haklısın şekerlioğlu.ama ben arabaya bağlamıyorum.bütün tersliklerin beni bulmasından şikayetçiyim.herşey teker teker bozuluyo..teşekkürler
araç üzerindeki orijinal ekipmanlar.araç garanti süresine dahildir.blaupunkt servisine bi götürün.garantisi dolmadıysa ücretsiz yaptırırsınız.yalnız cd çaların araçtaki sorunlarla bağlantısını anlamadım.netice cihazın üreticisi blaupunkt ve oldukça iyi bir markadır.ve dünyada üretilen her elektonik cihazda problem çıkabilir.bunu arabaya bağlamanız alakasız olmuş.
haklısın şekerlioğlu.ama ben arabaya bağlamıyorum.bütün tersliklerin beni bulmasından şikayetçiyim.herşey teker teker bozuluyo..teşekkürler
evet herşey üst üste gelince moral bozucu olur.am bunlar çözülecek şeyler.canını sıkmaya değmez.
merhabalar,
bu konu süper olmuş ama hep kötü tarafları önplanda gibi geldi bana, ben de gp almayı düşünüyordum hatta karar vermiştim gibi biraz da iyi yanlarından almayı teşvik eden unsurlardan bahsetseniz. ben otomatik vites 77hp 1.4 bi model almayı düşünüyorum nasipse haftaya, bu konuda da bir fikir verebilirseniz sevinirim. bir de tipi süper ya arabanın...
Merhaba,
Ben 77hp dualogic kullaniyorum. Tamamen ekonomi amacli bir arac, bu dusunceyle baktigimda ben cok memnunum, eger siz de performans olarak degil de ekonomi olarak bakarsaniz memnun olacaksinizdir. dualogic ve 77hp ile ilgili forumda fazlasiyla bilgi mevcuttur.
herkese selamlar
ahmet
Aman arkadaşlar, bende 77 bg almadan önce buradan neler okumuştum. Yok kırmızı ışıkta sol şeritte durma, yok sağdan sağdan devam et, performans yok diye...Şimdi kullanıyorumda hiçte öyle değilmiş. Bastın mı gidiyor işte. İlk viteste çok yavaştı en başlarda sonra açıldı mı ne oldu, fırlayıp gidiyor artık. Sonuçta şehir içinde kullanıyoruz. Bazen istesende 2. vitesin üzerine çıkamıyorsun. Araçta 5 yetişkin 1 ufaklık ve dolu bagajla şehir dışı da yaptım. Kesinlikle performans düşüklüğü görmedim. Hatta çok endişelenmiştim. Şimdi sollarken araç bayılacak kalacağız sol şeritte diye ama umduğumdan iyi çıktı. Ama alınabiliyorsa 16v tabiki...
ömer faruk, 1.4 16v alırsan daha iyi olur.Bak konfor olarak bizim puntoların tadını hiç bir araç vermez.Bunu garanti edebilirim.Beygir gücü de 90 dan aşağı olmasın.Ayrıca aracı alır almaz kaputuna, kaput filmi çektirki taş izleri olmasın.Hadi hayırlısı
B segmentte satılan araçların çoğunluğu 70-80hp benzinli. neden 1.4 77hp dert ediliyor bilmiyorum. zaten insanlar ekonomik olsun diye alıyorlar bu segmentte bu araçları. üstelik 77hp motora göre ayarlanmıştır şanzıman oranları, dolasıyla performansıda tatminkar olacaktır. sadece şehirlerarası bayırlarda üzecektir. bence 77hp gayet güzel bir motor.
bugun fark ettim yaa ön kaputta ve kapılarda malum taş sekmesi sonucu kalkan boyalarr ciziklerr nasıl gidericez bunları???
bende 77 lık gp aldım daha 1 haftalık arkadaşım benım eskı arabmda 75lık dıseldı maraştaa ben o araba ıle buzun ustunde gıdıyordum ama allah varr popo atma olayına raslamdım bırde taşlar için dıyecek bır lafım yok sonuçtaa ıtalyaannyaneeaaa araba açıldıkça guselleşıyor kardeşim ..... tesekkurler sorunu bızı ıle paylaştıgın ıçın
GRANDE PUNTO 1.3 90 HP MJ DYNAMİC 5K TİTANYUM GRİ 50/06
“İnsanları yücelten iki büyük meziyet vardır: Erkeğin cesur kadının namuslu olması. Bu iki meziyetin yanında hem erkeği, hem kadını şereflendiren bir meziyet daha vardır. İcabında tereddütsüz canını feda edebilecek kadar vatanına bağlı olmak. İşte Türkler bu meziyetlere ve fazilete sahip kahramanlardır. Bundan dolayıdır ki Türkler öldürülebilir, lâkin mağlup edilemezler” Napoleon Bonaparte - Fransa İmparatoru
Konu Linos tarafından (23/04/2008 Saat 02:04 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood!!!
Hayat herkesi adam yapar , seve seve hemde..
Methylen dostum fren disklerinden ve balatalardan gelebilir dediler ama bunları da garantiden değiştirmelerine rağmen aynı ses geliyor.Böyle kurbağa sesi gibi bir ses.Arabayı durdurup indiğim zaman da aynı ses geliyor.Amartisör falan dedim ama usta aynı fikirde değil.O da anlayamadı.
memoli benim puntonunda arka kapıları sorunluydu servise gittim spiral taşı gibi bişeyle kapı kolunun plastiğini biraz zımparaladı sorun ortadan kalktı yani fabrikasyon hataymış bu anlıycan
[quote=MethyLen;162357]Manuel araçlarda debriyaj balatası olduğunu unutmayalım , en dik yokuşlarda bile baskı balatayı yakmamak için en garanti yarım debriyaj süresi 10 san. aşmamalıdır.
quote]
Bizim Puntolarda otomatiklerde de debriyaj var.
Sami, zaten bütün bu fabrikasyon hataları hep beni buldu.Herhalde benim puntom italyada fabrikadan çıkan ilk puntodur.Ne bileyim........
Benden de bi sorun. Kaç kişide var bilmiyorum ama. Özellike bayırda geri vitese takmama rağmen araba ilerlemiyor. Önce biraz gidip sonra geriye takmam gerekiyor. Ki bazen oda işe yaramıyor. Servise sorduğumda. 2 sn debriyaja bas. önce 3 sonra 5 tak. Olmadı biraz ileri git. Sonra geriye git dedi. Anlıyacağınız hiç geri gitmesem daha iyi. Bu kronik bi sorunmudur. Yoksa bendemi var anlamadım.
bence 77hp aile arabası olarak biraz zor araba zaten yavaş bide 4 5 kişi bindimmi çok ciddi bi zorlanma oluyo
benimde daha 1000km de kapılardan ve emniyet kemerinin ordan ses gelmeye başladı serviste hallettiler ama bundan önceki GPde de direksiyondan çok ses geliyodu
Bu Tofaş grubunun 70 li yıllardan beri kronik sorunudur. Serviste sana önce 3'e sonra 5'e tak diyen ustayı fena şekilde merak ettim doğrusu. Dişli olarak geri vites dişlisine en yakın vites (dişli büyüklüğü bakımından) 1. vitestir. Önce 1 'e sonra R'ye takman gerekir doğal olarak. Etkisi olacağına eminim.
Sadece gp'lerde değil , bütün otomatik arabalarda debriyaj vardır ama benim bahsettiğim şey debriyaj balatasıydı. Doğal olarak otomatik arabalarda debriyaj balatasını yakıp yakmamak senin elinde değildir.
Hayat herkesi adam yapar , seve seve hemde..
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri