Alıntı les Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ankara istanbul arası esp'yi devreye sokabilecek pek bir viraj yok gibi, kışın işler değişir tabi..
iğneada yolunu bilenler varsa bana katılacaklardır şahane virajlar peşi sıra ve esp test etmek istiyorsanız birebir,
cesaret ister tabi bir taraf uçurum gibi diğer taraf dağ tepe..

city değiştirdikten sonra esp nin sisteme tekrar tanıtılması gerekiyor diye biliyorum..
yanlış hatırlamıyorsam tekerlekler arasında 4nm den fazla çekiş kaybı yada artışı varsa esp devreye giriyor diye biliyorum..
en azından benimkini o şekilde ayarladılar cihaza bağlıyken görmüştüm..
acaba o değeri 2-3nm yapıp esp nin daha erken devreye girmesi sağlanabilir mi?
2. Paragraftaki bilgiler için Teşekkürler. Matıken öyle çekiş kaybını ayarlayabiliyorlarsa belirli bir aralıkta her şey ayarlanabilir. Bir arkadaşa ODB2 bağlantısı almıştım kendisi üst düzey yazılımcı, ODB2 üzerinden nerdeyse tüm bilgileri görüyor, bayağı yazılım da geliştirdi. Yol bilgisayarı olmayan araçlara grafikli yol bilgisayarı gibi. Ona sorayım, ESP vs bilgilerini görebiliyor mu değiştirebiliyor mu diye.

1. paragraf konusunda ESP'yi düz yolda 50'ye giderken bile sokulabilir tabi. Demek istediğin normal kullanımda sokulabilecek viraj yok diyorsan haklısın