104 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 1,5 dci motor ve 1,3 multijet

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #13
    Kubilay REİS
    KASIRGAAA biancoangelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2012
    Mesajlar
    1.897
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 472

    Standart

    Arkadaş altı üstü reno yaa tartışılan konuya bi bak yaa. Kutu kolayı büyütseler dört teker taksalar euro ncap testinden daha başarılı çıkar. Megane diyosunuz lafım yok iyi bi tasarım ancak teneke be bilader... Yeminle kutu kola tenekesi daha sağlam. Dci motor konusuna gelirsek.
    Performansdan dem vuran arkadaşlar şunu unutmasın motor hacmi yüksek bi motorla motor hacmi düşük bi motoru kıyaslıyosunuz. Elbette performans yüksek hacimli olanındır. Ancak multijet bugün avrupanın şapka çıkardığı ekonomik ve performanslı bi motordur. Eğer multiyi 1,5 hacme ulaştırırsak karşılaştırma şartları adil olacaktır. Bu şekilde bi karşılaştırmada da multi kesinlikle ipi gögüsleyecektir. Dci motor yıllardır üretilmekte ancak ülkemiz şartlarında çokda mantıklı bi motor olduğu söylenemez. Çünkü motor 1,5 neden 1,6 değil sonuçta aynı vergi diliminde ayrıca 1,3 ile kıyas yaparsak performans konusunda Ahhhh keşke 1,5 olsun dedirtecek bi motor değil 1,3 multi. Boşuboşuna devleti zengin etmektense 1,3 multi ülke şartlarında gayet mantıklı, performanslı ve ekonomik bi motor. 1,3 multi ile ibreniz bi hafta kımıldamazken 1,5 dci ile ibreniz dansöz gibi oynar. İki aracıda kullandım. 1,5 çokda cazip değil. Kullanılan karasöre bakarsak hiç cazip değil.

    Şimdi burada kimse bindiği arabayı kötülemez kabulum ancak Reno yedek parça ve bakım masrafıyla Fiat asla kıyaslanamaz. Fiat ülke şartlarına ve standartlara her anlamda uygun. Reno bi çok aracım oldu. Hep pişman olmuşumdur. Hep keşke dedirtmiştir bana.
    Her ŞERDE bi HAYIR vardır...

    Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. 1.3 multijet euro5 motor
    yusuf28 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 15/04/2013, 17:14
  2. 1.3 multijet motor yenileme
    Ziyaretci046 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 10/02/2012, 11:56
  3. 4 milyonuncu multijet motor...!
    jacoben tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 01/06/2011, 17:43
  4. 1.3 multijet motor tıkırtısı
    asimsendogan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 13/10/2010, 18:30
  5. 1.3 multijet motor performans
    terazi12345 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 23/05/2010, 10:17

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


1,5 dci  motor  ve  1,3 multijet Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com