Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon
105 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Bravo hgt turbo vs Bmw M3

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    NHT ÖZCAN
    ntcn 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    466
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 101

    Standart

    Herkez bisey yazmış we forumumuzun en önemli özelliği olan dostluk,saygı sevgi ve aile ortamına ters hareketler bunlar.bizim forumumuz başka forumlara benzemez.Son olarak sizin gibi gencleri pistlerde görmek isteriz diyelim canlı canlı varsa denesinler koysunlar yada izleyelim ankarada bu isler COK COK farklı eğer ben ortam biliyorum bu isleri biliyorum diyen arkadaşlar birde Ankara'ya gelsin
    İmza kurallarını gözden geçirdim

  2. #2
    selami arslan
    sarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/10/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    57
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    ismail kardeşim ağzına sağlıkk...bence yazın yeterli ..

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    arkadaşlar birbirimizi kırmadan yazdığımız mesajlara dikkat edelim..

  5. #4
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    Type r yiyebilen araclarinda hala satilmadigini biliyoruz..nasil b16, k20 vs motorlar sonradan degere bindiyse tjet motorunda degeri sonra anlasilacak inaninki..type r i bende cok severim hatta bu aralar almayi bile dusunuyorum fakat olay bu degil..begenmediginiz 1.4 tjet motorlar biraz harcamayla type r gececek hallere geliyor.keske benim gibi,osman gibi,murat gibi imkani olan cesareti olanlar olsada yapip kendileri sahit olsalar..benim imkanim bu kadarina yetiyo..daha fazlasi olsa forged yapar pte5128 turbo takar 1,8 bar da 400 hp yururdum..insallah birgun baskasi yapar..herkese forumda iyi vakit gecirmelerini dilerim..buda son mesajimdir..
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  6. #5
    Kaan Acurol
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Budweiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/09/2010
    Mesajlar
    2.333
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 524

    Standart

    Ben bazı kişilerin bu foruma art niyetli olarak girdiklerini düşünüyorum. Konuların doğruluklarını bilip sadece muhalefet olup ortalığı kızıştırmak adına böyle birşey yapıyorlar. Bunu yaparkende eminim çok eğleniyorlar. Ben bunu anladım bu yüzden paylaşım yapmıyorum. Daha fazla gerilmemesi adına, fakat bu sayede forum bilgi alışverişi yapılan yer değilde sohbet ortamı, lastik havasının tartışıldığı bir ortam oluyor kendini geliştiremiyor. Bu şekilde gidersede geliştirmemeyede mahkum. Ben site yöneticilerinin görevlerini tam yapmadıklarına inanıyorum. Bu tarz insanları forumdan uzaklaştırmazsa GPTR gibi yaşı küçümsenmeyecek bir forum basit bir forumdan öteye gidemiyecek. Kıyaslama yapmıyorum ama diğer marka model araçların bi forumlarına bakın neler yapıyorlar neleri tartışıyorlar. Sevgiler. Bana atarlanacak birileri varsada ben numaramı adresimi verdim gelsinler. Yanımda atarlansınlar. Numaram yoksa onlardan özel mesaj atsınlar numaram ve adresimide bildireyim.

  7. #6
    erhan yildirim
    dicaser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/07/2012
    Yaş
    38
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    16 LN 308
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı Budweiser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bazı kişilerin bu foruma art niyetli olarak girdiklerini düşünüyorum. Konuların doğruluklarını bilip sadece muhalefet olup ortalığı kızıştırmak adına böyle birşey yapıyorlar. Bunu yaparkende eminim çok eğleniyorlar. Ben bunu anladım bu yüzden paylaşım yapmıyorum. Daha fazla gerilmemesi adına, fakat bu sayede forum bilgi alışverişi yapılan yer değilde sohbet ortamı, lastik havasının tartışıldığı bir ortam oluyor kendini geliştiremiyor. Bu şekilde gidersede geliştirmemeyede mahkum. Ben site yöneticilerinin görevlerini tam yapmadıklarına inanıyorum. Bu tarz insanları forumdan uzaklaştırmazsa GPTR gibi yaşı küçümsenmeyecek bir forum basit bir forumdan öteye gidemiyecek. Kıyaslama yapmıyorum ama diğer marka model araçların bi forumlarına bakın neler yapıyorlar neleri tartışıyorlar. Sevgiler. Bana atarlanacak birileri varsada ben numaramı adresimi verdim gelsinler. Yanımda atarlansınlar. Numaram yoksa onlardan özel mesaj atsınlar numaram ve adresimide bildireyim.
    Oncelikle forum yoneticilerine bu konuyu silmedikleri için teşekkür ediyorum ;
    Bu forumda şimdiye kadar yalnızca 2 konu açtım ve açtığım 2 konudada 2 farklı soru sordum ;

    1. si kaliper kapaklarının eksi yönleri nelerdir ?
    2. si 205/45/17R lastik basıncı tam olarak ne olmalıdır ?

    1. sorum daha önceki araçlarımda bulunan jantlar 15" oldugu için kaliper kapakları ile ilgili pek bi bilgim olmadıgından oturu idi..
    2. sorum daha önce 17" lastikli bi aracım olmadı o yüzden lastik basıncının tam olarak kaç psi'de olması gerektiği idi..

    benim bu foruma art niyetli girip , konuların doğrularını bildiğim halde sadece muhalefet olup ortamı gerdiğimi ,
    ve bunu yaparken cok keyif aldıgımı söylüyor kaan arkadaş , bu yüzdende forumda paylaşım yapmıyormuş artık ;
    ben böyle davrandıgım için forum bilgi alışverişi yapamıyormuş lastik basınçlarının tartışıldıgı sohpet ortamı oluyormuş ;

    şimdi gelelim benim cevabıma , öncelikle yazılarımı sabırla okudugunuz teşekkür ediyorum ;
    bak kardeşim 1.4tjetin typerı hgtnin corvetle kapıştırılması bilgi alışverişi ise o bilgi küllüyen yanlış ;
    eğer o konu bilgi alışverişi ise lastik konusu 100 kere daha fazla bilgi alışverişi..
    ve ben o yanlışa muhalefet oluyorum diye birilerinin gözüne batmışım , evet arkadaş ben o konuya küllüyen muhalefetim..
    ve bu forumda inanıyorumki benim düşündüğüm gibi düşünen ve bu konu hakkında benim söylediklerimin tersini söyleyenlere gülen kişiler mevcut;

    nitekim hgt'nin corvetle kapıştırılması saçma oldugu kadar guluncte ;

    Su forumda 2 adet sorumu bos sohpet konusu algılayıp hgt le corvetin kapısmasını dolu konu , bilgilendirici konu olarak algılayan bir beyin yapısı ;
    hangi konunun bilgi taşıyıp hangi konunun bilgi taşımayan konu oldugunu anlayamaz..

    Ben aranıza sonradan katıldım siz benden öncede burada idiniz , bu forumun abileri ve kardeşleri sizleri benden çok daha önce tanımış ve kaynaşmış...
    Ama gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum bu forumdaki yöneticilerede abilerede kardeşlerede teşekkür ediyorum ..
    Heleki forum yöneticilerine 10 kere 100 kere teşekkür ediyorum ayrımcılık yapmadıkları ve GERCEKCI OLDUKLARI ICIN..
    Konu dicaser tarafından (10/09/2012 Saat 08:55 ) değiştirilmiştir.

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #7
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle forum yoneticilerine bu konuyu silmedikleri için teşekkür ediyorum ;
    Bu forumda şimdiye kadar yalnızca 2 konu açtım ve açtığım 2 konudada 2 farklı soru sordum ;

    1. si kaliper kapaklarının eksi yönleri nelerdir ?
    2. si 205/45/17R lastik basıncı tam olarak ne olmalıdır ?

    1. sorum daha önceki araçlarımda bulunan jantlar 15" oldugu için kaliper kapakları ile ilgili pek bi bilgim olmadıgından oturu idi..
    2. sorum daha önce 17" lastikli bi aracım olmadı o yüzden lastik basıncının tam olarak kaç psi'de olması gerektiği idi..

    benim bu foruma art niyetli girip , konuların doğrularını bildiğim halde sadece muhalefet olup ortamı gerdiğimi ,
    ve bunu yaparken cok keyif aldıgımı söylüyor kaan arkadaş , bu yüzdende forumda paylaşım yapmıyormuş artık ;
    ben böyle davrandıgım için forum bilgi alışverişi yapamıyormuş lastik basınçlarının tartışıldıgı sohpet ortamı oluyormuş ;

    şimdi gelelim benim cevabıma , öncelikle yazılarımı sabırla okudugunuz teşekkür ediyorum ;
    bak kardeşim 1.4tjetin typerı hgtnin corvetle kapıştırılması bilgi alışverişi ise o bilgi küllüyen yanlış ;
    eğer o konu bilgi alışverişi ise lastik konusu 100 kere daha fazla bilgi alışverişi..
    ve ben o yanlışa muhalefet oluyorum diye birilerinin gözüne batmışım , evet arkadaş ben o konuya küllüyen muhalefetim..
    ve bu forumda inanıyorumki benim düşündüğüm gibi düşünen ve bu konu hakkında benim söylediklerimin tersini söyleyenlere gülen kişiler mevcut;

    nitekim hgt'nin corvetle kapıştırılması saçma oldugu kadar guluncte ;

    Su forumda 2 adet sorumu bos sohpet konusu algılayıp hgt le corvetin kapısmasını dolu konu , bilgilendirici konu olarak algılayan bir beyin yapısı ;
    hangi konunun bilgi taşıyıp hangi konunun bilgi taşımayan konu oldugunu anlayamaz..

    Ben aranıza sonradan katıldım siz benden öncede burada idiniz , bu forumun abileri ve kardeşleri sizleri benden çok daha önce tanımış ve kaynaşmış...
    Ama gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum bu forumdaki yöneticilerede abilerede kardeşlerede teşekkür ediyorum ..
    Heleki forum yöneticilerine 10 kere 100 kere teşekkür ediyorum ayrımcılık yapmadıkları ve GERCEKCI OLDUKLARI ICIN..
    simdi senin anlamadigin veya anlamak istemedigin nokta su. "her araba her arabayi gecer olay paraya ustaya bilgiye bakar"

    burda kimse standart hgt corvette veya m3 gecer demedi bu videodaki hgt oldukca yuklu bir hgt. ayni sekilde standart tjet type r gecer demedi kimse.. sen ya inat yapiyosun yada kaba tabirle at gozluguyle bakiyorsun duruma. cok bisey yapmana gerek yok ac streetfire.net ve youtube.com u bak millet ne arabalarla neleri geciyor birak bizi hgtyi tjeti. fiat disi ornek olsun adamlar lada samara ile ferrari geciyor en basitinden.

    desen ki bana mesela bu video icin m3 mu yoksa hgt turbo mu alirsin diye dusunmeden gecilen m3 derim tabiiki. birde hgtye yapilan masrafi o m3e yapsan hgt birak gecmeyi plakasini okuyamaz. buda not.

    bildigim insanlar olarak ertug olsun tayfun olsun hepimiz modifiye camiyasinin icindeyiz hangi aracin neler yapabilecegini az cok biliyoruz tecrubelerimize guven. biz bu bilgileri dergilerden internetten ogrenmedik. yeri geldi aldik anahtari elimize aracimizin altina bizde girdik. demisin ya 17jantli hic arabam olmadi diye 2005 yilinda 18 jant kullaniyodum ben mesela.
    Konu punto_multijet tarafından (11/09/2012 Saat 22:27 ) değiştirilmiştir.
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  10. Bu mesajı için 5 kişi punto_multijet'ye teşekkür etti:


  11. #8
    erhan yildirim
    dicaser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/07/2012
    Yaş
    38
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    16 LN 308
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    simdi senin anlamadigin veya anlamak istemedigin nokta su. "her araba her arabayi gecer olay paraya ustaya bilgiye bakar"

    burda kimse standart hgt corvette veya m3 gecer demedi bu videodaki hgt oldukca yuklu bir hgt. ayni sekilde standart tjet type r gecer demedi kimse.. sen ya inat yapiyosun yada kaba tabirle at gozluguyle bakiyorsun duruma. cok bisey yapmana gerek yok ac streetfire.net ve youtube.com u bak millet ne arabalarla neleri geciyor birak bizi hgtyi tjeti. fiat disi ornek olsun adamlar lada samara ile ferrari geciyor en basitinden.

    desen ki bana mesela bu video icin m3 mu yoksa hgt turbo mu alirsin diye dusunmeden gecilen m3 derim tabiiki. birde hgtye yapilan masrafi o m3e yapsan hgt birak gecmeyi plakasini okuyamaz. buda not.

    bildigim insanlar olarak ertug olsun tayfun olsun hepimiz modifiye camiyasinin icindeyiz hangi aracin neler yapabilecegini az cok biliyoruz tecrubelerimize guven. biz bu bilgileri dergilerden internetten ogrenmedik. yeri geldi aldik anahtari elimize aracimizin altina bizde girdik. demisin ya 17jantli hic arabam olmadi diye 2005 yilinda 18 jant kullaniyodum ben mesela.
    usta tamam her sey kabul diyelim o videodaki hgt cok yuklu ama sizin dediğinize gore hgt 2000 motor 5 silindirli ve 500 beygire yakın , kısacası motoru değişmemiş üzerindeki parçalar daha kaliteli hale getirilmiş aynı ertuğun 1.4 tjetteki gibi ertuğun arabasıda aynı motor motor çıkarılıp yerine başka bir motor eklenmemiş , şimdi bu koşullar altında sen bana şunu demeye çalışıyorsun 2000 motor 5 silindirli 500 beygirlik hgt 4000 motor 8 silindirli 100/100 oranlı kilitli diferansiyel bulunan 450 beygirlik m3'ü geçti , ertugun tjette 210 beygir oldu 1.4 motor 210 beygirlik motor 2.0 motor 200 beygirlik 100/70 kilitli diferansiyel bulunan typerı yakaladı ; şimdi ben sizin konuşmanızdan aynı yukarıda yazmış oldugum sonucu cıkardım.. simdi bana diyemezsinizki tjette kilitli diferansiyel var ? yok ve tjete uygun kilitli diferansiyel oranıda yok tjet tamamen elektronik bi aksamla çalışan diferansiyele sahip sadece diferansiyel mevcut yani kilitleme organı bulunmuyor.. şimdi bu karşılaştırılan araçlarda ilk grip yani kalkışı elbetteki kilitli diferansiyel bulunan araç yapacak sonraki ve son hızlardada zaten motorun büyüklüğü ve şanzuman kalitesi önemli ; yukarıdaki yazdıklarımı göz önünde bulundurarak bir hesap edelim 500 beygirlik bir hgt nasıl oluyorda korvetle kapışabiliyor yada bir m3le kapışabiliyor.. şöyle olursa amenna alırsın 1.4 77 beygirlik punto dökersin tüm aksam motor şaft şanzuman , gidersin oraya 8 silindirli 4200 motor koyarsın gidersin getrag 8-2 şanzuman alırsın gidersin garet holsem gt-38 trebi turbo gider gready angle aks ve hikmo yada ac schintzer kilitli diferansiyel alırsın , he ozaman tamam ozaman eyvallah ama 1.4 tjetin turboyu değiştirip yazılım atmışın hiçbir motor genişletme veya değiştirme yok aktarma organlarında değişiklik yok şanzuman aynı şanzuman yapmışın onu zor bela 210 beygir (ki şahsen tebrik ediyorum çok çok iyi değer) safkan 2.0 motor 200 beygirlik spor arabayla kafalamaya çalışıyosun olurmu bence olmaz aslına bakarsan sencede olmaz çünkü ben böyle bişey hiç görmedim.. hgt içinde aynı şey geçerli 2000 motor 5 silindiri zor bela çıkarmışın 390'a millet 500 falan yazıyor ama okudum 420 beygirde stabil olmuyor arac hadi benden 30 beygir toplamda 450 beygir bide stabil oldugunu düşünelim m3 yada korveti nasıl geçecek acaba yani korvetin egzos dumanını göremeyecek vaziyete gelecegene eminim , zaten söylediginiz araba 206 mı 106mı tam hatırlamıyorum gt'le kapısıyo onu zor bela geçiyor usta cani gönülden soruyorum birisinimi kekliyodunuz ben maydanoz oldum bozdum işi ? yada birisine şakamı yapıyodunuz ben şakayı bozdum ? ayrıca siz 2005te 18" jant kullanabilirsiniz ? ben kullanmadım benim puntodan önceki aracım rover tomcatti onda bile 225/50/15R lastik ebatı vardı..
    Konu dicaser tarafından (12/09/2012 Saat 02:35 ) değiştirilmiştir.

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. 12/09/2012, 00:17

    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.

    Sebep
    Konu dışı, tartışma yaratacak mesajlar silinmiştir.

  14. #10
    emrah ....
    emrahisilti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşımda 94 yada 95 olması lazım ra 2.0 e-gt modeli vardı ve sanırım Türkiyede 1 tane idi sınırdan çıkma 170 küsür beygirdi alet çok nalet
    2003 ra var iyi guzel araba ama
    Motoru zayif cok yakiyor ve parcasi cok pahali.gecen sene satmaya kalktim 17 18 bin gordu bende vazgectim

  15. #11
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı emrahisilti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2003 ra var iyi guzel araba ama
    Motoru zayif cok yakiyor ve parcasi cok pahali.gecen sene satmaya kalktim 17 18 bin gordu bende vazgectim
    aslında güzel arabalar 1.6 motorlusu o zamanlar astralar ile aynı paraydı ve digital klima gibi üstünlükleri vardı fakat o zamanlar nissan binek araçta çok iyi değildi ve piyasası yoktu malesef..e-gt nin hiçbir parçasını bulamıyorduk malesef ama motor bizi bitiriyordu..

  16. #12
    emrah ....
    emrahisilti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/09/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    1.104
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 237

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında güzel arabalar 1.6 motorlusu o zamanlar astralar ile aynı paraydı ve digital klima gibi üstünlükleri vardı fakat o zamanlar nissan binek araçta çok iyi değildi ve piyasası yoktu malesef..e-gt nin hiçbir parçasını bulamıyorduk malesef ama motor bizi bitiriyordu..
    Konforlu arac arka gorus kamerasi sunroof gibi ozellikler var ama piyasasi yok parcasi problem sehirici 12lt yakit goruyor

  17. #13
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı emrahisilti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konforlu arac arka gorus kamerasi sunroof gibi ozellikler var ama piyasasi yok parcasi problem sehirici 12lt yakit goruyor
    off baya yakıyormuş yahu yine benim ev arkadaşımda 2001 vardı o kadar yakmıyordu ama seninki galiba onun bir üst kasası uzay kasa mı diyorlar öyle birşey..evet o arabalar biraz hantal dediğin gibi doğrudur..tüp yoksa en yakın zamanda satmanı tavsiye ederim..

  18. #14
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    ranın son kasası bir devrimdir o sınıf için.Aynı model yılı E sınıfı araçlarda olmayan donanım vardı ama ama gel görki ülkemizde kaybolup giden araçlardan.Ben mersindeyim ve arap plakalı öyle süper Nissanlar görüyorumki araçları görseniz buda ne böyle olursunuz.
    Örnek;Nissan Altima-Sky line gibi araçlar!
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


  19. #15
    Cüneyt T
    Oz Büyücüsü Luc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.756
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 559

    Standart

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ranın son kasası bir devrimdir o sınıf için.Aynı model yılı E sınıfı araçlarda olmayan donanım vardı ama ama gel görki ülkemizde kaybolup giden araçlardan.Ben mersindeyim ve arap plakalı öyle süper Nissanlar görüyorumki araçları görseniz buda ne böyle olursunuz.
    Örnek;Nissan Altima-Sky line gibi araçlar!
    350Z'ye hastayımdır..
    Oz Büyücüsü

  20. 12/09/2012, 00:25

    Sebep
    Konu dışı, tartışma yaratacak mesajlar silinmiştir.

  21. #17
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4817

    Standart

    Arkadaşlar,
    Yapılacak yorum ve paylaşımların Forum Kuralları doğrultusunda SAYGI sınırlarını zorlamadan yapılması gerektiğini bir kez daha hatırlatıyorum. Aksi halde bunun dışında hareket eden, huzursuzluk çıkartan arkadaşlar için ilgili maddeler doğrultusunda cezai işlem yapmak durumunda kalacağımızı bildiririm. İyi forumlar.

  22. #18
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    dostum yazdığın terimler parça isimleri vs dahi yanlış..benim arabaya sandık motor kondu zannediyorsun galiba..grande punto abarth esseesse diye bi araç vardır 180hp stock fabrika çıkış..bu motorun turbosu-manifoldu-egzantrikleri-egzoz sistemi-yazılımı ve birkaç hortum dışında bildiğimiz t-jet sporttan farkı sıfırdır..ben bu saydığım parçaları taktım..yani ne demek fabrika çıkış 180hp demek..bunun üstüne büyük intercooler-flow egzoz sistemi ve sert bi yazılım attık..bunun neyi sonradan yapma acaba? piyasaki type r lar vs ler stock mu geziyo bi söyle bana..f/e/h dan aşşa parçası olan yok..stock 180 hp abarth da dahil polo gti da ibiza cuprada stock type r ı geçiyor bunu zaten çok gördük..neyi tartışıyoz? hakkında bahsettiğin bravoyu bilmemen senin cahilliğin..diyorum aç drag şampiyonalarını bak..ayriyetten çok takmışın kilit dif. e. alfadaki q2 sistem tarzi bi dif. kullanıyor t-jetler..ayrıca 500-600 euro arasında neredeyse her araç için ayarlanabilir kilitli dif. satılıyor Qualife markasında. .işi teknik bilgiye hiç dökmeyelim komik olur gerisi..hala insan gibi açıklama yapıyosam şaka felan yok kardeşim..bu işler hep teknik verilerle yürümüyor malesef..düşün bakalım şimdi 180hp abarth 200hp type r ı neden geçebiliyor..
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  23. Bu mesajı için 4 kişi Romeo_er2'ye teşekkür etti:


  24. #19
    erhan yildirim
    dicaser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/07/2012
    Yaş
    38
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    16 LN 308
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum yazdığın terimler parça isimleri vs dahi yanlış..benim arabaya sandık motor kondu zannediyorsun galiba..grande punto abarth esseesse diye bi araç vardır 180hp stock fabrika çıkış..bu motorun turbosu-manifoldu-egzantrikleri-egzoz sistemi-yazılımı ve birkaç hortum dışında bildiğimiz t-jet sporttan farkı sıfırdır..ben bu saydığım parçaları taktım..yani ne demek fabrika çıkış 180hp demek..bunun üstüne büyük intercooler-flow egzoz sistemi ve sert bi yazılım attık..bunun neyi sonradan yapma acaba? piyasaki type r lar vs ler stock mu geziyo bi söyle bana..f/e/h dan aşşa parçası olan yok..stock 180 hp abarth da dahil polo gti da ibiza cuprada stock type r ı geçiyor bunu zaten çok gördük..neyi tartışıyoz? hakkında bahsettiğin bravoyu bilmemen senin cahilliğin..diyorum aç drag şampiyonalarını bak..ayriyetten çok takmışın kilit dif. e. alfadaki q2 sistem tarzi bi dif. kullanıyor t-jetler..ayrıca 500-600 euro arasında neredeyse her araç için ayarlanabilir kilitli dif. satılıyor Qualife markasında. .işi teknik bilgiye hiç dökmeyelim komik olur gerisi..hala insan gibi açıklama yapıyosam şaka felan yok kardeşim..bu işler hep teknik verilerle yürümüyor malesef..düşün bakalım şimdi 180hp abarth 200hp type r ı neden geçebiliyor..
    beni çok aydınlattın dostum çok saol usta sen değilmiydin bana "ben typrın üstünden atlarım demedimki , maksimum 5 boy yerim" bu cümleyi yazan ? ayrıca tjetteki diferansiyel alfadaki gibi falan değil usta alfada bildiğin kilitli diferansiyel kullanılıyor , ayrıca senin motorun 1.4 tjet 180 beygir orjinalse sen aracın motorunu değiştirip gidip abarthın motorunu taktırdıgın ortaya cıkıyor 2 sorum olacak bu isi hangi usta yaptı , ve bu motor nereden alındı ? ki gel gelelim senin aracın söylediğin gibi stock 180hp güc üretiyorsa e zaten cok fazla modifiye yapmamıssın demektir cünkü 30 beygir arttırmıssın ? nitekim ohalde senin motorun tjet motoru değil bildiğin abarthın 1.4 turbo 180hp'lik motoru ki ben onada inanmıyorum verdiğim tüm teknik bilgiler yanlışmış marka isimlerine kadar örnek verdim hangi yazdıgım yanlış ? 3 adet örnek verebilirmisin ? zaten şuanda kusura bakmayın ama bu olay kıvırmaya gidiyor 1.4 tjet 120hp stock bi aracı 210 beygir cıkartmıs yazınca motorunu degistirdiğini söylüyorsun ki bidaha söylüyorum ben onada pek inanmıyorum fakat benide inandırmak zorunda değilsin elbette hgt konusundada şampiyonalara baktıgımız zaman 106 gti ile kapısmasını zor bela 2 boy gecebilen bi arac ki simdi gene kıvırarak motorunun aslında 2000 motor 5 silindirli olmayacagını söylerseniz hic sasırmayacagım <3 ARKADASLAR GORDUGUNUZ UZERE 1.4 TJET 120LIK TYPERI GECEMEZ (ERTUGUN ARACININ MOTOR 1.4TJET 120LIK DEGILMIS) ( ERTUG YORUMLARINDADA BANA TYPERIN UZERINDEN ATLARIM GECERIM DEMEDI EN FAZLA 4-5 BOY ARKASINDAN GELIRIM DEDI) (E OZMN NASI GECMEK OLUYOR BU) (HGT KONUSUDA BASTAN YANLIS SAHSEN BI KORVET ARACIM YOK AMA BI KORVETLE BRAVONUN KAPISILMASI BILE KORVETIN GOLGESINE LEKE DUSURUR ( KORVETI GECIYORMUS HADI YA ) he bu arada aklıma gelmişken şimdi 1920 model korveti geçer denilirsede hiç şaşırmayacagım
    Konu dicaser tarafından (12/09/2012 Saat 03:26 ) değiştirilmiştir.

  25. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  26. #20
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    işten anlamadığın belli işi hiç geyiğe çevirme..1. si garet holsem diye bişey yok..Garrett ayrı bi fima HOLSET ayrı bi firma..benim motorumda değişen parçaları söyledim sandık motor değişmedi gördüğün gibi biraz önce yazdım..stock type r ı benim aracımda dahil bütün 1.4 180hp turbo araçlar geçebilir rahatça(polo gti-ibiza cupra vs) piyasada deniyeceklerimizin hepsi dolu olduğu için geçse bile 4-5 boy geçer max. diyorum..lafı çevirip yanlış şeyler yazma saygıyı bozmadan adam gibi yazıyorum burda..Ateşleyip fitillemeye çalışıyosan hiç kasma boşuna Keyfim isterse dener type r la çeker videoyu koyarım ondan sonra yorum yaparsın..emin ol sonuç dediğim gibi olacaktır..
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  27. Bu mesajı için 2 kişi Romeo_er2'ye teşekkür etti:


Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Bravo 1.4 Turbo Emotion
    Bolu_Beyi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 13/06/2012, 21:45
  2. Satılık Bravo 1.4 16V Turbo 120 Hp Dynamic
    eser1959 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 16/07/2010, 16:54
  3. BRAVO 1.4 TURBO 150 HP SPORT vs BRAVO 1.6 JTD 120 HP EMOTION
    Ogulcan.Öğüt tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 29/06/2009, 14:53

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bravo hgt turbo vs Bmw M3 Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com