Alıntı theblight Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dostum resimlere bakıyorum,2 gündür bende seninle bekliyordum resimler gelicek diye açıkçası heyecanlıydım.Fakat gördüklerim karşısında şoka girdim kullanılan ürünler ne Meguiar's ürünleri olabilir ne de bu araba uygulama gördü denilebilir.
O beyazlıklar pasta lekesi,iyi bir uygulamadan sonra pasta lekesi kalmaması gerekir.
Layıkıyla Boya Koruma Şudur:
1-)Aracın Yıkanması
2-)Kil Uygulamasıyla Boyanın çizik gidermeye hazırlanması (opsiyonel)
3-)Polishing yani çiziklerin durumuna göre hafif orta veya ağır aşındırıcı pasta uygulaması
4-)Orta veya ağır pastadan kalan tozların gitmesi için hafif pasta ile polishing
5-)Polishing aşaması sonucu ışık kaynağı altında çiziklerin yok olup olmadığının kontrolü
6-)Eğer çizikler gidip yüzey wax'a hazır hale gelmişse elde edilen bu pürüzsüz yüzeyin korunması için wax uygulanması
unuttuğum ya da atladığım aşamalar olmuş olabilir ancak genel prosedür budur.Yeni türetilen ve tamamen para tuzağı olan boya parlatma olayı ise hikayedir.Sadece çok ince polish ile ince olan çizikler gider biraz daha kalın olanlar kalır sonrada üzerine wax atıp gönderirler.Siz siz olun bu tuzağa düşmeyin boya parlatma mı koruma mı iyice öğrenin parlatmaysa hiç girmeyin.Bu iş hakikaten çok tehlikeli olmaya başladı ve ciddiyetinden uzaklaşıyor maalesef bunu yapan bir Fiat servisi üstelik.
Ben artık kendim yapıyorum bu işleri bir uygulama parasına makinası ve profesyonel kimyasal ürünleri dahil yurtdışından sipariş verdim.Elinden gelen ilgisi olan tüm arkadaşlara da tavsiye ederim.
Bu yazımdaki eleştirim asla işini layıkıyla yapan Sonax Ziebart gibi alanında kendisini kanıtlamış büyük firmalara değildir.
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Ancak yapılan uygulama boya koruma ve komple bakımdır. Hem servisin broşüründe hem de Fiat internet sitesinde belirtiliyordu. Aksini iddia etmeye çalıştılar ama Allah'tan broşürlerini almıştım. Eğer yok öyle uygulama derler ise, direkt tüketiciyi yanıltmaktan dolayı gerekli işlemleri başlatacağım.