57 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Blow-off kullanan var mı?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    turbodan aldığınız performansı arttırır
    ancak
    turbonun ömrünü kısaltır
    turboya dinlenme imkanı vermez
    tirübün devamlı döner türübün mili 8-9 bin devirle hep dönmeye devam eder
    buda uzun vadede 100,000 yapacak turbonuz örnek olarak 70,000 km de ömrünü tamamlar
    bu sistemi satanlar takanlar hatta taktıranlar hep tersini söylerler aldanmayın
    yoksa bu kadar araba üreticisi ne arge çalışmaları yapıp araçlarını geliştirmek için herşeyi yapıyollar bu adamlar salakmı orjinal takmıyolar bunu arabalara
    bi düşünün bakalım

  2. Bu mesajı için 3 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    40
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbodan aldığınız performansı arttırır
    ancak
    turbonun ömrünü kısaltır
    turboya dinlenme imkanı vermez
    tirübün devamlı döner türübün mili 8-9 bin devirle hep dönmeye devam eder
    buda uzun vadede 100,000 yapacak turbonuz örnek olarak 70,000 km de ömrünü tamamlar
    bu sistemi satanlar takanlar hatta taktıranlar hep tersini söylerler aldanmayın
    yoksa bu kadar araba üreticisi ne arge çalışmaları yapıp araçlarını geliştirmek için herşeyi yapıyollar bu adamlar salakmı orjinal takmıyolar bunu arabalara
    bi düşünün bakalım

    üstat alet dönmeye devam eder demişsin evet ama o sırada minimum dirence karşı dönüyor alet, gazı kökleyip yardırırken ve o sırada aniden pedalda ayagı cekince o mili yavaşlatan o yüksek dirence olabildiğince az maruz kalıyor.
    Düşük dirençle biraz fazla turlaması mı , daha az turlayıp daha yüksek dirençle karşılaşması mı daha iyi orası biraz muallakta (o konuda güzel bir arge çalışması olabilir ).

    Firmaların orj. olarak her araçta kullanmamasının bence iki sebebi var. Düşük basıçlı/küçük turbolarda göreceli olarak daha düşük verim ve maliyeti. Çoğu binek araçta turbo bozulana/eskiyene kadar araç garanti kapsamı dışına çıkıyor, parça değişimi de otomotiv için karlı bir dal sonuçta

  4. #3
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbodan aldığınız performansı arttırır
    ancak
    turbonun ömrünü kısaltır
    turboya dinlenme imkanı vermez
    tirübün devamlı döner türübün mili 8-9 bin devirle hep dönmeye devam eder
    buda uzun vadede 100,000 yapacak turbonuz örnek olarak 70,000 km de ömrünü tamamlar
    bu sistemi satanlar takanlar hatta taktıranlar hep tersini söylerler aldanmayın
    yoksa bu kadar araba üreticisi ne arge çalışmaları yapıp araçlarını geliştirmek için herşeyi yapıyollar bu adamlar salakmı orjinal takmıyolar bunu arabalara
    bi düşünün bakalım


    o zaman bu yazdığımıda okursan aramızda bir sorun kalmayacak demektir
    teşekkürler

  5. #4
    şahin çelik
    shn-GP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/03/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    50
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Plaka
    06 GP 910
    Edilen teşekkür: 4

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbodan aldığınız performansı arttırır
    ancak
    turbonun ömrünü kısaltır
    turboya dinlenme imkanı vermez
    tirübün devamlı döner türübün mili 8-9 bin devirle hep dönmeye devam eder
    buda uzun vadede 100,000 yapacak turbonuz örnek olarak 70,000 km de ömrünü tamamlar
    bu sistemi satanlar takanlar hatta taktıranlar hep tersini söylerler aldanmayın
    yoksa bu kadar araba üreticisi ne arge çalışmaları yapıp araçlarını geliştirmek için herşeyi yapıyollar bu adamlar salakmı orjinal takmıyolar bunu arabalara
    bi düşünün bakalım
    abim iyi güzel hoş diyosunda her araca blow taksalar trafik çuffftan geçilmez insanların başı şişer subarularda zaten fabrika çıkışı blow off var benzinli araçlara yararı var dizele zararı

  6. #5
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı shn-GP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abim iyi güzel hoş diyosunda her araca blow taksalar trafik çuffftan geçilmez insanların başı şişer subarularda zaten fabrika çıkışı blow off var benzinli araçlara yararı var dizele zararı


    subaru gibi spor otomobillerde öncelik performanstır
    dayanıklılık ve uzun ömür ikinci plan
    benzinli dizel diye ayıramayız
    sonuçta iki motorunda üstündeki turbo elemanın çalışması ve özlelikleri aynı
    ben yinede belirteyim
    blow off performans olarak artış sağlar ancak
    uzun bunu yaparkende
    turbonun ömründen çalar
    saygılar


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

Benzer Konular

  1. Dizel Araba'ya Blow Off Uygulaması.. Blow Off isteyenler içeri..
    Furious1990 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 12/12/2015, 10:00
  2. Hks blow of
    sysworm001 tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 23/10/2012, 18:17
  3. Blow off
    bulut tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 19/04/2010, 01:33
  4. Blow-off
    atom239 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 12/12/2008, 15:09
  5. Blow-off
    okyzan tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 09/01/2007, 11:03

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com