Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
49 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: 170km/h ortaya çıkan ses. Enteresan geldi çözemedim.

  1. #21
    Kaya Ünal
    kayya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/04/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    257
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 77

    Standart

    Ses duvarını aşarken oluşan bir sestir o diyerek, konuya esprili bir boyut getireyim

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #22
    Mehmet Ali ..
    makeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.358
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 240

    Standart

    baya polemik mesajlar var. cevap yazan herkese teşşekür ediyorum.


    Alıntı yavuzselim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bugün gündüz kastamonudan istanbula geldim. 140-200 arası seyrettim yollarda açıktı. 160'ın üstüne çıktımı yol bilgisayarında speed limit yazıp durdu. Rahatsız edici bir durum bu arada arac 6. vites 3bin devirde 160-170 i buluyor.
    speed limit bende 200km/h ayarlı. istediğin hıza ayarlayabilirsin.

    Alıntı emrahisilti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Devamli 160 170 gidiyosaniz iyi ben tjetle bile 30dk sonra yoruluyorum 120ye sabitleyip gidiyorum bence onemli bir ses yok ama 1.3 bir motoru bukadar cok sikistirmamak gerektigini dusunuyorum forumda ornekleri cok baslarini dertten kurtaramiyorlar

    GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    ilk günden bu yana hep böyle kullandım. yıl içinde şehir içi ekonomi yaparak kullanıyorum. istanbul adana yapacağım zaman tadını çıkarıyorum. şimdiye kadar motorla ilgili bir problemim olmadı. problemim o hızlarda gitmek değil zaten ben o hızlarda huzurluyum. neden ibre 160 yada 190 değilde hep 170km/h olunca o sesi duyabiliyorum. merakım bu.

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ecelin sesidir o
    ilk duyduğumda tüylerim diken diken olmuştu. gece yarısı her yer karanlık ve gııcııııııııııııııııırttt.. ürpertici..

    Alıntı uraaal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sn Ozzy kullanıcımız burada ortalama bile değil derken uzun yoldan bahsetmiş şaşırdıgını biliyorum lakin bu normal kısa yollarda yapılan (e-5 gibi ) ortalama yoksa uzun yollarda sakin giderse 230 km/h ortalamayla gitmiş yani bilimsel verilerle ben bu şekilde yorumladım umarım anlayabilmişsindir !
    benim aracın altında özel roket sistemi var. ortalama düşünce açıyorum 2 dakika uçuyorum 900km/h ile. inince bi bakıyorum ortalamam 170 üstü ohh rahat ediyorum.

    Alıntı kayya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ses duvarını aşarken oluşan bir sestir o diyerek, konuya esprili bir boyut getireyim
    teşekkür ederim.

  4. #23
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı emrahisilti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beygir ile motor cc si farkli seyler.1.3 motorla devamli 160 170 km hizla gittiginizde bir sure sonra arizalar baslayacaktir.devamli sikistirilan motor bir sure sonra pes ediyor

    GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Emrah dizel motorlar devirli kullanma ister dizellerde zaten 3binden aşağı vites değiştirince sorunlar başgösteriyor..onun için uzun yada kısa dizel arabalarda 2.5-3 bin civarlarında arabayı istediğin gibi sıkıştır sıkıntı vermez ama 3. binden sonra sıkıştırırsan şehir içi yada şehir dışı turbo ömrü enjektör ömrü biraz azalır..1.3 ile 2.0 çok farklı değil burada tek fark litre bazında kapasiteleridir..önemli olan motorun içindeki parçanın kalitesi ve bakımı..yoksa 2.0 motor 150 binde biteni de gördüm 1.3 600 binde halen daha anahtar vurulmayanı da..

  5. #24
    Murat D
    IVAA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Mesajlar
    379
    Nereden
    Karaman
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    52 FL
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    konu nereye gitmiş aynı sesleri bende duydum araç resmen geriliyor benim düşüncem şasiden kaynaklı bu ses biraz fazla esniyor trafiğe kapalı bir alanda (Eğitimde) slanom yapmıştım polen filtresinin kapağı yerinden çıkmıştı

  6. #25
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı les Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha hızlı gittiğimi kastediyorum.
    iyiymiş valla ne diyim ortalamanın 170+ olması için devamlı 180-190 gitmek gerekiyor...

    punto ortalama hızı gerçek hıza göremi yazıyordu kadran hızına göre mi?

    ben puntoyla 100-110(kadran) giderek tek mola 600km yol gittiğimde 89 filan oluyordu ortalama hız.

    focusta kadrana göre 121e sabitleyip yine tek mola gittiğimde 105 dedi.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  7. #26
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrah dizel motorlar devirli kullanma ister dizellerde zaten 3binden aşağı vites değiştirince sorunlar başgösteriyor..onun için uzun yada kısa dizel arabalarda 2.5-3 bin civarlarında arabayı istediğin gibi sıkıştır sıkıntı vermez ama 3. binden sonra sıkıştırırsan şehir içi yada şehir dışı turbo ömrü enjektör ömrü biraz azalır..1.3 ile 2.0 çok farklı değil burada tek fark litre bazında kapasiteleridir..önemli olan motorun içindeki parçanın kalitesi ve bakımı..yoksa 2.0 motor 150 binde biteni de gördüm 1.3 600 binde halen daha anahtar vurulmayanı da..
    bence bu olay tamamen şehir efsanesi, focus sakin kullanımda 2000 devir civarında üst vitese al diyor.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  8. #27
    Mehmet Ali ..
    makeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.358
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 240

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyiymiş valla ne diyim ortalamanın 170+ olması için devamlı 180-190 gitmek gerekiyor...

    punto ortalama hızı gerçek hıza göremi yazıyordu kadran hızına göre mi?

    ben puntoyla 100-110(kadran) giderek tek mola 600km yol gittiğimde 89 filan oluyordu ortalama hız.

    focusta kadrana göre 121e sabitleyip yine tek mola gittiğimde 105 dedi.
    tek kelimelik cevabım herhalde..

    ekleme yapayım bu da matematiksel olarak anlaşılmasın hemen.
    0 dan başlayıp belli bir yol alıp sonra ortalamanın 170 olması içiiiinnn tabi ki de 200km üzerinde seyretmek gerekecektir.
    kaldi ki benim cevap yazan arkadaşa daha hızlı gidiyorum ben saatlerce hemde demenin "alaylı" hali ki. o arkadaş üstüne her zaman alınabilir. benim cümlemden anlaşılması gereken de "daha hızlı gidiyorum" şeklinde anlaşılmalı idi.
    tamam mı Ozan kardeşim. polemiğe gerek yok.
    Konu makeles tarafından (29/10/2012 Saat 22:57 ) değiştirilmiştir. Sebep: ekleme

  9. Bu mesajı için 2 kişi makeles'ye teşekkür etti:


  10. #28
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence bu olay tamamen şehir efsanesi, focus sakin kullanımda 2000 devir civarında üst vitese al diyor.
    Ozan hocam kesinlikle şehir efsanesi değil bu durum dizellerin devirli kullanılması gerektiğini en iyi ustalar ve ömrü dizellerin üstünde geçen kişiler söylüyor..taksicilerle olan konuşmalarında ilk dikkat edilmesi gereken konu olarak bunu söylüyorlar..hatta hiç unutmam 2.5 luk transit ile başladım ben dizel kullanmaya yanımda çok usta bir şöför vardı bana dediği şu ki erken vites değiştiriyorsun dizeller bağırır sakın benzinli ile karıştırma bırak bağırsın..araştırmalarımda ustanın haklı olduğunu çok net gördüm..focus vites değiştir diyor olabilir ama orada beyin kendini en az yakıta göre ayarlıyor..mesela hafif eğimli yada düz yolda 2.vitesten 3.vitese 2 bin devirde değiştirirsen motordan boğuk bir ses gelir yada titreme yapar bu kesinlikle motora çok zarar veriyor bahsettiğim konu biraz da bu..

  11. #29
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Dizellerin en büyük özelliği tork ve güçlerini düşük devirde vermesi.Günümüzde modern dizeller 1500d/d dan itibaren maksimum torklarına ulaşmakta, güçlerini ise 3000-4000d/d larda sunmakta.Buna ticariler ve ağır vasıtalar dahil değil tabiki.Bu araçlar çok daha düşük devirde verirler bu değerleri,

    Hem motor-yakıt özelliği hem de düşük devirde gelen bu avantaj dizellere ekonomik tüketim değeri vermekte.Hal böyle olunca bu motorlara gereksiz devir çevirtmek pek mantıklı değil.Motor ne kadar yüksek devir çevirirse o kadar çok iş yapmış ve yıpranmış olur.Yerine göre 2000 lerde, yerine göre de 3000, 4000 lerde vitesi yükseltmek normal.Ancak dizellerin yüksek devirde kullanılması gerektiği yanlış bir düşünce.Motorun zorlanıp zorlanmadığının farkına varabiliyorsanız dizelleri rahatlıkla -sabit hızda- 1000li devirlerde bile kullanabilirsiniz...

  12. #30
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizellerin en büyük özelliği tork ve güçlerini düşük devirde vermesi.Günümüzde modern dizeller 1500d/d dan itibaren maksimum torklarına ulaşmakta, güçlerini ise 3000-4000d/d larda sunmakta.Buna ticariler ve ağır vasıtalar dahil değil tabiki.Bu araçlar çok daha düşük devirde verirler bu değerleri,

    Hem motor-yakıt özelliği hem de düşük devirde gelen bu avantaj dizellere ekonomik tüketim değeri vermekte.Hal böyle olunca bu motorlara gereksiz devir çevirtmek pek mantıklı değil.Motor ne kadar yüksek devir çevirirse o kadar çok iş yapmış ve yıpranmış olur.Yerine göre 2000 lerde, yerine göre de 3000, 4000 lerde vitesi yükseltmek normal.Ancak dizellerin yüksek devirde kullanılması gerektiği yanlış bir düşünce.Motorun zorlanıp zorlanmadığının farkına varabiliyorsanız dizelleri rahatlıkla -sabit hızda- 1000li devirlerde bile kullanabilirsiniz...
    Arda tabikide gereksiz yere zorlamak büyük hata ama o deviri çok güzel ayarlamak lazım malum dizellerin sesi biraz fazla ilk defa dizel kullananlar genellikle bu hataya düşüyor motor biraz bağırınca vites değiştirmek normal bir davranış değil..

  13. #31
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arda tabikide gereksiz yere zorlamak büyük hata ama o deviri çok güzel ayarlamak lazım malum dizellerin sesi biraz fazla ilk defa dizel kullananlar genellikle bu hataya düşüyor motor biraz bağırınca vites değiştirmek normal bir davranış değil..
    Haklısın Tayfun, tabiki sesi duyar duymaz vites değiştirmek olmaz.Dizeller zaten sesli çalışıyor, motor çalışır çalışmaz vites yükselten yanlış yapar

    Ancak bizde dizeller yüksek devirde kullanılır gibi çok yanlış bir eğilim var.Ben buna temas etmek istedim sadece.Dizeli benzinli gibi kullanıp yakıt tüketimim yüksek diyen birçok kişi var.Yeri gelir 5000lere çıkılır yeri gelir 1000li devirlerle ilerlenir.Sürekli çok düşük devirde kullanmak kurumlanmaya sebep verebilir.Arada bir yüksek devirler de denenmeli.Ancak benzinli olsun dizel olsun vites şu devirde yükseltilir demek yanlış...

  14. #32
    emrah ....
    emrahisilti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    Hocam yapma yeni dizeller bagirtmaya gelmez taksici ne soyluyorsa tersini yapalim ki arabada trafikte rahat etsin

    GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi

  15. #33
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozan hocam kesinlikle şehir efsanesi değil bu durum dizellerin devirli kullanılması gerektiğini en iyi ustalar ve ömrü dizellerin üstünde geçen kişiler söylüyor..taksicilerle olan konuşmalarında ilk dikkat edilmesi gereken konu olarak bunu söylüyorlar..hatta hiç unutmam 2.5 luk transit ile başladım ben dizel kullanmaya yanımda çok usta bir şöför vardı bana dediği şu ki erken vites değiştiriyorsun dizeller bağırır sakın benzinli ile karıştırma bırak bağırsın..araştırmalarımda ustanın haklı olduğunu çok net gördüm..focus vites değiştir diyor olabilir ama orada beyin kendini en az yakıta göre ayarlıyor..mesela hafif eğimli yada düz yolda 2.vitesten 3.vitese 2 bin devirde değiştirirsen motordan boğuk bir ses gelir yada titreme yapar bu kesinlikle motora çok zarar veriyor bahsettiğim konu biraz da bu..
    Tabiki minimum yakıta göre çalışıyor, ama sabitte değil bu gösterge mesela gazı kökleyince 3500 devirde vites değiştir diyor, veya yokuş çıkarken aynı şekilde daha yüksek devirde çıkıyor uyarı. Önemli olanda zaten motorun düzgün çalışması kesinlikle buna dikkat ediyor araç. aksi durumda yani devir düşüpte titremeye başladığı zaman vites düşür uyarısı çıkıyor zaten.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  16. #34
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı emrahisilti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam yapma yeni dizeller bagirtmaya gelmez taksici ne soyluyorsa tersini yapalim ki arabada trafikte rahat etsin

    GT-N7100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Emrah bunu söyleyen adamın aracı 600 binde anahtar vurulmamıştı albea 75 lik..ben kesinlikle taksiciler doğru söylüyor demiyorum ama dizelde yokuş yukarı 1.5 devirle gitmektense istediği kadar bağırsın 2.5 yada 3 bin devirde gitmeyi yeğlerim..

  17. #35
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısın Tayfun, tabiki sesi duyar duymaz vites değiştirmek olmaz.Dizeller zaten sesli çalışıyor, motor çalışır çalışmaz vites yükselten yanlış yapar

    Ancak bizde dizeller yüksek devirde kullanılır gibi çok yanlış bir eğilim var.Ben buna temas etmek istedim sadece.Dizeli benzinli gibi kullanıp yakıt tüketimim yüksek diyen birçok kişi var.Yeri gelir 5000lere çıkılır yeri gelir 1000li devirlerle ilerlenir.Sürekli çok düşük devirde kullanmak kurumlanmaya sebep verebilir.Arada bir yüksek devirler de denenmeli.Ancak benzinli olsun dizel olsun vites şu devirde yükseltilir demek yanlış...
    genel bir kanı vardır tabiki yani genel olarak ben 2.5-3 bin arası değiştiririm mesela bu benim genel aralığımdır..ama istisnalar oluyor 3 bine geldiği halde yokuş yukarı olduğu için yada cut off devrede olduğu için vites değiştirmediğimde oluyordur fakat genel bir kanı bence mevcut..

  18. #36
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Bakimlar tam, degismesi gerekenler zamaninda degisiyorsa hisbisey olmaz motora. Ucusa devam.

    Yalniz su anten meselesi benimde aklima yatti cok mantikli. Ruzgardan egiliyor olabilir

    (Belkide ses arka amortisorden geliyordur. Belki...)

    GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
    Konu Luc tarafından (30/10/2012 Saat 02:57 ) değiştirilmiştir.
    Oz Büyücüsü

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #37
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrah bunu söyleyen adamın aracı 600 binde anahtar vurulmamıştı albea 75 lik..ben kesinlikle taksiciler doğru söylüyor demiyorum ama dizelde yokuş yukarı 1.5 devirle gitmektense istediği kadar bağırsın 2.5 yada 3 bin devirde gitmeyi yeğlerim..
    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    genel bir kanı vardır tabiki yani genel olarak ben 2.5-3 bin arası değiştiririm mesela bu benim genel aralığımdır..ama istisnalar oluyor 3 bine geldiği halde yokuş yukarı olduğu için yada cut off devrede olduğu için vites değiştirmediğimde oluyordur fakat genel bir kanı bence mevcut..
    Tayfun, zaten rampa çıkarken, bir de max torkunu 1750d/d da veren bir turbo dizelle 1500d/d da ilerleyemezsin.Belki sadece 1. viteste bu mümkün olabilir.Yokuş yukarı değil 3000 belki 4000 bile anca yeterli olacaktır,

    Benim vurgulamak istediğim konu turbo dizellerin benzinlilere göre daha düşük devirde rahatlıkla kullanılabileceğiydi.Zaten belirttiğim gibi bu motorların üretim amacı da bu.Yoksa isteyen istediği devirde kullanabilir tabiki, ama dediğin gibi yokuş yukarı kimse 1500d/d ile yüksek viteste ilerleyemez bizim araçlarımızla...

  21. #38
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun, zaten rampa çıkarken, bir de max torkunu 1750d/d da veren bir turbo dizelle 1500d/d da ilerleyemezsin.Belki sadece 1. viteste bu mümkün olabilir.Yokuş yukarı değil 3000 belki 4000 bile anca yeterli olacaktır,

    Benim vurgulamak istediğim konu turbo dizellerin benzinlilere göre daha düşük devirde rahatlıkla kullanılabileceğiydi.Zaten belirttiğim gibi bu motorların üretim amacı da bu.Yoksa isteyen istediği devirde kullanabilir tabiki, ama dediğin gibi yokuş yukarı kimse 1500d/d ile yüksek viteste ilerleyemez bizim araçlarımızla...
    tabikide işte dizellerde Arda bu çok önemli alt devirlerde olmaz çok yüksek devir de olmaz..o aralığı çok iyi tutturmamız lazım millet bas bas bağırıyor benzinliden dizele geçince ilk önce araştırın düzgün kullanmayı öğrenin diye boşa demiyorlar..

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #39
    emrah ....
    emrahisilti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrah bunu söyleyen adamın aracı 600 binde anahtar vurulmamıştı albea 75 lik..ben kesinlikle taksiciler doğru söylüyor demiyorum ama dizelde yokuş yukarı 1.5 devirle gitmektense istediği kadar bağırsın 2.5 yada 3 bin devirde gitmeyi yeğlerim..
    abi taksici allah 1dir diyorsa inanma

  24. #40
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı emrahisilti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi taksici allah 1dir diyorsa inanma
    süper

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Benim araba normal mi yakıyor çözemedim =)
    naczo tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 19/12/2012, 11:18
  2. klima sorunlumu değilmi çözemedim
    naczo tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 28/10/2012, 00:44
  3. Hava Yastığı Işığı ile ortaya çıkan sorunlar..
    resistance tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 71
    Son Mesaj: 09/12/2011, 23:24
  4. 2 yıldır çözemedim
    cantekin tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 16/09/2009, 21:01
  5. Ben çözemedim?
    ozmermer tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 26/11/2007, 15:13

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com