Sayfa 16/20 İlkİlk ... 121314151617181920 SonSon
390 sonuçtan 301 ile 320 arası

Konu: T-jet sport

  1. #301
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Bu arada şunu atlıyoruz: benim bir önceki postlarda verdiğim bilgilere göre IKR9F8, 7F8'e oranla daha soğuk?

    Kodlamanın farklı olma ihtimali olmaz herhalde değil mi sonuçta her iki bujide NGK?
    Oz Büyücüsü

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #302
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı ShaRLooT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zannedersem 1 sene sonra değişmedi bujiler

    Bu konuyu aracı ilk aldığım sıralarda tartışsaydınız bende bu bujilerden alırdım ama daha 2 ay önce değiştirdim bujileri
    Aslında bunun için konju açsak iyi olur. Orkun abinin garaj burası çok kirlettik konuyu
    Oz Büyücüsü

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #303
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki 1 sene sonunda bujiler değişti mi ?
    Hayır, tabiki görüntü düzgün olduğundan ve de aynı performans devam ettiğinden değiştirmeye gerek görmedik bujilerimizi.

  6. #304
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı ShaRLooT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zannedersem 1 sene sonra değişmedi bujiler

    Bu konuyu aracı ilk aldığım sıralarda tartışsaydınız bende bu bujilerden alırdım ama daha 2 ay önce değiştirdim bujileri
    Evet, tabiki değişmedi bujilerimiz, bir sonraki değişimde temin edebilirsin Orhan'cığım, sorun değil.

  7. #305
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada şunu atlıyoruz: benim bir önceki postlarda verdiğim bilgilere göre IKR9F8, 7F8'e oranla daha soğuk?

    Kodlamanın farklı olma ihtimali olmaz herhalde değil mi sonuçta her iki bujide NGK?
    Tabiki her ikisi de NGK ve tabiki IKR9F8 soğuk buji, fakat, temin etmiş olduğumuz buji, özellikle detonasyon riskini elimine edebilen bir buji tipi. Aksini ifade ettiysem affola. Bujinin soğuk veya sıcak olması, elektrod boyunca iletmekte olduğu ısıyı ifade ediyor. Tabiki silindir içindeki ısı iletimi, detonasyon ve erken patlama konusunda önemli bir faktör. Yakıtın oktanı arttıkça da bu tip riskleri önlemede olumlu katkı yapmakta. Sonuç olarak, intake ne kadar soğuk ve ateşleme de buna göre ne derece uyumlu ise o kadar daha iyi verim alınıyor. Yani burada, IKR9F8 soğuk buji ile modified yazılım, kutu içi koton filtre, IHI vl 36 turbo, 97 oktan benzin ve 60 mm. egzoz çapının uyumu söz konusu, performans verileri tolere edilebilir üst sınıra yakın. Ben aynı şekilde, stock t-jet için de koton filtre ve 97 oktan benzin kullanmak şartıyla daha yüksek performans alınacağını düşünüyorum. Orijinal IKR9F8 ise, daha mutedil ve güvenli bir mode sağlamakta diyebilirim.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 00:31 ) değiştirilmiştir.

  8. #306
    ONUR ACARARICAN
    onurciko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/08/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    471
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    07 ENS 97
    Edilen teşekkür: 199

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cümle düşük olmuş. TJEt orijinal bujileri de.. olacak
    28/12/2012
    Sevgili kardeşim,


    Türkçe'mizin güzel ve doğru kullanılması,edebi eserlerin düzgün bir şekilde ifşaa edilmesi tabi ki çok önemli seninle aynı fikirdeyim.Nitekim; yapılan konuşmalar ve bulunduğumuz ortam itibari ile cümlelerin anlaşılır,kısa,öz olmasına dikkat edilmesin de fayda var.Öğrenim yıllarımız da gördüğümüz Türkçe dersimizde , kelime eksikliğine sanırım cümle düşüklüğü denmiyor.Tabi ki okul yaşantımız biteli uzun bir süre geçti bu şekilde aklınızda kalması olası bir durum. Gene de olması muhtemel bir sorunu sonlandırmak adına; Orkun Bey ve benim bir firma aracılığı ile aldığımız bujiler; Tjet Sport orijinal Lazer kesim iridium NGK IKR9F8 değildir.


    Saygılarımla
    2002 ALBEA
    2011 BRAVO T-JET
    2008 GP T-JET
    2011 ALFA ROMEO MİTO QV

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #307
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı onurciko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    28/12/2012
    Sevgili kardeşim,


    Türkçe'mizin güzel ve doğru kullanılması,edebi eserlerin düzgün bir şekilde ifşaa edilmesi tabi ki çok önemli seninle aynı fikirdeyim.Nitekim; yapılan konuşmalar ve bulunduğumuz ortam itibari ile cümlelerin anlaşılır,kısa,öz olmasına dikkat edilmesin de fayda var.Öğrenim yıllarımız da gördüğümüz Türkçe dersimizde , kelime eksikliğine sanırım cümle düşüklüğü denmiyor.Tabi ki okul yaşantımız biteli uzun bir süre geçti bu şekilde aklınızda kalması olası bir durum. Gene de olması muhtemel bir sorunu sonlandırmak adına; Orkun Bey ve benim bir firma aracılığı ile aldığımız bujiler; Tjet Sport orijinal Lazer kesim iridium NGK IKR9F8 değildir.


    Saygılarımla
    Evet Onur'cuğum, sipariş etmiş olduğun yeni bujilerinin hayırlı olmasını diliyorum sevgili kardeşim.

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #308
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında bunun için konju açsak iyi olur. Orkun abinin garaj burası çok kirlettik konuyu
    Rica ederim sevgili Cüneyt.

  13. #309
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    İki bujiyide tr ye ilk ben getirtip taktim erhanla birlikte..serviste takilan orjinal bujiyi cikardigimizda yeni istettigimizle birebir ayni olmadigini gozumlede gordum..izlenim olarak sunu soyleyeyim afr daha zengin oldu fakat performans konusunda pek gozle gorulur bir degisiklik olmadi..yakit tuketimi konusuna birsey diyemiyecegim buyuk enjektor vardi bende 380cc abarth o yuzden full duty calismadigindan yakit tuketimim cok azdi normal bir tjet e gore sakin kullanimda..urunun omru konusuna gelince benim 7000-10000km arasi bujilerim deforme olurdu orjinallerde..bu taktigimiz cok daha uzun sure dayanmisti.
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  14. Bu mesajı için 3 kişi Romeo_er2'ye teşekkür etti:


  15. #310
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Arkadaşlar, buji konusunda sizlerle biraz daha derin bilgi paylaşımı yapmak istedim. Bilindiği gibi ateşleme avansı, pistonun tepe noktaya varmadan, yani sıkıştırma başladığında bujinin ateşlenmesiyle yakıt-hava karışımının tam olarak yanması için gereken süreyi ifade eder. Krank açısı 10-15 derecede iken ateşleme gerçekleşir. Bu değer, 40 derecelere kadar çıkartıldığında, yani, avans arttırıldığında, daha etkin bir yanma ile daha yüksek performans oluşacaktır. Biraz erken ateşleme ile tam ve daha güçlü bir yanma söz konusudur. Tabiki, detonasyon (vuruntu) riski açısından bunun tolere edilebilen bir ayar ölçüsü olmalıdır. Silindir içi ısısı da detonasyon riski açısından önemlidir. Performans üretmeye çalışırken de, bu gibi faktörleri göz önünde bulundurduğunuzda, normal olarak yüksek sıkıştırma söz konusu olan turbo beslemeli araçlarda, ısıyı fazla yükseltmemek anlamında teknik olarak soğuk bujiler tercih edilir. Soğuk bujiler, elektrod boyunca ısı iletimi düşük kalan bujilerdir. Dolayısı ile, performans amaçlı olarak ECU programı ile arttırılmış olan avans ile uyumlu, soğuk, fakat evsaf anlamında stock orijinal bujiden farklı olan bu bujinin daha dirençli ve de daha performanslı olduğu tecrübe ile görülmüştür. Bahsetmiş olduğum IKR9F8 NGK buji, işte bu bahsetmekte olduğum avans faktörüne, güvenli sınır dışına çıkmaksızın olumlu katkı yapmakta. Dolayısı ile stock t-jet'de de ateşleme avansına olumlu katkı yaparak performansı arttıracağından eminim. Herkese güvenli sürüşler dilerim.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 00:56 ) değiştirilmiştir.

  16. Bu mesajı için 4 kişi OAGP1960'ye teşekkür etti:


  17. #311
    Erkan DEMİREL
    volume23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2012
    Yaş
    38
    Mesajlar
    940
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    DV 544
    Edilen teşekkür: 277

    Standart

    İlk bakımda 7f8 kodlu bujiyi temin edebirsem aracıma takmayı düşünüyorum.

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #312
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı volume23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk bakımda 7f8 kodlu bujiyi temin edebirsem aracıma takmayı düşünüyorum.
    Tavsiye ederim Erkan'cığım.

  20. #313
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Ön tampon altı splitter ve rod lardan vazgeçtiğimde, rodlar alt panjura monte edildiğinden, yenilemek üzere bir adet orijinal sıfır ön alt panjur alıp depoma istifledim arkadaşlar.

  21. #314
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Arkadaşlar, daha önce buji konusunda NGK IKR7F8 şeklinde hatalı kod bildirimi nedeniyle yapmış olduğum hata nedeniyle özür diliyorum. Temin etmiş olduğumuz bujinin kod numarası da IKR9F8 miş. Yalnız, kutusunun üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi var ve merkez elektrod iridium, şase elektrodu da platinum olarak gösterilmiş. Sanırım orijinal olarak gelen bujiden üretim ve kalite anlamında bir farkı olsa gerekki, hem daha pahalı, hem performansa olumlu katkısı var, hem de dayanıklılığı belirgin şekilde daha fazla. Buna istinaden, daha önce yapmış olduğum yorumlardaki kod numarası hatalarını da düzelttim. Teşekkür ederim.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 13:31 ) değiştirilmiştir.

  22. #315
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada şunu atlıyoruz: benim bir önceki postlarda verdiğim bilgilere göre IKR9F8, 7F8'e oranla daha soğuk?

    Kodlamanın farklı olma ihtimali olmaz herhalde değil mi sonuçta her iki bujide NGK?
    Cüneyt'ciğim, Kod numarası ile ilgili yapmış olduğum hatayı düzelttim, özür diliyorum sevgili kardeşim. Kullandığımız buji de NGK IKR9F8 fakat, kutu üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi mevcut ve merkez elektrod iridium, şase elektrodu da platinum olarak gösterilmiş. Orijinal t-jet bujisinden gerçekten daha performanslı ve dayanıklı bujiler.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 13:32 ) değiştirilmiştir.

  23. #316
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı volume23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk bakımda 7f8 kodlu bujiyi temin edebirsem aracıma takmayı düşünüyorum.
    Erkan'cığım, yapmış olduğum kod numarası hatası için özür diliyorum. Kullanmakta olduğumuz buji de NGK IKR9F8 fakat, sanırım orijinal t-jet bujisinden farklı bir evsafa sahip ve kutusunun üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi var, merkez elektrod iridium, şase elektrodu da platinum olarak gösterilmiş, daha pahalı, daha performanslı ve daha uzun ömürlü bir buji.
    Konu OAGP1960 tarafından (06/01/2013 Saat 13:39 ) değiştirilmiştir.

  24. #317
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı OAGP1960 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cüneyt'ciğim, Kod numarası ile ilgili yapmış olduğum hatayı düzelttim, özür diliyorum sevgili kardeşim. Kullandığımız buji de NGK IKR9F8 fakat, kutu üzerinde ''lazer iridium premium'' ibaresi mevcut ve orijinal t-jet bujisinden gerçekten daha performanslı ve dayanıklı bujiler.
    Abi estafirullah fakat az once ngk uk ile gorustum ve orijinal bujiler ile bahsettigin bujilerin ayni buji oldugunu ogrendim. Yani her ikisi de laser iridium ve premium bujiler. Uretimde version farki mevcut degil ve bu urun tek tip ureriliyor. Yalnizca kutular degisiyormus.(fiat-lancia-alfa ve yedek parca seklinde)

    Bu da ikr7f8'le ilgili internet ve diger ortamlarda neden bilgi olmadigini acikliyor.

    Bilgilendirme icin ayrica tesekkurler.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Oz Büyücüsü

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  26. #318
    Orkun Aksoy
    ABARTH OAGP1960 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2012
    Yaş
    63
    Mesajlar
    1.783
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 633

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi estafirullah fakat az once ngk uk ile gorustum ve orijinal bujiler ile bahsettigin bujilerin ayni buji oldugunu ogrendim. Yani her ikisi de laser iridium ve premium bujiler. Uretimde version farki mevcut degil ve bu urun tek tip ureriliyor. Yalnizca kutular degisiyormus.(fiat-lancia-alfa ve yedek parca seklinde)

    Bu da ikr7f8'le ilgili internet ve diger ortamlarda neden bilgi olmadigini acikliyor.

    Bilgilendirme icin ayrica tesekkurler.

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Teşekkürler Cüneyt'ciğim.

  27. #319
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı onurciko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    28/12/2012
    Sevgili kardeşim,


    Türkçe'mizin güzel ve doğru kullanılması,edebi eserlerin düzgün bir şekilde ifşaa edilmesi tabi ki çok önemli seninle aynı fikirdeyim.Nitekim; yapılan konuşmalar ve bulunduğumuz ortam itibari ile cümlelerin anlaşılır,kısa,öz olmasına dikkat edilmesin de fayda var.Öğrenim yıllarımız da gördüğümüz Türkçe dersimizde , kelime eksikliğine sanırım cümle düşüklüğü denmiyor.Tabi ki okul yaşantımız biteli uzun bir süre geçti bu şekilde aklınızda kalması olası bir durum. Gene de olması muhtemel bir sorunu sonlandırmak adına; Orkun Bey ve benim bir firma aracılığı ile aldığımız bujiler; Tjet Sport orijinal Lazer kesim iridium NGK IKR9F8 değildir.


    Saygılarımla
    Oz Büyücüsü

  28. #320
    Mehmet Erduru
    RedLine effect1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/05/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.335
    Nereden
    Balıkesir
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 396

    Standart

    İlk buji değişiminde bende bu bujileri deneyeceğim ama benim aracım lpg'li acaba lpg bujisi mi kullansam daha iyi olur yoksa bu ngk ıkr9f8'imi?

Benzer Konular

  1. Ford Fiesta 1.6 Sport vs Opel Corsa 1.4 Sport !!
    utkutku tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 08/10/2012, 15:02
  2. T-jet sport *uz 877*
    srdrbzkrt tarafından Üye Garajı forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 06/04/2012, 17:06
  3. 1.4 T-Jet Sport Hk.
    Carcharoth tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 23/03/2012, 10:41
  4. T-jet sport
    Ziyaretci036 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 16/02/2012, 17:43
  5. Brv sport
    draJe tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 06/08/2010, 20:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


T-jet sport Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com