81 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: T-Jet'e Bi-Turbo ve Süperşarj uygulaması

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #14
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    Alıntı Elmedin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muratçığım öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.

    öncelikle şunu söylemek isterim ki bu araba benim için ömürlük olacak. o yüzden emsalsiz bir araç olmasını istiyorum. bu yüzden şimdiden bakınıyorum, 1. kalite deri koltuk bile özel yaptırıcam arabama.

    öğrendiğim bilgilere göre 250 beygire kadar arabanın piston, krank, şanzıman gibi unsurlarıyla uğraşmama gerek yokmuş. altyapısı kaldırabilir durumdaymış. tabi bi-turbo yaparsam daha büyük bir intercooler kullanmam gerekecek ki orası kolay, subarulardan çıkma hiç kullanılmamış dolu var piyasada.

    valla ne diyeyim, öyle ahım şahım çok param yok, güç bela ay sonunu getiriyorum ama bir kere bu arabaya kanım ısındı, o yüzden paraya geldikçe ne gerekiyorsa yapıcam. zaten çip yaptığımdan beri turbonun yükselen basıncından zorlandığını hisseder gibi oldum, üstündeki dumpvalve yetmiyor. heralde bu hafta sonu yine subarudan çıkma bir blowoff da takarım.

    millet zaten GP T-jetlerden bihaber. turboyu duyan herkes dizel mi diye soruyor. bide benimki 5 kapı t-jet, aile arabası gibi (zaten öyle ). ya ne yalan söyleyeyim, hani normalde standart gp'lerin klasmanı olmayan koca koca motorlu arabalar tuz yutturmaya yeltenip üstüne benim tozumu yutunca dikiz aynasından bakıp elemanların direksiyon dövmesini izlemek ayrı bir haz veriyor doğrusu

    uzun lafın kısası ben arabamı çok seviyorum bu yüzden herkesden farklı olması için paraya geldikçe bişeyler yapıcam.

    gerçi çok daha çılgın bir fikrim var, daha kimse GP'sine böylesini yapmadı ama onu da kendime saklayayım şimdilik. lotoyu tutturursam anlatmadan direk yapıp koyarım resimleri
    Bizim motorlarımız o kadar güllük gülistalık olsa keşke Bende hemen yaparım valla. Ben canlı canlı gördüm o minnacık piston kollarını emin ol imkanı yok kaldırmasının
    İlla yapacam diyorsan al bi garrett gt20 tak ona görede forget piston kol falan tamamdır al sana tek olmak ( minimum 240hp alırsın )
    -----
    Ama şimdiden söyleyim o araba gerçekten ömürlük olur abi kardeş gibi olursunuz Ömür boyu sende kalır
    -----
    Bu arada senin dumpvalve kaldırır onunla hiç bir alakası ben senin yerinde olsam para harcamam ona. Örneğin benim arabamda bov lu ve bovsuz halde 2 boy fark var bov takınca e haliyle dumpvalve yi iptal edince araba aptallaşıyor
    Konu Murat Gürakan tarafından (16/02/2010 Saat 23:25 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. T-JET'e BRC mi LOVATO mu?
    Ziyaretçi049 tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/09/2012, 12:19
  2. Bravo süperşarj?
    GP51 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 12/04/2012, 13:25
  3. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48
  4. T-Jet'e Brembo Disk
    ranet3000 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 25/06/2009, 04:34
  5. T-Jet'e tuning?
    CaGRi tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 01/07/2008, 21:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com