Sayfa 1/3 123 SonSon
51 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Sıkıldım artık bu yakıt konusundan

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    evren dal
    fireman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/07/2010
    Mesajlar
    63
    Nereden
    Kırklareli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 5

    Standart Sıkıldım artık bu yakıt konusundan

    arkadaslar merhaba sizde artık usanmıssınızdır nekadar yakıyo kac km yapıyo diye benim aracım henuz 8300 km de ilk aldığımda cok yakıyodu dedilerki duzelir hele bi uc bin bes bin olsun bakalım ama benim 8000 de halen cok yakıyo simdi bu kullanmaya gore değisiyodur biliyorum fakat sakinde kullandım dusuk devirli yani artık sinirden gittim fulledim sayacı sıfırladım bakalım kac olacak dedim tamam havada soğuk ısınmadan cok yaktığını da biliyorum o yuzden hararet artana kadar bazen onceden calıstırıyorum yani kontağa basıp direk yola cıkmıyorum onde iki adette kıs lastiğim var onunda etkisi vardır biliyorum su an depom yarıda gidilen yola baktım bu sabah 326 km gosteriyodu tamamı sehir ici ortalama 23 kurus yakmıs 100 km de 7.7 litre gosteriyo bilgisayar simdi ben anlamadım problem bendemi eger aracımdaysa nasıl bir problem olabilir yani bir motor cok yakıyo diye servise gitmelimi sizce . onun haricinde sadece eskiden 1. vites eskiden daha diriydi ama şimdi sadece kalkıslarda kullanıyorum nerdeyse bana yardımcı olursanız sevinirim bu yakıt konusu beni cok rahatsız ediyor.......

  2. #2
    Oğuz KOCA
    İl Başkanı (Isparta) izoci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Mesajlar
    6.648
    Nereden
    Isparta
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    330
    Edilen teşekkür: 1913

    Standart

    7.7 lt fzla bir değer servise bi srn derm?
    TSİ Jetta.

  3. #3
    Mehmet Sç
    υпвεʟıεναвʟε edelsang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/06/2010
    Mesajlar
    1.442
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    35 KoLeRa 23
    Edilen teşekkür: 243

    Standart

    benim araçta çok yakıyo son modellerde sıkıntı mı war nedir

  4. #4
    murat akbaş
    muratx41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/03/2010
    Yaş
    49
    Mesajlar
    481
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 123

    Standart

    dizel 7.7 yakmaz bende kullandım 5,5 hiç geçmedim şehir dışı 3,8 gördüm su an fiorinom var ortlamam 6,2 dir sizin araç için fazla

  5. #5
    Suat ALEMDAR
    SUADOW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/09/2010
    Yaş
    49
    Mesajlar
    233
    Nereden
    Sakarya
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    54 SU@T 08
    Edilen teşekkür: 55

    Standart

    Dizel bir araç bu kadar yakmaması lazım. servise göstermelisiniz...

  6. #6
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    mahmut aracı sadece çanakkale içinde 5-6 km lik mesafedemi kullanıyorsun eğer öyle ise bu değer kış ayları için normal
    aracın harareti 90 dereceye gelene kadar aşırı bir tüketim gerçekleşir
    çanakkalede olduğunu ve devamlı kısa mesafe kullandığını varsayarak durumun normal olduğunu düşünüyorum
    istersen şöyle bir deneme yap aracını tamamaen ısttıktan sonra yol bilgisayarını sıfırla
    çanakkaleden yola çık şöle ezine tarafına doğru bir 20 km git gel bu arada hızın 90-120 arasında olsun en son çanakkkaleye geldiğinde ortalama tüketimine bak aradaki farkı anlayacaksın
    her motor kış aylarında ilk çalıştığında ısınana kadar inanılmaz derecede fazla yakıt tüketir ve şehir içi 5-6 km lik mesafelerde motor normal çalışma sıcaklığına ulaşamaz bu yüzdende tüketim hep yüksek olur


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  7. #7
    Şükrü KESKİN
    skeskin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/12/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    29
    Nereden
    Denizli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çanakkaleden yola çık şöle ezine tarafına doğru bir 20 km git gel bu arada hızın 90-120 arasında olsun en son çanakkkaleye geldiğinde ortalama tüketimine bak aradaki farkı anlayacaksın
    her motor kış aylarında ilk çalıştığında ısınana kadar inanılmaz derecede fazla yakıt tüketir ve şehir içi 5-6 km lik mesafelerde motor normal çalışma sıcaklığına ulaşamaz bu yüzdende tüketim hep yüksek olur
    İyi de hocam herkes hergün aracını ısıtıp 90-120 ortalama ile 20-30 km yol mu gidiyor? zaten sizin o dediğiniz şehirlerarası yakıt tüketimine girer.
    adamlar şehiriçi 6 lt diye vermiş. niye o zaman şehiriçi 6 lt demişler?

  8. #8
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı skeskin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi de hocam herkes hergün aracını ısıtıp 90-120 ortalama ile 20-30 km yol mu gidiyor? zaten sizin o dediğiniz şehirlerarası yakıt tüketimine girer.
    adamlar şehiriçi 6 lt diye vermiş. niye o zaman şehiriçi 6 lt demişler?


    canım kardeşim fabrika ölçüm yaparken motorun ısındıktan sonra normal şartlarda ölçüm yapar
    madem şehiriçi olsun istiyorsun o zaman aracın hararet göstergesi yarıya gelene kadar dolaş daha sonra yol bilgisayarını sıfırlayıp bir 10 km şehir içinde kullan bakalım seninki ne çıkacak
    herkes derken ben 77 bg benzinli ile şu anda günde 33 km yol yapıyorum her gün güzergahım aynı şu anda yakıt ortalamam 5,8 lt havalar soğursa 6,5 lt ye kadar çıkıyor bu değeri yakalamak içinde 2000 devirin üstüne çıkmamaya çalışıyorum


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  9. #9
    Şükrü KESKİN
    skeskin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/12/2010
    Yaş
    51
    Mesajlar
    29
    Nereden
    Denizli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    canım kardeşim fabrika ölçüm yaparken motorun ısındıktan sonra normal şartlarda ölçüm yapar
    madem şehiriçi olsun istiyorsun o zaman aracın hararet göstergesi yarıya gelene kadar dolaş daha sonra yol bilgisayarını sıfırlayıp bir 10 km şehir içinde kullan bakalım seninki ne çıkacak
    herkes derken ben 77 bg benzinli ile şu anda günde 33 km yol yapıyorum her gün güzergahım aynı şu anda yakıt ortalamam 5,8 lt havalar soğursa 6,5 lt ye kadar çıkıyor bu değeri yakalamak içinde 2000 devirin üstüne çıkmamaya çalışıyorum
    Coşkun bey benim anlamadığım nokta şu: tamam motorun ısınma olayını geçtik. Şimdi bu fabrika yakıt ölçümü yaparken şehirdışı ölçümünü 90-100 km sabit hızla hiç durmadan yapıyor anladık çıkan değeri yazıyor. diyelim 4.5 lt.
    Şehiriçi ölçümünü nasıl yapıyor da yazıyor? 6 lt/100 km veriyi nerden alıyor? dur kalk yapıyor mu hiç? mutlaka farklı bir kullanım tarzı ile bu değer şehirdışı verilerine göre daha yüksek çıkıyordur. yoksa onu da 5. vites 90-100 km sabit hızla yapsa o da 4.5lt çıkması lazım. zaten kaldı ki o şekildeki bir ölçüm şehiriçini yansıtmaz ki.

  10. #10
    Abdullah bey
    Yeniden Punto AYM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    154
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 51

    Standart

    Alıntı skeskin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Coşkun bey benim anlamadığım nokta şu: tamam motorun ısınma olayını geçtik. Şimdi bu fabrika yakıt ölçümü yaparken şehirdışı ölçümünü 90-100 km sabit hızla hiç durmadan yapıyor anladık çıkan değeri yazıyor. diyelim 4.5 lt.
    Şehiriçi ölçümünü nasıl yapıyor da yazıyor? 6 lt/100 km veriyi nerden alıyor? dur kalk yapıyor mu hiç? mutlaka farklı bir kullanım tarzı ile bu değer şehirdışı verilerine göre daha yüksek çıkıyordur. yoksa onu da 5. vites 90-100 km sabit hızla yapsa o da 4.5lt çıkması lazım. zaten kaldı ki o şekildeki bir ölçüm şehiriçini yansıtmaz ki.
    Resmi yakıt tüketimi rakamları nasıl elde ediliyor?
    Resmi yakıt tüketimi testlerinin amacı müşterilere farklı modellerin standart testlerdeki yakıt tüketimi hakkında karşılaştırmalı bilgi sunmak. Gerçek hayattaki çok değişken koşullar nedeniyle kuralları sıkı sıkıya belirlenmiş ve karşılaştırılabilir bir test yapılması gerekiyor. Şu anda Avrupa'da AB'nin 80/1268/AET (en son 2004/3/EC ile değiştirildi) direktifine göre yakıt tüketimi testleri yapılıyor. Uluslararası alanda kabul gören bu testler önceki testlere göre gerçek koşullardaki yakıt tüketimini daha doğru gösteriyor.
    Testte kullanılacak araçların en az 3000 km kullanılmış olması gerekiyor. Test iki bölümden oluşuyor; şehir içi ve şehir dışı.
    Şehir içi testi
    Bu test bir laboratuarda 20°C ila 30°C sıcaklıkta döner bir yol üzerinde motor soğuk olarak başlanarak yapılır. Bu testte çeşitli hızlanmalar, sabit hızda gidişler, yavaşlamalar ve boşta çalışmalar bulunuyor. En yüksek hız 50 km/s, ortalama hız 19 km/s ve geçilen mesafe de 4 kilometredir. Aşağıdaki grafikteki birinci bölüm bu testi gösteriyor. Testin bu bölümü şehir içinde sürekli dur kalk trafiğini yansıtıyor.
    Şehir dışı testi
    Bu test şehir içi testinin hemen ardından yapılır ve aşağı yukarı yarısı sabit hızda gidişten ve geri kalanı da hızlanma, yavaşlama ve biraz boşta çalışmadan oluşur. En yüksek hız 120 km/s, ortalama hız 63 km/s ve geçilen mesafe de 7 kilometredir. Bu test de aşağıdaki grafiğin sağ tarafında gösteriliyor.
    Ortalama yakıt tüketimi rakamı
    Ortalama yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı rakamlarının bileşimidir. Bu nedenle, her iki testin her bölümde geçilen mesafeye göre ağırlıklı olarak alınmış ortalamasıdır.
    Yakıt tüketimi testi grafiği Yukarıdaki hız ve zaman grafiğinde test sırasındaki hızlanmalar, yavaşlamalar, sabit hızda gidişler ve boşta çalışmalar gösteriliyor. Belirtilen zamanlara ve hızlara aynen uyulması büyük önem taşıyor, izin verilen toleranslar çok düşük. Bu nedenle, testi yapan sürücülerin çok dikkatli olması ve testi çok hassas bir şekilde uygulaması gerekiyor. Bazen testin doğru olarak yapılıncaya kadar 25-30 kez tekrar edilmesi gerekebiliyor. Test sürücülerinin işi hiç de kolay değil, ama testlerin karşılaştırılabilir olmasının başka yolu da yok. Test Bilgileri Test Tarihi: 27.03.2006 (motorin fiyatı ve maliyet rakamları da aynı tarihin)
    Sabah Yola Çıkış (Kozyatağı, Hal, Petrol Ofisi) = 07:45
    Antalya Varış (Petrol Ofisi, Erdemli Petrol) = 18:40
    Toplam Süre : 10 saat 55 dakika
    Geçilen kilometre: 703.7 km
    Toplam yolculuk süresi (molalar dışında) = 9 saat 53 dk
    Ortalama hız (yaklaşık) : 71.2 km/s (trafik ışığı, gişe, trafik sıkışıklığı vb. dahil)
    Tüketilen yakıt miktarı (motorin) : 26.58 litre (deponun pompada aldığı yakıt)
    1 litre yakıtla gidilen ortalama mesafe = 26.474 km
    100 km'de ortalama tüketim = 3.77 litre
    Yakıta &nbsp26.58 litre) ödenen tutar = 59.01 YTL
    0.083 YTL / kilometre
    100 km'de = 8.30 YTL (27.03.2006 tarihindeki yakıt fiyatlarına göre)
    Bu tüketime göre bir depoyla (60 litre) tahmini menzil = 1588.44 km.
    Peugeot 307 1.4 HDI (2004 model) resmi yakıt tüketimi rakamları, şehir içi, şehir dışı, ortalama = 5.5 - 4.0 - 4.5 litre/100 km.
    Lastikler = standart Continental Ecocontact EP 195/65 R 15 H
    Lastik basıncı = ön 2.4 bar, arka 2.55 bar (üreticinin önerisi, normalde ön/arka 2.4 bar, yüklüyken, ön: 2.6, arka 3.0 bar)
    2008 Palio Sole 1.4 Fire Active Plus Pkt.
    2008 Grande Punto 1.3 MultiJet Active
    2011 Grande Punto 1.3 MultiJet Full Kit

  11. Bu mesajı için 2 kişi AYM'ye teşekkür etti:


  12. #11
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı skeskin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Coşkun bey benim anlamadığım nokta şu: tamam motorun ısınma olayını geçtik. Şimdi bu fabrika yakıt ölçümü yaparken şehirdışı ölçümünü 90-100 km sabit hızla hiç durmadan yapıyor anladık çıkan değeri yazıyor. diyelim 4.5 lt.
    Şehiriçi ölçümünü nasıl yapıyor da yazıyor? 6 lt/100 km veriyi nerden alıyor? dur kalk yapıyor mu hiç? mutlaka farklı bir kullanım tarzı ile bu değer şehirdışı verilerine göre daha yüksek çıkıyordur. yoksa onu da 5. vites 90-100 km sabit hızla yapsa o da 4.5lt çıkması lazım. zaten kaldı ki o şekildeki bir ölçüm şehiriçini yansıtmaz ki.


    şükrü zaten ben şehir içi tüketimini bulmak için söylemedim arkadaşımıza ezine tarafına git hızında 90-120 civarı olsun dememdeki sebeb aracın şehir dışındaki tüketimini de bir görüp aracın fazla yakıt tüketip tüketmediğini anlamak içindi yani şu anki elde ettiği şehir içi tüketiminin normal mi yoksa araçta bir arızadan dolayı mı fazlla olduğunu anlamak içindi
    normal olarak arıza araçta olsa idi şehirlerarası tüketimide oldukça yüksek çıkması gerekirdi
    ama benim düşüncem havaların soğuk olması ve çok kısa mesafelerde kullanım olduğunda bu aracın yakıt tüketimi normal
    fabrikalar test yaparken tabiki farklı sürüş ve hızlar uygulayarak bu ölçümleri yapıyor
    zaten abdullah arkadaşımız da açıklamış ölçümün nasıl yapıldığını


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  13. #12
    alper yonar
    Dynamic Üye alperyonar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2009
    Mesajlar
    1.429
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    06 YN 5**
    Edilen teşekkür: 356

    Standart

    Bence ilk bakıma girene kadar beleyin. Bakımdan sonra belirgin bir şekilde düşecektir. Birde sabah çalıştırdığınızda çikle devre dışı kalana kadar bekleyin..

  14. #13
    samet k.
    samprik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/11/2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    491
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Plaka
    16 GK 447
    Edilen teşekkür: 136

    Standart

    Alıntı alperyonar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence ilk bakıma girene kadar beleyin. Bakımdan sonra belirgin bir şekilde düşecektir. Birde sabah çalıştırdığınızda çikle devre dışı kalana kadar bekleyin..

    katılıyorum.. kesinlikle aracınız çok yakıyo tartışılmaz yani
    ilk görüşte aŞk'a inanmazdım...taa ki evomu görene kadar

    BiZ ŞaMPiYoN TaKıMı TuTMaDıK, TuTTuĞuMuZ TaKıMı ŞaMPiYoN YaPTıK..!!

    iNaDıNa T-e-X-a-S


  15. #14
    Adınızı düzgün giriniz. Soyadınızı düzgün giriniz.
    projist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/07/2010
    Mesajlar
    261
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 43

    Standart

    dizel kısa mesafede çok yakar diye biliyorum.

  16. #15
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    40
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Motor ısınsa bile başlarda genel ortalamaya göre yüksek yakar. 10km kuralını unutma, araçlar bize kataloglarda gösterilen değerlere ancak 10km civarı gittikten sonra ulaşıyorlar.
    Bu ilk 10 km'nin ortalaması katalog değerlerinin yaklaşık 2 katı oluyor (ki bu ortalama değer). 5-10km gibi kısa mesefalerde kullanırsan yüksek ortalama gayet normal, hele hele dizel ise ideal tüketim için en az 10km gitmelisin.

    Bana göre soğuk havaları ve kısa mesefalerde kullandığını düşünürsek tüketimin normal gibi. Ayrıca aracı soğuk iken rölantide uzun süre çalıştırırsan öyle güzel yakıt tüketirki, yol bilgisarında da göremezsin onu . Bence çalıştırdıktan sonra çok beklemeden sürmeye başla durduğun yerde mazot yakma derim..

  17. Bu mesajı için 2 kişi Stalker'ye teşekkür etti:


  18. #16
    alper yonar
    Dynamic Üye alperyonar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2009
    Mesajlar
    1.429
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    06 YN 5**
    Edilen teşekkür: 356

    Standart

    Alıntı Stalker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor ısınsa bile başlarda genel ortalamaya göre yüksek yakar. 10km kuralını unutma, araçlar bize kataloglarda gösterilen değerlere ancak 10km civarı gittikten sonra ulaşıyorlar.
    Bu ilk 10 km'nin ortalaması katalog değerlerinin yaklaşık 2 katı oluyor (ki bu ortalama değer). 5-10km gibi kısa mesefalerde kullanırsan yüksek ortalama gayet normal, hele hele dizel ise ideal tüketim için en az 10km gitmelisin.

    Bana göre soğuk havaları ve kısa mesefalerde kullandığını düşünürsek tüketimin normal gibi. Ayrıca aracı soğuk iken rölantide uzun süre çalıştırırsan öyle güzel yakıt tüketirki, yol bilgisarında da göremezsin onu . Bence çalıştırdıktan sonra çok beklemeden sürmeye başla durduğun yerde mazot yakma derim..
    Araç gaz yemeden hayatta ısınmaz. Boşu boşuna beklemiş olursun. Ama cikle devre dışı kalana kadar beklemelisin..

  19. #17
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı Stalker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor ısınsa bile başlarda genel ortalamaya göre yüksek yakar. 10km kuralını unutma, araçlar bize kataloglarda gösterilen değerlere ancak 10km civarı gittikten sonra ulaşıyorlar.
    Bu ilk 10 km'nin ortalaması katalog değerlerinin yaklaşık 2 katı oluyor (ki bu ortalama değer). 5-10km gibi kısa mesefalerde kullanırsan yüksek ortalama gayet normal, hele hele dizel ise ideal tüketim için en az 10km gitmelisin.

    Bana göre soğuk havaları ve kısa mesefalerde kullandığını düşünürsek tüketimin normal gibi. Ayrıca aracı soğuk iken rölantide uzun süre çalıştırırsan öyle güzel yakıt tüketirki, yol bilgisarında da göremezsin onu . Bence çalıştırdıktan sonra çok beklemeden sürmeye başla durduğun yerde mazot yakma derim..


    +1000
    benimde anlatmak istediğim tam olarak bu

    ağzına sağlık


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  20. #18
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Standart

    Motor ısındıktan sonra 80-85 km hızlarda 5.viteste yol bilgisayarı 3.9 seviyelerinde geziniyor.

  21. #19
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Benim aracim ortalamasi 7.8 normal degil ama siz kastikca yanlis tepkimeden dolayi fazla yaKarsiniz biraz dikkat edin ve rahat olun . Aracida hararet cikana kadar rolantide calistirmaya gerek yok bosuna yakit harciyorsunuz bir dakika calistir sonra devam asiri tepkimelerden kacinin yumusak ve yuksek vitesle 2000 devir civarlarinda kullanin. Birde bakima girdikten sonra hissedilir derecede yakit dusumu olacaktir..

  22. #20
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    7.7 ise fire motor kadar yakıyormuş.Ben de fire motorlarla 7.7 ortalama yakıt yüketimin çok rahat görüyorum zaten.

Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Sıkıldım.
    Ziyaretçi034 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 69
    Son Mesaj: 29/08/2012, 12:28
  2. Arabamdan sıkıldım biraz değişiklik şart :)
    motor delisi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 25/04/2012, 09:06
  3. Aramaktan Sıkıldım Ama vazgeçmedim Otomatik Dizel Punto arıyorum
    sinanuzun tarafından Alınık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 14/01/2012, 02:46
  4. 200km yaptım ama nasıl?(İlk uzun yol konusundan sonra)
    erdalmutlu tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 22/11/2010, 00:53
  5. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 30/07/2010, 12:13

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com