105 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bravo hgt turbo vs Bmw M3

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    erhan yildirim
    dicaser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/07/2012
    Yaş
    38
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    16 LN 308
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı Budweiser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bazı kişilerin bu foruma art niyetli olarak girdiklerini düşünüyorum. Konuların doğruluklarını bilip sadece muhalefet olup ortalığı kızıştırmak adına böyle birşey yapıyorlar. Bunu yaparkende eminim çok eğleniyorlar. Ben bunu anladım bu yüzden paylaşım yapmıyorum. Daha fazla gerilmemesi adına, fakat bu sayede forum bilgi alışverişi yapılan yer değilde sohbet ortamı, lastik havasının tartışıldığı bir ortam oluyor kendini geliştiremiyor. Bu şekilde gidersede geliştirmemeyede mahkum. Ben site yöneticilerinin görevlerini tam yapmadıklarına inanıyorum. Bu tarz insanları forumdan uzaklaştırmazsa GPTR gibi yaşı küçümsenmeyecek bir forum basit bir forumdan öteye gidemiyecek. Kıyaslama yapmıyorum ama diğer marka model araçların bi forumlarına bakın neler yapıyorlar neleri tartışıyorlar. Sevgiler. Bana atarlanacak birileri varsada ben numaramı adresimi verdim gelsinler. Yanımda atarlansınlar. Numaram yoksa onlardan özel mesaj atsınlar numaram ve adresimide bildireyim.
    Oncelikle forum yoneticilerine bu konuyu silmedikleri için teşekkür ediyorum ;
    Bu forumda şimdiye kadar yalnızca 2 konu açtım ve açtığım 2 konudada 2 farklı soru sordum ;

    1. si kaliper kapaklarının eksi yönleri nelerdir ?
    2. si 205/45/17R lastik basıncı tam olarak ne olmalıdır ?

    1. sorum daha önceki araçlarımda bulunan jantlar 15" oldugu için kaliper kapakları ile ilgili pek bi bilgim olmadıgından oturu idi..
    2. sorum daha önce 17" lastikli bi aracım olmadı o yüzden lastik basıncının tam olarak kaç psi'de olması gerektiği idi..

    benim bu foruma art niyetli girip , konuların doğrularını bildiğim halde sadece muhalefet olup ortamı gerdiğimi ,
    ve bunu yaparken cok keyif aldıgımı söylüyor kaan arkadaş , bu yüzdende forumda paylaşım yapmıyormuş artık ;
    ben böyle davrandıgım için forum bilgi alışverişi yapamıyormuş lastik basınçlarının tartışıldıgı sohpet ortamı oluyormuş ;

    şimdi gelelim benim cevabıma , öncelikle yazılarımı sabırla okudugunuz teşekkür ediyorum ;
    bak kardeşim 1.4tjetin typerı hgtnin corvetle kapıştırılması bilgi alışverişi ise o bilgi küllüyen yanlış ;
    eğer o konu bilgi alışverişi ise lastik konusu 100 kere daha fazla bilgi alışverişi..
    ve ben o yanlışa muhalefet oluyorum diye birilerinin gözüne batmışım , evet arkadaş ben o konuya küllüyen muhalefetim..
    ve bu forumda inanıyorumki benim düşündüğüm gibi düşünen ve bu konu hakkında benim söylediklerimin tersini söyleyenlere gülen kişiler mevcut;

    nitekim hgt'nin corvetle kapıştırılması saçma oldugu kadar guluncte ;

    Su forumda 2 adet sorumu bos sohpet konusu algılayıp hgt le corvetin kapısmasını dolu konu , bilgilendirici konu olarak algılayan bir beyin yapısı ;
    hangi konunun bilgi taşıyıp hangi konunun bilgi taşımayan konu oldugunu anlayamaz..

    Ben aranıza sonradan katıldım siz benden öncede burada idiniz , bu forumun abileri ve kardeşleri sizleri benden çok daha önce tanımış ve kaynaşmış...
    Ama gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum bu forumdaki yöneticilerede abilerede kardeşlerede teşekkür ediyorum ..
    Heleki forum yöneticilerine 10 kere 100 kere teşekkür ediyorum ayrımcılık yapmadıkları ve GERCEKCI OLDUKLARI ICIN..
    Konu dicaser tarafından (10/09/2012 Saat 08:55 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle forum yoneticilerine bu konuyu silmedikleri için teşekkür ediyorum ;
    Bu forumda şimdiye kadar yalnızca 2 konu açtım ve açtığım 2 konudada 2 farklı soru sordum ;

    1. si kaliper kapaklarının eksi yönleri nelerdir ?
    2. si 205/45/17R lastik basıncı tam olarak ne olmalıdır ?

    1. sorum daha önceki araçlarımda bulunan jantlar 15" oldugu için kaliper kapakları ile ilgili pek bi bilgim olmadıgından oturu idi..
    2. sorum daha önce 17" lastikli bi aracım olmadı o yüzden lastik basıncının tam olarak kaç psi'de olması gerektiği idi..

    benim bu foruma art niyetli girip , konuların doğrularını bildiğim halde sadece muhalefet olup ortamı gerdiğimi ,
    ve bunu yaparken cok keyif aldıgımı söylüyor kaan arkadaş , bu yüzdende forumda paylaşım yapmıyormuş artık ;
    ben böyle davrandıgım için forum bilgi alışverişi yapamıyormuş lastik basınçlarının tartışıldıgı sohpet ortamı oluyormuş ;

    şimdi gelelim benim cevabıma , öncelikle yazılarımı sabırla okudugunuz teşekkür ediyorum ;
    bak kardeşim 1.4tjetin typerı hgtnin corvetle kapıştırılması bilgi alışverişi ise o bilgi küllüyen yanlış ;
    eğer o konu bilgi alışverişi ise lastik konusu 100 kere daha fazla bilgi alışverişi..
    ve ben o yanlışa muhalefet oluyorum diye birilerinin gözüne batmışım , evet arkadaş ben o konuya küllüyen muhalefetim..
    ve bu forumda inanıyorumki benim düşündüğüm gibi düşünen ve bu konu hakkında benim söylediklerimin tersini söyleyenlere gülen kişiler mevcut;

    nitekim hgt'nin corvetle kapıştırılması saçma oldugu kadar guluncte ;

    Su forumda 2 adet sorumu bos sohpet konusu algılayıp hgt le corvetin kapısmasını dolu konu , bilgilendirici konu olarak algılayan bir beyin yapısı ;
    hangi konunun bilgi taşıyıp hangi konunun bilgi taşımayan konu oldugunu anlayamaz..

    Ben aranıza sonradan katıldım siz benden öncede burada idiniz , bu forumun abileri ve kardeşleri sizleri benden çok daha önce tanımış ve kaynaşmış...
    Ama gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum bu forumdaki yöneticilerede abilerede kardeşlerede teşekkür ediyorum ..
    Heleki forum yöneticilerine 10 kere 100 kere teşekkür ediyorum ayrımcılık yapmadıkları ve GERCEKCI OLDUKLARI ICIN..
    simdi senin anlamadigin veya anlamak istemedigin nokta su. "her araba her arabayi gecer olay paraya ustaya bilgiye bakar"

    burda kimse standart hgt corvette veya m3 gecer demedi bu videodaki hgt oldukca yuklu bir hgt. ayni sekilde standart tjet type r gecer demedi kimse.. sen ya inat yapiyosun yada kaba tabirle at gozluguyle bakiyorsun duruma. cok bisey yapmana gerek yok ac streetfire.net ve youtube.com u bak millet ne arabalarla neleri geciyor birak bizi hgtyi tjeti. fiat disi ornek olsun adamlar lada samara ile ferrari geciyor en basitinden.

    desen ki bana mesela bu video icin m3 mu yoksa hgt turbo mu alirsin diye dusunmeden gecilen m3 derim tabiiki. birde hgtye yapilan masrafi o m3e yapsan hgt birak gecmeyi plakasini okuyamaz. buda not.

    bildigim insanlar olarak ertug olsun tayfun olsun hepimiz modifiye camiyasinin icindeyiz hangi aracin neler yapabilecegini az cok biliyoruz tecrubelerimize guven. biz bu bilgileri dergilerden internetten ogrenmedik. yeri geldi aldik anahtari elimize aracimizin altina bizde girdik. demisin ya 17jantli hic arabam olmadi diye 2005 yilinda 18 jant kullaniyodum ben mesela.
    Konu punto_multijet tarafından (11/09/2012 Saat 22:27 ) değiştirilmiştir.
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  4. Bu mesajı için 5 kişi punto_multijet'ye teşekkür etti:


  5. #3
    erhan yildirim
    dicaser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/07/2012
    Yaş
    38
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    16 LN 308
    Edilen teşekkür: 182

    Standart

    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    simdi senin anlamadigin veya anlamak istemedigin nokta su. "her araba her arabayi gecer olay paraya ustaya bilgiye bakar"

    burda kimse standart hgt corvette veya m3 gecer demedi bu videodaki hgt oldukca yuklu bir hgt. ayni sekilde standart tjet type r gecer demedi kimse.. sen ya inat yapiyosun yada kaba tabirle at gozluguyle bakiyorsun duruma. cok bisey yapmana gerek yok ac streetfire.net ve youtube.com u bak millet ne arabalarla neleri geciyor birak bizi hgtyi tjeti. fiat disi ornek olsun adamlar lada samara ile ferrari geciyor en basitinden.

    desen ki bana mesela bu video icin m3 mu yoksa hgt turbo mu alirsin diye dusunmeden gecilen m3 derim tabiiki. birde hgtye yapilan masrafi o m3e yapsan hgt birak gecmeyi plakasini okuyamaz. buda not.

    bildigim insanlar olarak ertug olsun tayfun olsun hepimiz modifiye camiyasinin icindeyiz hangi aracin neler yapabilecegini az cok biliyoruz tecrubelerimize guven. biz bu bilgileri dergilerden internetten ogrenmedik. yeri geldi aldik anahtari elimize aracimizin altina bizde girdik. demisin ya 17jantli hic arabam olmadi diye 2005 yilinda 18 jant kullaniyodum ben mesela.
    usta tamam her sey kabul diyelim o videodaki hgt cok yuklu ama sizin dediğinize gore hgt 2000 motor 5 silindirli ve 500 beygire yakın , kısacası motoru değişmemiş üzerindeki parçalar daha kaliteli hale getirilmiş aynı ertuğun 1.4 tjetteki gibi ertuğun arabasıda aynı motor motor çıkarılıp yerine başka bir motor eklenmemiş , şimdi bu koşullar altında sen bana şunu demeye çalışıyorsun 2000 motor 5 silindirli 500 beygirlik hgt 4000 motor 8 silindirli 100/100 oranlı kilitli diferansiyel bulunan 450 beygirlik m3'ü geçti , ertugun tjette 210 beygir oldu 1.4 motor 210 beygirlik motor 2.0 motor 200 beygirlik 100/70 kilitli diferansiyel bulunan typerı yakaladı ; şimdi ben sizin konuşmanızdan aynı yukarıda yazmış oldugum sonucu cıkardım.. simdi bana diyemezsinizki tjette kilitli diferansiyel var ? yok ve tjete uygun kilitli diferansiyel oranıda yok tjet tamamen elektronik bi aksamla çalışan diferansiyele sahip sadece diferansiyel mevcut yani kilitleme organı bulunmuyor.. şimdi bu karşılaştırılan araçlarda ilk grip yani kalkışı elbetteki kilitli diferansiyel bulunan araç yapacak sonraki ve son hızlardada zaten motorun büyüklüğü ve şanzuman kalitesi önemli ; yukarıdaki yazdıklarımı göz önünde bulundurarak bir hesap edelim 500 beygirlik bir hgt nasıl oluyorda korvetle kapışabiliyor yada bir m3le kapışabiliyor.. şöyle olursa amenna alırsın 1.4 77 beygirlik punto dökersin tüm aksam motor şaft şanzuman , gidersin oraya 8 silindirli 4200 motor koyarsın gidersin getrag 8-2 şanzuman alırsın gidersin garet holsem gt-38 trebi turbo gider gready angle aks ve hikmo yada ac schintzer kilitli diferansiyel alırsın , he ozaman tamam ozaman eyvallah ama 1.4 tjetin turboyu değiştirip yazılım atmışın hiçbir motor genişletme veya değiştirme yok aktarma organlarında değişiklik yok şanzuman aynı şanzuman yapmışın onu zor bela 210 beygir (ki şahsen tebrik ediyorum çok çok iyi değer) safkan 2.0 motor 200 beygirlik spor arabayla kafalamaya çalışıyosun olurmu bence olmaz aslına bakarsan sencede olmaz çünkü ben böyle bişey hiç görmedim.. hgt içinde aynı şey geçerli 2000 motor 5 silindiri zor bela çıkarmışın 390'a millet 500 falan yazıyor ama okudum 420 beygirde stabil olmuyor arac hadi benden 30 beygir toplamda 450 beygir bide stabil oldugunu düşünelim m3 yada korveti nasıl geçecek acaba yani korvetin egzos dumanını göremeyecek vaziyete gelecegene eminim , zaten söylediginiz araba 206 mı 106mı tam hatırlamıyorum gt'le kapısıyo onu zor bela geçiyor usta cani gönülden soruyorum birisinimi kekliyodunuz ben maydanoz oldum bozdum işi ? yada birisine şakamı yapıyodunuz ben şakayı bozdum ? ayrıca siz 2005te 18" jant kullanabilirsiniz ? ben kullanmadım benim puntodan önceki aracım rover tomcatti onda bile 225/50/15R lastik ebatı vardı..
    Konu dicaser tarafından (12/09/2012 Saat 02:35 ) değiştirilmiştir.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. 12/09/2012, 00:17

    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır.

    Sebep
    Konu dışı, tartışma yaratacak mesajlar silinmiştir.

Benzer Konular

  1. Bravo 1.4 Turbo Emotion
    Bolu_Beyi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 13/06/2012, 21:45
  2. Satılık Bravo 1.4 16V Turbo 120 Hp Dynamic
    eser1959 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 16/07/2010, 16:54
  3. BRAVO 1.4 TURBO 150 HP SPORT vs BRAVO 1.6 JTD 120 HP EMOTION
    Ogulcan.Öğüt tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 29/06/2009, 14:53

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bravo hgt turbo vs Bmw M3 Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com