104 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 1,5 dci motor ve 1,3 multijet

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Feti Ercan
    nrcnft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/06/2013
    Yaş
    37
    Mesajlar
    63
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Reno alinmaz diyen arkadaslar daha once focus vardi bende tit x paketti hemde sonra sattim punto aldim araca 1 ay dayanabildi simdi megqne 3 var dynamic cam tavanli muhtesem bur araba bence 42 milyara aldigim focustan bile daha cok hosuma gitti 7 bin lirada cebime kaldi. Gerek yakiti gerek servis agi olsun muhtesem donanim olarak ise cok iyi her sey var. Hemde genis arac yayla gibi binersin 1.5 disel 6 ileri vites kesinlikle tavdiye ederim hayatinda puntodan baska arac gormemis forumlarda okudugunu ezbere yazan insanlarin lafina kulak asma. Cetroen ds4 ds5 kotu aracmi fiatin neyi var emsal olarak. Citroen ds5 i bir incele bakalim sonra gel konus. Hayir o degil adam sanki mercedes formundaymis gibi renoyu pejoyu karaliyor diger butun forumlardada fiattan uzak durun diyorlar. Ha pejo citroen bir ilerleme yapti fiat ne yapti.( marka fanatikligi ol asin diye renoyu katmiuorum idin icine) zaten parasi olan adam wv bmv auidiye biner onu herkes biliyor aylik gelirimiz 10 bin de biz mi renoya biniyoruz mevcut imkanlar dahilinde en alinabilri arac

  2. #2
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    Alıntı nrcnft Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reno alinmaz diyen arkadaslar daha once focus vardi bende tit x paketti hemde sonra sattim punto aldim araca 1 ay dayanabildi simdi megqne 3 var dynamic cam tavanli muhtesem bur araba bence 42 milyara aldigim focustan bile daha cok hosuma gitti 7 bin lirada cebime kaldi. Gerek yakiti gerek servis agi olsun muhtesem donanim olarak ise cok iyi her sey var. Hemde genis arac yayla gibi binersin 1.5 disel 6 ileri vites kesinlikle tavdiye ederim hayatinda puntodan baska arac gormemis forumlarda okudugunu ezbere yazan insanlarin lafina kulak asma. Cetroen ds4 ds5 kotu aracmi fiatin neyi var emsal olarak. Citroen ds5 i bir incele bakalim sonra gel konus. Hayir o degil adam sanki mercedes formundaymis gibi renoyu pejoyu karaliyor diger butun forumlardada fiattan uzak durun diyorlar. Ha pejo citroen bir ilerleme yapti fiat ne yapti.( marka fanatikligi ol asin diye renoyu katmiuorum idin icine) zaten parasi olan adam wv bmv auidiye biner onu herkes biliyor aylik gelirimiz 10 bin de biz mi renoya biniyoruz mevcut imkanlar dahilinde en alinabilri arac
    meganmı gülerim buna megan'da punto kadar konfor yok. yeni meganda çukurdan geçiyoruz kafam tavana değecek zıplamaktan kalastan beter bi eski kasasıda kötüydü. bence en iyi megan o ilk çıkan seriydi.

  3. #3
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı görkem koçsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    meganmı gülerim buna megan'da punto kadar konfor yok. yeni meganda çukurdan geçiyoruz kafam tavana değecek zıplamaktan kalastan beter bi eski kasasıda kötüydü. bence en iyi megan o ilk çıkan seriydi.
    44BIN'de GP aldım, 2yıldır 24BIN km yaptım, 2007-2011 arası da MeganeII kullandım, Megane III'ü bilmem ama Megane II ile GP'mi kıyaslayamıyorum konfor açısından. Megane ile 700km iki küçük molayla gelebiliyorken, bu aracımla 300-400 sonrası eziyet geliyor. Abartmaya gerek yok sonuçta B sınıfı bir araç bu! Anormal bir durum yok ortada.


    Anormal olan C sınıfı, 1.5 motor olan bir araç ile B sınıfı 1.3 motoru olan bir aracı karşılaştırmak oluyor.
    Sanderodan,Clio,Megane hatta Latitude a kadar yürümüş konu iyice çığrından çıkmış.

    İŞİN ÖZÜ
    1.3 Multijetin 3 temel avantajı var o kadar:
    Motor Ömrü
    Vergi Avantajı
    Y.Parça Fiyatı avantajı

    **Ki motor ömrü yeterince etkili bir parametre benim için.

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #4
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    44BIN'de GP aldım, 2yıldır 24BIN km yaptım, 2007-2011 arası da MeganeII kullandım, Megane III'ü bilmem ama Megane II ile GP'mi kıyaslayamıyorum konfor açısından. Megane ile 700km iki küçük molayla gelebiliyorken, bu aracımla 300-400 sonrası eziyet geliyor. Abartmaya gerek yok sonuçta B sınıfı bir araç bu! Anormal bir durum yok ortada.


    Anormal olan C sınıfı, 1.5 motor olan bir araç ile B sınıfı 1.3 motoru olan bir aracı karşılaştırmak oluyor.
    Sanderodan,Clio,Megane hatta Latitude a kadar yürümüş konu iyice çığrından çıkmış.

    İŞİN ÖZÜ
    1.3 Multijetin 3 temel avantajı var o kadar:
    Motor Ömrü
    Vergi Avantajı
    Y.Parça Fiyatı avantajı

    **Ki motor ömrü yeterince etkili bir parametre benim için.
    abartmıyorum ama puntonun amortisör konforunu kolay kolay bi arabaya değişmem.megandaki çok sert amortisör ondan bahsettim zaten iki arabayla bi çukura girin ya da bi tren yolundan geçin biri megane,öbürü punto olsun aradaki farkı o zaman anlarsınız hele bizim arabaların arka koltuğunda hiç seyahat ettiyseniz sallana sallana gidersiniz o derece yumuşak ve konforlu .tabi bu göreceli bi kavram honda cıvıc te öyle daha önce bahsetmiştim zaten, çok sert amortisör var ondada tak tak ses bile çıkarıyodu. ama dikkat ederseniz bizim puntolarda kolay kolay böyle bişey olmuyo amortisör çok güzel emiyo sarsıntıyı.

  6. #5
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı görkem koçsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten iki arabayla bi çukura girin ya da bi tren yolundan geçin biri megane,öbürü punto olsun aradaki farkı o zaman anlarsınız
    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    44BIN'de GP aldım, 2yıldır 24BIN km yaptım, 2007-2011 arası da MeganeII kullandım(20BIN km kadar), Megane III'ü bilmem ama Megane II ile GP'mi kıyaslayamıyorum konfor açısından. Megane ile 700km iki küçük molayla gelebiliyorken, bu aracımla 300-400 sonrası eziyet geliyor.
    Sizce yeterli değil mi? İkisyle de 20BIN km üstü yol yapmışım.
    Halan daha megane ile biryerlere gidiyorum ve kendi aracıma geçiş yapıyorum. Farkı çok net anlayabiliyorum.

    MegII ile MegIII arasında çooook fark varsa onu bilemicem MegIII kullanmadım.

    Zaten demişim Megane III'ü bilmem amma MeganeII'yi kusra bakmayın da, GP ile gömemezsiniz Hele ki onca deneyimim varken...

    &&&
    B sınıfı araçlar arasında Punto 10numaradır eyvallah da, C sınıfı bir çok araç TABİKİ de puntolarımızdan daha konforlu olacak..(Çok sert süspansiyonlu versyonlar hariç...)
    Konu celenlee tarafından (07/12/2013 Saat 01:26 ) değiştirilmiştir.

  7. #6
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizce yeterli değil mi? İkisyle de 20BIN km üstü yol yapmışım.
    Halan daha megane ile biryerlere gidiyorum ve kendi aracıma geçiş yapıyorum. Farkı çok net anlayabiliyorum.

    MegII ile MegIII arasında çooook fark varsa onu bilemicem MegIII kullanmadım.

    Zaten demişim Megane III'ü bilmem amma MeganeII'yi kusra bakmayın da, GP ile gömemezsiniz Hele ki onca deneyimim varken...
    ben anlatamıyorum sanırım ben kofor farkını genişliğiyle aracın gidişiyle kastetmedim amortisör konforundan bahsettim, bi megane amortisörü punto amortisörümü onu demek istiyorum gp. zaten her koşulda üstünde. megane 2'den. fire motorla , 75 lik multijet motor performansı haricinde.

  8. #7
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı görkem koçsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben anlatamıyorum sanırım ben kofor farkını genişliğiyle aracın gidişiyle kastetmedim amortisör konforundan bahsettim, bi megane amortisörü punto amortisörümü onu demek istiyorum gp. zaten her koşulda üstünde. megane 2'den. fire motorla , 75 lik multijet motor performansı haricinde.
    Ben de motorunda ya da genişliğinden bahsetmiyorum zaten.

    Yolun hissini şöföre aktaran şey en temelde Süspansiyon ve Koltuk zaten
    *Bir de oturuş pozisyonu var tabi..

    Eşim bile Puntoyu aldığımızda hemen farketti
    100km üstü hızlarda yoldaki pürüzleri artık daha çok hisseder olduk, "Neden KOVALAK gibi kullanıyorsun" diye tepki gösterdi ki, halbu ki, aynı hızlarda seyrediyorum, tek fark süspansiyon. Yani sınıf farkı dedim geçtim, takılmadım yani.

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #8
    görkem koçsan
    görkem koçsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/02/2009
    Mesajlar
    1.003
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 162

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de motorunda ya da genişliğinden bahsetmiyorum zaten.

    Yolun hissini şöföre aktaran şey en temelde Süspansiyon ve Koltuk zaten
    *Bir de oturuş pozisyonu var tabi..

    Eşim bile Puntoyu aldığımızda hemen farketti
    100km üstü hızlarda yoldaki pürüzleri artık daha çok hisseder olduk, "Neden KOVALAK gibi kullanıyorsun" diye tepki gösterdi ki, halbu ki, aynı hızlarda seyrediyorum, tek fark süspansiyon. Yani sınıf farkı dedim geçtim, takılmadım yani.
    bence öyle değil neyse bu göreceli bi kavram.

Benzer Konular

  1. 1.3 multijet euro5 motor
    yusuf28 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 15/04/2013, 17:14
  2. 1.3 multijet motor yenileme
    Ziyaretci046 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 10/02/2012, 11:56
  3. 4 milyonuncu multijet motor...!
    jacoben tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 01/06/2011, 17:43
  4. 1.3 multijet motor tıkırtısı
    asimsendogan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 13/10/2010, 18:30
  5. 1.3 multijet motor performans
    terazi12345 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 61
    Son Mesaj: 23/05/2010, 10:17

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


1,5 dci  motor  ve  1,3 multijet Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com