aslında güzel arabalar 1.6 motorlusu o zamanlar astralar ile aynı paraydı ve digital klima gibi üstünlükleri vardı fakat o zamanlar nissan binek araçta çok iyi değildi ve piyasası yoktu malesef..e-gt nin hiçbir parçasını bulamıyorduk malesef ama motor bizi bitiriyordu..
ranın son kasası bir devrimdir o sınıf için.Aynı model yılı E sınıfı araçlarda olmayan donanım vardı ama ama gel görki ülkemizde kaybolup giden araçlardan.Ben mersindeyim ve arap plakalı öyle süper Nissanlar görüyorumki araçları görseniz buda ne böyle olursunuz.
Örnek;Nissan Altima-Sky line gibi araçlar!
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Oncelikle forum yoneticilerine bu konuyu silmedikleri için teşekkür ediyorum ;
Bu forumda şimdiye kadar yalnızca 2 konu açtım ve açtığım 2 konudada 2 farklı soru sordum ;
1. si kaliper kapaklarının eksi yönleri nelerdir ?
2. si 205/45/17R lastik basıncı tam olarak ne olmalıdır ?
1. sorum daha önceki araçlarımda bulunan jantlar 15" oldugu için kaliper kapakları ile ilgili pek bi bilgim olmadıgından oturu idi..
2. sorum daha önce 17" lastikli bi aracım olmadı o yüzden lastik basıncının tam olarak kaç psi'de olması gerektiği idi..
benim bu foruma art niyetli girip , konuların doğrularını bildiğim halde sadece muhalefet olup ortamı gerdiğimi ,
ve bunu yaparken cok keyif aldıgımı söylüyor kaan arkadaş , bu yüzdende forumda paylaşım yapmıyormuş artık ;
ben böyle davrandıgım için forum bilgi alışverişi yapamıyormuş lastik basınçlarının tartışıldıgı sohpet ortamı oluyormuş ;
şimdi gelelim benim cevabıma , öncelikle yazılarımı sabırla okudugunuz teşekkür ediyorum ;
bak kardeşim 1.4tjetin typerı hgtnin corvetle kapıştırılması bilgi alışverişi ise o bilgi küllüyen yanlış ;
eğer o konu bilgi alışverişi ise lastik konusu 100 kere daha fazla bilgi alışverişi..
ve ben o yanlışa muhalefet oluyorum diye birilerinin gözüne batmışım , evet arkadaş ben o konuya küllüyen muhalefetim..
ve bu forumda inanıyorumki benim düşündüğüm gibi düşünen ve bu konu hakkında benim söylediklerimin tersini söyleyenlere gülen kişiler mevcut;
nitekim hgt'nin corvetle kapıştırılması saçma oldugu kadar guluncte ;
Su forumda 2 adet sorumu bos sohpet konusu algılayıp hgt le corvetin kapısmasını dolu konu , bilgilendirici konu olarak algılayan bir beyin yapısı ;
hangi konunun bilgi taşıyıp hangi konunun bilgi taşımayan konu oldugunu anlayamaz..
Ben aranıza sonradan katıldım siz benden öncede burada idiniz , bu forumun abileri ve kardeşleri sizleri benden çok daha önce tanımış ve kaynaşmış...
Ama gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum bu forumdaki yöneticilerede abilerede kardeşlerede teşekkür ediyorum ..
Heleki forum yöneticilerine 10 kere 100 kere teşekkür ediyorum ayrımcılık yapmadıkları ve GERCEKCI OLDUKLARI ICIN..
Konu dicaser tarafından (10/09/2012 Saat 08:55 ) değiştirilmiştir.
simdi senin anlamadigin veya anlamak istemedigin nokta su. "her araba her arabayi gecer olay paraya ustaya bilgiye bakar"
burda kimse standart hgt corvette veya m3 gecer demedi bu videodaki hgt oldukca yuklu bir hgt. ayni sekilde standart tjet type r gecer demedi kimse.. sen ya inat yapiyosun yada kaba tabirle at gozluguyle bakiyorsun duruma. cok bisey yapmana gerek yok ac streetfire.net ve youtube.com u bak millet ne arabalarla neleri geciyor birak bizi hgtyi tjeti. fiat disi ornek olsun adamlar lada samara ile ferrari geciyor en basitinden.
desen ki bana mesela bu video icin m3 mu yoksa hgt turbo mu alirsin diye dusunmeden gecilen m3 derim tabiiki. birde hgtye yapilan masrafi o m3e yapsan hgt birak gecmeyi plakasini okuyamaz. buda not.
bildigim insanlar olarak ertug olsun tayfun olsun hepimiz modifiye camiyasinin icindeyiz hangi aracin neler yapabilecegini az cok biliyoruz tecrubelerimize guven. biz bu bilgileri dergilerden internetten ogrenmedik. yeri geldi aldik anahtari elimize aracimizin altina bizde girdik. demisin ya 17jantli hic arabam olmadi diye 2005 yilinda 18 jant kullaniyodum ben mesela.
Konu punto_multijet tarafından (11/09/2012 Saat 22:27 ) değiştirilmiştir.
Bravo HGTurbo
Kaan
Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.
Arkadaşlar,
Yapılacak yorum ve paylaşımların Forum Kuralları doğrultusunda SAYGI sınırlarını zorlamadan yapılması gerektiğini bir kez daha hatırlatıyorum. Aksi halde bunun dışında hareket eden, huzursuzluk çıkartan arkadaşlar için ilgili maddeler doğrultusunda cezai işlem yapmak durumunda kalacağımızı bildiririm. İyi forumlar.
usta tamam her sey kabul diyelim o videodaki hgt cok yuklu ama sizin dediğinize gore hgt 2000 motor 5 silindirli ve 500 beygire yakın , kısacası motoru değişmemiş üzerindeki parçalar daha kaliteli hale getirilmiş aynı ertuğun 1.4 tjetteki gibi ertuğun arabasıda aynı motor motor çıkarılıp yerine başka bir motor eklenmemiş , şimdi bu koşullar altında sen bana şunu demeye çalışıyorsun 2000 motor 5 silindirli 500 beygirlik hgt 4000 motor 8 silindirli 100/100 oranlı kilitli diferansiyel bulunan 450 beygirlik m3'ü geçti , ertugun tjette 210 beygir oldu 1.4 motor 210 beygirlik motor 2.0 motor 200 beygirlik 100/70 kilitli diferansiyel bulunan typerı yakaladı ; şimdi ben sizin konuşmanızdan aynı yukarıda yazmış oldugum sonucu cıkardım.. simdi bana diyemezsinizki tjette kilitli diferansiyel var ? yok ve tjete uygun kilitli diferansiyel oranıda yok tjet tamamen elektronik bi aksamla çalışan diferansiyele sahip sadece diferansiyel mevcut yani kilitleme organı bulunmuyor.. şimdi bu karşılaştırılan araçlarda ilk grip yani kalkışı elbetteki kilitli diferansiyel bulunan araç yapacak sonraki ve son hızlardada zaten motorun büyüklüğü ve şanzuman kalitesi önemli ; yukarıdaki yazdıklarımı göz önünde bulundurarak bir hesap edelim 500 beygirlik bir hgt nasıl oluyorda korvetle kapışabiliyor yada bir m3le kapışabiliyor.. şöyle olursa amenna alırsın 1.4 77 beygirlik punto dökersin tüm aksam motor şaft şanzuman , gidersin oraya 8 silindirli 4200 motor koyarsın gidersin getrag 8-2 şanzuman alırsın gidersin garet holsem gt-38 trebi turbo gider gready angle aks ve hikmo yada ac schintzer kilitli diferansiyel alırsın , he ozaman tamam ozaman eyvallah ama 1.4 tjetin turboyu değiştirip yazılım atmışın hiçbir motor genişletme veya değiştirme yok aktarma organlarında değişiklik yok şanzuman aynı şanzuman yapmışın onu zor bela 210 beygir (ki şahsen tebrik ediyorum çok çok iyi değer) safkan 2.0 motor 200 beygirlik spor arabayla kafalamaya çalışıyosun olurmu bence olmaz aslına bakarsan sencede olmaz çünkü ben böyle bişey hiç görmedim.. hgt içinde aynı şey geçerli 2000 motor 5 silindiri zor bela çıkarmışın 390'a millet 500 falan yazıyor ama okudum 420 beygirde stabil olmuyor arac hadi benden 30 beygir toplamda 450 beygir bide stabil oldugunu düşünelim m3 yada korveti nasıl geçecek acaba yani korvetin egzos dumanını göremeyecek vaziyete gelecegene eminim , zaten söylediginiz araba 206 mı 106mı tam hatırlamıyorum gt'le kapısıyo onu zor bela geçiyorusta cani gönülden soruyorum birisinimi kekliyodunuz ben maydanoz oldum bozdum işi ? yada birisine şakamı yapıyodunuz ben şakayı bozdum ? ayrıca siz 2005te 18" jant kullanabilirsiniz ? ben kullanmadım benim puntodan önceki aracım rover tomcatti onda bile 225/50/15R lastik ebatı vardı..
Konu dicaser tarafından (12/09/2012 Saat 02:35 ) değiştirilmiştir.
dostum yazdığın terimler parça isimleri vs dahi yanlış..benim arabaya sandık motor kondu zannediyorsun galiba..grande punto abarth esseesse diye bi araç vardır 180hp stock fabrika çıkış..bu motorun turbosu-manifoldu-egzantrikleri-egzoz sistemi-yazılımı ve birkaç hortum dışında bildiğimiz t-jet sporttan farkı sıfırdır..ben bu saydığım parçaları taktım..yani ne demek fabrika çıkış 180hp demek..bunun üstüne büyük intercooler-flow egzoz sistemi ve sert bi yazılım attık..bunun neyi sonradan yapma acaba? piyasaki type r lar vs ler stock mu geziyo bi söyle bana..f/e/h dan aşşa parçası olan yok..stock 180 hp abarth da dahil polo gti da ibiza cuprada stock type r ı geçiyor bunu zaten çok gördük..neyi tartışıyoz? hakkında bahsettiğin bravoyu bilmemen senin cahilliğin..diyorum aç drag şampiyonalarını bak..ayriyetten çok takmışın kilit dif. e. alfadaki q2 sistem tarzi bi dif. kullanıyor t-jetler..ayrıca 500-600 euro arasında neredeyse her araç için ayarlanabilir kilitli dif. satılıyor Qualife markasında. .işi teknik bilgiye hiç dökmeyelim komik olur gerisi..hala insan gibi açıklama yapıyosam şaka felan yok kardeşim..bu işler hep teknik verilerle yürümüyor malesef..düşün bakalım şimdi 180hp abarth 200hp type r ı neden geçebiliyor..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
beni çok aydınlattın dostum çok saolusta sen değilmiydin bana "ben typrın üstünden atlarım demedimki , maksimum 5 boy yerim" bu cümleyi yazan ? ayrıca tjetteki diferansiyel alfadaki gibi falan değil usta alfada bildiğin kilitli diferansiyel kullanılıyor , ayrıca senin motorun 1.4 tjet 180 beygir orjinalse sen aracın motorunu değiştirip gidip abarthın motorunu taktırdıgın ortaya cıkıyor 2 sorum olacak bu isi hangi usta yaptı , ve bu motor nereden alındı ? ki gel gelelim senin aracın söylediğin gibi stock 180hp güc üretiyorsa e zaten cok fazla modifiye yapmamıssın demektir cünkü 30 beygir arttırmıssın ? nitekim ohalde senin motorun tjet motoru değil bildiğin abarthın 1.4 turbo 180hp'lik motoru ki ben onada inanmıyorum
verdiğim tüm teknik bilgiler yanlışmış
marka isimlerine kadar örnek verdim hangi yazdıgım yanlış ? 3 adet örnek verebilirmisin ? zaten şuanda kusura bakmayın ama bu olay kıvırmaya gidiyor 1.4 tjet 120hp stock bi aracı 210 beygir cıkartmıs yazınca motorunu degistirdiğini söylüyorsun ki bidaha söylüyorum ben onada pek inanmıyorum fakat benide inandırmak zorunda değilsin elbette
hgt konusundada şampiyonalara baktıgımız zaman 106 gti ile kapısmasını zor bela 2 boy gecebilen bi arac
ki simdi gene kıvırarak motorunun aslında 2000 motor 5 silindirli olmayacagını söylerseniz hic sasırmayacagım <3 ARKADASLAR GORDUGUNUZ UZERE 1.4 TJET 120LIK TYPERI GECEMEZ
(ERTUGUN ARACININ MOTOR 1.4TJET 120LIK DEGILMIS) ( ERTUG YORUMLARINDADA BANA TYPERIN UZERINDEN ATLARIM GECERIM DEMEDI EN FAZLA 4-5 BOY ARKASINDAN GELIRIM DEDI) (E OZMN NASI GECMEK OLUYOR BU) (HGT KONUSUDA BASTAN YANLIS SAHSEN BI KORVET ARACIM YOK AMA BI KORVETLE BRAVONUN KAPISILMASI BILE KORVETIN GOLGESINE LEKE DUSURUR
( KORVETI GECIYORMUS HADI YA
) he bu arada aklıma gelmişken şimdi 1920 model korveti geçer denilirsede hiç şaşırmayacagım
![]()
Konu dicaser tarafından (12/09/2012 Saat 03:26 ) değiştirilmiştir.
işten anlamadığın belli işi hiç geyiğe çevirme..1. si garet holsem diye bişey yok..Garrett ayrı bi fima HOLSET ayrı bi firma..benim motorumda değişen parçaları söyledim sandık motor değişmedi gördüğün gibi biraz önce yazdım..stock type r ı benim aracımda dahil bütün 1.4 180hp turbo araçlar geçebilir rahatça(polo gti-ibiza cupra vs) piyasada deniyeceklerimizin hepsi dolu olduğu için geçse bile 4-5 boy geçer max. diyorum..lafı çevirip yanlış şeyler yazma saygıyı bozmadan adam gibi yazıyorum burda..Ateşleyip fitillemeye çalışıyosan hiç kasma boşuna Keyfim isterse dener type r la çeker videoyu koyarım ondan sonra yorum yaparsın..emin ol sonuç dediğim gibi olacaktır..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
garret yada holset isminin bir harfini yanlış yazmışım tek buldugun yanlış bu öylemi![]()
ayrıca stock typerla stock ibiza cupranın kapışmasının linkini atıyorum sen 180 beygirle ancak typerı 3. vitese kadar takip edersin
HoNDa TYPE-R vs SEAT IBIZA CUPRA | Facebook Videoları İzle - İndir - Paylaş sonrada typer geri dönüp 1.4 tsi 180 veya 1.4 tjet 210 yada 1.4 eşantiyon turbo'yu geri geri el sallaya sallaya öper arkandanda gülücük kondurur artık bitti konuşmak ve sallamak
video resmi dergi için çekilmiştir böylelikle 1.4 tsi 180 hplikler typerı geçemz , videoda 3. vitese kadar typerı kovalıyor sonrada typer gözükmüyor burdan şu sonuç çıkmasın typerın 1-2-3. vitesleri kötü , typer 3. vitese kadar durmaksızın pati çeker4. viteste 210 dada 2 kere pati çeker 4. vitese atıldıgı an ve 210u gördüğü an 5. vitestede typerı göremezsin
ARTIK BU KONU KAPANDI YALAN YANLIS BILGILER VERIP MILLETI KANDIRMAYI BIRAKIN .. (TYPERIN 4. VITESTEKI PATI CEKTIGINI KENDI ROVER TOMCATIMDEN BILIYORUM
![]()
bu arada aklımdayken söylüyim artık sakın ha typera laf atmayın daha çok yerin dibine batmayınayrıca sakın ha dahada 2000lik hgt korveti geciyor demeyin korvetin dengi ferraridir bravo değil
![]()
halka sesleniş yapıyon heralde..o koyduğun videoyu biz 1 sene önce izledik..ibiza nın sahibi zafa diye bi arkadaş..ve aracı full stock..type r ise stock değilresmi dergi felan iyi sallamışında yanlış adama atıyon tutmaz
4 te saran type r lar turbo olmasın
![]()
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
kıvırmayı kes artık ya ufff4 te saran typer turbo değil kardeş benim rover tomcatim 2.0 200 beygirdi turbolu idi honda accord 2.0 135 beygirlik motorun ustune konulmus turbo vardı , typer 2.0 200 beygir turbosuz olanda benimki ile birebir aynı gidiyordu 4. viteste pati çekmesini sağlayan motoru yada turbosu değil üzerinde bulunan honda yapımı kilitli diferansiyeldi
kafandan sallamayı bırak artık
he diyorum geçiyorum artık herkese rezil oldun bu video ile umarım bundan sonra bol keseden sallamassın
![]()
videonun son bolumunu izle typerla kapışırsan karşılacağın konumu çekiyor arkadaş typerın arka camından ama ben pek bişi göremedim herhalde baya uzaklaştılar![]()
daha yazdıklarıma cevap veremiyosun geyiğe çekiyosun..kim kıvırıyo sizce? sen tomcat le 300 e kadar sarmaya devam et =) kafadan salladığım yok altımda paşalar gibi arabam var yiyosa gelir gözünle görürsün..bursadan beri sallamak kolay..stock 180 lik tsi ı o videodakinden boy boy daha çok ayırırım oda ayrıbenim amacım type r geçen t-jet yapmak değildi hiçbi zamanda olmadı imzamın altındaki yazıyı oku..daha uzağa işeyebileceksen yap görelim.
Konu Romeo_er2 tarafından (12/09/2012 Saat 04:09 ) değiştirilmiştir.
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
hee hee kim kime cevap veremiyor acaba ? zafa kim be sen bi onu söyle o ayrıca senin motoru hangi usta taktı getirtmişin özel bi o ustayı söyle o motoru nerden istettin bi onu söyle KIVIRMAYI KES ARTIK.. ARTIK SENLE KONUSMAM BITMISTIR KONUSUPTA SINIRLERIMI GERIYORUM BOSUNA , BUTUN HERKES GORECEK BU KONUYU O TYPERIN STOCK OLDUGUNU ASSAGIDAKI VEDIGIM LINKTEN OGRENEBILIRSINIZ IKI ARACTA STOCK ARKADASLAR
Honda Civic EP3 TypeR vs Seat Ibiza Cupra | Facebook
MADEM 1.4 TSI 180LIK GECER DEDIN AL SANA VIDEODA VIDEOYU CEKEN ADAMLARIN SITESIDE![]()
HERKES GORUP IZLEYIP ANLAYACAK NE KADAR SALLADIGINIZI
SAKIN BI HAINLIK YAPIP KUFUR FALAN EDIP KONUYU SILDIRMEYIN BENI YENI KONU ACMAKLA UGRASTIRMAYIN..
ARKADASLAR TYPERI SURENIN HALIT ABIDIR BU ARADA
SEAT IBIZAYI SURENIN ADIDA ONURDUR![]()
Konu dicaser tarafından (12/09/2012 Saat 04:16 ) değiştirilmiştir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri