Kiloları baz alın, sonra biri standart bir diğeri oynanmış motoru karşılaştırın.. Allah aşkına bunu yapmayalım güzel dostlarım.
Konu Scottie tarafından (08/09/2012 Saat 02:21 ) değiştirilmiştir. Sebep: standart font kullnınız...
dalgamı geçiyosunuz arkadaşlar..bahsettiğiniz bravo hgt yi bu işten anlayan kim varsa sorsanız bilir..açın eski drag şampiyonalarına vs bakın..ankarada gözümüzle 50 kere izlediğimiz sahibinide birebir gördüğümüz kişi..
tursezgin's profile on streetfire.net araç sahibi abimizin kendi profilidir bu..açın videoları izleyin..
Konu Romeo_er2 tarafından (08/09/2012 Saat 03:09 ) değiştirilmiştir.
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Şimdi Ertuğ Kardeşim 'mi diyeyim abimi diyeyim yaşını göremediğim için mazur görürsün inşallah beni, ben burdaki 2-3 kişi hariç kimseyi tanımıyorum (bazı kişileride araçlarından tanıyorum). Bu araçlarından tanıdığım kişilerden biriside sensin ki yeteri kadar emek harcandığınında farkında olucak kadar bilgi sahibiyim. Diğer konudan karşılıklı atışmalardan bu konu açılmış bizde güzel güzel yazışıyoruz ve arada da bazı kullanıcılar bende içlerinde olmak kaydı ile kırıcı olmayalım sohbet-tartışma kıvamında ilerlesin istiyoruz. Kimseye atıfta bulunmadan yazıyorum sakın olaki bana yada bir başkasına cephe alınmasın, bunu inanın ki herkes gibi istemiyorum belirteyim.. Bir araç özenle modifiye edilir, itina ile üzerinde çalışılır ve sonrasında hatrı sayılır bir performans alınır. Karşısına bazen fabrika çıkışı orjinal verilerinde bir araç çıkartılıp drag olarak bildiğimiz olayda kim nasıl kalkar gösterilmeye çalışılır.. Tabiki emek harcanmış araç fabrikadan standart olarak kuvvetli motor ile çıkartılmış bir diğer aracı geçebilir ki bu da gayet doğaldır, üstünde oynanmış bir motor diğerine göre hilelidir herkesin bildiği gibi. Bunun üzerine birde kilo farkı eklendiğinde olağan üstü sonuçlar çıkar ki diğer araç kat ve kat popüler olsada sonuç oynanmış modifiye edilmiş aracın kazanması ile biter. Bunları çocukluk yaştan beri araçla iç içe olanlar bilir burdaki birçok abi / kardeşlerimiz gibi. Fikir alışverişi yapalım, karşılıklı tartışma yapalım, bilmediğimiz şeyler var ise bir diğer kişi tarafından öğrenelim ki bu forumun yararı olsun yada oldu diyebilelim. Yoksa o geçer bu geçer demekle birbirimizi kırmakla yararını göremeyiz grandepuntotr.com forumunu. Bukadar uzun yazdığım içinde sakın olaki beni yanlış bilmeyin, çok sık haşır neşir olamıyorum forumumuzla ancak rahat rahat vakit geçirebildiğim ikinci yer burası bunada canı gönülden inanın.. Bırakın bir yay , jant lastik taktıktan sonraki keyfi , bir yıkamadan sonraki o parlak görüntü bile bizim arabalarımızı Mustang yada bir M3 teki kadar keyifli kılıyor.. Hepimizin istediği yada inşallah bir gün alacağım dediği, gece uyuduğumuzda rüyalarımıza girdiği bir araç vardır. Birgün o istediğimiz arabanın kontağını çevirmek nasip olur diyerek bu gereksiz sohbetlerden kaçınalım istiyorum.....
üstünüze alınmayın lütfen..biz burda bildiğimiz şeyleri anlatmaya çalıştıkça durumlar bu hale gelmeye başladı artık..bu 1 değil 10 değil..insanların canı sıkılıyor bulaşacak yer arıyorlar..bu sebeplerden ötürü bu forumda birsürü sevdiğimiz insan paylaşım yapmayı bıraktı..benimde artık yapacağım gibi..ben yıllarca araştırdım birçok konuda ar-ge yaptım bunları herzaman buradan paylaştım..ama her insan saygı sınırını koruyamıyor..bu yüzden artık ne aracımla nede bu araçlar hakkında bildiğim hiçbir konuyu kimseyle paylaşmıyacağım..merak edenler vakit harcayıp araştırsınlar..bu arada yazınız gayet açıklayıcı ve güzel herkes için..
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Ben yinede paylaşımı kesinlikle eksik etmeyin yönündeyim, ama tabiki kararlarada saygı duymak zorundayız. 1 değil 10 değil deyişine katılıyorum ve eklemek istiyorum, küçükken ilkokul ortaokul sıralarında öğretmenlerimiz de anlayamıyoruz diye bizden ellerini ayaklarını çekseydi böyle olmayabilirdik.. Ben burdan daha çok şey öğrenmek istiyorum açıkcası .
Guzel soylemissin dostum.
Yalniz dicaser ve kamuran gibi tipler abilerinden, ablalarindan gorup, kulaktan dolma bilgileriyle burada bu isi profesyonel yapan insanlara kafa tutup, yalan yanlis bilgilerle bilmeyen insanlari da yanlis bilgilendiriyorlar.
Bu gibi cocuklarin (cocuklarin diyorum cunku yasim 33) yanlislarini duzelttigimiz bircok konu var, herkes farkinda bunun.
Ertug'un isyan ettigi nokta bu saniyorum sahsen. Adam orada cok profesyonel sekilde aracina hesapla kitapla bir setup yapiyor. Obur taraftan daha okulu bile bitirmesi mechul, tecrubesi sifir bir kisi gelip bu olaya limon sikiyor.
Sent my GT-I9100 using 2
Oz Büyücüsü
ben inanmadım...
hehebeklediğim video geldi sonunda bende ne zaman kim koyacak diye bekliyordum böyle birşeyi
![]()
işte bu kanıtı olsun gerçekten hgt de emeği geçenlere helal olsun.
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
usta yazmıyım yazmıyım diyorum ama genede yazacagım ;
öncelikle kimsenin kalbinin kırılmasına gönlüm razı gelmez , kimsenin sahsına yada aracına hakaret edici bi kelime dahi etmedim ;
ama
USTA SIZ CIKIPTA 1.4 TJETLE TYPER ,RVR TOMCAT / 2.0 HGT'LE M3 YADA KORVET GECIYORUZ DERSENIZ BEN BUNA TEPKI GOSTERIRIM OYLE BI DAVA YOK , HADI KAPISALIM , ISTEYEN 1.4 TJETINI GETIRSIN BURSADA BENDE TYPER YADA RVR TOMCATLE GELECEGIM GORELIM BAKALIM HORDURU MEYDAN GETIRIN KAPISALIM OZAMAN SOZUMDENDE DONMEM BU ARADA FORUMDAKI BAZI ARKADASLARLA BIREBIR YUZYUZE GORUSMUSLUGUMUZ DAHI VAR KACMAK YOK HADI GETIRIN SU 1.4 TJETINIZI 40 BOY ATMAZSAM BURDA HERKESTEN BIR BIR OZUR RICA MINNET DILICEM , AMA SUNU SOYLUYIM EGER 40 BOY ATARSAM OZMNDA FENA DALGA GECECEGIM0531 948 29 48 BU NUMARA BENIM ARAYIP BEN KAPISACAM DEMENIZ YETERLI 1.4 TJETLE TYPER GECIYOSUNUZ OYLEMI HELAL OLSUN GORECEGIZ
he bu arada tjeti olmayan arkadaşlar benim aracımı alabilir modifiye edebilir benim aracımla benimle kapışabilirsiniz..
Konu dicaser tarafından (08/09/2012 Saat 16:44 ) değiştirilmiştir.
Gel kendi atini kostur..baskasinin arabasiyla konusma..burdada deniyecek cok type r var.hayal kurmaya devam et 40 boyu anca ruyanda gorursun..ac biraz izle 1.4 tsi pololarin ibiza cupralarin type r la yuruyuslerini..biraz bilgi edin ondan sonra iddia et..Biz demiyoruz type r in ustunden atlariz diye..ama yakin gideriziddiam type r gecmek olsaydi harcadigim paraya custom bi setup yapar butun n/a type r lari gecerdim..keyif benim keyfim istedigimi yaparim..sende yap gel seninle deneyelim..
Bi araba yaptik amma olay oldu yahuherkes kafaya takmis benim arabaya bilenmis..ayiptir kardesim masallah demeyide bilin emege..saygisizlik dizboyu..size ne benim aracimdan!!
Konu Romeo_er2 tarafından (08/09/2012 Saat 19:55 ) değiştirilmiştir.
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
usta senin aracına laf ettimmi ben ? yada senin aracını kötüledinmi ? yada herhangi birinin aracına iftiramı attım , ellerinize sağlık okadar uğraşmış okadar zaman ve emek harcamışsınız aracınıza helal olsun keşke benimde durumum buna elverse bende en az senin kadar uğraşabilsem , siz bir türlü demeye çalıştıgımı anlamak istemiyorsunuz , , siz sanıyosunki sizin aracınıza laf ediyorum yada herhangi birinin aracına laf ediyorum hayır kattiyen böyle bişey yok ben 1.4 tjetin typerı hgt'ninde korveti geçemeyeceğini söylüyorum ister inanırım ister inanmam bu benim tercihim , bu forumdaki bazı arkadaşlarda bu olaya nem alıyor , yahu ben inanmıyorum ve mantıklı bi açıklamasınıda duymadım sizden , burada benim inanmadıgım asıl nokta puntonun typerı geçmesi değil 1.4 tjet'in typerı geçmesi , adam 1.4 77lik punto alır motoru söker takar oraya şahşahlı bi motor ve o motoru kaldıracak yürüyen aksam ozaman eyvallah , anlatmaya çalıştıgım nokta bu , isterseniz basit bi deneme yapalım diyelim ben aracı 180 beygir yaptım polo gti benimle aynımı gidecek ? elbetteki hayır polo gti benim tjetimi ezer gecer e hani 2sinin beygiride aynıydı , iyide o arac 180 beygirliğe ayarlanmış şanzuman aktarma ona göre dişler kullanılmış bi arac ben benim aracı 120likten cıkarıyorum 180liğekapısmak bile mantıksız söz konusu bile olamaz , heleki m3 500 hplik hgtye hiçten inanasım gelmiyor yahu v8 4000 motor 450 beygirlik dünyanın en hızlı aracı 2000 motor 500 beygirlik bi aracımı geçemicek
yani lütfen hadi diyelim ben cahilim anlamadım lütfen bana bi anlatırmısınız
![]()
arkadaşlar bir önceki mesajda da yazdım fakat tam ben yazarken konu kilitlenmişti burada da dilim döndüğünce dile getirmek isterim..ben Hondacıların içinde modifiye işine girmiş bir insanım onun için hondanın performans araçlarından çoğuna binmiş,sürmüşlüğüm vardır..arkadaşlar konuştuğumuz araç Honda..bu markanın performans araçları tüm dünyada önünde eğilinilen araçlardır..tabikide ferrari gibi markaşar alıpta hız yapanlarda var fakat olay o değil olay halk araçları diye tabir edilen araçlardan performans aracı üretmektir..bugün 90 model aracını 12-13 liraya 96-97 model aracını 23-24 milyara satıyorsa gerçekten bu işte bir iş vardır..gel gelelim typer a..typer yine sizinde bildiğiniz gibi ilah olarak kabul edilen bir araç olmak ile beraber 0-400 de 3. vitese kadar inanılmaz saran(pati atmak) bir araçtır..onun için typer kullananlar genelde 0-400 e ufak motorlu araçlar ile girmek istemezler ya rolling yada kilometresine yarışırlar..0-400 de 1.4 t-jet,saxo vts,hgt,106 gti,crx gibi araçlar zaten typer ın arkasında dolanırlar yani typer çok büyük fark atamaz ama olay kilometreye yada rolling'e geldiğinde gerçekten plakasını göremeyecek duruma gelebilirsiniz..burada saçma bulduğum olay şu : insanlar bir aracı yüklüyor yüklüyor gırtlak yapıyor sonra da gidip namlı bir stok arabayı geçince ben onu geçtim oluyor bu nedir yahu? bu kadar kör olamayız arkadaşlar..gırtlak bir hgt hemde turbolu bırakun m3 ü ferrariye bile kafa tutar..turbolu şahinlerin hangi arabaları madara ettiğini youtubeden istediğiniz gibi izleyebilirsiniz o zaman şimdi diyelim mi şahin kral arabadır hepsini geçiyor????? arkadaşlar bu gibi konularla forumun ortamını germeyin malesef biz Türkler biraz tartışma olayını büyütüyoruz can kırıyoruz..lütfen gırtlak arabaları değil de stok arabaları karşılaştırmaya çalışalım ve özellikle kalkış olayında beygirden çok şöförlüğün ve arabanın kilogramının etkili olduğunu unutmayalım..1.4 t-jet gerçekten fiatın bugüne kadar hgt den sonra yaptığı en güzel performans motoru..aslında hgt de hakkını çok veremiyordu kanımca ama yine sesi bile çok güzeldi..gerçekten t-jet özel bir motor ama segmenti typer değil de turbo beslemeli 1.4 ve altı katagorisindeki araçlardır..yarışlara katılan arkadaşlarım çok iyi bilirler ki turbo beslemeli araçlar orada bile ayrı katagoride yarışırlar..şimdi onlar bilmiyor mu sanki atmosferik ile turboyu kapıştırmayı? onlarda mı sorun var yoksa biz karşılaştırma yapanlarda mı?madem profesyonel işler yapılıyorsa bu gibi saçma karşılatırmaları yapmayalım..Şunu unutmayalım bütün arabalar birbirini geçer yeterki sen ustadan ve paradan haber ver!!!
tayfun zaten honda konusunda seninle ayni fikirdeyim zaten k20 hakkindada olumsuz hicbisey demedim. ancak arkadasin yaklasimi farkli. 1.4 araca ne yaparsan yap bi halt olmaz stock type r 40 boy atar diyor ya olay ordan cikti zaten yoksa son cumlene soonuna kadar katiliyorum
Konu punto_multijet tarafından (08/09/2012 Saat 20:44 ) değiştirilmiştir.
Bravo HGTurbo
Kaan
yapılmışta olsa geçmez mi ?![]()
tabi bütün bu adamların kafası çalışmıyor bir ton parayı boşu boşuna veriyorlar. duyan vardır yoktur bilemem ama benim modifiye anlamında en çok sevdiğim ve çok güzel örnek olarak gösterebileceğim hulk civictir. ağzından taşana kadar doludur.
HULK vs K5 gsxr vs M3 HPF - YouTube
HULK vs GSXR1000 vs EVO6 tme - YouTube
HULK vs 306.wmv - YouTube
HULK.wmv - YouTube
HULK vs K7 gsxr1000 - YouTube
HULK goze hitab - YouTube
HULK flyby - YouTube
HULK top speed basınc kaçıyor.wmv - YouTube
Hulk ısıtma.wmv - YouTube
HULK 140 - 229 - YouTube
Hulk turbo 90 kmh to 240 kmh - YouTube
Was willst du machen , denk nicht nach tus einfach...
kardeş o hondanın orjinal motorumu bibak bakalım yapılışına hulk 1.6 vti motorlu olarak mı kapışıyor diyer araçlarla ki nitekim videodada kendi motoruna fazla besleme yapıldıgı için motoru eline aldıklarını yazmışlar
yorumlarıda okuyun1.6 motora 400 beygir yüklerse olcağı bu yazıyor
![]()
HULK new setup - YouTube
buarada
k20z1 hulkta kullanılan motor yani acura motor 2000 motordur max alınan güçte 390 hpdir![]()
ayrıca inanıyorumki 2000 motor 400 beygirlik orjinal fabrika çıkışı bi araç hulku yer![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri