Hayırlı sabahlar dilerim. Dün Antalya'dan Korkuteli'ne giderken, yol yapım çalışmaları nedeniyle tek şeritli yolda çok ağır giden bir kamyonun arkasına takıldık ve sürekli yokuş çıktık. Aracı hep 2.viteste, aynı devirde kullandım, maalesef uzun bir süre kamyonu geçemedik ve birdenbire arabamız durdu, "Vitesi kontrol ettirin" uyarısı verdi. Arkamızda da uzun bir kuyruk vardı. Kontağı kapattım, tekrar çalıştırmaya uğraştım, anahtar dönmedi. Bir dakika sonra deneyince araba çalıştı.
Daha önce üç defa aynı hatayla karşı karşıya kalmıştım, hepsi de yokuş çıkarken olmuştu ama onlarda dualogic vitesin aklı karışmıştı, 2. viteste çıkarken 1'e geçince olmuştu. O yüzden dik yokuşlarda 1.vitese alıp otomatikten çıkarıyordum. Fakat dün hiç aklıma gelmedi nedense. Sanırım yine yapmam gereken düz vitese alıp sürekli 1.viteste çıkış yapmaktı. Epey kızdım kendime bu konuda.
Daha sonrasında hiç bir uyarı ve sıkıntı yaşamadık Allah'a şükür. Dualogic vitese yeni başlayanlar dik yokuşlara dikkat etsin derim.
Bende yokuslarda bir sorun cikartmadi ama her calistirdigimda vitesi kontrol ettirin diyor. Neden oluyor anlamadim hala..
Birde akuye baktirin derim bendede sürekli ayni şeyi yapıyordu akudenmis..
bendede 6 ileri fiorino vardı 39 binde baskı balata degiştim 40 binde şanzuman tesisatını ve elektrik tesisatını elden gecirtirdim hemqan satım
KLİMACI HER TÜRLÜ KLİMA SATIŞ TAMİR BAKIM YAPILIR GÜNEŞ KLİMA 05387106205
selam arkadaşlar. ben de 20 gün önce punto evo 2011 77hb dualogic araç aldım. özellikle sabahları ilk kullanımımda araç kendini boşa alıyor. "vitesinizi kontrol ettirin. kullanma kılavuzuna bakın." uyarısı çıkıyor.
stop ettirip tekrar çalıştırdığımda problem olmadan ve o gün bu hatayı almadan günü tamamlıyorum. bununla ilgili benzer bir sıkıntı yaşayan yada duyan arkadaş var mı?
çözümünü biliyor musunuz?
bugün aracı (BURSA'da) tanıdık bir arkadaşın tamirciye götürdüm. sıkıntıdan bahsettim. "abi dedi bizde 20 tane aracı bilgisayara bağlayıp hatalarını okuyabiliyoruz ama .FİAT dışarı vermiyor. sen bana bıraksan bu aracı ben gidip servise götürücem. onun fiyatına 50-100 koyup sana şu arızası var diycem" dedi.
bursa teknomak'ı aramıştım daha önce bu sorunla ilgili. onlar da bilgisayara bağlamamız lazım. bunun ücreti 250 Tl dedi. sadece pc'ye bağlamaya 250 mi ödiycez dedim? evet dedi. araçta bişey çıkarsa ve yaptırırsanız bu 250 TL'yi almıyoruz dedi. aracı götürdüğünde araçta bişey çıkmazsa insan sevinir mi üzülür mü bilemedim...
250 TL nedir abicim yaa? bu nasıl soygundur? özel de fiat arızalarının okunamadığı ve FİAT'ın bu cihazları servisleri haricinde dışarı vermediği bilgisi doğru mudur arkadaşlar?
ist.da rese oto ve yakup oto yazmışsınız. bursa'da bu işimizi halledebilecek yer var mıdır acaba?
iki hata daha veriyor. bu vites hatası varken diğerlerini görmez oldu.
yine de yazayım. karşılaşa arkadaşlar belki yardımcı olabilir.
bu hatalardan bir diğeri. frene basın ve hareketi tekrarlayın hatası.
ikincisi ise. park lambalarını kontrol edin. (gerçi bunu araştırdım ve bagaj ile kaput arasından farların olduğu yere su girdiğini bundan dolayı buğulanma yaptığını öğrendim. bu şimdilik en önemsizi gibi görünüyor.)
biraz uzun oldu. kusura bakmayın arkadaşlar. yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Vitesi kontrol ettirin uyarisi eger sabah arabayi calistirmafan once soguk havalarda geliyorsa bu normal. Fakat aracin motoru isindiktan sonra yolda birden kendini bosa atiyorsaa iste burda bi sknti var demektir arkadaslar. Sanzuman robotu yani kapiyi actiginiza viiiiz diye ses cikaran robotun ya yagi bitmistir yada yag kaciriyordur robot degismesi gerekirse 5000 tl gibivucuk bi ucreti var fakat takir edilebilecek gibi ise daha makul fiyata yapilir her tamircide robottan anlamaz herkese goturmeyin istanbuldakiler icin bostanci sanayi sitesindeki rese otoyu oneririm yekili servis cok pahali rese oto hem guvenilir hemde isi bilen bi ekip hem daha uygun fiyat
arkadaslar bursa ve ozellıkle ınegol bolgesınde servisi olan arkadaşım var forumdaki arkadaşlara arıza kodlarını okuma ve arıza teşhisini ücretsiz yapıp yardımcı olabilir
kendisi inegölde ama gun ıcerısınde bursa merkezde dolaşıyor ihtiyacınız olursa ozelden yazın adresini vereyim boşuna 250 tl odemeyın servise
kendisi hem cekırdekten sanayıde yetişme artı makine mühendisidir.
Hocam bu bursa'daki bahsettiginiz arkadaşa nasil ulasabilirim. Ben de yine durduk yerde vitesi bosa atiyor. Hic bir sekilde 1e ya da R'ye atmiyor. Stop edip calistiriyorum. Yine N'den baska bir vitese gecmiyor. Vites ışığı yanıyor...
Robotu 4-5 sene once yeniledim. Baskı balata gecen sene değişti. Fren müşüründen dolayi bu hatayi verebilir diyolar. Fikri olan var mi arkadaslar?
Merhaba.. Fiat punto fire active aracım. 2 3 kez farklı zamanlarda yolda giderken vitesi kontrol ettirin dedi, arıza lambası yandı. Araç vitesi boşa almadı ama. Kontağı açıp kapatınca lamba söndü. 6 aydır araç bende toplamda 3 kere bu hatayı verdi. Bir sorun var mı acaba, ya da ne gibi bir sorunla karşı karşıyayım. Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu sorunun cevabini 0532 424 34 08 Ahmet Usta Verebilir Fiat Servisi Teknik Uzmani
Arkadaşlar herkese merhaba.Bu sabah punto dualogic aracımda bende bu hata ile karşılaştım.Araba 2 gündür çalışmıyordu sabah zor marş aldı, hatayı verdi vitese geçti hareket etti 3-5 dakika gittikten sonra aracı stop ettim tekrar calıştırdığımda yine aynı hatayı verdi ve bu defa vitese hiç geçmedi sürekli N modunda kaldı.aracı çekerek sanayiye götürdük.Bilgisayara bağlayıp hata koduna baktık."P1773 Hidrolik Basınc Seviyesi Çok Düşük" uyarısı verdi.Sanzıman hidrolik pompasının çalışmaması sebebiyle vites geçişleri gerçekleşmediği için bu hatayı vermiş.
Gelelim hata sebebi ve çözüme; akünün zayıf olması sebebiyle akünün yanında bulunan sigorta kutusunda orta sırada üst tarafta bulunan yeşil renkli 30 amper sigorta atmış ve dolayısıyla hidrolik pompası çalışmamış.Sigortayı ve aküyü değiştirdik hata kodunu beyinden sildik ve sorun çözüldü.Eğer sorun bu şekilde çözülmeseydi hidrolik pompası onarıma gidecekti.Biz işi en basit şekilde çözmüş olduk.
Umarım bilgilendirme faydalı olur...
Ahmet bey geçmiş olsun bilgilendirme için teşekkürler ustasına denk gelmişsiniz.
Dua et ustaya denk gelmişsiniz. Ustacıklara denk gelseydiniz şuan şanzıman yerdeydi
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri