çok normal çünkü sizn dediğiniz araçlar dizel ancak söyle 2.0 hacimli veya 3.20/5.20 bmw felan da dizelde olsa tak diye kalkar dizelin çalışma prensibi önce yavaş kalakar sonra açılır benimde önceki araç 90 lık multijetti bilirim şimdiki multiar kalkış fena değil ama gaza yüklenirsen oda fazla yakıyo bu sefer
dizelde zaten anca 3. viteste açıyordu önceki araçta ama bana fark etmez iyidi gene sakın kullanmayı severim
Şimdi kardeş aracı uzun süre düşük devirde kullandıysan araç biraz bayık olması normal birde hava şartları rüzgarın yönü aracın bagajındaki eşyalar en önemlisi ise araca aldıgın yakıt öyle zamazingo petroller örnegin petrolofisi türkpetrol cart curt petrol total felan filan gibi yerlerden yakıt alma git shell e birkaç depodan sonra aradaki farkı hissedeceksinve dizel araç için en önemli faktorlerden birisi ise onun epeyce okjijene ihtiyacı var hava filitresi arada çıkart bi silkele günü gelmeden degiş zaten 15 liralık bişey ve vites geçişlerindeki gecikmeler daha geç vites degiştirmen gerek diye düşünsekte dizel aracada fazla yüklenmemek lazım çok başın agırır işin aslı ama diyeceksinki nealaka bunlar 1,2 1,3 1,4 1,5 bunlar araç katagorisine bile girmeyen şeyler böyle bi saçma motor olabilirmi oluyor işte araç full dolu olsun dik bi rampayı uzun süre bu motorlarla tırmanamazsın malesef ülkemizdeki yakıt sıkıntısı bizi bu abuk subuk motorlara yüneltiyor iyi bir araç benzinde 1,6 dan aşşagı olmamalı dizel için ise 2000 den aşşagı olmaz adam gibi araç kullanıcam diyorsan
75lik puntoyla 200 göremez yok öyle bişeydaha geçen cumartesi aydın-izmir otobanından 4-5 defa denedim anca 180e dayadım fazlası yok. sadece 75likle 200 olamaz ama motor yüklüyse orasını bilemem...ki bu arabalarla o kadar hız sağlıklı değil ve motoru indirmek için gereksiz bir uğraş bence. 1.3 gp dizel =az yakar ,hız yapılmaz ,yedek parçası uygun bin gez adam akıllı daha ne isitiyosun
![]()
Dünü hatırla, bugünü yaşa,yarını düşün....
Vallaha araçlarımız tam şehir içi araçları dediğiniz gibi. Az yakması ve motoruna göre çabuk hızlanması gayet ideal bir düşük motor aracı. Çok yüksek hızlara çok ihtiyaç duymuyorum ama insan bazen gaza geliyor boş geniş yollardaAracımdan gayet memnunum aslında ama tabi eksiklerini öğrenip zamanında yaptırmak istiyorum başıma masraf açmasın diye. Anlaşıldığı kadarıyla da motoru gayet sağlam aracımın
![]()
2013 95 lik puntom DÜZ yolda yırtsa bile 180 i geçmiyor malesef benim. 75 lik puntosu olupta düzde 200 görenlere şaşıyorum. 95 lk aracım anca tünel yaparsam ya da hafif eğimde 190-200 hizlara ulaşiyor.
iman power
Aracim 213.000 km de ve 75 lik 200 u goruyorum. Araci 2. El aldim. Acaba aracta chip uygulamasi vardi da benim mi haberim yok 😀
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
170 180 i zorlanmadan görüyorsa kalanına gerek yok bence son sürat ön2mli ama dediğim gibi 170 180 ler de az sürat değil. Ben düzde bu araçların 200 ü rahat görebileceğini sanmıyorum anca son sürat olabilir o da zat3n aracı bir hayli yoruyor. Eğimde o hızları görebilir ona lafım yok ya da chipleyince 200l eri görebilir denemek lazım. Geçen t.dağdan gelirken bastım biraz 4 yetişkin 1 çocuk 150 160 rahat gördü üstüne zorlamadım hiç bir ara bi tsi sollarken solda beni sıkıştırınca eğimde bi 170 i geçer gibi oldum o kadar dediğin gibi gidişlerii iyi bizim araçların şahsen aracımdan memnunum çok şükür bir de traktör gibi çalışmasa çok daha memnun olacam![]()
Arkadaşlar 180 200 basıyorsunuz iyi güzelde o hızlarda aracı nasıl yolda tutuyorsunuz ? Ben 110 ve üzerine çıktığımda bile aracı yolda zor tutuyorum daha fazla hıza çıkmaya korkuyorum, rüzgarı alta çok alıyor ve havada gider gibi direksiyon boşa çıkıyor iki elimde sımsıkı yapışmak zorunda kalıyorum. Bir defa otobanda yüklü iken 160 a kadar bastım araç daha gidecekti ama sanki tekerler yerden kesilmiş gibiydi daha fazla basamadım.
Puntolar şehir içi için çok güzel ama bence uzun yol performansı çok kötü, eski aracım doğan bile 150 160 basınca yere iyice yapışırdı punto bastıkça kanatlanıp uçacakmış gibi oluyo![]()
180 200 tamam da 120 130 larda sizin dediğiniz sıkıntıyı yaşamadı hiç hatta 110 larda çoğu viraja korkmadan dalıyorum. Bence sizin direksiyonunuz biraz zayıf ondan size öyle geliyor.
Acemi şöför değilim direksiyonumunda zayıf olduğunu düşünmüyorum pek çok çeşit aracıda kullandım halada kullanıyorum bana göre punto kullandığım araçlar içinde yüksek hızlarda en güvensiz araç. Amacım puntoyu kötülemek değil bence 10 numara bir araç ama çok yüksek hız yapılabilecek bir araç olmadığınıda düşünüyorum ve o yüzden bana göre sıkıntılı bir durum olan yol tutuşundan bahsetmiştim.
Hangi marka model araçlar kullandınız bilmiyorum. Acemi şoförsünüz demedim sanırım direksiyonunuz zayıf dedim alınmayın lütfen. Punto üst hızlarda güvenli demiyorum ama sizin dediğiniz gibi 110 larda da güvensizlik yaratacak kadar kötü bir araç değil demek istedim. Eğerki bir clio kullanırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Daha önce C segmenti araçlar kullandıysanız bu hissi yaşamanız doğal. Aynı hissi eski fire aracımda bende yaşıyordum. Yeni mjet evomda o kadar yaşamıyorum ama yine de insan da bir tedirginlik oluyor. Yalnız arabanın dilini çözdükten sonra sıkıntı değil. Punto 130 la falan da çok rahat viraj alır. Kıçını başını atacak sanıyorsunuz ama atmıyor. Yatıyor birazcık o tarafa doğru. C segmenti bir arabada bu his hiç yok. Normal hızla viraj alıyor gibi hissediyorsunuz. Sizin bahsettiğiniz güvensizlik olayı bu.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
75'lik dizel ile 200 yaptımAracın bakımlı ve sağır olmamasıda önemli bu durumda. Tabi rüzgarı arkana almanız, araçtaki yük vs. durumlarda etkili.
Aracımda 195/55/15 lastik takılı
Bu düzde 200e yaklaşırken
Buda dik bir rampadan aşağı.. Öyle bir rampaydıki şanzuman kesmeseydi araç dahada hızlanırdı
![]()
╔═════╗ ╔╗
║╔════╝ ║║
║╚════╗ ║║
║╔═══╗║ ║║
║╚═══╝║ ║║
╚═════╝ ╚╝
Ya yeter takmayın bu son surat işine bu kadarAltımızdaki arabanın tipi belli segmenti belli ciğeri belli
Şurada kalkıp biri deseki Bmw arabam var 260 ibre var 220 yi göremiyorum eyvallah onu tartışalım da şehir içi için üretilmiş ekonomi ve keyif amaçlı bu arabayı tartışmaya gerek yok bence
Sıkmayın canınızı. Varsın 160 'ı geçmesin bir şey olmaz
![]()
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri