olan turbo büyütülecekse mutlaka ve mutlaka motor-fren-şanzuman ekipmanları güçlendirilmeli diye düşünüyorum..

Benzer Konular

  1. Puntom ve lineamiz gece gece sıkıntıdan resim cektim
    dogus618 tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 23/07/2012, 14:25
  2. FIKRA (Gece gece uykuya dalmadan )
    ZAK1980 tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 03/10/2011, 23:00
  3. Yolda kaldım gece gece
    ZAK1980 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 26/05/2010, 16:21
  4. Bizimle alay eden cızırtı sesi
    RAMSEY tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 07/01/2010, 21:24
  5. X5 i Rezil ettiler...
    Ah-MeT tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 30/05/2009, 01:47

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com