Sayfa 15/20 İlkİlk ... 111213141516171819 ... SonSon
390 sonuçtan 281 ile 300 arası

Konu: T-jet sport

  1. #281
    Erkan DEMİREL
    volume23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2012
    Yaş
    39
    Mesajlar
    940
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    DV 544
    Edilen teşekkür: 277

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Hocam t-jet dinamiklerin buji leride aynımıdır?

  2. #282
    ONUR ACARARICAN
    onurciko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    471
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    07 ENS 97
    Edilen teşekkür: 199

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Cüneyt'ciğim Orkun Abi'nın ve benim sipariş ettiğim buji NGK IKR7F8 lazer iridium buji.Ama dediğin gibi orjinaller iridium NGK IKR9F8'dir.
    2002 ALBEA
    2011 BRAVO T-JET
    2008 GP T-JET
    2011 ALFA ROMEO MİTO QV

  3. #283
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı volume23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam t-jet dinamiklerin buji leride aynımıdır?
    Aynidir.
    Oz Büyücüsü

  4. #284
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı onurciko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cüneyt'ciğim Orkun Abi'nın ve benim sipariş ettiğim buji NGK IKR7F8 lazer iridium buji.Ama dediğin gibi orjinaller iridium NGK IKR9F8'dir.
    Cümle düşük olmuş. TJEt orijinal bujileri de.. olacak
    Oz Büyücüsü

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #285
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuya israrla deginmek isterim; Tjet Sport'larin orijinal bujisi zaten Lazer kesim iridium NGK IKR9F8'dir.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Sevgili Cüneyt, farklı görünümdeki kutusunun üzerinde orijinal bujininkinde olmayan Laser Irıdium ibaresi mevcut, kod numarası IKR9F8 ve de dört bujinin fiyatı 100 Dolar. Soğuk buji olarak da nitelendirilmekte olan bu bujiler, İngiltere'den getirtildi. Daha önce orijinal bujilerin 1 yıl sonunda kısmen yanmış olduğunu görmekteydik, bu 1 yıllık son bakımda ise, mevcut modified set-up ile uyumlu olarak, laser ırıdium ibareli bu bujilerin hiç etkilenmemiş olduğunu gözlemledik.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 02:24 ) değiştirilmiştir.

  7. #286
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynidir.
    Lazer Iridium performans bujileri ise, kutusunun üzerinde yazılı ''lazer iridium premium'' ibaresi ile kesinlikle farklı bujilerdir.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 03:00 ) değiştirilmiştir.

  8. #287
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Cüneyt, farklı görünümdeki kutusunun üzerinde orijinal bujininkinde olmayan Laser Irıdium ibaresi mevcut, kod numarası IKR7F8 ve de dört bujinin fiyatı 100 Dolar. Daha soğuk olarak da nitelendirilmekte olan bu bujiler, İngiltere'den getirtildi. Daha önce orijinal bujilerin 1 yıl sonunda kısmen yanmış olduğunu görmekteydik, bu 1 yıllık son bakımda ise, mevcut modified set-up ile uyumlu olarak, laser ırıdium ibareli bu bujilerin hiç etkilenmemiş olduğunu gözlemledik.
    Sevgili Orkun, Orijinal kutusu Ricambi Originali geldigi icin Iridium ibaresini gormezsin. Fakat NGK serilerinde kodlama bellidir. Aşağıda ki örnekte de verdiğim gibi (Bilgiler bizzat NGK'nın sitesindendir.) IKR9F8 ile IKR7F8 arasında ki tek fark, birinin 7 Derecelik, diğerininde 9 derecelik buji olmasıdır. Tabi ki performans ve yakıt değerleri derece farklı olduğu için artı veya eski yönde değişecektir. Mesela 7 derece ile 8 derece arasında ki yakıt performansı yaklaşık 100km başına 1litre olacaktır. Ateşleme ve yakıta etki eder. Onun haricinde bu bujiler arasında teknoloji olarak bir fark yok. Yani 1 sene sonunda orijinal buji nasılsa bu da aynı hale gelecektir.

    Bu arada diğer arkadaşları yanıltmamak açısından orijinal kutu üzerinde İridum yazmıyor olması. Bujilerin laser kesim ve iridum olmadığı anlamına gelmez.


    Oz Büyücüsü

  9. #288
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Orkun, Orijinal kutusu Ricambi Originali geldigi icin Iridium ibaresini gormezsin. Fakat NGK serilerinde kodlama bellidir. Aşağıda ki örnekte de verdiğim gibi (Bilgiler bizzat NGK'nın sitesindendir.) IKR9F8 ile IKR7F8 arasında ki tek fark, birinin 7 Derecelik, diğerininde 9 derecelik buji olmasıdır. Tabi ki performans ve yakıt değerleri derece farklı olduğu için artı veya eski yönde değişecektir. Mesela 7 derece ile 8 derece arasında ki yakıt performansı yaklaşık 100km başına 1litre olacaktır. Ateşleme ve yakıta etki eder. Onun haricinde bu bujiler arasında teknoloji olarak bir fark yok. Yani 1 sene sonunda orijinal buji nasılsa bu da aynı hale gelecektir.

    Bu arada diğer arkadaşları yanıltmamak açısından orijinal kutu üzerinde İridum yazmıyor olması. Bujilerin laser kesim ve iridum olmadığı anlamına gelmez.


    Sevgili Cüneyt, dolayısı ile soğuk buji olması, gereken farkı yaratmakta. Ayrıca söylediğim gibi, 1 yıl sonunda farklı olması yüzünden bujilerde en ufak bir deformasyon olmadığını yetkili servisdeki teknik uzman ve ben bizzat gözlemledik, yani, kesinlikle dayanıklılık açısından kaydadeğer bir fark var. Tabiki lazer kesim olması konusunda şüphe yoktur ancak, bu bujinin üzerinde özellikle ayırıcı bir unsur olarak bu ibare mevcut. Sonuç olarak, kutusunun üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi olan ve de daha pahalı, uzun ömürlü ve de yüksek performanslı olan farklı bir bujidir.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 03:01 ) değiştirilmiştir.

  10. #289
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Aşağıdakilerde TJET ve Abarth için buji linkleri:

    G.P. 1.4TJET Sport 120PS
    NGK - Ürün bulma aracı

    G.P. 1.4TJEt Abarth 155PS
    NGK - Ürün bulma aracı

    G.P. 1.4TJEt esseesse 180PS
    NGK - Ürün bulma aracı
    Oz Büyücüsü

  11. #290
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Cüneyt, dolayısı ile daha soğuk buji olması, gereken farkı yaratmakta. Ayrıca söylediğim gibi, 1 yıl sonunda bu fark yüzünden bujilerde en ufak bir deformasyon olmadığını yetkili servisdeki teknik uzman ve ben bizzat gözlemledik. Tabiki lazer kesim olması konusunda şüphe yoktur ancak, bu bujinin üzerinde özellikle ayrırıcı bir unsur olarak bu ibare mevcut. Sonuç olarak, tamamen farklı kod no. sı ve sadece ıridium değil, lazer ibaresi de olan ve de daha pahalı, uzun ömürlü ve de yüksek performanslı olan farklı bir bujidir.
    Abicim anlaşamıyoruz bu konuda seninle. Orijinal IKR9F8 bujilerde Laser Kesim ve Iridium'dur.

    Ayrıca aşağıda ki konuyu okumanı şiddetle tavsiye ediyorum.

    https://www.ngk.de/tr/ayrintilariyla...aklik-araligi/
    Konu Luc tarafından (28/12/2012 Saat 15:16 ) değiştirilmiştir.
    Oz Büyücüsü

  12. #291
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abicim anlaşamıyoruz bu konuda seninle. Orijinal IKR9F8 bujilerde Laser Kesim ve Iridium'dur.
    Sevgili kardeşim, farkındaysan, ben de aynı şeyi belirttim, iridium ve lazer kesim olmadığını söylemedim. Konu, bu soğuk bujinin orijinalden farklı olması, ayrıca daha uzun ömürlü olması konusu. Yani, senin ısrarla belirteyim diye açmış olduğun konu.
    Tavsiye ettiğin konuya gelince, 450 derece altında ve 850 derece ve üstünde sorun olacağı yazılmakta. Bujilerin soğuk olması konusu ise, bu sınır değerler dışında olması anlamında değildir. Tabiki bu sınırlar içerisinde çalışır fakat, tamamen farklı bir özelliği ifade etmektedir.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 01:36 ) değiştirilmiştir.

  13. #292
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim, farkındaysan, ben de aynı şeyi belirttim, konu soğuk bujinin orijinalden farklı olması, ayrıca daha uzun ömürlü olması konusu. Yani, senin ısrarla belirteyim diye açmış olduğun konu.
    Orijinal buji lazer kesim iridium degilmis gibi bir algi olusuyor.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Oz Büyücüsü

  14. #293
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Performansi ve yakit tuketimini konusalim bence 2 Derece yakita ne sekilde etki etti bu onemli mesela.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Oz Büyücüsü

  15. #294
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orijinal buji lazer kesim iridium degilmis gibi bir algi olusuyor.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Katiyen değil, tabiki ıridium ve lazer kesim.

  16. #295
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katiyen değil, tabiki ıridium ve lazer kesim.
    Buji mi?

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Oz Büyücüsü

  17. #296
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buji mi?

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Cevabım yeterince açık sanırım.
    Konu OAGP1960 tarafından (28/12/2012 Saat 21:50 ) değiştirilmiştir.

  18. #297
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cevabım açık sanırım.


    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Oz Büyücüsü

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #298
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    64
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Performansi ve yakit tuketimini konusalim bence 2 Derece yakita ne sekilde etki etti bu onemli mesela.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Bir kere, bujiler takılır takılmaz performans arttı ve henüz ilk vites büyütmede gördüğüm şekilde afr zenginleştiği için de, egzoz patlatıyordu ve de ben bunu afr gauge de izlemekteydim. Tabiki artan performans sonucu ve de kullanım stiline göre yakıt ekonomisini olumlu yönde etkiledi. Ve de 1 yıl sonunda orijinal bujiler yanık bir görünüm verirken, bu bujilerde en ufak bir deformasyon görmedik.
    Tabi bu arada, benim arabamın yüksek performans değerlerini göz önüne aldığımızda, bu sonuçların daha çarpıcı olduğunu da belirtmek isterim.
    Konu OAGP1960 tarafından (28/12/2012 Saat 15:59 ) değiştirilmiştir.

  21. #299
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir kere, bujiler takılır takılmaz performans arttı ve henüz ilk vites büyütmede gördüğüm şekilde afr zenginleştiği için de, egzoz patlatıyordu ve de ben bunu afr gauge de izlemekteydim. Tabiki artan performans sonucu ve de kullanım stiline göre yakıt ekonomisini olumlu yönde etkiledi. Ve de 1 yıl sonunda orijinal bujiler yanık bir görünüm verirken, bu bujilerde en ufak bir deformasyon görmedik.
    Tabi bu arada, benim arabamın yüksek performans değerlerini göz önüne aldığımızda, bu sonuçların daha çarpıcı olduğunu da belirtmek isterim.
    Peki 1 sene sonunda bujiler değişti mi ?
    Oz Büyücüsü

  22. #300
    O Ç
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Ziyaretçi049 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.473
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    07 NOC 90
    Edilen teşekkür: 265

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki 1 sene sonunda bujiler değişti mi ?
    Zannedersem 1 sene sonra değişmedi bujiler

    Bu konuyu aracı ilk aldığım sıralarda tartışsaydınız bende bu bujilerden alırdım ama daha 2 ay önce değiştirdim bujileri

Sayfa 15/20 İlkİlk ... 111213141516171819 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Ford Fiesta 1.6 Sport vs Opel Corsa 1.4 Sport !!
    utkutku tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 08/10/2012, 16:02
  2. T-jet sport *uz 877*
    srdrbzkrt tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 06/04/2012, 18:06
  3. 1.4 T-Jet Sport Hk.
    Carcharoth tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 23/03/2012, 12:41
  4. T-jet sport
    Ziyaretci036 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 16/02/2012, 19:43
  5. Brv sport
    draJe tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 06/08/2010, 21:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


T-jet sport Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com