Şöförlükte önemli tabi ama arabanın ciğerini sökmeye de gerek yok. Bu araçların göreceği max hız belli. 170-180Şahsen benim için göreceği son hız değil ara hızlanmalar daha önemli. Ve malesef Fiat 'ın bütün araçlarının 1. vitesi ölü. Tjet bu konuda biraz daha iyi tabi. Multair 'i bilmiyorum.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Hocam haklısınız kesinlikle 1.vitesler berbat denecek derecede. Fakat 90lıkların hızlanması benim hoşuma gitti. Aracımın performansından memnunum. Düz yolda olmasa da hafif eğimde 200ü görmekte benim için gayet yeterli şimdilik, ben sadece aracın motorunda bir sıkıntı olmasından çekindim ama gayet normal gibi bu performans. Çok yüksek hızlara çıkmayı doğru bulmuyorum zaten fakat arada deniyorum aracı böyle. Dediğiniz gibi bende ara hızlanmalara daha çok önem veriyorum ve aracımın hızlanması gayet tatmin edici 1.3 motora göre![]()
90 lık lar biraz daha seri olabilir bu konu da ama beygir ne olursa olsun 1. vitesleri ölü. Babamda 1.6 mjet 105 hp doblo var. Onun da 1. vitesi aynı. 2 ye taktıktan sonra koltukta geriye doğru gidiyorsun ama kalkışta seri kalkamadıktan sonra bir anlamı kalmıyor onun da. Niye böyle çok merak ediyorum![]()
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
çok normal çünkü sizn dediğiniz araçlar dizel ancak söyle 2.0 hacimli veya 3.20/5.20 bmw felan da dizelde olsa tak diye kalkar dizelin çalışma prensibi önce yavaş kalakar sonra açılır benimde önceki araç 90 lık multijetti bilirim şimdiki multiar kalkış fena değil ama gaza yüklenirsen oda fazla yakıyo bu sefer
dizelde zaten anca 3. viteste açıyordu önceki araçta ama bana fark etmez iyidi gene sakın kullanmayı severim
90'lık puntom ile aracımda 15'' jant varken otobanda düz yolda 200ü görüyordum. Şimdi 17'' jant ile 170-180
Hızın bence normal hocam ben çok zorladım düz yolda düşük km değil aracım ama motorunda sıkıntı yok turbom yeni revize filtrelerim yeni 180 den sonra 190a çıkana kadar uğraşıyorsun ama 200 yok boş kalmasın diye yazmışlardediğiniz gibi 1.vites ölü kalkışta çok ağır araç doblo kalkıyor gibi geliyor ama 2ye atınca tabi turbonun katkısıyla ivmeleniyor. asr kapatma seçeneğiniz varsa 1.vites için öyle deneyin arabayı biraz daha ser bırakıyor
77 lik punto ile lpgde biraz eğimde 190 ı gördüm ancak düz yolda 170 filan çok zorlamamak gerek insan yapımı . 2-3 ü iyi arabanın 4 5 de bitiyor hakkı 6 vites bu arabaların
Şimdi kardeş aracı uzun süre düşük devirde kullandıysan araç biraz bayık olması normal birde hava şartları rüzgarın yönü aracın bagajındaki eşyalar en önemlisi ise araca aldıgın yakıt öyle zamazingo petroller örnegin petrolofisi türkpetrol cart curt petrol total felan filan gibi yerlerden yakıt alma git shell e birkaç depodan sonra aradaki farkı hissedeceksinve dizel araç için en önemli faktorlerden birisi ise onun epeyce okjijene ihtiyacı var hava filitresi arada çıkart bi silkele günü gelmeden degiş zaten 15 liralık bişey ve vites geçişlerindeki gecikmeler daha geç vites degiştirmen gerek diye düşünsekte dizel aracada fazla yüklenmemek lazım çok başın agırır işin aslı ama diyeceksinki nealaka bunlar 1,2 1,3 1,4 1,5 bunlar araç katagorisine bile girmeyen şeyler böyle bi saçma motor olabilirmi oluyor işte araç full dolu olsun dik bi rampayı uzun süre bu motorlarla tırmanamazsın malesef ülkemizdeki yakıt sıkıntısı bizi bu abuk subuk motorlara yüneltiyor iyi bir araç benzinde 1,6 dan aşşagı olmamalı dizel için ise 2000 den aşşagı olmaz adam gibi araç kullanıcam diyorsan
2013 95 lik puntom DÜZ yolda yırtsa bile 180 i geçmiyor malesef benim. 75 lik puntosu olupta düzde 200 görenlere şaşıyorum. 95 lk aracım anca tünel yaparsam ya da hafif eğimde 190-200 hizlara ulaşiyor.
iman power
Aracim 213.000 km de ve 75 lik 200 u goruyorum. Araci 2. El aldim. Acaba aracta chip uygulamasi vardi da benim mi haberim yok 😀
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
180 200 tamam da 120 130 larda sizin dediğiniz sıkıntıyı yaşamadı hiç hatta 110 larda çoğu viraja korkmadan dalıyorum. Bence sizin direksiyonunuz biraz zayıf ondan size öyle geliyor.
Acemi şöför değilim direksiyonumunda zayıf olduğunu düşünmüyorum pek çok çeşit aracıda kullandım halada kullanıyorum bana göre punto kullandığım araçlar içinde yüksek hızlarda en güvensiz araç. Amacım puntoyu kötülemek değil bence 10 numara bir araç ama çok yüksek hız yapılabilecek bir araç olmadığınıda düşünüyorum ve o yüzden bana göre sıkıntılı bir durum olan yol tutuşundan bahsetmiştim.
Hangi marka model araçlar kullandınız bilmiyorum. Acemi şoförsünüz demedim sanırım direksiyonunuz zayıf dedim alınmayın lütfen. Punto üst hızlarda güvenli demiyorum ama sizin dediğiniz gibi 110 larda da güvensizlik yaratacak kadar kötü bir araç değil demek istedim. Eğerki bir clio kullanırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Daha önce C segmenti araçlar kullandıysanız bu hissi yaşamanız doğal. Aynı hissi eski fire aracımda bende yaşıyordum. Yeni mjet evomda o kadar yaşamıyorum ama yine de insan da bir tedirginlik oluyor. Yalnız arabanın dilini çözdükten sonra sıkıntı değil. Punto 130 la falan da çok rahat viraj alır. Kıçını başını atacak sanıyorsunuz ama atmıyor. Yatıyor birazcık o tarafa doğru. C segmenti bir arabada bu his hiç yok. Normal hızla viraj alıyor gibi hissediyorsunuz. Sizin bahsettiğiniz güvensizlik olayı bu.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Ya yeter takmayın bu son surat işine bu kadarAltımızdaki arabanın tipi belli segmenti belli ciğeri belli
Şurada kalkıp biri deseki Bmw arabam var 260 ibre var 220 yi göremiyorum eyvallah onu tartışalım da şehir içi için üretilmiş ekonomi ve keyif amaçlı bu arabayı tartışmaya gerek yok bence
Sıkmayın canınızı. Varsın 160 'ı geçmesin bir şey olmaz
![]()
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri